Audi A4 не працює вентилятор

Формування тепла під час роботи двигуна повинна бути введена, інакше двигун загрожує перегріву, це завдання вирішує систему охолодження двигуна, один з елементів якого є фанат радіатора

Якщо вентилятор Audi A4 не працює, це причина, щоб бути тривожним!

здесь ваш код

Природний і механічний

Розміщення охолоджувального радіатора спереду, який виявляється на переважній більшості автомобілів, у тому числі ті, чий двигун знаходиться позаду, має простий, але вагомий причин: машина морда. Найбільш постраждали від зустрічного вітру, це місце розташування радіатора значно полегшує процес провідного надлишку тепла до атмосфери, однак, це не можна повністю вирішити завдання

здесь ваш код

Вентилятор радіатора дозволяє двигуну охолоджуватися в спеку і при стоянні в пробках, тому якщо у вашої Audi А4 не працює вентилятор, варто поквапитися з візитом на СТО

Шанувальники радіатора є двома типами. Механічний та електричний концерн VAG, який є одним із передових виробників автомобілів, звичайно, встановлює сучасні вентилятори, оснащені електроприводом, включення, вимикання, і навіть інтенсивність обертання вентилятора підкоряються електронним блоком, який базується на Датчики температури у своїх рішеннях

здесь ваш код

Сучасний пристрій Audi A4 Radiator Fan оптимізує роботу відповідно до реальної потреби в цьому, одночасно ускладнюючи ремонт у разі несправності

Насправді, складність ремонту, як правило, визначається на основі складності вивчення питання про багатьох власників автомобілів на станції технічного обслуговування за краще гараж, а в ярмарку люди легше збити молоток, ніж зрозуміти, електронне управління підрозділ

Причини такого вибору два. Це бажання врятувати і недовіру до сторонніх людей, народжених, що тут, щоб приховати, некомпетентність та жадібність, часто виявляються якостями серед майстрів

Однак ідея інженерів Audi спрямована не до полегшення незалежного ремонту, а в напрямку підвищення комфорту та ефективності автомобіля в Європі нормальна практика вважається обслуговуючою машиною на службі, а не дотримується Рекомендації саморемонт автомобіля. Тому власники Audi та інших подібних машин можуть бути надані лише однією порадою: знайдіть справжню професійну роботу на автосервісі, і якщо ваша Audi A4 не працює вентилятор радіатора або щось інше сталося, зверніться до неї операційної діагностики та компетентного ремонту. Гарантія вашого спокою та благополуччя двигуна автомобіля

Діагностика та коди помилок

Перед тим, як відремонтувати, слід перевірити неправильно робочий кліматичний блок для несправностей. Це можна зробити за допомогою діагностики. Процедура не є найбільш складною, тому вона може бути здійснена власником автомобіля Audi A6 у присутності відповідних та необхідних компонентів. Тим самим можна перевірити блок управління кліматом, його виконавчі механізми та датчики. За результатами перевірки вдасться зрозуміти, що саме сталося з вузлом, і який ремонт потрібен у ситуації, що склалася.

Важливою перевагою клімат-контролю на Audi А6 є функція самодіагностики. Залежно від того, яка саме версія клімату стоїть на машині, в ньому є від 61 і більше діагностичних каналів.

Щоб отримати доступ до каналів діагностики, потрібно виконати кілька простих маніпуляцій:

  • Запустити двигун або просто перевірте клавішу, перш ніж активувати запалювання;
  • Включений або інвалідний клімат-контроль тут не має значення;
  • У той же час натисніть кнопку вгору напрямок потоку повітря та кнопку переробки;
  • На лівому дисплеї позначення становить 01C, що означає перший діагностичний канал;
  • Щоб увійти, кнопка переробки знову натискається;
  • Після відображення вмісту діагностичного каналу;
  • Щоб перейти до наступного каналу, натискається кнопка збільшення температури;
  • Щоб повернути кнопку.;
  • Щоб вийти з самодіагностичного режиму, аналогічна комбінація ключів, як у вході до режиму;
  • Або просто вимикає запалювання.

Якщо десь у кліматичному контролі не вдалося, необхідно ремонт або обов’язкова профілактика, помилка збережеться в пам’яті кліматичного обладнання. Помилки зашифровані з тризначними кодами.

Перевірка клімат-контролю за помилками здійснюється через перший канал. Якщо кліматична система добре працює, ніяких проблем, а потім з’являється на екрані комбінацією чисел 00.0.

Коли плита зігріває автомобіль Audi A6, або недостатньо ефективно, вибухаючи холодне повітря, через самодіагнозую, можна визначити, де виникли проблеми, і який вузол вимагає ремонтно-реставраційних робіт.

Якщо у вас є помилки, вам потрібно подивитися на перелік можливих несправностей, виходячи з року, який з’явився на дисплеї, зрозумійте природу розбиття та усунути його. Тільки після вирішення проблеми підключається спеціальний шнур VAG Com до діагностичного роз’єму, що дозволяє стерти з пам’яті помилки. Якщо це не зроблено, кліматичний контроль може не працювати правильно, хоча сама несправність була усунена.

Обов’язкова рекомендація для власників Audi A6 C4 та C4 є періодичним запуском самодіагностики після завершення ремонтно-реставраційних робіт. Просто натисніть комбінацію клавіш і перевірте, чи не з’явилися помилки знову. Це займає буквально пару десятків секунд вашого часу.

audi, працює, вентилятор

Блок клімат-контролю Audi A6 C6

Що ж до помилок при самодіагностиці кліматичної установки, то для зручності вони були поділені на групи. У кожну групу входить кілька можливих несправностей, пов’язаних з одним компонентом (обрив в електроланцюзі, коротке замикання, нестабільне порушення контактів і нестабільне коротке замикання).

  • за 00.0 ніяких несправностей у складі клімат-контролю не було виявлено в рамках самодіагностики;
  • група від 02.1 до 02.4 говорить про проблеми у складі датчика температури, розташованому в стельовому плафоні;
  • до групи 03.1-03.4 входять несправності температурного датчика на торпеді;
  • за 04.1-04.4 несправності слід шукати у температурному датчику забору зовнішнього повітря;
  • коди від 05.01 до 05.4 вказують на проблеми з датчиком температури, встановленим у передній панелі;
  • 06.1-06.4 пов’язані з датчиком контролю температури хладагента;
  • побачивши коди від 07.1 до 07.4, необхідно шукати проблеми як частину активації термісторової активності вентилятора двигуна;
  • 08.1-08.7 пов’язані з потенціометром контролера температури;
  • одинадцять.1-11.7 також пов’язані з потенціометром, але вже регулятором центрального демпфера;
  • тринадцять.1-13.7 знову потенціометром, хоча на цей раз петля;
  • 15.1-15.7 ще один потенціометр, але тільки амортизатори повітряного потоку;
  • Під кодом 17.0 Проблема пов’язана з датчиком швидкості;
  • вісімнадцять.1-18.3 вказують на проблеми з зовнішнім повітряним вентилятором;
  • Значення коду з 20.Від 1 до 20.3 Кажуть, що є проблеми з компресорним зв’язком;
  • 22.1-22.5 Звіт про те, що несправності пов’язані з клапаном високого тиску;
  • Бачачи 29.1-29.4, доведеться мати справу з прослизанням компресора.

У посібнику з експлуатації, яке має бути під рукою кожного автовласника, можна знайти розширену версію з розшифровками кодів помилок. Це значно спростить усунення неполадок, а також дозволить вам вирішити проблему з розбиттям або порушенням ефективності системи клімат-контролю на Audi A6.

Налаштування або адаптація амортизаторів

Контрольний блок, відповідальний за систему клімат-контролю на автомобілях Audi A6, також визначає остаточне та початкове положення клапана. Це робиться шляхом вимірювання читання опору на потенціометрах. Останні вбудовуються в сервоприводи, що управляють відкриттям та закриттям заслінок.

Для того, щоб система клімат-контролю працювала правильно, амортизатори відкриті та закриті правильно, необхідно періодично тримати їх. Ця процедура також називається адаптацією. З ним можна відновити продуктивність амортизаторів, які в ході операції можна вибити. З цього існує надмірна або недостатня кількість свіжого, гарячого або охолодженого повітря, порушується змішування, і температура в кабіні не відповідає заданим параметрам.

Якщо ви спостерігаєте, що амортизатори у вашому Audi A6 C4 працюють неправильно, або раніше виконували роботу з усунення дисків та безпосередньо амортизатор, процедура адаптації буде обов’язковою.

Щоб виконати таку операцію, власник автомобіля повинен мати спеціальний діагностичний шнур, який називається VAG COM, а також програма VCDS. Він підключається до діагностичного роз’єму (колодці), після чого запускається запалення. Далі проводяться такі маніпуляції:

  • відкривається програма та натискається кнопка Select;
  • у вікні слід вибрати кнопку 08 Auto HVAC, тобто модуль клімат-контролю;
  • натискається кнопка модуля, і в наступному вікні слід вибрати базові установки 04 або Basic Settings;
  • вибирається канал 001;
  • натискається клавіша Вгору (Up);
  • тут же є 4 вікна з різними значеннями;
  • Коли ви натискаєте, значення у вікнах будуть постійно змінюватися;
  • паралельно клімат-контроль переміщатиме заслінки;
  • це процедура прогонки заслін від початкового до кінцевого положення;
  • всі дані та значення про переміщення блок управління фіксує в пам’яті;
  • Коли 0 і клімат перестануть переміщувати клапани на всі вікна, адаптація завершена.

Процедура повністю не складна, але вимагає деяких необхідних компонентів. Для такої послуги ви можете зв’язатися з автосервісом, але тоді вам доведеться провести вражаючу суму грошей. А як ви можете наочно бачити, все виконується швидко і без будь-яких труднощів.

Якщо грубка не гріє. Audi (Audi) A6 C5 1998

І знову про проблеми) Можливо, до цього періоду року неактуальних, проте.

Всі автомобілісти знають, що зима з 2020 року при 2021 була дуже холодна: іноді навіть «Антизарзайка».30 градусів не справлялися. У ході власників автомобілів увійшли режим «Привіт» на панелі печі, а також скребки та щітки.

Я не виняв і щоранку, збираючись працювати, з гордістю ходив, щоб очистити мій автомобіль з випиваючого снігу. Але ось Snag: температура на панелі максимальна, а в машині. холодно, ніби і печі нема. За два роки я володію автомобілем Audi A6 C5 і ніколи не спостерігав це за весь цей час. Я був засмучений, який повинен був очікувати, тому що на жаль, щоб заморозити в смузі, водіння вранці: (Тим не менш, я вирішив виправити! Досягнення різних веб-форумів та сайтів, змогли вирішити, яку причину. Виною всьому накип всередині радіатора грубки авто, яка заважає тосолу безперешкодно гуляти трубками.

⁃ найкращий варіант. Замініть радіатор, але це важко (це доведеться розбирати всі торпеди), а вартість буде дорогою. ⁃ секунда. Зробіть промивний радіатор. недорого, але заморочитися доведеться. ⁃ Третій. про нього трохи пізніше.

Природно, що другий варіант був обраний. Отже, я купив спеціальну рідину, яка додається до Tosol. Потім ціле «охолодження» злиття і зміни до нового. Чи не засуджуйте, була зима. Не хотілося все заливати водою з хімією і чекати, поки частинки накипу заберуться самі собою.

Чи це допомогло? Небагато. У машині, як і раніше, стояв лютий мороз, хіба що на градуси 2 тепліше.

І ось я натрапив на третій спосіб: поміняти трубки напряму подачі тосолу. Інакше кажучи, щоб система подавала охолоджуйку в радіатор грубки не з верху в низ, а навпаки. Робиться це просто: знімається пластикова кришка, що стиковує основний підкапотний простір з жабо. Потім беруться два патрубки та міняються місцями. Підсумок: авто гріє салон як шалене! Їхати можна в майці та шортах. Ніколи не міг би подумати, що такі прості «махінації» дадуть такий результат. Користуйтеся, якщо знадобиться:)

Як самостійно замінити електродвигун вентилятора кондиціонера Audi А6

Audi A6. це популярний і затребуваний автомобіль бізнес-класу, який характеризується збільшенням експлуатаційних та технічних специфікацій. Власники таких транспортних засобів стверджують, що завдяки різним модифікаціям та постійним вдосконаленням, автомобіль не тільки потужний, але і досить надійний, а також безпечний для водія та пасажирів.

Особливості конструкції

На сьогоднішній день Audi А6 представлений у різних модифікаційних напрямках, а його популярність зростає практично щодня. Нерідко до майстрів сервісного центру обробляються власники агрегатів, щоб замінити кондиціонер Audi A6 кондиціонер Audi A6.8 ТД. Неодноразово власники таких транспортних засобів намагаються самостійно реалізувати ці дії.

Якщо немає певних навичок, знань та навичок, то некваліфіковане втручання показує систему кондиціонування повітря або окремі компоненти. Щоб уникнути різних негативних ситуацій, рекомендується негайно звернутися до досвідчених фахівців. Чарівники замінюють не тільки двигуна вентилятора кондиціонера, але й супровідні частини, які не вдалося.

У транспортних засобах Audi A6, які є 1,8 ТД, оснащені кондиціонером вентилятора, неодноразово виникає. Це пов’язано з тим, що цей вентилятор одночасно виконує конзуруючу, так що така частина має підвищений тягар зносу. Професіонали сервісних центрів, які неодноразово магнітуються з проблемою вентилятора кондиціонера, стверджують, що охолоджувальний елемент виписується і не виконує функцій проти кліматичної системи. Одночасне це збільшує тиск змащувальної рідини в двигуні.

У досить рідкісних ситуаціях причиною виходу зберіганого елемента є вигорання запобіжника, розташованого під рульовим колесом. Усуньте таку несправність може відчути майстрів або власник Audia6 самостійно. Через те, що багато користувачів шукають незалежно від різних несправностей своїх власних транспортних засобів, професіонали створили докладні інструкції, що сприяє вирішенню таких проходів.

Основні рекомендації фахівців

Ні в якому разі не можна встановити нові фанати, запозичені з іншого автомобіля, оскільки такі дії можуть призвести до шкідливих наслідків. У багатьох моделях автомобілів споживання енергії не перевищує 90 Вт, оскільки сила вентилятора Ауді повинна бути не менше 300 Вт. Враховуючи ці особливості транспортного засобу, можна уникнути багатьох негативних ситуацій, включаючи як складні поломки, що ведуть непередбачувану кількість витрат.

Інструкції з видалення вентилятора

Щоб видалити повітряний кондиціонер, вентилятор Audi A6, друга людина потребує. Ви повинні виконати наступні дії:

Такі дії кожен власник може виконати самостійно. Досвідчені професіонали сервісних центрів для заміни вентилятора кондиціонера в автомобілі даної марки повністю розбирають перед машиною. Природно, таким чином набагато простіше здійснити всі необхідні дії, але займає це більше часу.

Що ще важливо знати

Попередньо перед здійсненням заміни двигуна вентилятора кондиціонера потрібно купити відповідну деталь оригінального виробництва та найвищої якості. Як правило, її вартість на сьогоднішній день не перевищує 150 доларів. Однак багато власників все ще віддають перевагу подібним шанувальникам з іншими брендами автомобіля. У цьому випадку необхідно зробити вишуканість, що призводить до тимчасових витрат, а також до ряду заходів, так що продукт працює оптимально в загальній системі.

Незважаючи на досвід багатьох водіїв, а також майстрів renowm, рекомендується не проводити самостійну заміну різних частин, не маючи навичок і досвіду. Це пов’язано з тим, що автомобілі, такі як Audi A6i, багато інших транспортних засобів бізнесу є достатньо схоже на ремонт. У випадку, якщо неізнаване двигун вентилятора кондиціонера некліть, такий ремонт може призвести до хитрий подальший процес відновлення.

У зв’язку з цим, на основних етапах виникнення житла, рекомендується звернутися до досвідчених фахівців. Автосервіс майстрів буде налаштовано та усуває його за короткий час.

Зупинити параметри несправності Audi A8?

Як це зазвичай буває, у самий невідповідний момент (у нашому випадку в новорічні свята та мороз.25с) відмовився від плитки. Погодьтеся, ситуація не є комічною, особливо якщо автомобіль повинен був бути використаний для подорожей з дітьми на великі відстані.

Ну, давайте зрозуміємо. Основних і найбільш поширених причин цієї несправності не багато. А точніше дві.

Отже не працює грубка. Почнемо з найбільш можливої ​​несправності, ім’я якої мотор обігрівача салону. Він є двигуном, або вентиляторна плита. не працює грубка Audi

Під цим кожухом розташований мотор обігрівача салону

Із цим вузлом існує кілька сценаріїв розвитку подій. Несправність може почати передбачати про себе сторонніх, у формі свисток, шуму, відмов або шелест (як ніби щось болить лезо робочого колеса). У цьому випадку у вас є час готуватися до ремонту, зареєструватися і спокійно прийти замінити двигун нагрівача. Але трапляється, що практично немає часу для навчання, двигун нагрівача починає відмовитися від непотрібних звуків, т.Е. Просто перестає працювати. Це може відбуватися коротко, з затримкою, до 1 секунди, можна спонтанно увімкнути та вимкнути, без видимих ​​причин. З цією версією розробки подій часу до повного відмови опалення салону, ви, можливо, не маєте багато, і вам потрібно поспішати з вибором сервісу та запису, щоб не заморозити водіння по дорозі. Як ви розумієте, опалення кабіни. це не тільки ваші теплі руки та ноги, це також безпека! Якщо плита не працює, плита автомобіля починає активно затушувати, сніг не розтоплюється. У темряві на такій машині надзвичайно важко рухатися безпечно. Ви можете, звичайно, відкрийте вікна, якщо вони не заморожені, але тоді ви ризикуєте потрапити до місця призначення у вигляді бурульків. Особливо це було актуально на новому році.25С не працює пічка Audi

Несправний блок керування обігрівача

У нашому випадку ситуація розвивалася за другим сценарієм. Якось уранці, власник автомобіля помітив, що після прогріву, в автомобілі стало якось незвично тихо на кілька секунд. Потім шумовий фон знову прийшов у норму. Спочатку було навіть складно зрозуміти, що сталося. Це коли розумієш, що щось не так, але що це було. Не зовсім зрозуміло. А це був, якраз, перший дзвіночок про швидку відмову грубки. Потім він повторював другий раз, також на кілька секунд. Потім, також знову. На третій день двигун почав швидко включити, іноді з частотою однієї секунди. Але, після потепління, все прийшло до нормального. Навіть кожен день, після ранкового запуску, двигун піч працював добре, але після повного розігріву автомобіля та кілька кілометрів шляху просто вимкнено і мовчить до кінця поїздки. Взагалі, було зрозуміло, що несправність прогресує. Через пару днів він мовчав так, і автомобіль був у нашому технічному центрі. Ауді-плита не працює

Перше, що потрібно зробити в даній ситуації провести якісну діагностику, т.До. Вартість нових частин не мала. Ауді-плита не працює

Тріщина, через яку вода потрапила всередину блоку

Що ми зробили, перш за все. Дуже важливий момент для ефективної діагностики дуже бажано, щоб дефект відвідав у момент її. Це значно спрощує завдання і прискорює усунення несправностей. Ауді-плита не працює

Наша прихід під час годування влади безпосередньо до нагрівача, робоче колесо негайно прийшов до життя. А ось живлення на роз’єм після блоку управління не виявилося в робочому режимі. Перевірка потужності пристрою керування стало зрозуміло, що викликає цей крах)

Видалення блоку керування трохи простіше, ніж двигун піч, після того, як він розібрався, і уважна інспекція стала чіткою причин цієї несправності. Як ви бачите на фото, блок і його чіп повністю заповнюють сполукою з фабрики. І стрілки на фотографії вказують на тріщину, або розрив, який не повинен працювати там. Ауді плита

Сліди блоку затоплення через закупорювання стандартного дренажу

Відповідно, волога потрапила всередину. І, судячи з цієї фотографії на правому воді в цьому місці, стояв набагато вище, ніж рівень чіпа. Сліди з води не новини на цих автомобілях. Це пов’язано з сливами, що засмічуються, які потрібно періодично прочищати в умовах нашого клімату, але, це вже інша історія не працює пічка Audi

Зараз складно сказати, що послужило першопричиною попадання води всередину блоку тріщина, що утворилася в шарі полімерної смоли, або велика кількість води, яка довго стояла в цьому місці через забиті водостоки. Але це можна стверджувати, що цей пристрій йде до сміття, на жаль. На щастя, можна було швидко знайти недорогий новий блок від виробника конвеєра. не працює грубка Audi

Сам процес заміни блоку займає небагато часу, в районі однієї години від і до. Після встановлення нового блоку все запрацювало у штатному режимі. Ауді-плита не працює

.11 Фанування систем охолодження

На додаток до защемленого термостату та розірваного клинового поясу, причиною занадто високої температури рідини охолодження може бути несправним вентилятором системи охолодження, але тільки під час довгострокової операції при простолі. Але несправний вентилятор не повинен означати кінця поїздки:

  • Після того, як двигун охолоно, ви можете перейти до найближчого семінару на середньому товарообігу та в порівняно швидких темпах. У цьому випадку необхідно стежити за індикатором температури та контрольного світла.
  • Експлуатація двигуна на просторі та повільна їзда може бути фатальним для двигуна. У цьому випадку охолоджувальний повітря практично не проходить через радіатор. Якщо потрібно обов’язково їхати далі на низькій швидкості, то краще негайно почати пошуки причин несправностей та при необхідності «обійти» термовимикач.

Ілюстрації показують тепловий вимикач у функції вентилятора вентилятора охолодження після зупинки роботи двигуна зліва від 4-циліндрового двигуна, праворуч від 5-циліндра.

  • Спочатку потрібно перевірити відповідний запобіжник у необов’язковому блоці ретрансляції зліва під інформаційною панеллю. (Електрична система голови тіла).
  • Якщо у порядку, відключіть штепсель теплового перемикача.
  • Підключіть обидві контакти в дротяному вогні з шматком дроту.
  • З двоступеневим термостатом необхідно підключити всі три мовні вилки.
  • Якщо вентилятор, коли увімкнено запалювання, це означає, що це означає, що тепловий перемикач дефектний з електричної схеми (на зразку).
  • Для подальшого руху необхідно закріпити дріт у вилках у вилки та ізолювати з його клейкою стрічкою або штукатуркою, щоб уникнути короткого замикання.
  • Якщо відключення термічного вимикача не призвело до успіху, перевірте реле вентилятора в центральному перемиканні (див. Глава тіло Електрична система): Якщо обидва перемикачі термічного вимикача «перевантажені», то, коли ввімкнення запалювання, контакти повинні бути чітко нібито закриті.
  • Якщо нічого не чутно, то вам потрібно «обійти» реле з допоміжними засобами. Для цього з’єднати язички штекера реле клем 30 та 87 шматочком дроту (канцелярською скріпкою) та вставити реле.
  • Вентилятор системи охолодження повинен заробляти зараз і коли запалювання вимкнено. Якщо це сталося, то несправні реле.
  • Дріт-джемпер може залишатися встановленим у крайньому випадку і при водінні. Після завершення поїздки вона повинна бути видалена.
  • Якщо у цьому випадку немає реакції, перевірте двигун вентилятора:
  • Від’єднайте кінчик дроту в двигун вентилятора та, замість того, щоб з контакту червоно-чорного дроту допоміжний дріт до позитивного виходу акумулятора. Штекерне з’єднання коричневого дроту потрібно з’єднати безпосередньо з негативним виводом.
  • Якщо робоче колесо ще не обертається, то двигун вентилятора несправний. вам необхідно замінити.
  • Якщо вентилятор заробив, вам потрібно перевірити реле (див. Глава тіла електрична система), провідні підказки, а також всі кабельні з’єднання з теплового перемикача та вентилятора.
  • Ви можете продовжувати продовжувати рух без вентилятора, безпосередньо керуючись від акумулятора. Допоміжна проводка повинна бути прокладена, щоб не відбутися короткого замикання.
  • У моделях, оснащених відповідним чином, другий етап вентилятора або пристрій для повороту вентилятора після зупинки роботи двигуна живиться через червоно-синій дріт. Щоб перевірити цей етап вентилятора, підключіть «» дріт з червоною та синьою дротом двигуна.

Вентилятор системи охолодження необхідно знімати з радіатора разом із заднім захисним кожухом радіатора – так званою царгою вентилятора:

Запобіжники у салоні автомобіля (Лівий салонний блок)

Лівий салонний блок розташований в торці панелі приладів з боку водія. Для доступу до запобіжників акуратно підтягніть та приберіть захисну кришку.

На зворотній стороні захисного покриву, діаграма запобіжника підходить для вашого автомобіля, ми рекомендуємо ознайомитись з ним.

Схема запобіжників Audi а6 с6 з лівого боку

№ на схеміНомінал запобіжникаЗахищений ланцюг
1 Пусто (Резерв)
2 Пусто (Резерв)
3 5 А Блок керування двигуном (ЕБУ)
4 5 А Датчик (сенсор) рівня моторного масла
5 5 А (A/C) Кондиціонер
6 5 А (ESP) Електронна система динамічної стабілізації. датчик зчеплення
7 5 А Штекер діагностичної системи (роз’єм для діагностики)
8 5 А (Nomelink) Віддалені гаражні ворота контролю
9 5 A Салон заднього виду Дзеркало, автоматизація дорога
10 5 A (Адаптивний круїз-контроль) Адаптивний круїз-контроль, технічне обслуговування відстані / швидкості
одинадцять 5 A Автономний нагрівач (Фен, Webasto)
12 10 А Підключення діагностичної системи (роз’єм для діагностики)
тринадцять 10 A Рульова колонка перемикає блок
14 5 A Для автомобілів 2008 року.в.: Перемикач сигналів
15 10 A Набір / комбінація пристрою
шістнадцять 10 А Для автомобілів 2008 року.в.: Телефон, Телематика
17 10 A (ESP) Електронна система динамічної стабілізації
18 5 А Ліва фара (електроніка ліхтаря)
19 5 А Датчик дощу (сенсор)
20 5 А Жиклери (форсунки) омивачів переднього лобового скла (обігрівані)
21 5 А Антенний підсилювач (підсилювач прийому радіосигналу)
22 Пусто (Резерв)
23 5 А Ручник (стоянкове гальмо електромеханічне)
24 Пусто (Резерв)
25 Пусто (Резерв)
26 Пусто (Резерв)
27 Пусто (Резерв)
28 Порожній (резерв)
29 Порожній (резерв)
30 Пусто (Резерв)
31 15 А Перемикач ліхтарів заднього ходу, коробка зрадник (трансмісія multitronic), компонент двигуна
32 30 А Інтелектуальний модуль потужності водія (підсвічування зони для ніг та передні фари, сигнал (гудок), двірники (склоочисник), електрорегулювання рульової колонки)
33 25 А Інтелектуальний модуль потужності водія (освітлення зони зліва)
34 25 А Інтелектуальний модуль потужності водія (зона освітлення справа)
35 20 А Автономний нагрівач (фен, Webasto, Webasto)
36 30 А Шайби фари (кріплення передніх фапер)
37 25 А (ESP) Електронна система динамічної стабілізації
38 30 А Склоочисники (склоочисник скляного скла)
39 15 A Панель (блок) ліва дверна контроль
40 25 А Сигнал (звуковий сигнал)
41 40 А Вентилятор нагрівача (плита)
42 30 А Модуль (блок) Електронне блокування запалювання / електрична рульова колонка
43 Порожній (резерв)
44 35 А Вікна живлення (ліва сторона)

Які версії Audi A6 встановлена ​​автоматична коробка передач

Є 4 види передачі в Audi A6: робототехнічний, механічний, автоматичний та варіатор. Саме «автоматом» оснащувалися в повному обсязі покоління цієї моделі. Крім того, автоматична трансмісія була набрана не з усіма двигунами. Ми перераховуємо модифікації Audi A6 C Fe, де встановлено автоматичну коробку.

П’яте покоління Audi A6, корпус C8 (випуск з 2020 до теперішнього часу), автоматична передача 8:

Четверте покоління Audi А6, кузов C7 (роки випуску 2010-2014), АКПП 8:

Третє покоління Audi А6, рестайлінговий кузов C6 (2008 рік випуску), АКПП 6:

  • бензиновий двигун 2,8 л, 220 л. з., повний привід (4WD);
  • дизельний двигун 3 л, 239 л. з., повний привід (4WD);
  • бензиновий двигун 3 л, 290 л. з., повний привід (4WD);
  • бензиновий двигун 3,1 л, 249 л. з., повний привід (4WD);
  • бензиновий двигун 4,2 л, 350 л. з., повний привід (4WD).

Третє покоління Audi А6, кузов C6 (роки випуску 2004-2008), АКПП 6:

  • бензиновий двигун 3 л, 218 л. з., повний привід (4WD);
  • дизельний двигун 3 л, 225 л. з., повний привід (4WD);
  • бензиновий двигун 3,1 л, 249 л. з., повний привід (4WD);
  • бензиновий двигун 4,2 л, 335 л. з., повний привід (4WD).

Друге покоління Audi А6, рестайлінговий кузов C5 (2001 рік випуску), АКПП 5:

  • бензиновий двигун 2,4 л, 170 л. з., повний привід (4WD);
  • Дизельний двигун 2,5 л, 180 л. З. передній привід;
  • Дизельний двигун 2,5 л, 180 л. З., чотириколісний привід (4WD);
  • Бензиновий двигун 2.7 л, 250 л. З., чотириколісний привід (4WD);
  • Бензиновий двигун 3 л, 220 л. З., чотириколісний привід (4WD);
  • Бензиновий двигун 4,2 л, 300 л. З., Чотириколісний привід (4WD).

Раніше модифікації в основному постачалися з «механікою» або «машиною», за винятком другого покоління Audi A6 у корпусі C5, двигун якого становить 1,8 літрів і потужністю 150 літрів. З. працював з коробкою варіатора.

Audi A6 постійно включав вентилятор. Вирішення проблеми тут.