Як перевірити реле стартера ВАЗ 2107

Щоб перевірити працездатність реле, потрібен вольтметр або «контролька». Перевірка працездатності виконується так:

  • зніміть з реле колодку проводів; перевірте, чи не окислилися контакти на реле та колодці;
  • зачистіть контакти, якщо це необхідно;
  • переконайтеся в наявності «маси» на дроті, що йде до контакту «86» реле;
  • перевірте, чи з’являється напруга на дроті, що йде до клеми “85” реле, якщо спробувати завести машину ключем;
  • переконайтеся, що при включеному запаленні на провід, що йде до клеми “30”, подається напруга;
  • якщо напруга є на клемах є, проблема в реле, а чи не в харчуванні;
  • зніміть реле стартера з автомобіля;
  • переконайтеся, що при подачі напруги на висновки “85” та “86” замикається контакт між “30” та “87” висновками реле.

Якщо реле не спрацьовує, необхідно замінити його на нове.

здесь ваш код
знаходиться, реле, стартер, 2107

Для чого потрібно реле стартера ВАЗ 2107

Увімкнення тягового реле стартера на всіх моделях “класики”, крім ВАЗ 2107, здійснювалося безпосередньо через замок запалювання. Проблема полягає в тому, що, коли він увімкнено через контакти на замку запалювання, існує струм більше 15А, який з часом призводить до їх окислення, нагрівання та відмови. Щоб знизити струм, що проходить через замок запалювання при включенні стартера, конструктори “сімки” передбачили додатковий елемент – реле стартера ВАЗ 2107. Невеликий струм, необхідний для його спрацьовування, не завдає шкоди контактам замку запалювання, а саме реле надійніше комутує живлення тягового реле стартера. Нерідко власники старіших моделей “класики”, статут регулярно міняти контактну групу замку запалювання, самостійно встановлюють додаткове реле, що дозволяє збільшити термін служби контактів, які відповідають за включення стартера.

Де знаходиться реле стартера на ВАЗ 2107

Конструктори передбачили встановлення реле стартера на ВАЗ 2107 у правій стороні підкапотного простору. Воно кріпиться безпосередньо до правого крила, для чого на крилі встановлено шпильку, на яку накручується гайка кріплення реле.

здесь ваш код

Найпростіше знайти його, простежується, де відбувається дроти від тягового стартевого реле.

Для включення стартера служать реле 113.3747-10 або 90.3747-10 з кронштейном на кришці. Реле стартера встановлено у моторному відсіку на правому бризковику. Знімаємо з його висновків колодку дротів, ключем «на 10» відвертаємо гайку кріплення та міняємо реле.

здесь ваш код

Знайти розташування блоку запобіжників легко, зазвичай він встановлений у підкапотному просторі або під панеллю приладів з боку керма. У сучасних автомобілях блок захисних елементів розташовують з правого боку за ящиком рукавички.

Заміна блоку запобіжників на ВАЗ 2107

Запобіжники ВАЗ 2107 (інжектор та карбюратор) встановлюються в типові взаємозамінні блоки, тому їх заміна не пов’язана зі складнощами. БП можна міняти лише на блок аналогічного типу (старий чи новий). Робиться це так:

Стартер не крутить на ВАЗ 2107 інжектор. Де шукати причину.

  • відключити «масу» від акумулятора;
  • демонтувати корпус повітряного фільтра;
  • відстикувати джгут проводів, підключений до блоку запобіжників, що знаходиться знизу БП;
знаходиться, реле, стартер, 2107

Порада: кольорове маркування, нанесене на корпус БП, дозволяє не переплутати дроти подекуди навіть якщо попередньо не маркувати їх.

  • демонтувати полицю, що у салоні під “торпедою”;
  • зняти корпус «бардачка»;
  • відстикувати другий джгут дротів від БП;
  • відкрутити болти кріплення БП (правий болт прихований, його одразу не видно);
  • демонтувати блок запобіжників;
  • встановити новий блок запобіжників;
  • затягнути болти кріплення;
  • пристикувати джгут, що йде із салону;
  • встановити корпус «бардачка» та полицю під «торпедою»;
  • підключити до БП джгут дротів, що йде під капотом;
  • встановити корпус повітряного фільтра;
  • підключити «масу» до акумулятора.

Де знаходиться Реле Двірників На ВАЗ 2107

На автомобілях ВАЗ 2107 блок запобіжників (БП) та реле складається з корпусу з кришкою, з комплектом із плавких вставок розташованих на електронній платі. Кожна відповідає за роботу певного електричного ланцюга чи групи.

Крім того, ретрансляційна група розташована в блоці, яка забезпечує включення або відключення електрообладнання та інструментів.

Фото. Розташування блоку запобіжників ВАЗ 2107

Для зручності користування та обслуговування БП на автомобілях розміщується незалежно від випуску моделей 2107, з правого боку автомобіля під капотом, навпроти сидіння для пасажира (див. фото вище).

Важливо! На нових моделях «сімки» з інжекторними двигунами додався додатковий блок із реле. Він забезпечує безперебійну роботу двигуна та бензонасоса. Розташований у салоні машини під бардачком.

У випадках відмови чи несправності в роботі електрообладнання автомобіля ВАЗ 2107 кожен автовласник повинен знати місце розташування БП.

Старі та нові моделі трохи відрізняються, тому розглядати їх краще окремо.

Визначити місцезнаходження втягуючого нескладно, воно знаходиться безпосередньо на стартері і має два дроти, перший, найменший за розміром йде від замку запалювання, а другий найбільший за розміром від АКБ. Розташування проводів позначається стрілками. Реле має право на корпус стартера.

Щоб перевірити продуктивність ретранслятора стартера, введіть вольтметр або амперметр у ланцюжку живлення. Встановіть прокладку між приводним передачею та обмежувачем кільцем. При включеному стартері показання амперметра не повинні перевищувати 23А, вольтметра – 9В.

Starter Scheme для ВАЗ 2110, 2111, 2112

На автомобілі ВАЗ-2110 встановлювалися стартери типу 57.3708 та мали такі технічні характеристики:

Схема підключення стартера на десятку наведена вище, ось її розшифровка:

1 – вал приводу; 20 – контактні болти;
2 – втулка передньої кришки; 21. виведення «позитивних» щіток;
3 – обмежувальне кільце; 22. скоба;
4 – шестерня з внутрішнім кільцем обгінної муфти; 23. щіткотримач;
5 – ролик обгінної муфти; 24. «позитивна» щітка;
6 – опора валу приводу із вкладишем; 25. вал якоря;
7 – вісь планетарної шестірні; 26 – стяжна шпилька;
8 – прокладка; 27 – задня кришка із втулкою;
9 – кронштейн важеля; 28 – колектор;
10 – важіль приводу; 29 – корпус;
11 – передня кришка; 30 – постійний магніт;
12. якір реле; 31. сердечник якоря;
13. утримуюча обмотка; 32. опора валу якоря з вкладишем;
14. обмотка, що втягує; 33 – планетарна шестерня;
15 – тягове реле; 34 – центральна (провідна) шестерня;
16 – шток тягового реле; 35. водило;
17 – сердечник тягового реле; 36 – шестерня із внутрішніми зубами;
18 – контактна пластина; 37. кільце відведення;
19 – кришка тягового реле; 38. HUB з зовнішнім кільцем зчеплення.

Розшифровка запобіжників старого зразка, схеми, відео

У старій вибірці зразка карбюратор «Сім» включає 17 запобіжників, закріплених на дошці, використовуючи пружинні контакти та 6 електромагнітних реле.

Пристрій має дві друковані плати, встановлені паралельно один з одним і з’єднані перемичками. Він також з’єднується з мережею автомобіля через відключення з’єднань, зроблених різними кольоровими відтінками для належного док.уванням. Фото нижче показує макет елементів керування BP VAZ 2107.

Stock Foto Fuse Box ВАЗ 2107 Старий зразок

Корпус виготовлений з пластику, нагорі є кришка з застосуванням розташування елементів на блоці та мету, як зображення. Наведена нижче таблиця показує декодування та вишукування з метою запобіжників та реле.

Таблиця з декодуванням

Номер запобіжника та реле (номінальний струм) Призначення запобіжників та реле ВАЗ 2107
F1 (8А/10А) Відповідає за роботу задніх ліхтарів, а точніше за ліхтар, який вмикається при перемиканні ручки коробки на задній хід. Також він відповідальний за роботу електричного двигуна печі (опалювача), реле обігріву заднього скла, ще її називають обмоткою. В автомобілі ВАЗ 21057 це реле відповідає за електричний двигун омивача заднього скла.
F2 (8/10А) Призначений для реле очищувача фар та лобового скла, а також двірників ВАЗ 2107.
F3/4 (8А/10А) Є резервним
F5 (16А/20А) Відповідає за елемент (нагрівач) заднього скла і відповідно до його реле, і всі контакти цього вузла.
F6 (8А/10А) «Прикурювач» в автомобілі ВАЗ 2107, а також розетка (штепсельна) для лампи.
F7 (16А/20А) Відповідає за вентилятора двигуна, що охолоджує, його двигун, а також звуковий сигнал ВАЗ 2107
F8 (8А/10А) «Auchcy», а також вимикач для обертання та сигналізації (в режимі аварійного сигналізації)
F9 (8А/10А) «Протитуманки». Регулятор напруги генератора Г-222 (на деяких автомобілях)
F10 (8А/10А) Панель приладів, гальмо стоянки, електропневмоклапан карбюратора, вольтметр, рівень палива, рівень гальмівної рідини, тиску масла, «поворотники», заряд акумулятора.
F11 (8А/10А) Стоп сигнали. Освітлення салону. Лампи гальмування.
F12 (8А/10А) Очисники фар, дальнє світло (права фара).
F13 (8А/10А) Далеке світло (ліва фара) та лампа сигналізатора увімкнення далекого світла фар
F14 (8А/10А) Підкапотна лампа. Освітлення номерного знаку. Габаритне світло (ліва фара та правий задній ліхтар).
F15 (8А/10А) Лампа бардачка. Лампа приладів. Освітлення «прикурювача». Габаритне світло (права фара та лівий задній ліхтар).
F16 (8А/10А) Реле очисника фар. Ближнє світло (права фара).
F17 (8А/10А) Ближнє світло (ліва фара)
У знаменнику значення для штирьових запобіжників

Запуск двигуна у класичних «ВАЗ» здійснюється стартером. Безперервна робота цього пристрою забезпечує два реле контролю та обмотка. Якщо є проблеми із цими компонентами, двигун не запускається. Тому для перевірки реле, виявлення несправностей, ремонту та заміни його коштує більш детальний опис.

У всіх класичних моделях «Жигулів», за винятком «Сімки», стартер запитується безпосередньо від замку запалювання (ЛЗ). Така конструкція має істотний недолік, контакти окислюються і згоряють, що призводить до передчасного виходу з ладу контактної групи. Це з тим, що через ZZ протікає струм понад 15А. На ВАЗ 2107 з метою зниження навантаження на контакти блокування стали встановлювати додаткове пускове реле, розраховане струм 30А. Цей перемикаючий елемент споживає невеликий струм, що не знижує надійність контактної групи.

Власники більш ранньої «класики» через часту заміну контактів стартера самостійно встановлюють додаткове реле.

Де знаходиться

Конструктивно реле стартера розташоване у моторному відсіку праворуч. Кріплення його до крила (частини кузова) здійснюється шпилькою та гайкою. Реле легко знайти, для чого вам просто потрібно відстежити, де прокладені дроти від реле стартера, що втягує.

знаходиться, реле, стартер, 2107

Перевірка

Якщо у вас виникла проблема із запуском двигуна на ВАЗ 2107, необхідно попередньо перевірити роботу реле-перемикача. Якщо буде виявлено, що деталь придатна для обслуговування, ви можете продовжити пошук та усунення несправностей. Для діагностики комутуючого елемента вам знадобиться мультиметр або «тестер» (штатна автомобільна лампа на 12 В та дроти для її підключення). Функціональні можливості реле визначаються таким чином:

  • Від’єднайте реле від роз’єму та перевірте стан контактів у розетці та на самому реле. При необхідності очистіть їх наждачний папір.
  • Перевірте заземлення на вихідний 86 блок. Для цього перевірте мультиметром опір корпусу, він має бути нульовим.
  • Виміряйте напругу на виводі 85 при спробі запустити двигун. Цей параметр має бути 12 В. Клема 30 повинна бути під напругою при включенні запалювання. Якщо він присутній на контактах, проблема у реле.
  • Зніміть допоміжне реле, відкрутивши гайку гайковим ключем.