Всі коди помилок Ford: методи розшифрування та несправності

Розшифровка кодів Ford дозволяє визначити несправності у роботі блоку живлення та передачі автомобілів. Завдяки використанню блоку керування в цих машинах власник автомобіля може самостійно виконувати діагностику та перевірити наявність проблем у функціонуванні різних систем. Про процес перевірки, а також розшифрування проблем, читайте нижче.

Дешифровані коди помилок російською мовою

Вам потрібно прочитати та розшифрувати коди Ford помилки, коли на панелі інструмента «перевірка» або «Помилка». Залежно від методу перевірки, тип комбінацій буде іншим.

здесь ваш код

Переклад коду розглядається на прикладі похибки P0014, перший символ може означати:

  • У збої в роботі систем організму (центральний замок авто, подушки безпеки, електричні склопідйомники, двірники або механізм очищення плям і т. D.);
  • З проблемою у функціонуванні шасі автомобіля;
  • R проблеми у роботі енергоблоку та передачі;
  • U-код відноситься до категорії взаємодії між електронними пристроями та модулями.

Друга позиція в поєднанні означає загальну несправність і демонструє код виробника (1 або 2). Символи 4 та 5 позначають послідовність проблем.

здесь ваш код
  • несправності в експлуатації систем палива або повітряного забезпечення в моторні циліндри;
  • Аналогічно;
  • проблеми в роботі системи запалювання;
  • несправний допоміжний блок керування;
  • несправності в роботі простою системи;
  • Проблеми в роботі модуля ECU або його електроколу;
  • коробка передач;
  • несправності блок передачі;
  • Контрольні блоки, вхідні та вихідні імпульси.

Канал «Проф-авто» розповів про проведення незалежного тестування та помилок декодування у роботі Ford Scorpo.

Коди самостійності та способи усунення

Комбінації несправностей в двозначної формі в наведені в таблиці:

здесь ваш код
Код Опис та ліквідації Поради
одинадцять Всі системи автомобіля, зокрема, двигун та коробка передач працюють без збоїв, проблема не виявляється
12, 13 Проблеми в роботі регулятора керування бездіяльністю. Причиною може бути у розбитті або зносу ізоляції на електроліні, за допомогою якого підключений датчик. Електричний двигун Stepper Controller підлягає випробуванню та заміни.
14 Контрольний модуль зареєстрував брудний імпульси, що надходять з генератора системи запалювання. Потрібно перевірити всі компоненти вузла.
15 Несправність при експлуатації мікропроцесорного блоку, зокрема, проблема полягає у тому, щоб функціонувати одну з модулів пам’яті довгострокового або операційного.
шістнадцять Зниження швидкості двигуна під час самодіагностики
17 Проблеми в роботі ходового двигуна. Потрібно видалити пристрій і перевірити його детально.
вісімнадцять Відмова або неправильна робота модуля запалювання. Потрібно діагностувати вузол і переконатися, що цілісність контактних елементів та високовольтних кабелів, зокрема, їх порад. Проблема може скликати в невдачі свічки запалювання або забруднення. Необхідно перевірити роботу елементів, а також очищення їхніх електродів.
дев’ятнадцять Блок керування записав низьку напругу у джерело живлення модуля запалення. Використовуючи мультиметр або інший тестер, виконується цілісність цілісності, пов’язана з пристроєм.
21 Датчик температури теплоносія дефектний. На панелі приладів можна з’явитися на приладі індикатора перегріву двигуна потужності, двигун буде працювати неправильно, з невдачами. Сам датчик розташований у резервуарі розширення з хладагентом, пристрій повинен бути перевірений.
22 Неправильна робота регулятора абсолютного тиску, причина може бути при проводці. Необхідно перевірити роботу контролера і спостерігати за роботою двигуна.
23 Він працює неправильно, або потенціометр дросельного демпфера не вдалося. Потрібно діагностувати пристрій і перевірити цілісність дроту.
24 Можлива поломка температури температури поглинаючої температури повітря. Потрібно перевірити контакти на провіднику, вони можуть окислювати або вишивати в результаті стрибків напруги. Очищення їх для усунення несправності.
25 Контрольний пристрій повідомляє про проблеми у роботі датчика детонації. Це призведе до того, що енергоблок почнеться «troit», можна зменшити його тягу під час руху гори, іноді двигун довільно зупиняється на світлофорі. Необхідно перевірити контролер та його проводку, переконайтеся, що правильний опір.
27 Проблеми в роботі системи круїзного управління, які можуть бути призупинені через несправності. Потрібно перевірити всі датчики та цілісність компонентів компонентів. У деяких випадках причиною є блок управління.
28 Також помилка, пов’язана з круїзним контролем. Але тепер модуль повідомляє про занадто високу швидкість двигуна. Система все ще працює, не вимкнена.
29 Спірометр датчик несправна або пошкоджена проводка, яка її годує. На панелі керування може відображатися неправильна інформація. Вимагає всіх компонентів ланцюгових компонентів. Сам датчик розташований на коробці передач і підключений до кабелю панелі інструментів.
31 Помилка електронного сенсорного перетворювача тиску, з пристрою отримується низький сигнал. Потрібна діагностика контролера та його контактних елементів, якщо це необхідно, заміна.
32 Аналогічна проблема, лише сигнал від пристрою вийшов з робочого діапазону
33 Контрольний модуль не записав переробку газів у блоці живлення, потрібна автоматична перевірка
34 Перетворювач помилок
35 У електронагніті конвертерного пристрою висока напруга помічається
36 При випробуванні машини швидкості двигуна не росте. Причини несправності може бути багато, рекомендується створювати комп’ютерну діагностику для отримання точної інформації про проблему.
37 Швидкість двигуна значно під час перевірки
39 Тертя тертя блокування блокування блокування. Потрібно докладно перевіряти роботу блоку передачі.
41 Вини першого лямбда-зонда, що призвело до невдач у роботі 1, 2 або 3 циліндрів. У блоці живлення зареєстровано вичерпані горючі суміші. Необхідно перевірити сам контролер та проводку, що годує його.
42 Невдача першого кисневого контролера. Але тепер контрольний модуль повідомляє збагачену суміш у моторних циліндрах.
43, 45 Неправильний двигун управління вуликами
47 Система регулювання круїзу неправильно, можливо, пошкодження проводки або ізоляції зносу. Потрібно перевірити контактні елементи і очистити їх при окисленні.
48 Дивлячись як несправність, але тепер повідомляє про перемикачі
49 З модуля керування круїзним управлінням входить неправильний сигнал. Потрібно перевірити роботу електроліну на сайті від перемикача до основного блоку.
51 Висока напруга на ланцюзі живлення температури антифризу
52 Неправильна система моніторингу тиску в рульовій гідравліці
53 Потенціометр дросельного демпфера не вдалося, блок керування записав високу напругу
54 Датчик температури повітряного потоку неправильно
57 Неправильний блок на датчику Octane-Corrector, необхідно перевірити роз’єм і сам датчик
58 Блок управління зареєстрував ін’єкції зупинки під час діагностики. Для пошуку причин рекомендується виконати комп’ютерне обстеження двигуна.
59 Неправильно керує початковою установкою холостого ходу. Неправильна операція двигуна, «Троя» блок живлення, крапля своєї потужності.
61 Датчик температури антифризу несправний, зменшена напруга подається з пристрою
62 Несправність автоматичної трансмісії. Блок керування записав закриття соленоїдного клапана від 3 до 4 передач.
63 Низька напруга на потенціометром датчика дроселя
64 Низький сигнал на схему датчика температури двигуна
69 Відкритий комутаційний клапан від 3 до 4 швидкості на момент, коли він не повинен відкриватися. Для того, щоб бути більш детальною діагностикою, можна отримати більш детальну діагностику. Причина проблеми може бути пошкодженим дротом.
72 Датчик абсолютного тиску повітря в колекторі не вдалося, заміни
73 Інша помилка, що вказує на несправність потенціометра дроселя, пристрій не реагує на сигнали
74 Пошкодження для розміщення вогнів
75 Ланцюг на electrocups стоп-сигналів з. Тестер виконується тестування цілісності кабелів, ламп, а також роз’єми.
81 Пази колектора Абсолютний датчик тиску, несправність типова лише для транзиту моделей
82 Помилка повітропостачання контурів, причина може бути в проводці. Комбінація повідомляє про утворення вторинного змішування.
83 Невдача режиму роботи вентилятора
84 Модуль управління повідомляє несправності в електронному контролері вакууму. Код помилки може вказувати на проблеми у функціонуванні системи рециркуляції вихлопних газів. Іноді причина криється в клапані або збільшений сигнал на mosiest волосіні, на якій він підключений.
85 Несправність електромагнітного пристрою вугільного фільтра
87 паливні елементи Flewing. Проблема може складатися з відмови пристрою безпеки. Коли несправність вузла, то запуск двигуна буде неможливий, так як паливо не зможе увійти в його циліндри.
88 Невдача вентилятора, оснащений електроприводом. Помилка може з’явитися лише на транспортних засобах, в яких встановлено такий вузол.
89 Неправильний електромагнітний клапан системи управління фрикцією. Необхідно перевірити роботу коробки передач або виконувати комп’ютерну діагностику передачі.
91, 92 Другий Lambda зонд не вдався або неправильний сигнал подається з пристрою. З такою причиною суміш в циліндрах двигуна може бути повторно введено або вичерпано.
96 Вихід потенціометра демпфера
98 Неправильна робота датчика температури повітряного заряду. Невдачі можливі у роботі контролерів холодоагенту або тиску повітря в колекторі.
99 Підгонка заслінки потенціометра, детальна діагностика пристрою потрібен

Датчик несправності

Список помилок у роботі контролерів, щоб розшифрувати при діагностиці через роз’єм OBD2:

Поєднання Причини та поради за рішенням
Р0100, Р0101, Р0102, Р0103, Р0104, Р0105 Несправності регулятора потоку повітря (з пристрою виникає неправильний сигнал). Авто двигун може працювати зі збоями, виникає різкі скачки швидкості холостого ходу в великий або меншій стороні. Необхідно перевірити датчик і провід, який живить його.
Р0104, Р0105, Р0106, Р0107, Р0108 Неправильна робота регулятора тиску повітря, блок управління фіксується в недійсному сигналі, що виходить з пристрою
Р0109, Р0110, Р0112, Р0113, Р0114 Імпульси від регулятора температури повітря, що поступає подають з діапазону продуктивності
Р0115, Р0116, Р0117, Р0118 Температурний контролер блоку живлення несправний або функціонують з помилками. Причина може полягати у використанні низької якості охолоджуючої рідини. Потрібно перевірити роз’єм і його цілісність.
Р0120, Р0121, Р0122, Р0123 Недійсний імпульс, що надходить від контролера і демпфера дросельної заслінки. Блок живлення автомобіля може працювати нестабільним, можна зменшити його обороти. З хорошим регулятором, розводка діагностується.
R0130, R0131, R0134, R0133, R0136, R0137, R0138, R0139, R0140, R0141, R0142, R0143, R0144, R0145, R0146, R0147, R0148, R0149, R0150, R0151, R0152, R0153, R0154, R0155, R0156, R0157, R0158, R0159, R0160, R0161, R0162, R0163, R0164, R0167 Контрольний пристрій повідомляє про несправності у роботі одного з трьох датчиків кисню. Якщо контролер працює, то вам потрібно перевірити якість свого з’єднання. При необхідності, силова дріт змінюється на новий.
R0176, R0177, R0178, R0179 Датчик відбору несправний, його кабель пошкоджується або у неправильному опорі електроподібності. В останній завданню може повідомляти неправильні сигнали від пристрою. Іноді усунення причини дозволяє очищати прокладки.
R0180, R0181, R0182, R0183, R0184, R0185, R0187, R0188 Регулятор температури палива замінюється. Автомобілі Ford обладнані двома датчиками, кожен повинен бути протестований.
R0190, R0191, R0192, R0193, R0194 Сигнал від регулятора регулювання тиску у паливному рампі виходить з зони робочої характеристики. Нам потрібно шукати замикання в проводці або на контактах самого датчика. При необхідності, для цілісності виконується електрокальний транскон.
R0195, R0196, R0197, R0198, R0199 Проблеми в роботі регулятора температури масла в двигуні, можливо неправильний сигнал виходять від пристрою. Якщо датчик працює, то двигун рідина може привести до перегріву в блоці живлення, який в кінцевому рахунку призводить до займання мастильного матеріалу.
Р0220, Р0221, Р0222, Р0223, Р0224, Р0225, Р0226, Р0227, Р0228, Р0229 Датчика положення дросельної заслінки несправний
Р0235 Неприпустимий сигнал, що виходить від регулятора тиску наддуву. Користувач повинен перевірити ланцюг і переконайтеся, що немає замикання на сайті. При всій проводці, регулятор замінюється.
Р0236, Р0237, Р0238, Р0239, Р0240, Р0241, Р0242 Перша або друга контролери турбіни працює з помилками, потрібен детальний огляд
Р0326, Р0327, Р0328, Р0329 Детонація датчик 1 діагностується або замінений, необхідно також перевірити цілісність волосіні mosovoy
Р0330, Р0331, Р0332, Р0333, Р0334 Блок керування записав неправильний сигнал, який знаходиться за межами зони робочої характеристики, від регулятора детонації 2. Можливо, «троянда» двигуна.
Р0335, Р0336, Р0337, Р0338, Р0339 Датчик положення колінчастого валу діє з невдачами. Потрібно перевірити пристрій і замінити регулятор, якщо він несправний. Причина цієї проблеми може бути пов’язано з утворенням зубного нальоту або забруднення контактів на блоці датчика. Потрібно очистити подушку.
Р0340, Р0341, Р0342, Р0343, Р0344 Контролер положення положення дефектного або заміни його проводки. Труднощі можливі з початком двигуна, різкі стрибки швидкості простою.

Проблеми в двигуні

Коди помилок у роботі силових блоків Ford:

  • прилад;
  • Неправильна робота водія частини;
  • Пошкодження кабелю, його ізоляція;
  • Схема для заземлення або харчування.
  • Помилка системи посуду;
  • відсутність герметичності;
  • Виснажений або збагачена горюча суміш проходить через сопло.

Канал «Реміатто Великобританія Ремавто 2» говорив про пошук несправностей у Ford Car після діагностики.

Збої в електричному ланцюзі

Проблеми, які можуть виникнути у функціонуванні електричних ковпачків:

Код Опис
Р0200, Р0201, Р0202, Р0203, Р0204, Р0205, Р0206, Р0207, Р0208, Р0209, Р0210, Р0211, Р0212 Несправність проводки, на яких підключені сопла блоки живлення. Необхідно перевірити mosiest волосінь для закриття або скелі.
Р0213 Блок управління зареєстрував проблеми в роботі electrocups, який подає перший або друге сопло двигуна
Р0230, Р0231, Р0232, Р0233 Неправильна робота паливного насоса або мікропроцесор модуля подається неправильний сигнал. Проблема може складатися з закриття проводки до «масі».
Р0321, Р0322, Р0323 Неправильна експлуатація (розподільчий пристрій системи запалювання) Traver. Може бути окислення контактів на вузлі. Потрібно повністю перевірити проводку.
Р0325 Датчик детонації несправний, неправильний сигнал на блок управління надходить з нього

інші помилки

Список розловників, які не ввели попередні розділи:

  • Вимкнення бортового комп’ютера виконується, якщо він встановлений у автомобілі. За допомогою зарядного пристрою необхідно відключити всі дроти з роз’ємами.
  • Деактивація всіх електронних пристроїв та обладнання, встановленого додатково. Це стосується радіо, реєстраторів, паркування радар і Т. D.
  • Від’єднайте силу комплексу безпеки, якщо встановлено на автомобілі.
  • Використання бортового комп’ютера, несправність дані видаляються з пам’яті.

Зняття і зворушлива панель

Незважаючи на найнижчий), просування панелі краще довірити спеціаліста або принаймні радіоелектричні.

Видалити панель цілком можливо і незалежно.

Для цього зніміть пластиковий вилку під панеллю, відкрутіть болти та вичавити викрутку між панеллю та щитом зверху.

Після цього він залишиться лише обережно отримати панель до себе і витягніть роз’єм дроту.

Щоб розібрати панель, вам також потрібно вичавити засувки. Після того, як ви витягнув плату, ви можете приступити до власне, або йти до фахівця.

Коли панель правильно, важливо працювати у вертикальному положенні дошки, а не перетворити його догори дном.

детонатор

Панель приладів відповідає за відсік для рукавичок. Його номер 69. Взагалі, варто відзначити, що краще потрапити в звичку, коли електричне обладнання несправностей спочатку перевіряти запобіжники.

Скільки коштує?

Якщо всі заходи для ремонту панелі інструментів не допомагає, потрібно придбати новий Новий буде коштувати набагато дорожче.

Методи ліквідації несправностей

Рішення проблеми залежить від ситуації і може вимагати видалення інформаційної панелі, замінивши лямбда-зонд та прийняття інших заходів.

Розглянемо основні кроки, які найчастіше заощаджують при ремонті ESP Ford Focus 2.

ford, focus, помилка, приладової

Ремонтна панель інструментів (паяння відновлення)

У ситуації, коли всі стрілки перестали працювати і засмаглі помилки, постукати у верхній частині приладової панелі (як якщо б банально це не звук).

Якщо продуктивність відновлюється, і показники почали працювати правильно, причиною є пошкодження пайки на панельному роз’єму. Щоб усунути поломку, пайка повинна бути відновлена.

  • Зніміть задню панель панелі приладів.
  • Мийте руки і знежирюють їх, щоб не залишити на поверхні спідометра / одометра жирних плям.
  • видалити стрілки. Для цього візьміть аркуш A4, відверніть його наполовину, вирізати отвір у центрі та виведіть розріз на кінцевій частині.
  • Подрібнити листя під стрілкою.
  • Поворот стрілки проти годинникової стрілки до упору носик. Далі, видалити його із гнізда. Використання листа дуже важливо, тому що немає ніяких слідів на приладовій панелі.
  • Видаліть прокладку і повернути панель.
  • Показати замки і демонтувати дошку зверху.
  • Прочитайте контакти, які йдуть в два ряди від центру до краю. Використовуйте неагресивний потік. У цьому випадку немає необхідності, щоб видалити його.
  • Покладіть стрілки в будь-який варіант здійснення та підключіть панель інструментів без установки.
  • Увімкніть запалювання, щоб зробити мир стрілки.
  • Встановіть швидкість стрілок і обороти до нуля.
  • Вимкніть та увімкніть запалювання, а потім повісити стрілки.
  • Температура і паливні стрілки покласти на нулі, коли запалення вимкнене.
  • Повернення все на місці і переконайтеся, що немає ніяких помилок.

Заміна датчика кисню

Загальна причина несправності. це провал лямбда-зонда (датчик кисню).

Для усунення несправностей спробуйте виконати наступне:

  • Видаліть першу датчик зонда Lambda з зеленим слотом.
  • Кільцева ланцюг (два білі дроти) від імені послуги. При підключенні до дротів слід показати опір близько 9 Ом.
  • Відсутність опору свідчить про поломку ланцюга.
  • На всякий випадок, перевірте, чи пристрій постачається на пристрій у видаленому роз’єму. Увімкніть запалювання і вимірюйте напругу за допомогою мультиметра. Вона повинна бути близько 12 В.

Візьміть силу 1/2 44322 клавішу на «22» та відкрутіть датчик кисню. Будьте обережні, тому що такий пристрій може протікати і пошкодити провід, тому діяти обережно.

Встановіть новий пристрій. Якщо сила 1/2 44322 з вузьким слотом, то краще це зробити з ключем рогу.

Оригінальний датчик на Ford Focus 2 з зеленим роз’ємом коштуватиме 10 000. Аналог від Bosch коштує 4500.

Ви можете використовувати датчик з ВАЗ 2110, Каліна (каталог 258006537) та інших вітчизняних автомобілів від Bosch. Він має таку ж забарвлення дротів, але Pinout відрізняється, вважає це.

Тільки роз’єм відрізняється, що можна відрізати від старого устрою.

Зверніть увагу, що дроти заборонені виробником, тому найбільш правильний варіант. це обтиск у рукаві. Пайка може бути використана в екстремальних випадках і лише з використанням термоусадочної системи для ізоляції.

Панель пристроїв Ford Focus II. позначення

Ford Focus II, як і будь-який інший автомобіль, має панель приладів. Індикатори приладової панелі дають водієві основної інформації про стан вузлів, систем, агрегатів, електричних приладів, які належать до бортової мережі. Таким чином, власник автомобіля надзвичайно важливий, щоб зрозуміти, що повідомляє панелі інструментів Ford Focus. У цьому матеріалі ми будемо говорити про позначення панелі керування та розглянемо заміну цього вузлу, якщо це вимагає цього.

Меню сервісу (тестовий режим) Ford Focus 2

Процедура перевірки двигунів і основних систем для автомобілів Ford Focus, Transit, Mondeo і інші моделі можуть бути зроблені такими способами:

Діагностика butt bow до одометра

Діагностичний процес без використання сторонніх обладнання виконується наступним чином:

  • Ключ вставляється в замок і повертається, щоб увімкнути запалювання. Машина живлення не запускається.
  • На панелі керування необхідно знайти щоденний клавішу скидання пробігу (він розташований під одометром). Кнопка затискається і тримається протягом декількох секунд.
  • Коли ключ стискається, ключ у замку перетворюється на другу позицію.
  • На дисплеї базового одометра після цих дій, TEST з’явиться, то кнопка буде відпущена. Якщо кнопка зберігається більше трьох секунд у перериванні між діагностикою, режим самостійного випробування автоматично вимикається. Тоді ключ у замку потрібно звернутися до кінця і запустити двигун. Через кілька секунд, після цього, керуючий щит повернеться до режиму самодіагностики.
  • В результаті, на дисплеї пристосування автомобіля з’явиться звітність алфавітних символів. Їх причини та методи ліквідації визначаються відповідно до декодування.
  • Після вирішення проблеми, виходу з самодіагностики режиму в автомобілях Ford Focus, Transit, Mondeo і інші моделі. Для цього необхідно вимкнути запалювання і тримати клавішу звалища протягом трьох секунд і більше.

Перевірте комп’ютерне та діагностичне програмне забезпечення

Щоб отримати більш точні проблеми несправностей, вам знадобиться комп’ютер з встановленим діагностичним програмним забезпеченням, а також адаптером з кабелем.

  • Один кінець тестера підключений до ноутбука, а другий з діагностичним роз’ємом. В автомобілях Ford Focus, цей вихід розташований зліва від рульового колеса, і може бути замаскований під захисною пластиковою прокладкою.
  • Активація запалювання виконується. Залежно від моделі, вона не може бути включена (цей момент необхідно уточнити в сервісній документації).
  • Програма запускається на комп’ютері, щоб перевірити всі системи автомобіля. Більшість утиліт мають можливість вибрати конкретний вузол, який діагностується. За допомогою програмного забезпечення, ви можете дізнатися про основні параметри автомобіля.
  • Процес перевірки здійснюється, який може зайняти кілька хвилин. Після закінчення діагностики, коди помилок, які підлягають усуненню, з’являться на екрані комп’ютера. Раніше потрібно розшифрувати, щоб точно визначити тип несправності.

Тип виведення помилок відрізняється залежно від моделі автомобіля та методу діагностики.

Денис Zaicev користувач детально описаний про виконання комп’ютерного тестування всіх систем Ford за допомогою спеціального програмного забезпечення.

Діагностика перемички

Перевірка за допомогою перемичок виконується так (для перевірки шматка дроту повинна бути оснащена діодною лампою):

  • Діодні контакти підключені до роз’ємів відповідно до схеми. Вихід мінус йде до гнізда 3, а позитивний до плюс-терміналу акумулятора.
  • Починається машина двигуна.
  • Після початку потрібно почекати чотири секунди, а потім закрити перший і другий контакт на діагностичному взуття. Через кілька секунд індикатор діод покаже двозначні коди. Необхідно точно розрахувати кількість спалахів, які будуть відбуватися в кожній серії, після чого ви пишете комбінації в порядку їх утворення.
  • Всі коди будуть виключені безперервно в той час як блок живлення машини працює. У ході цього завдання рекомендується трясти і рухатися в різних напрямках контролерів та проводів, до яких вони пов’язані.

Діагностична процедура не можливо виконати, якщо машина оснащена каталізатором.

Як скинути помилку?

Є кілька варіантів, які дозволяють вам «ставитися до» помилок Ford:

  • Використання сканера ELM 327 або іншого аналогового. Використовуючи пристрій, ви можете безпосередньо видалити комбінації усунення несправностей з пам’яті керування.
  • Відключення акумулятора. З пристрою потрібно відключити негативний термінал протягом декількох хвилин, а потім підключіть його назад. Але цей варіант не завжди допомагає усунути несправність.
  • Використання комп’ютера з відповідним програмним забезпеченням. Якщо утиліта дозволяє читати помилки, то це має бути функція видалення інформації.

Автоматичне закриття замків

Сутність функції полягає в тому, що після початку руху замки на дверях автоматично закриті, що усуває їх випадкове відкриття.

У багатьох машинах, такий варіант вже передбачений з заводу, але в деякому Ford Focus-ні.

  • Вставте ключ в замок і включіть запалення.
  • Відкрийте та закрийте двері за допомогою кнопки.
  • Вимкніть запалювання.
  • Відкрийте знову і закрийте двері таким же чином.
  • Увімкніть запалювання і дочекайтеся короткого сигналу.
  • Відкрити і закрити двері. Поява довгого звуку вказує на правильність виконання.
  • Вимкніть запалювання.
ford, focus, помилка, приладової

Після цього, спробуйте водіння на автомобілі, і переконайтеся, що замки автоматично закриваються.

Ця опція особливо корисна під час подорожі з дітьми на задньому сидінні, який можна відтворити та випадково відкрити двері.

Що робити, якщо помилка U1900 виявляється на Ford Focus 2

Власність будь-якої машини пов’язана з періодичними поломками, які повинні бути усунені своїми власними або на станціях технічного обслуговування. Ford Focus of другого покоління не є винятком, незважаючи на те, що модель досить надійна і невибаглива. На щастя, є бортовий комп’ютер, який допомагає виявити помилки і усунути їх якомога простішою. Що робить U1900 помилка в Ford Focus 2? Давайте розберемося.

Досить багато власників фокусу другого покоління зіткнулися з проблемою, коли масштаби приладів починаються неправильно, і «несправність моторної системи» з’являється на екрані до н.е. Після діагностики ми дізнаємося, що все в порядку з двигуном, всі датчики знаходяться в ідеальному порядку, а помилка, яка з’являється, має код U1900.

Отже, що означає помилка U1900? Для того, щоб розшифрувати цей код, ви можете використовувати спеціальні таблиці, які містять інформацію про всі помилки з їх декодуванням. Помилка U1900 показує, що автомобіль має підключення до шини Can. Як ви можете позбутися цієї проблеми? Для цього виконайте такі дії:

  • Вимкнути всі маршрутні комп’ютери з Ford Focus 2 з потужності;
  • Вимкніть всі електроприлади, в тому числі мультимедійної системи, навігації, камери заднього виду і т. D.;
  • відключити від системи постачання системи безпеки сигналізації;
  • Використовуючи кнопки керування на борту комп’ютера, скиньте всі помилки (ви також можете просто видалити термінали від акумулятора, що призведе до автоматичного скидання помилки).

Однак такі заходи допомагають не завжди. У деяких випадках помилка знову відбувається. Що робити в такій ситуації? Все просто! Потрібно повністю видалити і розібрати інформаційну панель. Після цього потрібно смоктати всі контакти та з’єднання, після чого помилка U1900 більше не заважатиме. Звичайно, якщо ви не знаєте, як припой або не впевнені у своїх здібностях, краще звернутися до фахівців.

Зверніть увагу, що усунення цієї несправності практично до будь-якого майстра, оскільки робота вимагає мінімуму знань та навичок. Якщо у вас немає часу або бажання відновити щось себе, ви можете зв’язатися з будь-якою ста.