Причини та наслідки

Почнемо з того, треба з’ясувати, що таке автомобіль AKB. Як і будь-яка інша батарея. це джерело хімічного струму, що має електричну потужність, значення якого зазвичай застосовується на етикетці акумулятора. Він вимірюється в годинах AMPS (і H).

поточний, вить, авто

здесь ваш код

Потужність ACB вимірюється в AMPS-годин і показує, який струм буде випуск автомобільного акумулятора

Фактично, ємність визначає кількість електричної енергії, яку може віддати повністю заряджений акумулятор. Поточний витік. це струм, споживається від акумулятора. Допустимо, у нас серйозне коротке замикання в автопроводці, і струм витоку становить 1 А. Тоді наведений як приклад акумулятор на 77 А·год розрядиться за 77 годин. У ході використання ресурс батареї та її ефективна ємність зменшуються, тому стартеру може не вистачати пускового струму вже при розряді АКБ наполовину (в холодну пору до 75 %). З такою витікає, ми можемо припустити, що через день буде практично неможливо запустити машину від ключа.

здесь ваш код

Основна проблема полягає в глибокому розряду акумулятора. Після отримання енергії з акумулятором, сірчаною кислотою, яка є частиною електроліту, поступово перетворюється на свинцеві солі. До деякого моменту, цей процес є оборотним, оскільки це відбувається, коли заряджається акумулятор. Але якщо напруга в клітинах потрапляє нижче певного рівня, електроліту утворюють нерозчинні сполуки, осаджені на пластинах у вигляді кристалів. Ці кристали ніколи не відновлюються, але зменшить робочу поверхню пластин, що призводить до збільшення внутрішнього опору акумулятора, і це означає зменшити його здатність. Врешті-решт, вам доведеться придбати нову батарею. Небезпечний розряд вважається напругою нижче 10,5 В на терміналах Accord. Якщо ви привезли додому, щоб заряджати автомобільну батарею і побачили нижню напругу, настав час побити сигналізувати і терміново вирішувати витік!

Крім того, витік, викликаний короткою замиканням або розплавленою ізоляцією проводки при достатньо великих струмах, не може бути викликана пошкодженням акумулятора, а й пожежі. Дійсно, новий автомобільний акумулятор здатний надати сотні ампер на короткий час, який відповідно до законів фізики може призвести до плавлення та запалювання через кілька хвилин. Старі батареї можуть скипіти або вибухнути при постійному підвищеному навантаженні. Гірше. все це може відбутися повністю випадково в будь-який час, наприклад, вночі на стоянці.

здесь ваш код

Електрична система автомобіля є комплексом складних електронних систем, пов’язаних один з одним

Після розгляду всіх неприємних наслідків струм витоку слід розуміти у своїй справі. Раніше в часи карбюраторних автомобілів з мінімальним електронікою, нормальний струм витоку вважався повною відсутністю. У цих машинах просто не було нічого, щоб споживати струм від акумулятора, коли запалювання було вимкнено. Сьогодні все змінилося: будь-який автомобіль просто фарширований різною електронікою. Це може бути як звичайні пристрої, так і водій встановлений пізніше. І хоча вся сучасна електроніка для дружнього процесу екологів з енергозберігаючими слоганами підтримуються спеціальними «режимами сну» або режими очікування з дуже низьким енергоспоживанням, деяка кількість струмів споживається черговими ланцюгами. Оскільки невеликі значення струму витоку (до 70 мА) є нормою.

З заводського обладнання в машині в нормі постійно споживають деяку енергію наступних пристроїв:

  • Діоди в випрямляч генератора (20-45 мА);
  • Радіо магнітофон (до 5 мА);
  • Сигналізація (10-50 мА);
  • Різні комутуючі пристрої на базі реле або напівпровідників, бортовий комп’ютер двигуна (до 10 мА).

У дужках вказано максимально допустимі значення струму для справного обладнання. Компоненти з несправною функцією можуть різко збільшити їх споживання. Про виявлення та усунення таких компонентів ми поговоримо в останній частині, а поки наведемо список додаткових пристроїв, що встановлюються водіями, які часто можуть додати до витоку ще добру сотню міліампер:

  • Нештатна магнітола;
  • Додаткові підсилювачі та активні сабвуфери;
  • Анти-Rone або другий сигналізація;
  • DVR або радіолокаційний детектор;
  • GPS-навігатор;
  • Будь-яке обладнання з живленням через USB, підключене до прикурювача.

Як перевірити автомобіль мультиметром

На цей раз ми скажемо вам, як і чому перед покупкою потрібно перевірити мультиметр автомобіля. Методи можуть бути використані безпосередньо під час зустрічі з продавцем та перевіркою автомобіля. Щоб справа йшла швидше, потренуйтеся напередодні на машині друга чи знайомого.

Перш за все, мультиметр потрібен для того, щоб вчасно помітити витік струму на машині. Через неї двигун може працювати нерівно, викиди стануть пахучими. Проведення може замкнути, що виведе з ладу магнітолу, електронний блок управління та інші прилади. Або залізний кінь просто не почав.

Поточна витрата

Щоб знайти поточну витік у автомобілі, потрібно знати, які витрати вважається нормою. Для більшості іноземних автомобілів цей показник до 50 мА. Енергія продовжує «їсти» годинник, блок ЕКЮ, пам’ять якої завжди працює, додатковий годинник у радіо та ін. Перевірити норму споживання електроенергії свого автомобіля можна, склавши номінальну витрату струму всіх включених приладів: магнітола 3-20 мА (залежить від моделі), годинник 1 мА, іммобілайзер 20-25 мА тощо. D. Тоді ви отримаєте певну цифру на машині.

Норма витоку струму в авто може збільшуватися, якщо встановлена ​​сигналізація або відеореєстратор запитаний повз замк запалювання і в ньому активована реакція на рух. Тоді камера включатиме запис щоразу, коли повз машину на стоянці пройде сторож, пробіжить собака.

Система безпеки завжди працює і залишається під напругою, щоб тримати владу до дверей, капот, датчиків стовбура, датчиків удару. Якщо сигналізація двостороння, то споживання електроенергії ще більше (30 мА). система постійно залишається на зв’язку з брелоком, надсилаючи сигнал про стан машини.

Визначення джерела

Для визначення джерела витоку необхідно вимкнути регулярні та фрілансери та інструменти, аналізуючи мультиметричні показники, що працюють у режимі амперметру. Перевірка витоку струму в автомобілі мультиметром буде завершена, як тільки пристрій виявить допустимі показники струму одного з вимкнених приладів. Не забувайте ретельно вивчити стан електропроводки, ізоляції. Варто також визначити роботу генератора, щоб виключити поточні витоки через її дефекти.

Якщо показники вольтметра не будуть перевищувати 12,8 В, генератор слід відремонтувати або замінити, оскільки АКБ не отримує зарядки від нього. alt = «Визначення джерела витоку» Ширина = «737» Висота = «476» /

Як перевірити поточний витік на мультиметр автомобіля?

Для сучасного споживання автоматичного енергії, навіть якщо вимкнене запалення, є нормальним явищем. Але якщо власник обладнання виявляє, що нова батарея за кілька днів, а іноді й наступного ранку виявляється розрядженим, рекомендується виміряти поточну витоку в мультиметрі автомобіля. Це дозволить встановити присутність проблеми і приступити до виявлення його причин і їх вирішення.

Як виміряти струм витоку мультиметром?

Для вимірювання витоку струму з АКБ вашого автомобіля вам знадобиться три речі – мультиметр, ключ на 10 та гумові рукавички. Порядок дій наступний:

  • заглушіть авто, вимкніть всю електроніку в салоні (всі лампочки в салоні, багажнику, бардачку, прикурювач, магнітолу);
  • вийміть ключі із запалення, опустіть скло (щоб був доступ до салону без ключа);
  • закрийте всі двері.
  • Зачекайте 10-15 хвилин, коли буде скинуто всю статичну напругу в сітці живлення.
  • відкрийте капот і за допомогою ключа скиньте мінусову клему з АКБ.
  • встановіть мультиметр у режим вимірювання струму і підключіть один щуп до мінусу акумулятора, а другий до клеми, прилад повинен показати вам певне значення – це буде струм витоку АКБ.

Як перевірити батарею для поточного мультиметра

Приймаючи як норму, витоку струму на власному автомобілі, ви можете виміряти загальні паразитні течії мультиметра. Надмірна ставка може відбуватися з коротким закриттям на мережі або занадто потужних додаткових споживачів. Іноді причиною поточного витоку від акумулятора стає несправною функцією генератора або стартера. Тільки за допомогою послідовної перевірки мережі для поточного витоку ви можете встановити справжню причину пакету автомобільного акумулятора.

Як виміряти струм витоку акумулятора

Для діагностування поточного витоку буде потрібен мультиметрне тестувальник. це може працювати як вольтметр, омметр та амперметр з дротами та кліпами «крокодили». Ключ рогових, рукавичок та блокнот для записів буде потрібно.

  • вимкніть всю електроніку, включаючи відеомагнітофон та підсилювачі;
  • Відключіть приховані споживачі в кадрі та під капотом;
  • Відкрийте капот, консолідувати його та послабити мінус термінал на акумулятору;
  • Закрийте двері, але вікна відкриваються, щоб бути в змозі проникнути в салон, якщо центральний замок працює.

Процедура вимірювання струму акумулятора

  • мультиметр поставити на вимір ампер положення 10 А;
  • зробити розрив ланцюга, підключіть амперметр у розрив лише на негативний полюс;
  • зняти показання витоку.

За показниками, що відповідають нормі – 20-80 мА, діагностика вважається закінченою.

Знайти та усунути витік

У пошуках порушення, що супроводжується витоком струму, доведеться обстежити ланцюги всіх споживачів. Починати потрібно із встановленого позаштатного обладнання. Саме там часто знаходять проблеми. Причини. додаткова установка проводів здійснюється в невідповідному та незручному місці. Вони можуть нагріватися, перетиратися.

Проблемним місцем вважають сигналізацію та двері. Несправними можуть бути кінцевики на схемі замикання та розмикання дверей. Сигналізація після включення через 5 хвилин має зменшити споживання струму. Ні – привід для обстеження.

Витік струму в автомобілі. Як перевірити, як знайти причину, як виміряти

Якщо причини витоку не встановлені. генератор повинен бути перевірений. Якщо блок живлення не перезаряджає акумулятор, він визначається наступним чином:

  • Виміряйте напругу на судових терміналах за відсутності споживачів. з повним зарядом 12.6- 12.9 V.
  • Поверніть двигун, увімкніть споживачів. опалення, фари, плиту, вимірювання на Cless AKB. від 12,8 до 14,3 В.

Напруга на терміналах менше. генератор не перезаряджає акумулятор.

Подивіться на відео Як перевірити акумулятор для струму витоку.

Що таке поточна витока на автомобілі

Для стандартних споживачів електроенергії в автомобілі, які функціонують у безперервному режимі, включають: годинник, електронний блок керування, іммобілайзер, сигналізація та інші пристрої. Потрібно зберегти свою продуктивність.

Загальний струм цих споживачів не більше 80 міліамм. Якщо струм у електричній ланцюзі є більш ніж споживає електронні блоки та системи, це означає, що в ланцюзі з’являються небажані течії витоку.

Через що може бути витік?

Витік струму в бортовій мережі автомобіля може бути через різні причини:

    Довгострокова робота машини призвела до того, що ізоляція на проводці в якомусь місці спостерігалася, звалилася і т. D. У такому разі оголений дріт стосується кузова авто, що є масою, через що відбувається «переполюсовка» та втрата струму;

Як уже сказано, навіть на поставленому на стоянку автомобілі проводиться споживання струму АКБ поруч електроприладів, але значення споживання струму – невелике, і на роботу АКБ ця витрата практично не впливає. Наприклад, працює відеореєстратор у режимі очікування.

А ось якщо машини щоразу вранці не заводиться або заводиться важко через розряджений акумулятор, то слід перевірити її електромережу на витік струму.