Час часу

Іноді потрібно виконувати певну роботу, для якої необхідно спочатку встановити терміни тегів. Це необхідно в таких випадках, як:

Щоб виконати цю роботу, нам буде потрібно:

здесь ваш код

Отже, щоб зробити це найбільш швидко і без додаткових проблем, підніміть праву передню частину гнізда Каліна та встановіть PPC на 4 передачі.

здесь ваш код

Потім зніміть захисний корпус механізму розподілу газу, відкручуючи одну гайку з бічною частиною цього:

І два болти з кінцевою зворотною стороною, як показано на фото нижче:

здесь ваш код

І підніміть корпус, трохи взяти його до боку:

Тепер ми беремо вашу руку над колесом і прокручуємо його, поки етикетка на передачі розподільного валу не збігається з виступом пластини на задній панелі. Більш чітко представлені

Що було зручніше поєднати етикетки, краще повільно тягнути колесо вперед і подивитися на маховик (якщо руки довжиною), а потім побачити знак зірок GRM занадто співпав.

Якщо фази газорозподілу виставлені неправильно, необхідно відкрутити натяжний ролик і скинути з шестерні ремінь. Після чого обертанням колінвала домогтися збігу і одягнути ремінь назад.

Наслідки обриву ременя

Конструктивною особливістю 16-ти клапанних двигунів на Ладі Kalina є загинання клапанів при обриві ременя. Це недолік обумовлюється відсутністю проток у поршнях, але проточки відсутні не через помилку інженерів АвтоВАЗу, це необхідність для збільшення ступеня стиснення в камері згоряння. Тому обрив ременя в 16-ти клапанному моторі віщує великий і дорогий ремонт у 99% випадків.

Так що відбулося перерва на поясі, не станеться, рекомендується йти за ним кожні 20 000 км перевірки.

На 8 клапанних двигунах така проблема не спостерігається.

Заміна ременя та розтяжного ролика

Періодична заміна ременя ГРМ та заміна натяжного ролика ременя генератора необхідна, навіть якщо при огляді вам здається, що «пробігши» гарантовані 75 тис. км ремінь виглядає як новий. Такі запобіжні заходи не будуть пошкоджені для вас І ви дізнаєтеся, як змінити ремінь для синхронізації та як змінити натяжний ролик на Лейд Каліна (ВАЗ 1118).

Справа в тому, що шнур заснований на поясі. сплетіння дуже міцних склопластикових ниток. Стан цих потоків неможливо перевірити (якщо видно нитки шнурів, то це означає, що ремінь повинен був бути змінений вчора).

Для того щоб замінити ремінь ГРМ та його натяжний ролик, піддомкрачуємо переднє праве колесо та знімаємо його.

Увага! Потрібно трохи прохолодно двигун, щоб його температура не перевищує шістдесят градусів, інакше ви можете спалити.

Разом з заміною ременя синхронізації, доцільно, принаймні перевірити стан насоса (водяний насос). Регульований насос-ресурс. 70 тисяч. km run, тобто ще менше, ніж ремінь часу. Але ця операція не є обов’язковою. Більшість автомобілів ентузіастів, переконавшись, що відсутність зворотного листа, готелі та нахили, залишає старий насос на місці. Якщо вам потрібно замінити насос, вам потрібно буде об’єднати антифриз. не повинно бути тиску в системі охолодження. Якщо ви не плануєте змінити насос, вам не потрібно зливати антифриз. Ви можете докладно дізнатись про процес заміни насоса, який ви можете дізнатись у статті «Заміна водяного насоса та пломби колінчастого валу». Заміна антифризу детально описана у статті «Заміна теплоносія».

Зніміть кришку часу. Щоб видалити обкладинку, голова 0, щоб відкрутити два кріплення болтів з кінцевої сторони і один з передньої сторони.

Видаліть кришку, потягнувши його вертикально.

Потім потрібно зняти приводний ремінь генератора.

Для цього ми вперше послаблюємо свою напругу, ключ 9 ослаблення механізму натягу. Голова обертає регулюючу шину за годинниковою стрілкою, щоб повністю послабити напругу ременя. Після чого ремінь легко знімається.

Після цього ми відкрутіть кріплення натяжника і вийміть його теж. Ви можете дізнатись більше про видалення та встановлення ременя приводу, ви можете дізнатись у фільмі «Заміна ременя та напруженого ролика диска генератора».

Тепер вам потрібно видалити колінчастий вал. Є два способи зробити це. Перший. це зручніше, але якщо у вас є мінімальна яма або підйом. Я stroop маховик з викруткою, голова 7 відкрутіть кріпильний болт і видаліть шків. Краще зробити це з помічником.

Увага: Ви можете лише перетворити колінчастий вал (неможливо перетворити на розподільний вал)!

Другий спосіб підходить вам, якщо у вас є тільки домкрати у вашому розпорядженні. У цьому випадку: я знімаю гумову вилку вікна перегляду у верхній частині каркасу зчеплення. Виправте маховик, вставивши викрутку в це вікно перегляду, між зубами і, тримаючи маховик з викруткою, головою 7 відкручує кріпильний болт генератора приводного шків.

Зауважте, що шківа буде затиснутим з великим крутним моментом, тому ви повинні зробити серйозні зусилля.

Коли шків знімається, необхідно встановити ремінь терміни з передачами строго за допомогою тегів. Для цього вкручуємо назад кріпильний болт шківа колінчастого валу і провертаємо колінвал за головку кріпильного болта шківа головкою 7 за годинниковою стрілкою. Ми робимо це, а опуклий контрольний пункт на його передачі не збігається з вертикальним виступом на корпусі масляного насоса.

Ви також можете керувати правильним положенням колінчастого валу у вікні перегляду у верхній частині каркасу зчеплення. ризик на маховику повинен бути розташований навпроти гнізда в масштабі (див. Ілюстрація за попереднім кроком). У той же час, етикетка розподільного валу (опуклий точка на шестерні) повинна бути розміщена горизонтально лівою. навпроти виступу на задній шапці часу.

Тепер ви можете видалити строп часу. Для цього:

Також видаліть валик напруги. Виконання цієї дії важливо не втратити віддалену шайбу, встановлену під роликом.

Але коли вам потрібно змінити ремінь часу? Часовий пояс повинен бути змінений кожні 75 тисяч. Км чоловічий. Ця цифра досить велика, однак, час час від часу вимагає профілактичної інспекції. Пояс не повинен бути такими ознаками зносу, як:

Крім того, якщо ви виявите, що нафта падає на ремінь (наприклад, витоку з під ущільненням розподільного валу), то також необхідно замінити його, після видалення причини шліфування. Докладно про цю процедуру, сказано в статті «Заміна водяного насоса та колінчастого валу ущільнювачів та розподільних вал».

Також необхідно перевірити пояс у разі запланованої заміни, тому що в ідеалі навіть лівий ремінь не повинен мати спеціальних ознак зносу. Якщо доступні сліди зносу, ви повинні шукати свою причину, оскільки всі частини системи взаємодіють правильно, їх негативний вплив на стан поясу мінімальний. Однак трапляється, що зовні, майже новий ремінь все ще поспішає. Вино до цього. Матеріал з низьким рівнем якості. З цієї причини надзвичайно не рекомендується заощадити або на самому синхронному поясі, ні на його натяжному ролику.

Тепер встановіть новий ремінь часу. По-перше, переконайтеся, що новий ремінь має бажану довжину.

Не рідкісні випадки, коли продавець помилково дає неправильний пояс. Також слід перевірити, що 6 етикетки не збиті на кроці.

Встановіть новий ремінь часу. По-перше. на зубчастому колінчастому шків. Потім. для камарного валу шків. Після цього. на шків. При необхідності догортаємо шків розподільного валу у бік найменшого ходу до збігу зубців ременя з западинами шківа.

Встановлення строки та встановлення напруженого ролика, переконайтеся, що етикетки (виставлені на кроці 6) не рухаються. Насправді, так що вам не потрібно повторно встановити теги і потягнути ремінь. Допускається невелике зміщення етикеток, але це зміщення повинно бути не більше одного зуба.

Потім встановіть натяжний ролик. На одній стороні ролика є дві маленькі отвори. Ці отвори повинні залишатися ззовні. вони необхідні для подальшого процесу розтягування поясу.

Вручну затягніть гайку кріплення ролика. Вам не потрібно затискатися, поки я не розтягувати ремінь часу.

Тепер розтягніть ремінь часу. Це важливий етап роботи, недостатня напруга ременя, як більш мила, загрожує проблемами у цьому вузлі. Попередньо розтягніть ремінь з невеликим поворотом за годинниковою стрілкою з колінчастою шків за головою її кріпильного болту, розтягують ремінь часу з круглим заголовком або особливим ключем з двома маленькими жебраками.

Розтягування ременя та тримання напруженого ролика з лівою рукою в цьому положенні, правою рукою повинна бути перевірена в правильності напруги ременя. на найдовшому вільному розділі, ремінь повинен бути вручну повернути 90 ° (і зникає на 1 см).

Переконайтеся, що напруга є правильною, ключ 7 затискає натяжний ролик кріпильний горіх.

Тоді вам потрібно перевірити правильність напруги ременя. Для цього знову провертаємо за годинниковою стрілкою шків колінвалу за головку його кріпильного болта головкою 7 на 3-4 обороти. І перевірте теги. вони повинні збігатися. Перевіряємо ступінь натягу ременя ГРМ. повертання на 90 ° (прогинання на 1 см). При необхідності затягніть або ослаблення напруги ременя, регулюючи положення натяжного ролика.

Ми збираємо все в зворотному порядку. Ми встановили кришку часу і виправити його за допомогою кріпильних болтів.

Встановіть колінчастий вал шків. Вона повинна бути поставлена ​​в паз на ключ.

Шків кріпильний болт поклав на різьбовий герметик. Я розбиваю маховик з викруткою (як це зробити, описано вище), з зусиллям затискання колінчастого шківного кріплення.

Ми встановлюємо та розтягуємо генераторний привід. Ця процедура детально описана в статті «Заміна ременя та напруженого ролика генератора».

Коли встановлюються ролики та ремені, не поспішайте покласти інших елементів. Спочатку необхідно завести двигун і переконатися, що все встановлено правильно – не повинно бути жодних сторонніх шумів, вібрацій, свисту.

І просто переконавшись, що все встановлено і працює правильно збирати інші предмети: захист маховика (якщо його знімається), захист двигуна, екран та колесо двигуна.

Заміна ременя часу на перший погляд може здатися досить складним завданням, але робить його один раз у наступному все, все буде набагато простіше.

Чому потрібна заміна

Виробник заводу, який замінює час синхронізації в автомобілі Lada Kalina, рекомендується витрачати кожні 50 тисяч. Км чоловічий. Однак цей показник передбачений персоналм, і з урахуванням якості запасних частин у наших магазинах краще замінити кожні 30 тисяч. Км.

Переважно, принаймні, один раз на місяць візуально огляньте ремінь, видаляючи захисне покриття. При виявленні найменшого механічного пошкодження або деформації, він підлягає негайній заміни.

Деформований або пошкоджений ремінь може спричинити невдачу водяного насоса (насос), вигнуті клапани та розтяжні ролики. Також трапляється, що окремі частини (нитки) намотуються на генераторному валу, блокуючи його роботу.

До величезної радості власників будь-якої восьмислепної Лади Каліна (за винятком нових восьми-ліфтових двигунів), ми повідомляємо, що коли ремінь часу вирізаний у своїх клапанах, він не пригнічує голову циліндра. Іншими словами, найстрашніше, що може статися при його обриві. заглухне двигун. Все, що вам потрібно, щоб піти далі. замінити ремінь і правильно налаштувати його.

Причини невдачі та наслідків не своєчасного заміни

Існує кілька причин для відмови ременя синхронізації на льоду каліну з 8 клапанами.

Через низьку якість, терміновий ремінь ближче до водія

Розглянемо основні:

Заміна ременя та розтяжного ролика. Лада Калина. Автоваз)

  • Носити. У процесі експлуатації ремінь нагрівається, що призводить до його розтягування. У свою чергу, ефект тріщин стають.
  • Якісне виробництво деталей. Поганий елемент може служити набагато менше періоду роботи.
  • Неправильно вибрані запчастини. З неправильним встановленням частини або не той, який двигун повинен працювати, процес розподілу газу буде порушено. Це призводить до збільшення зносу елементів блоку живлення або замінюючи голову блоку.

Наслідки несвоєчасного заміни ременя та строгого ролика

На 8-ти клапанній Kalina двигун «не втиковий». на сленгу це означає, що поршня не зустрічаються з клапанами у разі обриву ременя ГРМ

Наслідки пізньої заміни часу можуть бути як дрібними, так і масштабними, що потрапляє в кошечку власника. На 8-клапанному двигуні Lada Kalina клапан не є нейтром, тому, якщо переривається терміни, то вам знадобиться лише замінити його та дізнатися причину. Або пояс зламав себе, або допоміг йому, наприклад, защемлений насос.

Отже, розгляньте основні проблеми, які можуть статися:

  • Зношений поршень і вкладиші.
  • Підвищена витрата олії.
  • Знос розподільного валу та напрямних клапанів.
  • Гнуті клапани головки блоку.
  • Деформація зубчастої передачі.

Пояс механізму розподілу газу. це спеціальний зубчастий ремінь, який виготовлений з гумової та посиленої ночі. Роль цього пристрою полягає в тому, щоб передати момент обертання зі шківа колінчастого валу на розподільний вал з одночасним зниженням оборотів у два рази.

Відео, що замінюють ремінь синхронізації на 8-клапанні Lada Kalina:

Видихаємо, загинання клапанів нам не загрожує

Якщо у вас є 8 клапанного двигуна, то вигин клапанів та їх заміна, як правило, не загрожує вам, але якщо для вас передбачена «голова» 16-клапана, заміна цих елементів передбачена для вас. Однак у цій статті ми подивимося, як змінити ремінь часу у молодого підробку, коли розбивка не містить неприємних наслідків, і вся робота може бути здійснена майже на полі та з мінімальним знанням.

Основні розбивки

Часовий пояс може мати три основні типи несправностей:

  • Цілісність дизайну ременя розбита. у цьому випадку ремінь стратифікується, внутрішні нитки стають неозброєним оком на його поверхні. Ці несправності виникають через механічні пошкодження, або через неправильну коригування. Такий ремінь підлягає негайній заміни.
  • Перенатяг або недотяг ременя. за ступінь натягу ременя відповідає натяжний ролик, який дозволяє обертатися ременю навколо власної осі і дозволяє правильно відрегулювати його. Якщо ремінь занадто розтягнутий або занадто ослаблений, то в непристойному стані це буде дуже швидко.
  • Відкрити. найбільш неприємна ситуація, яка може відбутися на дорозі з ременем часу. У цьому випадку двигун буде повністю побити і почати його знову лише шляхом встановлення нового елемента.

Щоб уникнути таких неприємностей, завод виробник радить проводити його перевірку кожні 15000 кілометрів і заміну в 75000 кілометрів пробігу. Насправді, слід негайно змінюватися, наскільки видимі тріщини будуть знайдені на поверхні.

Стаття та ціна ролика на Лада Каліна

Вибір таймера деревини стає невід’ємним вибором ременя. Як і в першому варіанті існує оригінал та кілька аналогів, які можна застосовувати. Розглянемо статті та ціни на терміни ролика Lada Kalina 8 клапанів:

  • Оригінальний каталог Кількість роликового поясу 5-клапана Lada Kalina Lada Kalina: 21126-1006135. Середній
  • Існує досить кілька аналогів оригінального ролика, які успішно засвідчуються для використання на автомобілі та відрізняються за винятком якості та ресурсу. Розглянемо, який ролик ГРМ можна встановлювати замість оригінального на Kalina з 8 клапанами:

Таблиця, із зазначенням виробників, артикулів та цін на неоригінальний ролик ГРМ

Найменування виробника Каталоговий номер Середня ціна по рублях
Master-sport 21126-1006135-ST-PCS-MS 580
QML BT1006 650
Pilenga Pt-p1571 670
Крутний момент KR5016 680
Кафару 320-99 720
Випробувань CM172 735
Optimal 0-N2044 750
Lynxauto PB-3012 1080
Gates T42150 1300
Dayco ATB2543 1450
Ina 532060410 1470
SNR GE372.00 1500
RUVILLE 57207 1550
Корам C834 1850
Autlog RT1663 2000

Це ролик китайський, якість не дуже, швидко зашумів

Великий вибір термінів для термінів надається власнику 8-клапана Lada Kalina. Варто зазначити, що більшість продуктів з таблиці мають високоякісне виробництво, а також є ресурс близько 40 000 км.

Як перевірити та замінити ремінь ГРМ LADA Kalina

В останньому випадку потрібно регулярно (коли це виконується, кожні 15 000 км запуску) перевіряють стан та напругу зубчатого ременя, і змініть його кожні 75 000 км.

Якщо є автоматичне розтягування пристрою, необхідність перевірки та налагодження напруги ременя часу. Крім того, в такому приводі життя самого поясу значно збільшується. Це не виключає відмову механізму натягу або витоку масла через ущільнення валів.

Придатне масло на зубчасті ремені призводить до значного зменшення його обслуговування.

Розподіл зубного зуба призведе до порушення фаз розподілу газу і, можливо, до серйозного пошкодження двигуна.

Перерва поясу неминуче призведе до зупинки двигуна. Враховуючи все це на двигунах з автоматичним натяжним механізмом, бажано перевіряти стани ременя ГРМ, а при виявленні на ньому дефектів замінити.

Знаки та причини заміни строкамового поясу Lada Kalina

Перевага 8-клапанних двигунів ВАЗ 2108, а згодом, сім’я Самари 2 стала тим, що коли розбивається синхронізація, поршні не зустрічаються з клапанами, вони не мають. Двигуни Lada Kalina конструктивно відрізняються від попередньої моделі. І скеля призводить до необхідності відновлення.

Частота заміни

Він регулюється виробником. Це, як правило, близько 80 000 пробіг, але, з огляду на компоненти низької якості, рекомендується зменшити цей період до 50 000 км. Загалом, найкращий варіант буде своєчасним візуальним інспекцією деталі для ступеня зносу. Першим знаком зновності буде мікротріщини, які чітко видно на розтягнутій ремені.

Якщо ви знайшли мікротріщини, все ще залишається час заміни в найближчому майбутньому. Через це пояс негайно не розриває, тому що всередині він посилюється тонкими та міцними сталевими нитками. Він забезпечує ремінь з можливістю неодноразово витримувати серйозні навантаження та збереження їх якостей якомога довше. Інша ознака зносу може бути ослаблення розтягування через розтягування. У цьому випадку двигун розпочне роботу шумно, а також динамічні характеристики також ослаблені.

Багато автомобілістів, а також працівників автосервісу, рекомендують разом з поясом, щоб змінити водяний насос (Поммпю) та роликовий натяк.

Справа в тому, що їх знос часто спостерігається, і тим часом процес їх заміни досить трудомісткий. Тому краще змінити ці пункти відразу, особливо тому, що виробники виробляють набори, що складаються з ременя та ролика. Деякі роблять частини з металевим армованим шнуром. Вони дещо сильніше, ніж звичайно, і служать довше, однак, вартість їх вище.

Носити фактори

Незважаючи на те, що виробник рекомендує змінювати ремінь не пізніше 80 000 пробіг кілометрів, неможливо принести точну частоту, т. До. Це впливає на кілька факторів. Ступінь зносу впливає наступні моменти.

  • Якість. Якщо замість оригінального ременя, що встановлюється на заводі, було встановлено його аналог, то оглядати його стан слід хоча б раз на 10 000 кілометрів, а краще частіше. Передбачити, скільки запасна частина виробника неможлива, це неможливо.
  • Умови роботи автомобіля. Якщо машина активно експлуатується, наприклад, під час роботи на таксі, то термін заміни слід зробити менше. Під час довгої роботи пояс постійно нагрівається, що з часом призводить до його зносу.
  • Інші фактори. До цих моментів можна віднести неякісну заміну ременя ГРМ, коли новий елемент починає при роботі стикатися з іншими деталями в моторному відсіку в безпосередній близькості, наприклад, захисний кожух. Краще якнайшвидше виправити ситуацію, інакше деталь швидко вийде з ладу.

Якщо автомобіль купується з вторинного ринку, це не зашкодить попросити колишнього власника заздалегідь, коли ремінь був змінений. І це ще краще прогресувати і замінити його з іншими витратними матеріалами, які повинні бути змінені на використаних автомобілях.