Як змінити гумові смуги

Зробіть заміну гумових смуг власними руками, що заощадить на придбанні нових щіток. Необхідні плоскогубці та викрутка з широким лезом. Перш за все, щоб замінити бритрів двірників до orpora, потрібно встановити їх перпендикулярно важелях, натисніть клавіші блокування, а потім витягніть. Після зняття двірників слід акуратно відігнути на мінімальний кут затискача гумової стрічки, що знаходяться на краях притискної пластини. Це робиться так, щоб камедь може легко вийти з двірника. Краще затискачі вигинати плоскогубцями, оскільки є ризик пошкодження фіксаторів.

Після того, як гумову стрічку витягли із затискачів, з неї потрібно витягнути металеві пластини, які утримують вигнуту форму. Слід відразу запам’ятати напрямки згинів пластин, щоб не переплутати їх і не робити роботу заново, оскільки гумка не щільно притискатиметься до лобового скла. У пластинах є вибірки, куди мають входити пази гумки. Бувають ситуації, коли товщина паза більша за ширину вибірки. У такому разі її можна розширити тонким надфілем.

здесь ваш код
двигун, priora

Гумова стрічка легко вставляється у фіксатори до клацання. При цьому вона не повинна люфтити, інакше швидко зноситься. Якщо встановлена ​​гумка залишає неочищені місця на склі, її потрібно замінити знову. Проте варто враховувати, що вартість кількох зіпсованих при установці стрічок може бути більшою за вартість двірника у зборі.

Що потрібно для проведення робіт та артикули необхідних для заміни деталей

Щоб зробити роботи зі зняття та заміни трапеції та моторчика двірників на Priora, знадобиться мінімальний набір інструментів. До них відносяться:

здесь ваш код

Крім того, якщо замінено трапеція або двигун, то також необхідно придбати ці деталі. Рекомендується вибирати оригінальні пристрої, тому нижче представлені їхні статті:

Двигун мотор правильно називається моторедуктором, так як він складається не тільки з електромотора, але і набору шестерень, за допомогою яких відбувається передача обертальних рухів.

здесь ваш код

Крім того, при знятті виробів знадобиться скористатися мастилом для редукторів. Потрібно змастити коробку передач і стрижнів. Коли інструменти та матеріали будуть готові, можна приступати до роботи.

Як поміняти двірники на Priora

Як поміняти двірники на Priora

Склоочисники відносяться до елементів, що забезпечують безпеку пересування. Адже без їхньої правильної та якісної роботи їзда в погану погоду стає просто неможливою. Водій повинен у будь-яких погодних умовах мати максимальний обсяг інформації, що дозволяє приймати правильні та своєчасні рішення на дорозі. Згодом штатні щітки склоочисників розбовтуються і якість їх очищення набагато погіршується. З’являються розлучення та не витерті ділянки лобового скла. Виходом із цієї ситуації може бути лише заміна щіток новими деталями.

Як підібрати двірники

  • Розглянемо, як здійснюється ця процедура на автомобілі LADA Priora.Спочатку відзначимо, що, вибираючи нові щітки в магазині, необхідно враховувати кілька аспектів. По-перше, необхідно визначити тип частин придбаних частин.
  • Як ви знаєте, склоочисники рами і безкаркасні. Перші засновані на металевому каркасі і відрізняються підвищеною шумністю та розбовтуванням металевих з’єднань з часом. Другі позбавлені цих недоліків. Двірники потрібно підбирати відповідної довжини. Для зими можна придбати спеціальні сезонні щітки, що допомагають очищати скло від зледеніння.
  • На Priora із заводу встановлені каркасні двірники. Хоча для покращення якості очищення краще все-таки придбати безкаркасні моделі. Хоча каркасні дозволяють здійснити лише заміну гумок. Перед початком заміни необхідно відкинути важелі двірників нагору.

Що таке трапеція: конструкція та ознаки необхідності заміни (ремонту)

Трапецією на автомобілі називається приводний механізм, що складається із системи тяг та важелів, які здійснюють зворотно-поступальні рухи, здійснюючи переміщення щіток склоочисника. На більшості автомобілів, у тому числі і на Ладі Priora, такі пристрої розташовані у ніші під лобовим склом.

За допомогою трапеції, створення зворотних рухів. Досягається це саме за допомогою спеціальної схеми пристрою. Нижче представлена ​​конструкція трапеції Пріори.

Окрім створення зворотно-поступальних рухів, трапеція також виконує ще одну важливу функцію. З її допомогою відбувається синхронне переміщення двірників, які забезпечують очищення лобового скла. Несправність цього механізму призводить до того, що порушується робота двірників. У разі виникнення несправностей, пристрій підлягає ремонту. Можливість проведення ремонту залежить від типу пошкоджень. Найчастіше з ладу виходять шарнірні з’єднання, які можна замінити, використовуючи ремкомплект. Якщо вони справні, то при знятті трапеції їх обов’язково необхідно змастити.

Якщо цілісність різьбових з’єднань розбита або частини важелів, а тяга пошкоджена, то трапеція підлягає заміни. Визначити несправність пристрою не складе великої праці. Виявити дефекти можна за низкою характерних ознак:

  • уповільнена робота склоочисників;
  • очищувачі не працюють зовсім або функціонує лише один із двох двірників;
  • переривчасте та стрибкоподібне рух щіток, що може свідчити про закисання приводу повідця у втулках (саме тому обов’язково їх також потрібно змащувати).

Виробляти демонтаж трапеції та її ремонт необхідно в будь-якому з перерахованих вище випадків. Надмірне навантаження негативно впливає на роботу моторедуктора, який може просто від перегріву згоріти. Саме тому приділіть належну увагу пристрою, якщо виникли ознаки, що свідчать про виникнення несправностей.

Інструкція зі зняття та заміни трапеції двірників на Priora без кондиціонера

Після того як всі інструменти готові, можна приступати до безпосереднього процесу. Для початку необхідно від’єднати клему «мінус» на акумуляторі. Знімати капот на автомобілі не потрібно, але якщо ви зробите це, полегшіть роботу приблизно на 30-40%. Якщо роботи проводяться без зняття капота, його краще закрити. Необхідність у його відкритті виникне, коли зніматимете ліву частину жабо. Щоб зняти трапецію двірників з мотором на Priora без кондиціонера з метою її ремонту або заміни, слід виконати такі дії:

    Спочатку демонтуються повідці або важелі разом із двірниками. Це необхідно для того, щоб зняти жабо. Для цього витягуються заглушки, і ключем на «13» загвинчуються гайки з кріпленням.

Зняття трапеції склоочисника у зборі з мотором на Priora

Насамперед необхідно зняти важелі двірників, а також ущільнювальну гумку верхньої частини капота. Після цього за допомогою тонкого ножа підчіпаємо декоративні заглушки, під якими знаходяться гвинти кріплення.

Під цими заглушками відвертаємо гвинти кріплення жабо.

двигун, priora

Тепер варто знов-таки з лівого боку відкрутити кілька гвинтів кріплення утеплювача до жабо, як це показано на фото нижче.

Після чого можна знімати одну частину жабо:

Також, послаблюємо болт хомута на тонкому шлангу розширювального бачка та виводимо його з отвору в утеплювачі:

Утеплювач моторного відсіку також кріпиться ще знизу, що не дуже добре видно, але на фото нижче цей гвинт досить добре видно.

Заміна моторчика та трапеції двірників на Пріорі

двигун, priora

Тепер можна піднімати розширювач вгору, і відводити убік ділянку утеплювача, як це показано на фото нижче.

Тепер можна вже приступати до відвертання гайок кріплення та болтів двигуна з трапецією. Зверху ліворуч:

А ось щоб дістатися до болта кріплення трапеції знизу по центру, необхідно заздалегідь відкрутити та зняти кронштейн кріплення розширювального бачка. Два болти кріплення знаходяться зверху, що видно на

Тепер майданчик можна знімати, і відкручувати останній болт кріплення трапеції Пріори.

Тепер уважно зніміть всю конструкторську монтаж, знаходження правильного положення, щоб трапеція не чіплятися до тіла та корпусу нагрівача.

Ще залишається один момент. від’єднати колодку зі джгутом проводів живлення.

Тепер вся трапеція у збиранні з мотором знімається без жодних проблем.

Влаштування системи двірників Priora

Щоб привести систему Wiper важелів, потрібен електричний двигун для куртки. Він розташований під лобовим склом, а через вал підключено до склоочисної важільної системи. Двигун та редуктор захищені закритим корпусом від пилу та вологи.

Склоочисник включає моторедуктор, важелі і самі щітки. Його трищітковий двигун має термобіметалевий запобіжник для захисту від перевантажень. Радіоперешкоди знижуються за допомогою конденсаторів та дроселів.

Омивач вітрового скла складається з фіксуючого вузла, притискного блоку та щітки. Кріпильна система зазвичай знімна з вбудованим штифтом. Поєднує всю конструкцію адаптер, його успішне функціонування координує всю роботу очисника. Робочі елементи (пластикові та металеві дуги) рухаються за рахунок притискного блоку. До кінців цих елементів монтуються щітки, які очищають скляну поверхню.

Двигун Wiper Prora Repair

Передній склоочисник на автомобілі LADA Priora має конструкцію, схожу на десяте сімейство, тому виконання даного ремонту буде схожим. Але все ж, деякі моменти відрізнятимуться. Отже, ремонт або заміна деяких деталей зазвичай відбувається з наступних причин:

Щоб самостійно провести ремонт або заміну, знадобиться наступний інструмент:

Не працює склоочисник Priora

Proser Piorors виражаються як на інших машинах за відсутності будь-якого режиму роботи, повністю не працює або постійна робота склоочисника при нульовому положенні перемикача.

Не працює склоочисник Priora у всіх положеннях

Розглянемо момент, коли склоочисник не працює в жодному положенні. Насамперед необхідно перевірити цілісність запобіжника F11. Він знаходиться в блоці реле та запобіжників у салоні автомобіля під панеллю з боку водія.

Цілісність краще перевірити контрольною лампою, це дозволить дізнатися чи є на ньому харчування чи ні. У разі несправності запобіжника його необхідно змінити. Якщо на ньому немає живлення, треба перевірити включення реле розвантаження замку запалювання К4. Для перевірки його достатньо замінити на будь-яке поруч.

Для перевірки можна використовувати будь-яке універсальне реле, що знаходиться в цьому ж блоці.

При справності запобіжника на ньому необхідно перевірити живлення. Якщо живлення немає, то треба зняти роз’єм з перемикача склоочисника та перевірити наявність плюсу на виведенні 53а при включеному запаленні. При наявності живлення з’єднати шматком мідного дроту висновки роз’єму 53а та 53 або 53а та 53b.

При цьому склоочисник повинен почати працювати з малою чи великою частотою. Якщо це не відбудеться, не видаляючи перемички, перевірте наявність плюсів на виході 1 або 2 з’єднувача Wiper. Якщо немає харчування, то треба знайти обрив у ланцюгу.

Найімовірніше місце роз’єднувальний джгут проводів панелі приладів і передній джгут проводів.

Якщо живлення є, перевірте контрольною лампою виведення 5 роз’єму склоочисника. Тьмяне світіння лампи свідчить від поганого або відсутності контакту в мінусовому дроті і корпусу автомобіля. При справності ланцюгів несправний електродвигун моторедуктора склоочисника або тепловий запобіжник.

Запобіжник захищає двигун від перегріву через прикладзання щіток або інше заклинювання приводів. Він знаходиться під кришкою редуктора, при несправності потребує заміни. Також перевіряється ланцюг, коли склоочисник не працює при малій або великій швидкості.

Не працює склоочисник Priora у переривчастому режимі

Якщо склоочисник не працює у переривчастому режимі, то насамперед необхідно перевірити стан запобіжників F20, F22 та F23. Несправні запобіжники слід замінити. При повторному перегоранні запобіжників у жодному разі не встановлюйте на їхнє місце перемички (жуки).

Внаслідок установки перемички може виникнути спалах. Перш за все, необхідно усунути закриття на масі дроту, захищеного цим запобіжником. При пошуку короткого замикання зверніть увагу на місця, де відбувається контакт проводів із корпусом.

На місця проходження через стінки де є можливість пошкодження ізоляції а також включення реле К12. Якщо реле не вмикається, то змініть його з місцями з реле K6 і повторіть чек.

Якщо реле також не увімкнеться, перевірте цілісність дроту з’єднуючого вивід 88 блоку реле та запобіжників з виведенням 8 блоку автоматичного керування склоочисником та освітленням.

Якщо дріт працює, перевірте живлення на виході 3, 9 та 20 блоку керування склоочисником з запалюванням. Якщо немає усунення несправностей, змінити або відремонтувати блок керування.

Якщо, коли ви вмикаєте переривчастий режим, K12 закривається, а потім зніміть реле від гнізда та відростає мідні дроти 87 і 30 у гнізді. Видаліть реле K6 від гнізда та перевірте керуючу лампу для виходу 30 слотів. У разі відсутності усуньте обрив дроту або поганий контакт у сполучному дроті.