Starline A91 Auto Alarm: Автоматичне запуск, безпека, протиразуючі та сервісні функції

Система захисту автомобілів Starline A91 оснащена неснудуватою діалоговому вікном керування з окремими ключами шифрування.

Сигналізація оснащена 12-канальним шумозахищеним приймачем, забезпечуючи діапазон попередження до 2 км. Це робить Starline A91 оптимальний для використання міського використання. І завдяки розширеному температурному діапазону, сигналізація здатна працювати в будь-якому кліматі. від.50 до 85 ° С.

здесь ваш код

Автосигналізація Starline A91

Ми пропонуємо ознайомитись з основними функціями, принципами створення та експлуатації системи безпеки StarLine A91. Інструкції будуть посилатися на різні значки, які відображаються на дисплеї. Для зручності ми відразу наводимо їх розшифровку, щоб ви розуміли, про яку іконку йдеться.

здесь ваш код

Як вмикати-відключати різні режими, використовуючи курсор

Курсорний спосіб активації-деактивації режимів дуже простий у розумінні. Значок тієї функції, яку ви бажаєте налаштувати, блимає на екрані. Миготливий значок. це курсор. Вам необхідно лише встановити його на потрібний значок. Для цього потрібно:

  • Торкніться кнопки від 3 до 1 довгих і 1 коротких звукових сигналів.
  • Продовжуйте натиснути 3 клавішу (натискання має бути коротким), поки миготливий курсор не переміститься до потрібної піктограми.

Після того, як ви встановили курсор на потрібний ярлик, можна увімкнути або вимкнути вибраний режим: клавіша 1. ON (іконка режиму з’являється на екрані), клавіша 2. OFF (іконка режиму пропадає на екрані).

здесь ваш код

Що робити, якщо на Starline А91 не відкривається багажник

Іноді система може збоїти та завдавати клопоту своєму власнику. Якщо відсік не відкривається після того, як натиснути третій клавіші довгий час і перше коротко, то ви повинні перевірити кілька частин.

По-перше – батарейку самого пульта. Через слабку заряд сигнал може просто не досягти або не досягти спотворень до центрального сигналізації. Через це команда просто виконується неправильно. Також необхідно перевірити акумулятор Авто. Можливо, його заряд занадто малий, щоб реалізувати завдання.

По-друге, потрібно оглянути механізм блокування магістрату. Існує шанс, що причина не в електричній, але в механічній частині, а двері не відкриваються через це. Також слід перевірити справність датчика положення кришки багажника та за необхідності провести його регулювання.

По-третє, перевірити правильність підключення, описану вище. Реле обов’язково повинно бути з діодом, а сам діод. розгортати праву сторону. Доцільно викликати з’єднання проводів (жовто-чорний і червоний), щоб перевірити їх на розрив.

По-четверте, проаналізувати стан прошивки сигналізації. Не завжди остання версія прошивки коректно взаємодіє із замком багажника та додатковими функціями. У цьому випадку допомагає відкат на попередні версії.

Контроль замка

Щоб відкрити стовбур за допомогою сигналізації Starline A93, додатковий канал повинен бути попередньо активований.

Відповідно до інструкцій для сигналізації автомобіля, отвір виконується відповідно до наступної комбінації:

  • Спочатку потрібно натиснути другий ключ комунікатора. Після другого після натискання, натиснувши першу кнопку.
  • Легкі пристрої машини тричі блимає, а комунікатор публікує три звуки.
  • Якщо режим безпеки працює, замок для багажного відсіку відкриється. Коли захисна функція вимкнена, перестане працювати датчик удару. Символ у вигляді відкритого багажного відділення з’являється на екрані комунікатора. Також на дисплеї з’явиться значок вимкнення контролера чутливості.
  • Коли двері багажного відсіку будуть замкнені при увімкненому режимі охорони, буде активована контролера чутливості. Також за п’ять секунд після закриття запрацює зона контролю багажника. Комунікатор публікує мелодійний сигнал.

Канал Camrip показав, як відкрити двері багажного відділення.

Допускається використання інших варіантів підключення опції:

Що робити, якщо під час відкриття багажника з брелка спрацьовує сигналізація?

Якщо сигналка Starline А93 автоматично активується при відкритті дверей багажного відсіку, то причина може полягати в надто великій вазі самих дверей багажника.

Крім цього, причина може бути у підвищеній установці контролера. При подачі команди з комунікатора замочний виріб відключається від блокування, але двері багажника не можуть відчинитися. Вона трохи піднімається, але цього недостатньо для спрацювання кінцевого перемикача, в результаті відбувається повторна активація захисної функції. Якщо під час розблокування пристрою підніміть кришку рукою, і сирена не вмикається, це вказує на необхідність механічного регулювання.

Залежно від методу з’єднання, кінцеві вимикачі капота та багажного відділення можуть бути з’єднані одним за умовчанням електролі. В результаті вони будуть незалежними відносно один одного, але їх активація буде виконана синхронно. Для вирішення проблеми потрібен поділ імпульсних сигналів, для цього в розрив електроланцюжка треба встановити діодні елементи. Якщо вони перегорають, слід виконати поділ електроланцюгів у мікропроцесорному блоці.

Труднощі та способи їх усунення

Основна причина подібних проблем – невідповідні прошивки. Не завжди найновіші прошивки будуть взаємодіяти з будь-якими механізмами автомобільних замків. Іноді успішніше працює рання версія. Але найчастіше невідповідність прошивок пояснюється нестиковками автомобільної електроніки. Наприклад, коли кришка багажника або переоцінена позиція датчика вимагає механічного регулювання. Іноді потрібно поділу сигналу багажника та інших елементів автомобіля, забезпечивши кожен датчик власним дротом.

Часто банальна розбивка механізму не дозволяє відкрити багажник не тільки за допомогою брелока, але вручну. У цьому випадку необхідна послуга. надзвичайне відкриття замків біля Андроновки, а також інших основних станцій у Москві.

  • 72 майстри рівномірно розподілені по Москві та Підмосков’ю.
  • Більше трьох фахівців цілодобово чергують у кожному окрузі Москви та підмосковному місті.
  • Відділ логістики на основі системи GPS-моніторингу відстежує пересування співробітників, а також контролює своєчасність прибуття на виклик.
  • Працюємо з усіма марками вітчизняних та зарубіжних автомобілів.
  • Забезпечимо збереження лакофарбового покриття авто при розтині та залишимо неушкодженим замок.
  • Можливий збиток та деформація замка мінімізуються за допомогою високотехнологічних інструментів та професійних способів розтину для всіх типів замків.
  • Майстри проводять акуратне відкриття будь-яких замків: двері, багажники, бардачки, капоти, лючки паливних баків.
  • Дбайливо відкриємо замки механічних протиугінних систем: блокаторів керма, педалі, КПП та коліс БЕЗ ПОШКОДЖЕНЬ!
  • Ми виконуємо розблокування електронних сигналів транспортного засобу. стандартного та додаткового.
  • Ми знаходимо, де знаходиться батарея, ми знайдемо основну та допоміжну батарею. під капотом, в багажнику або в салоні.
  • Майстер має спеціальну заряду та запуск пристрою, який відновлює акумулятор і допомагає запустити двигун.
  • За допомогою спеціальних засобів та портативної теплової установки ми будемо переміщати заморожені замки автомобіля та опалення дверей, ви розблокуєте вилуплення газу.
  • Майстри офіційно складаються з персоналу компанії та оформлені в трудовому праві.
  • Усі співробітники пройшли перевірку МВС та не мають проблем із законом.
  • Наша компанія використовує фахівців з досвідом більше 5 років.
  • Кожен майстер має фірмовий стиль, паспорт та офіційні документи Організації.
  • Набір ключів з нового замка запечатаний і відкритий тільки вами.

Друкована плата керування актуатором багажника

Якщо у вас звичайне автомобільне реле, то можна зробити все на дротах та утримувачах запобіжників. Але я вирішив зробити все акуратно і виготовити друковану плату, реле у мене за розмірами невелике і призначене якраз для припаювання на плату.

Структурна плата задала спеціально передбачувану програму Sprint-макет 6. Макроси (ескізи) під моє реле та запобіжник є у програмі, так що залишилося все це розмістити та з’єднати у потрібній послідовності. Ось що я зробив.

Грант Lada, відкриваючи тулуб з Starline Console

Якщо хтось потребує, то тут є розташування моєї намальованої дошки:

Передача графічної плати на Textolol

Далі переносимо зображення на текстолітову плату, для цього друкуємо лазерним принтером, з вимкненим режимом економії тонера, на глянцевому журналі або глянцевому фотопапері макет плати. Не забуваємо поставити галочку дзеркально у програмі під час друку, так зручніше, ніж одразу малювати плату у дзеркальному відображенні. Прикладаємо роздруковане зображення на плату та гладимо праскою.

багажник, string, starline

Виробництво друкованої контрольної дошки магістрального блокування

Ретельно розтираємо наш макет на платі, потім прибираємо папір, зручно це робити під струменем води, наш відбиток на платі вже нікуди не подінеться, якщо не перестаратися. Є звичайно і якісніші способи перенесення зображення макета на плату, але цей спосіб я вважаю найпростішим і доступнішим, не враховуючи малювання плати вручну перманентним маркером.

Травлення друкованої плати

Далі, на підготовленій дошці, необхідно видалити додаткове покриття міді, знижуючи плату за травлення у розчин хлориду заліза FeCl3 з водою (концентрація до очей, добре, або відповідно до інструкцій 250 грамів на 1 літр води). Все, що було надруковано, залишиться, а зайва мідь розчинитися. Не забуваємо час від часу рухати плату. Швидкість травлення залежить від концентрації заліза хлорного та температури води, а також від інтенсивності помішування, в середньому 30 хвилин.

Друкована плата призначена в залізному розчині хлору

Плата за керування приводом Ranger після травлення

Наступні свердло-технологічні отвори на дошці, зручно свердлити викрутку, в майбутньому я хочу купити двигун з картриднем коллету на AliExpress для цих цілей. Ось до речі посилання на розділ з мінідрелями, виберете собі за смаком та гаманцем, а взагалі там багато чого корисного можна придбати, рекомендую.

Лудіння та паяння електронних елементів на друковану плату

Далі необхідно залудити плату, особливо струмопровідні доріжки, це зменшить опір провідника, збереже від корозії та окислення, і паяти буде набагато зручніше. Проходимо дрібною наждачкою по платі, знежирюємо при необхідності, змащуємо доріжки паяльною кислотою або флюсом, я рекомендую паяльну кислоту. Сильно нагрітим паяльником беремо невелику кількість припою і водимо доріжками. Він залишається лише при припаді електронних компонентів та проводів за плату.

Готова плата керування замком багажника

На цьому сьогодні все, в наступній статті будемо все це кріпити на автомобіль для реалізації наміченої мети. зробити відкриття багажника за допомогою сигналізації і кнопки в салоні, так що чекайте продовження.

Starline а91 відкриття багажника комбінація кнопок

Багато власників сучасних автомобілів оснащують його сучасними охоронними системами типу Starline, адже вони дозволяють реалізувати безліч зручних функцій. Так, можна встановити турботаймер, налаштувати автозапуск по таймеру або температурі, а також відкриття багажника з брелка Starline А91, А63 або А92.

Остання опція є додатковою і для її реалізації потрібно попрацювати. Зате після цього на будь-якій моделі, включаючи Hyundai Elantra XD або LADA Kalina 2, можна буде відкривати багажник дистанційно. Детальніше про особливості підключення розповіла далі.

Комбінація кнопок для керування стовбуром

Перед тим як відкривати задній відсік з пульта, необхідно підключити його. Для грамотної реалізації необхідно придбати додаткове реле. Важливо, щоб колодка була із вбудованим діодом. Згідно зі схемою, це дозволить не спалити блок самоіндукції. Особливістю установки даного діода є його правильне розташування. Справа в тому, що він пропускає сигнал кожної з полярностей лише в один бік. Відповідно, його підключення має бути реалізовано таким чином. Значить, діод необхідно розвернути білою смужкою (часто намальована на корпусі) у бік звуження трикутника (див. схему), а «мінусом». до жовто-чорного дроту.

Для правильного з’єднання потрібна жовто-чорна дріт, залишаючи 18-контактний роз’єм (15-го контакту). Це негативний випуск додаткового каналу 1, через який реалізується ця функція відкриття стовбура. Максимальний струм навантаження становить 200 мА. Позитивний контакт можна взяти з 6-ти контактного роз’єму автозапуску двигуна.

Дистанційне відкриття багажника Starline A91

Якщо вся робота виконується правильно, функція блокування магістрату за допомогою додаткового каналу 1 буде підключено автоматично. Відкриття відділення відбувається автоматично після натискання певної комбінації клавіш на брелоку. Спочатку довго натискається третя кнопка (до сигналу), а потім коротко натискається перша клавіша. В результаті пульт видає три короткі звукові сигнали, а автомобіль тричі моргає габаритними вогнями і відкриває замок заднього відсіку.

Як відкрити та закрити багажник із брелока сигналізації Starline A91

При відмиканні заднього відділення спрацьовує реле, і відсік відкривається. Це дуже зручно, тому що ви можете покласти вантаж, не поклавши на землю. Функція дистанційного відкриття реалізується за допомогою гнучкого програмування брелока або керуванням Starline R. Після цього відкрийте відсік з віддаленого або через програму мобільного телефону (якщо вона встановлена). При цьому закриття багажника відбувається лише вручну – в автомобілі немає доводчиків кришки.

багажник, string, starline

Що робити, якщо на Starline А91 не відкривається багажник

Іноді система може збоїти та завдавати клопоту своєму власнику. Якщо відсік не відкривається після того, як натиснути третій клавіші довгий час і перше коротко, то ви повинні перевірити кілька частин.

По-перше – батарейку самого пульта. Через слабкий заряд сигнал може просто не доходити або доходити зі спотворенням до центрального блоку сигналізації. Через це команда просто виконується некоректно. Також необхідно протестувати акумулятор авто. Можливо, його заряд занадто малий, щоб реалізувати завдання.

По-друге, потрібно проінспектувати механізм замку багажника. Існує шанс, що причина не в електричній, але в механічній частині, а двері не відкриваються через це. Ви також повинні перевірити термін служби стану стовбура та, при необхідності, щоб налаштувати його.

По-третє, перевірити правильність підключення, описану вище. Реле має обов’язково бути з діодом, а сам діод – розгорнути правильною стороною. Бажано продзвонити дроти з’єднання (жовто-чорний та червоний) щоб перевірити їх на розрив.

По-четверте, проаналізувати стан прошивки сигналізації. Не завжди останню версію прошивки правильно взаємодіє з блокуванням багажників та додатковими функціями. У цьому випадку це допомагає відкат до попередніх версій.

Як бути, якщо на Starline А91 постійно показує відкритий багажник

Деякі власники сигналізації Starline А91 стикаються із проблемою, коли значок відкритого багажника горить навіть після його закриття. Коли задній відсік є фіксацією, сигналізація видаляє безпеку та додатково вимикає датчик удару. Відповідно, відкриття стовбура. це подія, яка заслуговує на індикацію. Але закриття дверей в момент, коли машина не під охороною. ні. Оновлення даних відбувається автоматично, але ви можете зробити це і вручну. Для відображення відкриття тулуба зник з екрана після закриття кришки, ви повинні натиснути кнопку «».

Іконки та значки на клавіші Starline A91

Іконки та значки на клавіші Starline A91

2.один. Позначення на ключових ланцюгах

Іконки на ключовому ланцюжку StarLine A91

багажник, string, starline

2.2. Позначення на іконках Keychain

Starline A91 іконки на брелок