Гайка на колінчастому вал Шулі ВАЗ 2106

Включивши 1-у передачу і загальмувавши автомобіль гальмом стоянкою.

ключем на 38 відвертаємо гайку кріплення шківа колінчастого валу.

здесь ваш код

Монтажною лопаткою зрушуємо шків з носка колінчастого валу.

Викрутка Ми оновлюємо передню печатку колінчастого валу.

здесь ваш код

і видалити його з гнізда на обкладинці диска.

Змастіть моторне масло робочий край нової печатки.

здесь ваш код

І ми призначимо кінцеву головку (або сегмент труб) відповідного діаметра.

Встановлюємо шків колінчастого валу у зворотній послідовності, зорієнтувавши його так, щоб шпонка на носінні колінчастого валу увійшла в паз шківа.

Кожен другий автомобільний ентузіаст, який намагається відновити свій улюблений чотириколісний друг своїми руками, натрапив на проблему, як видалити колінчастий вал. Після прочитання інструкції в посібнику з технічного обслуговування та ремонту, на перший погляд, процедура не здається складною, однак, при першій спробі відкрутити злощасний болт, виявляється, що зробити це не так просто. Це абсолютно незрозуміло, як виправити колінчастий вал так, щоб він не обертався. Інша проблема – звідки краще підібратися до заповітного болта. Чимало клопоту завдає зняття шківа коленвала через сильну затяжку. Світла ймовірність пошкодження багатьох частин кузова двигуна або корпус фарби.

Проблема полягає в тому, що болт шківа коленвала (або гайка, залежно від моделі) при установці закручується з великим зусиллям. Це робиться так, що він не спонтанно обертається, тому що у випадку відключення, він не уникає серйозних поломки та дорогого ремонту. Ступінь затягування поступово збільшується з операцією двигуна і посилюється прилипанням, коксуванням, корозією.

Насправді весь процес демонтування може зайняти 10-15 хвилин, але необхідно знати та використовувати деякі прийоми. У різних моделях моторів для закріплення шківа використовують болт або гайку. Слід розглянути кожен із варіантів.

Як відкрутити колінчастий вал шків?

Гайка в кінці колінчастого валу, тримаючи шків. це ознака двигуна класичного маркувального машини типу ВАЗ типу з моделі 2101 до 2107, Niva та їх люблять. Таку гайку ще називають храповиком, оскільки вона може мати уступи для кривого стартера.

Виконайте роботу краще над спостережною ямою. Колінчастий вал слід зафіксувати постановкою КПП на 4-у передачу і включенням гальма стоянки. Заздалегідь повинен бути запас у такому інструменті:

Перебуваючи під автомобілем, слід спробувати відкрутити гайку ключем з досить довгим важелем. Якщо спроба не вдалася, ставимо КПП на нейтральну передачу і чинимо так:

  • знімаються свічники;
  • Будучи в ямі, ключ і розширення можуть бути встановлені таким чином, що кінець спирається на підлогу або каструлю вздовж обертання валу;
  • поворотом ключа в замку запалення подається короткочасний імпульс.

Як правило, від першої або другої спроби горіха розбивається і далі відкручується звичайним ключем. Ви не повинні забути послабити і видалити ремінь генератора.

Як відкрутити болт шківа коленвала?

Болт, що утримує шків, переважає у моторів в автомобілях з переднім приводом, коли блок розташований перпендикулярно до осі автомобіля. В цьому випадку повозитися доведеться більше, тому що підібратися до болта складніше. Для роботи слід підготувати:

У пошуках відповіді на питання про те, як зняти шків коленвала, багато автолюбителів починають шукати можливість зробити це без попередньої підготовки. За визначенням, такі спроби вдалими бути не можуть.

Для того, щоб правильно витягти шків, необхідно зробити наступні маніпуляції:

  • Права передня частина автомобіля піднімається, колесо видаляється;
  • Автомобіль встановлений на кози;
  • зверху з боку капота знімаються всі деталі, що перешкоджають доступу: повітряний фільтр та брудозахисний щиток двигуна;
  • знімається ремінь генератора;
  • Щоб зафіксувати колінчастий вал, вилка відкривається на блоці зчеплення, а монтаж зубів маховиків вставляється в отримане вікно;
  • під колісною аркою на болт шківа надівається головка з подовжувачем та важелем;
  • болт відкручується проти годинникової стрілки.

Заміна переднього колінчастого валу в класику.

У переважній більшості випадків болт вдалося відкрутити. Якщо він не піддається, ви можете додати довжину важеля. Якщо це не допомогло, тоді ви повинні використовувати довідку стартера, як це описано для шківів у класиці.

Видалення шків за допомогою автомобільного досвіду людей

Будь-яке різьбове з’єднання, навіть за умови сильної затяжки. можна розкрутити із меншими зусиллями, якщо скористатися деякими народно-автомобільними хитрощами. Проблема, як викрутити шківу колінчастого валу, перестає бути таким, якщо голова болтів або гайка з спеціальним типом масла, оцтом або гальмівною рідиною заздалегідь. Іноді благородні натискання на краю горіха.

Відкрутіть болт або гайку, не завжди вирішує проблему, оскільки шків міцно тримається на валу. Зняти шків можна за допомогою звичайного монтування, акуратно підчіпаючи його з різних боків. Важливо, щоб точка зусилля застосування максимально ближче до валу. Для безнадійних випадків необхідно використовувати шків. Це спеціальний пристрій, що є шпилькою з гайкою, на якій прикріплені 2-3 захоплення. Кінці захватів закріплюються за краї шківа, а центр валу упирається кінець шпильки. Закручуючи її за годинниковою стрілкою можна досягти поступового стягування шківа з валу.

Не слід бути впевненим у тому, що у всіх без винятку автомобілях колінвал обертається за годинниковою стрілкою.

Наприклад, у деяких автомобілях Honda колінчасті вал обертається проти годинникової стрілки. З цього випливає, що різьблення на гайці (болті) шківа буде лівим.

Як відкрутити шків коленвала? У цій статті ми дамо вам докладний посібник до дії з цього питання.

Розібрати шківу генератора диска від колінчастого валу, перш за все, щоб відкрутити центральний горіх / храпт на вал колінчастого валу. З цією маніпуляцією, ви безуспішно намагаєтеся провести довгий час на непрацюючий двигун, присягаючи непристойні до всього району та привертаючи увагу сусідів гаража.

Поки що один з них все-таки не витримає дивитися на ваші муки і не прийде на допомогу до вас зі старим перевіреним фокусом, про який ви ні сном, ні духом

Гайка шківа коленвала ВАЗ 2106

Завагався я спостерігати відкручені гайки, на захисті лежачі. Ось в останньому записі взагалі шків злетів. Набридло їздити на ненадійній машині, що є в принципі зламаною.

шнива, 2106

Пішов до магазину, купуйте пару речей для автомобілів.

Здається, все залишилося, щоб відкрутити гайку, і ви можете почати знову покласти все. От тільки відкрутити, як не дивно, я не зміг. Мені довелося допомогти другу, молотку) пару ударів і горіхи поступилися, головне, на 4-му коробці передач не забудьте поставити. До речі заради надійності (фіг знає, але для мене здалося) поставив черевики під колеса.

Я забув згадати, багато хто писав про колега, як вона виглядає? Просто в двох авто магазинах вони сказали у продажу в принципі немає такого. Мені довелося винайти щось на зразок правди.

Фіксатор поїхав не запасний, набір шайб «тип». Настав час обертатися. Все пішло, як на маслі, розкручуючи до скрипу в зубах, думав це все? Саме там не було, рука вийшла за іншим, молотком. Я вирішив трохи потягнути трохи.

Ключ пролетів, я повинен був утримати руку на горі. І про чудо (або я мудак) гайка пішла на затягування. Правда, я думав так, не бачачи, що ключові рани.

На цьому, як і всі інші, я буду продовжувати їздити, час покаже. Якщо ви знову розраховуєте, я заміню клавішу, шків (і що ще залишається). Фото остаточного акорду:

шнива, 2106

Так як у гаражі у мене все ще лежить один двигун ВАЗ 2106, який ще не продався, то вирішив на його прикладі показати, як замінити сальник колінчастого валу. У багатьох посібниках з ремонту клієнтів можна прочитати, щоб замінити передню чайник, необхідно видалити кришку з фронту, оскільки пробіли між двигуном та радіатором досить малі, щоб виконати цю роботу без проблем.

Я покажу все на видаленому двигуні, тому проблеми були випробувані набагато менше. Отже, спочатку я принесе список необхідного інструменту, який нам потрібен:

  • Ключ для 41 мм або регульований
  • Долот (для тягнучої шківи під час відключення гайки)
  • Викрутка плоска
  • Витяжний (не обов’язково, але це зручно для нього)

Видалення шків у автомобілі ВАЗ

Якщо шків знаходиться на кінці валу, це стандартний мотор автомобіля ВАЗ. Ми робимо наступне:

  • Найкраще зробити всю роботу за допомогою гнізда. Тому треба розмістити.
  • Спочатку потрібно підготувати інструмент (клавіша закінчення 16).
  • Готують 30 сантиметрових труб.
  • Важіль на четвертому передачею.
  • Потрібно увімкнути ручник для режиму гальма.
  • Використовуючи ключ з попередньо прикріпленою довгою ручкою, оточила гору.
  • Якщо ви не зможете відкрутити, потрібно спробувати інший метод.

Народні трюки

Розглянемо кілька фольклорних трюків, які допомогли не один водій.

  • Кожне різьбове з’єднання, до речі, не тільки з точки зору автомобіля можна просувати, попередньо змащуючи його спеціальним маслом, наприклад: д-р, соняшникова олія, оцтове гальмівне рідина.
  • У рідкісних випадках світла, натискаючи на краю болту та гайки з молотком або ключем.
  • Видалення болту або гайки. це не означає видалення шків. Як відкрутити колінчастий вал шкіру без спеціального ключа? Шківа сидить дуже міцно на валу, його можна видалити за допомогою кріплення або викрутки, ретельно натискаючи його в кілька місць.

Своєчасний ремонт двигуна ВАЗ 2106

Капітальний ремонт двигуна ВАЗ 2106 зробити власноруч не так вже й складно, вистачає лише базових знань щодо його пристрою. Мотор. «серце» машини. Якщо він починає кинути, то вся машина починає видавати несправності. Капітальний ремонт двигуна ВАЗ може знадобитися при недбалій експлуатації авто, а саме:

  • їзда пересіченою місцевістю без асфальтованих доріг;
  • надмірні навантаження;
  • невчасна заміна олії;
  • моторне масло у двигун ВАЗ заливається не того призначення;
  • не дотримується температурного режиму.

І це ще не всі причини, які можуть спричинити капремонт двигуна ВАЗ. Щоб мати справу з розбиттям, то точніше визначити його зовнішній вигляд, ви повинні мати спеціальне обладнання під рукою. За його допомогою можна визначити розмір неприємності. Діагностиці піддаються всі вузли та агрегати: система запалення, система подачі палива, вимірювання компресії тощо. D.

Незалежна заміна переднього колінчастого валу

Його внутрішній діаметр 40, а зовнішній 56 мм.

Спочатку від’єднуємо від двигуна захист. Ми використовуємо ключ 8 мм. Кручена безкорислива перед, задня і сторона. Зніміть захист. Якщо інжектор ВАЗ 2107 буде додатковий щит, але його видалення не повинно викликати труднощів.

Видаліть ремінь генератора, щоб легко отримати доступ до шків у вал.

Використовуючи ключ рогу 38 мм, або спеціальний ключ колінчастого валу, або газовий ключ перетворює колінчастий шків, і ретельно видаляють шків.

Тепер це чітко видно. Він може бути виготовлений, перерви, тег з різання. Обережно зніміть його з прорізним широким розгортанням, витріть сидіння бензину. Новий сальник акуратно і рівномірно змащуємо маслом, акуратно розміщуємо над посадковим місцем, і, використовуючи замість оправки підшипник або старий сальник, легкими постукуваннями молотка запресовуємо його в кришку.

Заміна закінчена. Далі покладіть сюжет, ремінь генератора та захист.

Демонтаж і заміна

Незалежно від конструкції, де знаходитись деталь, знімати та монтувати важливо в однаковому порядку. Залежно від місця розташування двигуна, частина знаходиться перед охолоджувальним радіатором. Але якщо двигун поміщається через кулі для двигуна, то ваша рука не переконається. Тому необхідно видалити правильне колесо, щоб видалити колінчастий вал шків. Якщо важко змінити, то має сенс звернути увагу на малюнок, робота буде прискорюватися.

Автомобіль прокатку до спостережної ями і фіксує, що автомобіль не плавав на місці. Щоб отримати та підготувати дизайн, вам потрібно рекламувати всі деталі, які запобігають доступу до доступу (повітряний фільтр, грязьові щити, інші). Очистіть ремінь генератора. Далі відкрийте блок зчеплення, і вставте гору в отвір, щоб зупинити маховик.

Елементи деталей характеризуються сильною фіксацією, тому їх нелегко усунути. Щоб повернути товар, потрібно зробити багато зусиль. Якщо демонтаж виконується вперше, то відкрутити шків колінвалу буде складно. Причиною є те, що виробництво фабрики характеризується сильним затягуванням компонентів частини.

Важливо! Правий гвинтовий малюнок означає, що процес повороту відбувається проти годинникової стрілки. Автодетас обертається в іншому напрямку, тому що, якщо він окислюється, це не так легко розібратися, це корисно використовувати додаткові кошти.

Як відкрутити колінчастий вал шків

Перевірка кріплення, важливо дотримуватися рекомендацій, то процес займе принаймні 15 хвилин. Застосування зусиль максимально ближче до розподілу валу:

Пристрій представлений як шпилька з 2-3 захоплення. Кінець захоплення фіксується вздовж краю частини, а кінець п’яти відпочивають посередині валу.

Прокручують по ходу годинникової стрілки. Але не у всіх брендах автомобілів перевіряються за годинниковою стрілкою, в деяких авто робота повинна бути виконана в протилежному напрямку. У той же час важливо покласти важеля коробки на 4 швидкості і увімкнути ручний звук.

Якщо ви не зможете перевірити, важіль повинен стояти в нейтральному положенні. Наступний етап. Зніміть свічники. Ключ спирається на підлогу або в задній частині члена та повороту в напрямку пристрою.

Всі маневри полегшують прокручування, тому подальші дії виготовляються вручну, при необхідності, змащуйте, щоб зробити гальмівну рідину або мастил «WD». Крім того, він може полегшити вашу роботу, натиснувши на краю голови.

Як відкрутити колінчастий вал шківа

Для того, щоб виконати роботу якісно, ​​розібраний автомобіль покласти на олівець. Штифт скріплює деталь, знаходиться, як правило, передньопривідних машинах. Різьблення розташована так, що під час крутного моменту, коли водіння його затримується.

Необхідно виконувати дії, які відкривають доступ до бази. Для цього важливо добре обертати. Як фіксатор використовує гору. Інструмент вставляється в передачу маховика. Його необхідно пристосувати надійно, щоб у процесі провертання він не випав. Тому краще працювати з помічником. Далі, покладіть на шпилька кінцевої головки, той же діаметр з штифтом, прикріпіть важіль та подовжувач (шматок тривалого труби). Після цього вони починають крутити.

Важливий! Чим довше розширення, тим легше, це розслабитися.

Народний автомобільний досвід

Складність демонтажу лежить у спеціально відібраній довговічній сполуці, без спинки. Кріплення щільно кручений. Практикуйте використання кріплень, повільно натискають на задню поверхню частини.

Ми рекомендуємо: Самостійна заміна радіатора піч ВАЗ 2114/15: як здійснити процедуру по-різному

При покупці деталей потрібно мати нові кріплення. Потрібна передня залоза, шарнірні ремені. Придбання необхідності звернути увагу на канавки та теги. Вони повинні бути без дефектів. Інакше, через деякий час потрібно замінити все для нового.

Важливий! При виконанні роботи ви повинні звернути увагу на систему вентиляції картера. При забрудненні, під впливом надлишкового тиску, залоза пропускає мастило. При прибутті, вам потрібна терпіння, і, як правило, з 3-4 спробами досягають успіху.

Встановлення шків на колінчастому валу

Щоб правильно встановити колінчастий вал шків, необхідно змастити його соліком або іншим в’язким агентом. Це полегшить процес посадки застібки. Для того, щоб носити, варто трохи нахилити до сторони шайби і розтягнути основу. Далі, ви можете пов’язувати рухи молотка, через м’яку, гумову прокладку, обробляти концентратор. Потім у зворотному порядку необхідно закручувати інші робили автомобіля.

Важливий! Якщо ви вільно посаджені, щоб зробити в пазі, то все буде висіти, тому що незабаром потрібно замінити нове.

Якщо ви зіткнулися з проблемою, як відкрутити болт шківа коленвала, ця стаття для вас. Ми детально описуємо цей процес, щоб ви могли легко і швидко розібрати колінчастий вал шкідника, а потім зробити це ремонт.

Знаючи автомобіліст витрачає на процес демонтажу колінчастого шків, як правило, не більше чверті години. Але недосвідчені водії, коли намагаються видалити цей пункт самостійно стикатися з великою кількістю проблем, які вони часто не можуть вирішити. Інструкції щодо ремонтних робіт та обслуговування будь-якого сучасного автомобіля містить комплексну інформацію про процес демонтажу, але, на жаль, це не допомагає автомобілістам.

Перш за все, є складність фіксації колінчастого валу. Демонтувати його дуже складно, якщо деталь постійно обертається, «вислизаючи» з рук. Також багатьом незрозуміло, з якого боку підібратися до болта, на якому тримається шків. Та й сильна його затяжка зазвичай робить процес зняття вузла дуже і дуже складним, так як демонтаж при таких умовах загрожує пошкодженнями покриття кузова або елементів моторного відсіку автомобіля.

Всі автовиробники та спеціалісти автосервісів з великим зусиллям роблять закрутку гайки або болта шківа колінчастого валу (на одних моделях ТС механізм тримається на болті, в інших – на гайці).

Робиться це спеціально, щоб уникнути саморозкручування даної деталі в процесі експлуатації транспортного засобу. Якщо болт (гайка) випаде під час їзди, буде непросто повернути авто до життя, щоб продовжити рух на ньому, а сам ремонт виллється, повірте, «в копієчку». Крім того, описані кріплення підвищують рівень власного посилення самостійно, коли двигун працює. І остаточний болт «непередбачуваність» дає явища коксування, прилипання, корозії.

Як відкрутити колінчастий вал шківний болт. вирішити проблему

За допомогою болту зазвичай прикріплюють шківи передніх приводів автомобілів. У такому ТК, шків зосереджений перпендикулярно осі машини, який, звичайно, ускладнює ремонтну роботу (потрапляння до вкладення дуже складно). Щоб відкрутити болт так швидко і без труднощів, доцільно підготуватися заздалегідь:

  • Набір авто інструментів;
  • так званий «олівець» (або «концелок»);
  • автомобільний роз’єм;
  • Голова (кінець) з важелем і розширенням (голова повинна бути бездоганною до розміру болта).

Процес у присутності цих пристроїв полягає в наступному:

  • Зніміть колесо (природно, перш ніж це потрібно підняти за допомогою гнізда переднього правого машини);
  • Встановіть транспортний засіб на «олівець»;
  • Видаліть двигун щит, який захищає його від бруду від введення повітряного фільтра (вони розташовані на боці капоту згори) і генераторний ремінь;
  • на блоці зчеплення відкриваємо заглушку, щоб можна було зафіксувати колінвал, і заклинюємо зуби маховика, використовуючи монтування;
  • на болт надягаємо головку і починаємо його відкручувати (якщо він не піддається, потихеньку збільшуємо довжину важеля).

Поговоріть про те, як посилити колінчастий вал шкідників і повернути машину до держави до ремонту, здається, не потрібно. Всі операції виконуються у зворотному порядку.

Ця процедура легше з важелем та подовжувачами для нього (ви можете використовувати зрізу труби відносно довгим), а також мису або клавішу (38 або 36). Гайкою, що отримала назву «храповика», як правило, кріпляться шківи на задньопривідних ТЗ. Така гайка зазвичай має спеціальні уступи.

Щоб зняти її, потрібно забратися під машину та ключем з подовжувачем спробувати відкрутити елемент. У тих випадках, коли він категорично не піддається, контрольно-пропускний пункт повинен бути поставлений на нейтральний, видалити подоловики, обігнати ключ з важелем у розпаді або підлозі, щоб подати імпульс, увімкнувши клавішу блокування запалювання. Після такої процедури гайка легко зривається з першої чи другої спроби.

Додайте, щоб полегшити процес демонтажу дозволяє видалити колінчастий вал шків. Воно є гайкою зі шпилькою з 2-3-ма захватами, прикріпленими до них (шпилька впирається в центр валу, захоплення заводять за краї шківа). Подібний «народний» знімач дає змогу стягнути з валу шків без будь-яких проблем, повертаючи пристрій за годинниковою стрілкою.

Багато автовласників 16-клапанного ВАЗ-2112 стикалися з тим, що була потреба відкрутити шків колінчастого валу. Процес, звичайно, довгий і не найлегший, але реально здійснений своїми руками. Стаття присвячена тим, хто хоче знати послідовність дій для демонтажу шківа коленвала.

Причини заміни

Шків колінчастого валу розташований на правій стороні двигуна відсіку і приїжджаючи до нього краще, ніж скорочення того, що слід перейти безпосередньо до процесу, необхідно розглянути основні причини, чому це може знадобитися демонтаж цієї частини. Насправді, все набагато легше, ніж здається. Отже, розглянемо основні причини демонтажу:

  • З капітальним ремонтом, видалення шків.
  • Зношування виробу (стирання або облом зубів).
  • У деяких ремонтних операціях, видаляючи шківу, потребує (встановлення фаз розподілу газу та інших).

І не відкрутіть колінчастий вал шків?

Отже, коли розглядаються причини, перейдіть безпосередньо до самого процесу. Варто відзначити, що саме ця операція не зроблена, тому необхідно попросити допомогти, іншими словами, вам знадобиться помічник. Розглянемо послідовність дій для видалення колінчастого валу шків:

  • Встановлюємо автомобіль на яму чи естакаду.
  • Ми виконуємо демонтаж переднього правого колеса. Автомобіль у цьому положенні необхідно добре зафіксувати, оскільки при відкручуванні може зірватися з домкрата. Тому під порогом потрібно встановити пень, а під задніми колесами антитрактам можна скористатися видаленим колесом.

Ми виконуємо демонтаж сцени. Для цього необхідно видалити бруд і скручувати 5 гвинтів пластикової брудної охорони.

Зніміть пластмасову осідання, відкручуючи 5 монтажних гвинтів

Далі, вам потрібно розібрати генераторний ремінь.

  • Тепер перейдіть до найскладніших операцій, де потрібна друга пара рук.
  • Зніміть штепсель з каркасу зчеплення. Ми вставляємо гору між зубами маховика і фіксуємо колінчастий вал від повороту. Вставте лом у маховик, щоб він не обернувся, коли відкручує гайку
  • Тепер, з головою 17 встановлена ​​в розширенні, ми проводимо відкручуючи шківу. Кутова головка також ідеально підходить для видалення шків з ключем або головою до 17 відкручування колінчастого валу шків
  • Установка здійснюється у зворотному порядку.

Варто відзначити, що вирізати на колінчастому шків, при встановленні, повинні відповідати виступі на самому колінчастому валу.

Вибір шківа колінвала

Стандартний колінний стіл. сталь. Є скарги на це. Тому багато власників, коли замінюють його, покладіть чавунну шківу.

Крім того, чавун трохи дешевше. Чавунний шківіт лівий, а сталь. право.

Демонстрація колінчастого валу Шків на 16-клапанний VAZ-2112 двигун здійснюється досить легко і не вимагає спеціальних знань. Єдиний нюанс залишається безпекою, тому що автомобіль може згорнути від гнізда і коли викрутіть і при скручуванні замикаючого горіха.

Якщо є запасний шків, то старий можна світитися і викрутки, долота та ін., Але врешті-решт, у наших послугах, ми, як правило, не мають нічого на складах, вони витягують старий шків Айс, як зуби болять на цьому, а потім вони повернули його назад, і ремінь часу починає ковзати і їсти. Я мав такий випадок нещодавно в авто. Універсальний знімач на вигляд хліпкуватий, але там усі зі сталі, яка стягуватиме не гірше, ніж викрутки. Про новий спосіб. я сумніваюся, що відбувається, і це не зрозуміло, про що таке отвір у приладі? Якщо дірка – посадкове місце на колінвал, то туди жодного мітчика загнати не вдасться. Якщо отвір. це отвір, з якої приземлення прилипає під шків генератора, то це все ще потрібно, щоб звільнити його, а потім отвір. це лише 4-5 мм, а товщина шків у місце цієї дірки не більше 5 мм, внутрішня порожнина. Відповідно, машина буде коротким і виходить за допомогою різьбової частини отвору, не маючи часу, щоб зберігатись лише в кінці колінчастого валу, але в силіконовій кришці масляного насоса. А якщо вдасться знайти супер довгий мітчик з різьбовою частиною в 15-20 мм (що нереально), то він або зашкодить кришку насоса, або може сам обломитись у шестірні. У будь-якому випадку, передача вже випущена. Легше, щоб розрізати два отвори в приладі, їздити на шпильки, покласти на тарілку з болтом на шпильках, а болт у колінчастому валу є болт шків генератора, витягніть шестерню. Але це виходить фактично одноразовий саморобний знімач, виконаний прямо на тілі шестірні. Шестерню все одно на викид. Я тепер, коли міняю сальник колінвала, або помпу, купую новий шків, щоб не ніжнічати зі старим шківом і заодно міняю і шків колінвала.

Зняття шківа та заміна сальника коленвала

Оскільки у мене ще є один двигун ВАЗ 2106 у гаражі, який ще ще не був зроблений, я вирішив показати на своєму прикладі, як замінити печатку колінчастого валу.

У багатьох посібниках для ремонту «класики» можна прочитати, щоб замінити передню залозу, необхідно вилучити кришку спереду, оскільки простір між двигуном та радіатором досить малими, щоб виконати цю роботу без проблем.

Я покажу все на видаленому двигуні, тому проблеми були випробувані набагато менше. Отже, спочатку наведу список необхідного інструменту, який нам знадобиться:

  • Ключ для 41 мм або регульований
  • зубило (для стопоріння шківа під час відкручування гайки)
  • Викрутка плоска
  • знімач (не обов’язково, але з ним зручно)

Як видалити шків з колінчастом валом

Отже, перше, що інсульт шків, відкрутіть гайку його кріплення:

Коли гайка повністю відкручена, можна спробувати знімати сам шків. Це можна зробити просто піддягаючи його з внутрішнього боку тим же зубилом, або ж, використовуючи спеціальний знімач, як це продемонстровано на

Заміна переднього коливань колінчастого валу

У моєму випадку було все просто, тому що двигун був знятий з машини і виконати заміну не складало жодних труднощів. Я підчепив тим самим знімником з внутрішнього боку сальника, і акуратно витяг його назовні:

  • Місце посадки повинні бути очищені від депозитів
  • Потім візьміть нову залозу, змащуйте його робочу поверхню з моторним маслом
  • Натисніть на своє місце. Щоб уникнути спотворень, використовуйте стару залозу, вказуючи його на нову, і ми обережно розірвали молоток у колі.

Тепер ви можете встановити шківу на місці, після правильної установки на ключ. Це можна вважати процедурою завершення, а VAZ 2106 готовий до роботи!

Але я ще раз звертаючи вашу увагу на той факт, що якщо все виконувати на автомобілі, то робити це дуже незручно і можливо, що деякі навіть зніматимуть передню кришку двигуна.