Гаражний ремонт бампера або як самому спаяти пластик

Все що створено з пластмаси. піддається пайці. З неї найчастіше і починається ремонт пластикових деталей, а вже потім наноситься шпаклівка, ґрунтовка та фарба. Потрібно бути уважним, щоб виявити всі тріщини на пластиці та відремонтувати його якісно.

Упаковка або закріпіть: як зафіксувати бульвар вибуху вдома

Одним з таких випадків є неправильний пофарбований продукт. ЛКП на бампері має бути пластичним. Тільки в цьому випадку лак і фарба не потріскаються від елементарного вигину або невеликої вм’ятини, що легко виправляється нагріванням. Щоб з’ясувати, чи якісно пофарбована ваша деталь, огляньте тріщину на наступний предмет: чи відшарувались шари один від одного.

здесь ваш код
запаяти, бампер, домашніх, умовах

Чітке розшарування фарби та ґрунту вказує на те, що для фарбування бампера були використані невідповідні компоненти. Про те, чим пофарбувати пластик у домашніх умовах, ми розповідали у циклі літніх статей. Повторимося, що в цій справі важливо придбати спеціальний праймер і фарбу з пластифікаторами.

Як приготувати пластиковий бампер з газовим пальником

Взагалі, процес зварювального пластику пальника не відрізняється від зварювання з феном:

здесь ваш код
  • пальник із полум’ягасником вводиться в зону шва;
  • У процесі нагрівання в тріщині додатковий стрижень вставляється з того ж матеріалу;
  • після заповнення добавкою та її застигання шов розгладжується.

Основа основ

Якщо ми говоримо про такий вид відновлювальних робіт, як пайка бампера, слід сказати кілька слів про склад пластмаси, з якої вони виготовляються. У роботі ми використовуватимемо або будівельний фен, до якого прикріплюється спеціальна насадка, або фен, яким комплектується паяльна станція. Ліквідація тріщин у зазначеному методі здійснюється шляхом нагрівання області ремонту. Кожен тип пластмаси має граничне значення температурного режиму, порушення якого веде до втрати пластиком еластичності та міцності. Тип пластику важливо знати ще й тому, що електроди, якими здійснюється спаювання тріщин або приварювання кріплення, повинні бути виготовлені з однакового матеріалу. Таким шляхом досягається максимальний ступінь міцності конструкції.

До основних типів термореактивних (тобто таких, які піддаються повторному нагріванню та плавленню) відносяться:

здесь ваш код

Відповідні позначення можна знайти на задній панелі пластмасового продукту.

Як відновити частини зі склопластику та твердих пластмас

Якщо комплект тіла виготовлений з твердих пластмас або скловолокна, ремонт пластикових бамперів з власними руками, виконаними шляхом склеювання. Найбільш популярний даний спосіб відновлення для любителів авто тюнінгу та ремонту кузовних деталей автомобілів сімейства ВАЗ При цьому після очищення та ретельного миття деталі виконуються такі дії:

  • Лікування краю тріщини. Після розбиття краю тріщин склопластикових бамперів, обрамлених нитками матеріалу, які не дозволяють міцно сумісними частинами. Змішувальні волокна видаляються за допомогою універсальної шліфувальної машини (ESM), зазвичай називають «болгарською».
  • Ми поєднуємо докеровані фрагменти і фіксуємо їх на передній частині скотч або спеціального клею
  • Далі підготовлена ​​епоксидна смола або більше сучасного матеріалу. поліефірна смола, згідно з інструкціями від виробника
  • З неправильної сторони ми змащуємо підготовлену композицію тріщини та площею 50 мм широкі поряд з нею
  • Ми просочуємо ту ж суміш тонкої скловолокна і накладають на розливу
  • Ми застосовуємо шар на шар клею та скловолокна, доки товщина маржі не відповідає товщині бампера за місцем дефекту
  • Ми чекаємо скловолокна і йдіть на передню сторону
  • Болгаркою робимо V-подібну канавку на зовнішній поверхні таким чином, щоб краї розлому порожнього сходилися до заплати
  • Заповніть отриманий продуктовий продуктовий продуктовий, просочений поліефірною смолою, до повного вирівнювання
  • Після відмови від макіяжу ремонту, ESM

Необхідні матеріали та інструменти

Самостійно відремонтувати бампер вдома, перш за все, вивчаючи теорію добре, а потім ви вже придбаєте необхідний матеріал та інструменти. Найкраще здійснити ремонт вашими руками заднього або переднього бампера за допомогою професійних інструментів:

Термопістолет зручний тим, що він дозволяє регулювати температуру, за рахунок чого матеріал, що плавиться, не випаровуватиметься. Якщо такого інструменту немає, то підійде газовий пальник. Але вона нездатна регулювати температуру, а тому, що вогонь відкритий якість пайки невисока. Повітряний паяльник зручний та безпечний. Паяння відбувається за допомогою стисненого повітря. Електричний паяльник актуальний при незначних вм’ятинах.

Крім того, щоб відремонтувати пластиковий бампер, знадобляться додаткові інструменти:

  • металева сітка;
  • автомобільна ґрунтовка;
  • шпаклювання;
  • наждачний папір;
  • рукавички та ганчірковий шматок;
  • меблевий степлер.

Спеціальні набори для ремонту пластикових бамперів продаються в автомобільних магазинах. В комплект входить наждачний папір, наповнювачі та різна фарба, грунтовка та шпаклівка.

Місце ремонту очищається від бруду. Якщо ви плануєте потрапити в сітку з передньою стороною бампера, то ми повинні вірити в це місце фарби та грунту.

Паяльником розігрівається край тріщини та сплавляється для того, щоб утримати краї пластику на місці. Паяльник повинен бути не сильно потужним приблизно 40-60 Ватт бажано з терморегулятором, щоб не перегріти пластик. Перегрітий пластик стає крихким. Якщо в господарстві є диммер, то паяльник без терморегулятора можна включити через нього і досягти мінімальної температури, за якої починає плавитися пластик.

На місце тріщини накладаємо металеву дрібноячеисту сітку. Сітка може бути із чорного металу, але краще нержавіюча, латунна або оцинкована. Така сітка не піддаватиметься корозії у разі попадання вологи. Сітку можна купити в будівельному магазині або висмикнути з повітряного фільтра або сита.

Розігріте жало паяльника прикладаємо до сітки і трохи тиснемо на неї. Сітка нагрівається і вплавляється усередину пластику. Якщо до паяльнику є змінне плоске жало у вигляді лопатки, то ним можна загладити нерівності пластмаси.

Прихильники даного способу радять таку процедуру провести з лицьового та внутрішнього боку бампера.

Незважаючи на те, що цей метод досить поширений, він має ряд значних недоліків.

По-перше, за відсутності термостату на паяльному заліза, неможливо вибрати необхідну мінімальну температуру. У результаті пластмасові перемикаються і стають крихким.

По-друге, металева сітка та пластик мають різний коефіцієнт температурного розширення. Це призводить до того, що з часом у перегріваному пластику навколо сітки, пори та мікротріщини, в яких вода падає. Вода, заморожування та розширення сприяє подальшому руйнуванню ремонту бампера. В результаті, шпаклівка разом з фарбою починає очищати. Цей процес повільний, але неминучий.

Тому для високоякісного ремонту краще використовувати метод з пластику, який описаний нижче в статті.

Що потрібно для пайки бампера

Основні матеріали, необхідні для того, щоб уповільнити автомобільний бампер:

  • Паяльник. Це універсальний пристрій, який має бути в будинку у кожного чоловіка. Пам’ятайте, що для ремонту автомобіля вам потрібно використовувати лише потужний паяльник. якщо ви приймаєте пристрій з потужністю 50 Вт, то робота не принесе очікуваний результат. Щодо виду паяльників фахівці залишають вам свободу дій – ви можете взяти і електричний, і газовий, і термоповітряний, та інфрачервоний прилад. Тут ви здійснюєте вибір залежно від власних уподобань та особистого досвіду.
  • Сітка. Саме з її допомогою ви паятимете бампер.
  • Ножиці. Ви підійдете з найбільш звичайними ножицями. Звичайно, ви не повинні брати занадто старі або дурні ножиці. у цьому випадку робота не принесе жодного результату.
  • Плоска викрутка. Саме її ви часто використовуєте для закручування шурупів і гвинтів своїми руками.
  • Термофен. Цей прилад знадобиться вам лише в тому випадку, якщо на бампері є не лише тріщини, а й деформації. За допомогою термофену ви розігнете бампер і повернете йому первозданний вигляд. Пам’ятайте, що для паяння потрібно встановити на прилад круглу насадку.

Ремонт бампера за допомогою паяльника своїми руками

Ремонт бампера за допомогою паяльника своїми руками, на мою самий швидкий і простий спосіб ремонту. У такий спосіб я користуюся вже давно. Оскільки багато автомобілів пройшли через мої руки, великий відсоток був з кажанами бампери. Деколи доводилося паяти бампер прямо на снігу, так як вся процедура займає мінімум часу і не вимагає особливих умов.

Ремонт бампера БЕЗКОШТОВНИЙ та НАДІЙНИЙ Пайка пластмасового бампера авто Тріщина в бампері. ��

Для цього ремонту нам знадобиться паяльник та дрібна, латунна чи мідна сітка. У цьому випадку тріщину бампера стягуємо тільки в’язальним дротом, тому що нам потрібно максимальної міцності. Тріщину бажано зв’язувати через кожні 5-7 см. Потім режим сітку за невеликими шматочками, приблизно: 3 4 см завширшки і 5 см завдовжки. Далі накладаємо сітку на поверхню та прогріваючи паяльником, вдавлюємо у пластик. Отже нам необхідно, щоб сітка впаялася повністю у бампер. Тим самим армуємо пластик по всій довжині тріщини.

запаяти, бампер, домашніх, умовах