Як зняти кожух кермової колонки Renault Logan

У ньому застосовуються дроти, виготовлені зі сталі міді.

Ремонт підрульових перемикачів своїми руками

Вони дуже жорсткі і часто обламуються! Як зняти підрульовий кожух Renault Logan зняття та ремонту підрульового перемикача нам знадобляться наступні інструменти: Викрутка хрестоподібна Маленька, тонка плоска викрутка Ключі ТОРКС Т10 і Т20 Перш ніж приступати до ремонту, в першу чергу треба знеструмити автомобіль, знявши мінусову клемму. Це нам знадобиться згодом, при знятті найлівішого перемикача.

здесь ваш код

Знімаємо спочатку верхню частину, відстібаючи дорогою засувки. Потім знімаємо нижню частину кожуха. Ось тут Ви маєте побачити, чому ми повернули кермо на 90 градусів.

Сам електроперемикач кріпиться до рульової колонки за допомогою двох гвинтів під хрестоподібну викрутку. Відкручуємо їх і знімаємо роз’єм, який приєднаний на перемикач. Знявши важіль у зборі, уважно оглядаємо, особливо треба звернути увагу на дроти. У мене відразу було видно, що обламані дроти чорний і червоний, припаяні до штиря, що знаходиться всередині самого важеля.

здесь ваш код

Цей штир крутиться при перемиканні світла, габаритів. І дроти при цьому працюють на злам.

Роботу проводимо при знятті рульової колонки, панелі приладів та заміні підрульових перемикачів. Від’єднуємо клему дроту від «мінусового» виведення акумуляторної батареї. Встановлюємо передні колеса у положення, що відповідає прямолінійному руху автомобіля. Знімаємо кермо (див. «Зняття рульового колеса»).

здесь ваш код

Ключем «Torx Т-20» відвертаємо два саморізи кріплення кожухів рульової колонки.

Зніміть верхній шар рульової колони, подолавши опір двох замків.

Елементи кріплення кожухів рульової колонки: 1. пластинчасті гайки; 2. фіксатори; 3. саморізи

Для електричного з’єднання подушки безпеки водія, встановленої на рульовому колесі, з електрообладнанням автомобіля не можна застосовувати звичайний ковзний контакт, щоб уникнути іскроутворення та ненавмисного спрацьовування подушки. Тому на автомобілі використано пристрій з так званим спіральним кабелем, що працює за принципом рулетки.

У циліндричному пластмасовому корпусі 2 пристрою, виконаного в корпусі з’єднувача підрульових перемикачів (для наочності показано на знятому з’єднувачі підрульових перемикачів), спірально укладено кілька витків металопластикової стрічки 4, яка є електричним провідником

Один кінець стрічки кабелю через роз’єм, розташований на корпусі з’єднувача підрульових перемикачів, зістикований з колодкою джгута проводів електрообладнання автомобіля. Інший кінець кабелю видаляється на виступаючому повідці 3 барабана 5 пристрою і з’єднаний через блок 1 з подушкою безпеки. Пристрій барабанного барабана входить до колеса рульового колеса. При обертанні колесо за повідець повертає барабан, а з ним і стрічку кабелю, яка розташовується в циліндричному корпусі або на більшому або меншому радіусі. Від свого середнього положення барабан з повідком у пристрої може повертатися в кожну сторону до упору на три повні обороти. Це запобігає обриву електричного провідника при обертанні рульового колеса від нейтрального положення на 2,25 обороти в кожний бік — на автомобілі без гідропідсилювача рульового управління, і на дещо меншу кількість оборотів — на автомобілі, забезпеченому гідропідсилювачем. Перед зняттям з’єднувача підрульових перемикачів з рульової колонки для зручності подальшого збирання краще заблокувати барабан пристрою від провертання. Для цього при необхідності догортаємо на невеликий кут барабан, поєднуючи западину між двома виступами барабана з пазом корпусу

Ключем «Torx Т-20» відвертаємо на кілька обертів гвинт кріплення з’єднувача.

Натиснувши на головку гвинта вздовж його осі

…зсуваємо з’єднувач з кермової колонки.

Від’єднуємо дві колодки джгутів дротів від підрульових перемикачів та одну колодку дротів від роз’єму на корпусі з’єднувача

…і знімаємо з’єднувач із перемикачами у зборі. Встановлюємо з’єднувач із підрульовими перемикачами у зворотній послідовності. При встановленні з’єднувача поєднуємо…

…з пазом на торці труби рульової колонки.

Окремо кожен підкермовий перемикач можна зняти без демонтажу з’єднувача. Для цього після зняття кожухів рульової колонки та від’єднання від перемикача колодки джгута дротів

…хрестоподібною викруткою відвертаємо два гвинти кріплення перемикача (для наочності показано на знятому з’єднувачі підрульових перемикачів).

Виймаємо лівий підрульовий перемикач із з’єднувача.

Аналогічно знімаємо правий підрульовий перемикач із з’єднувача. Встановлюємо підрульові перемикачі у зворотній послідовності. При установці кожухів рульової колонки

…саморези кріплення кожухів проводимо через отвори в бобишках корпусу з’єднувача підрульових перемикачів (для наочності показано на знятих кожухах та з’єднувачі підрульових перемикачів).

Як зняти Подушку безпеки та кермо і 100% не порвати шлейф на Largus, Logan, Duster, Sandero.

Всім читачам і не читачам доброго часу доби.

Ось такий сум з шлейфом Airbag SRS водія. Коли купував, то в салоні клялися й божилися, що тільки спалахнула. Подивилися, ніби не муляж стоїть і забили. По приїзду знайшов на розборі за 1000 280. Все поставив, але незабаром знову сум. Справа в тому, що треба було стріляти, і я не дозволяв обережно, виймаючи подушку безпеки водія SRS, і тому я хотів би поділитися своїм сумним досвідом і попередив вас від такого. Рано чи пізно з різних причин вам потрібно буде видалити рульове колесо, але перш ніж видалити його, вам потрібно видалити подушка безпеки SRS. Ось тут і криється підступність. Не завжди гладко вона відстебнеться.

Для початку робіт, знеструмимо систему, знявши клему з акумулятора !Для зняття Airbag SRS з керма, потрібно тупим предметом, через отвори за кермом віджати (мал.1) скоби у напрямку до валу керма, по одній і одночасно підтягувати на себе.

Тягти потрібно обережно, т.до. якщо Airbag SRS зірветься з місця, то вона відірве клему шлейфу з подушки і тоді «аус» усьому і буде такий сум, як у мене (рис.2):

Замовив знову у тих же за 1000. Що ж, тепер уже вчені і робимо все акуратно)) Зняли Airbag SRS, Відкручуємо кермо

, але болт до кінця не відвертаємо. Спочатку скидаємо кермо зі шліців рульового валу, інакше без болта, при скиданні керма з валу, ви ризикуєте отримати кермом у п’ятак і виглядатимете так

Далі знімаємо кожух рульової колонки-це знизу два довгі шурупи торкс 20.

Далі скидаємо два штекери зі бабки, натиснувши з обох боків на прапорці штекерів.

Потім послаблюємо болт хомута, який притягує бабку до колонки

Далі відкручуємо по два шурупи з кожного боку і знімаємо важелі

Переставляємо ці важелі на нову чи не нову бабку і збираємо назад.

Сорт описаний процес зрозумілий, але якщо це не зрозуміло, то напишіть. Тепер лампочка Airbag SRS не горить.

P.З огляду на те, що читачі стали писати, що вони щось зняли без нічого, віджавши скоби, а у вас чомусь не знімається ? Напевно, у мене руки не такі ))) Поясню. Перш ніж знімати, я розмовляв з офіціалами і вони попередили (людина, яка зняла їх не одну), що трапляються дуже тугі подушки і тоді в цьому випадку рекомендується це робити удвох ! У мене попався саме такий екземпляр.Симптоми такі, віджимаєш скобу до упору, відчуваєш, що далі не йде, а подушка з зачепа виходить насилу (має легко вийти, спочатку один край потім інший), то переконлива рекомендація не пробувати тягнути однією рукою, а робити це удвох. Тобто один натискає на скоби, а другий акуратно знімає з зачепів.до. насправді, цей шлейф короткий і його довжини вистачає практично на розчеплення та відчеплення собачки штекера. Якщо при розчіпці відбудеться те, що ви смикнете за інерцією трохи далі за належне, то ви його порвете, т.до. однією рукою віджимати, а іншою рукою тягнути тугу подушку, дуже не зручно. Ось чому і попередження. Я не в жодному разі не лякаю і руки у мене не з жоп пишу, що може бути. Робіть не бійтеся, просто будьте зайво обережні та уважні.до. запчастина дорога.

Необхідні інструменти та покрокові фото

Перемикач ручки керма в автомобілях ВАЗ класичного сімейства, у тому числі ВАЗ 2107 призначений для включення таких електроприладів, як:

Конструкція цього вимикача досить довговічна, але іноді цю деталь все одно доводиться змінювати. У цій процедурі немає нічого складного, і навіть новачок зможе впоратися з цим ремонтом себе, достатньо мати голову під рукою з гороткою або брязкою, а також невелике розширення:

Однак перш ніж приступити до цієї операції, необхідно спочатку зняти кермо і кожух кермової колонки. Як тільки це буде зроблено, доступ до вимикача буде вільним, і ви зможете розпочати його вилучення. Спочатку від’єднайте джгут проводів:

Потім беремо гайковий ключ і відкручуємо гвинт, яким кріпиться ця деталь. Ви можете побачити це наочно на малюнку нижче:

Як перевірити стан і замінити датчик швидкості ВАЗ-2107 інжектор

Так, ви можете побачити його збоку трохи нижче:

Потім беремо перемикач зверху та знімаємо його з кермового валу автомобіля ВАЗ 2107:

Кінцевий результат виконаної роботи показано на фотографії нижче:

, її напевно можна знайти, якщо не в магазині, то вже точно в місці авторозбирання. Заміна виконується у зворотному порядку, і проблем виникнути не повинно.

Ремонт підрульових перемикачів Renault Logan своїми руками

Здрастуйте, читач блогу AAuhadullin.ru! У цій статті ми розглядатимемо ремонт підрульових перемикачів Renault Logan. Перед ремонтом подивимося зовнішній вигляд підрульового перемикача Reno Logan представлений на фото нижче і далі ознайомимося з функціями.

Як зняти підкермовий перемикати, шлейф, кермо Renault Logan

Підготуємо автомобіль до виконання роботи.

Переконуємось у тому, що важіль фіксатора рульової колонки знаходиться у нижньому положенні.

Знизу рульової колонки ключем TORXТ20 відвертаємо два стяжні гвинти облицювання.

Підчепивши викруткою і долаючи опір фіксаторів, знімаємо верхню

Установку проводимо в послідовності зворотного зняття.

Матеріал ще ніхто не прокоментував. Стати першим, хто це зробить!

Лівий перемикач виконує такі функції:

  • Вимкнено всі зовнішні джерела світла.
  • Вмикач габаритів, підсвічування органів управління та приладів, підсвічування номера.
  • Електроперемикач дальній — ближній.
  • Вмикач протитуманних фар.
  • Вмикач заднього протитуманного ліхтаря.
  • Кнопка сигналу.
  • Електроперемикач покажчиків повороту. (Виводиться перекладом важеля вгору (правий) та вниз (лівий)). Тому він на малюнку не вказано.
  • Щоб посигналити, треба натискати кнопку на лівому перемикачі, позначену синьою стрілкою.
  • Габарити включаються поворотом перемикача в положення 2.
  • Щоб моргнути фарами треба злегка потягнути лівий підрульовий перемикач на себе і відпустити його. Він повинен повернутися до початкового положення.
  • Для постійного включення далекого світла фар, треба повернути рукоятку в положення 3 і потягнути перемикач підрульовий на себе до фіксації його в цьому положенні. При цьому на щитку повинна загорітися синя лампочка, вона сигналізує про те, що включене дальнє світло.
  • Для включення ближнього світла, треба ще раз потягнути перемикач на себе, до наступної фіксації ручки.
  • Для того, щоб увімкнути протитуманні фари, треба встановити крайню рукоятку в положення 2 потім наступну в положення 4. При цьому в щитку приладів спалахує відповідна лампочка.
  • Задній протитуманний ліхтар включається поворотом рукоятки у положенні 5. На щитку має загорітися відповідна лампочка. Також при включенні заднього протитуманного ліхтаря включаються передні протитуманні фари.
  • Включаються поворотники переведенням лівого підрульового важеля вгору або вниз до фіксації. Вгору для увімкнення правого повороту, вниз для увімкнення лівого повороту.
  • Коли ви закінчили маневр обертання і повернулися до прямого руху, ви отримаєте відповідно, повернете рульове колесо у вихідному положенні. При цьому підрульовий перемикач автоматично вимкнеться.
  • Можна також короткочасно включати повороти, треба просто повернути злегка важіль в потрібне положення. Як тільки спрацює покажчик повороту один або два три рази, слід відпустити перемикач і він, відключивши покажчик, повернеться у вихідне положення.
  • Правий підкермовий перемикач на Renault Logan управляє двірниками та омивачем лобового скла.

Кнопка на торці правого перемикача призначена для відображення даних на бортовому комп’ютері. Кнопка показана червоною стрілкою на малюнку, наведеному нижче:

Правий перемикач виконує такі функції:

  • Омивач та двірники працюють лише при включеному запаленні.
  • Двірники включаються при переведенні правого важеля перемикача вниз.
  • При першому положенні двірники працюють уривчасто.
  • При другому положенні двірники працюють постійно, але з низькою швидкістю.
  • При третьому положенні двірники працюють постійно, з високою швидкістю.
  • Щоб увімкнути омивач, треба потягнути правий важіль на себе, при цьому струмені води бризкають на лобове скло.
  • Щоб одночасно спрацювали і двірники, і подавалась вода, треба правий важіль потягти на себе і вниз. Тоді одночасно бризкатиме вода, і працюватиме двірники, очищаючи тим самим лобове скло від бруду.

РЕМОНТ ПОДРУЛЬОВОГО ПЕРЕМИКАЧА

У мене в один час пропав сигнал, тому вирішив спочатку покопатися в інтернеті, запитати у знаючих людей. І з’ясувалося, що виявляється у Renault Logan це хвороба. Найчастіше вони пропадає сигнал, внаслідок того, що лівий важіль знаходиться постійно в дії. Він відповідає за багато функцій і тому часто використовується. У ньому застосовуються дроти, виготовлені зі сталі міді. Вони дуже жорсткі і часто обламуються! Для зняття та ремонту підрульового перемикача нам знадобляться наступні інструменти:

Перш ніж приступати до ремонту, в першу чергу треба знеструмити автомобіль, знявши мінусову клему з акумулятора. Потім повертаємо кермо вліво на 90° щодо нейтрального положення. Це нам знадобиться згодом, при знятті найлівішого перемикача. Торк Т20 ключ відкручує два гвинти рульової колонки кріплення гвинтів. Знімаємо спочатку верхню частину, відстібаючи дорогою засувки.

Потім знімаємо нижню частину кожуха. Ось тут Ви маєте побачити, чому ми повернули кермо на 90 градусів. Сам електроперемикач кріпиться до рульової колонки за допомогою двох гвинтів під хрестоподібну викрутку. Відкручуємо їх і знімаємо роз’єм, який приєднаний на перемикач. Знявши важіль у зборі, уважно оглядаємо, особливо треба звернути увагу на дроти.

У мене відразу було видно, що обламані дроти чорний і червоний, припаяні до штиря, що знаходиться всередині самого важеля. Цей штир крутиться при перемиканні світла, габаритів. І дроти при цьому працюють на злам. Тим більше що вони справді жорсткі та не гнучкі.

Для вилучення штиря перемикача, треба спочатку розібрати його корпус.

На малюнку нижче показано, що треба відкрутити і які засувки відстебнути:

Потім треба зняти кнопку сигналу. Її потрібно підчепити, чимось тонким і плоским, наприклад, маленькою плоскою викруткою.

Акуратно просовуємо в щілину між кнопкою і важелем викрутку і підчепивши кришечку, виймаємо її.

Для наочності наводжу ілюстрацію, де показано зняту кнопку. Щоб вам було зрозуміліше, як її витягти.

Потім треба зняти крайній перемикач, який закріплений за допомогою засувок на штирі. Тому його треба сильним, але акуратним рухом стягнути зі штиря.

Нові дроти, приготуйте заздалегідь, гнучкіші і м’якіші, щоб не ламалися. Перетином приблизно 0,5 мм². До речі, для цього добре підходять дроти від неробочого блоку живлення комп’ютера.

Зробивши ремонт підрульових перемикачів, збираємо все у зворотному порядку. Поставимо на місце і все має запрацювати належним чином.

травмування при сіпанні колеса з шліців рульового валу. Остаточно виверніть болт тільки після того, як струніть колесо.

Зніміть рульове колесо з рульового валу.

Вийміть через отвір провід з колодкою подушки безпеки та зніміть кермо.

Встановіть кермо та зняті деталі в порядку, зворотному зняття. При

кожному знятті рульового колеса замінюйте болт його кріплення. Затягніть болт кріплення рульового колеса моментом 44 Н-м (4,4 кгс-м).

Від’єднайте дріт від клеми мінус акумуляторної батареї.

Зніміть кермо (див. Зняття та встановлення рульового колеса, з. 142), попередньо встановивши його в положення, що відповідає прямолінійному руху.

Зніміть підрульові перемикачі у зборі зі з’єднувачем (див. Перевірка та заміна підрульових перемикачів. 184).

Під панеллю приладів відверніть гайку і вийміть болт клемового з’єднання рульового валу та валу рульового механізму.

Встановіть деталі у порядку, зворотному зняття.

Заміна зовнішнього наконечника кермової тяги

Вам потрібні: ключі на 16, на 19, на 21, TORX ТЗО, ключ для болтів коліс, знімач шарових шарнірів.

Роботу зручніше виконувати на підйомнику. Можна виконати її на автомобілі, встановленому на опори. Заміна наконечника показана на прикладі лівої бічної тяги, правий наконечник замінюйте аналогічно. Ліва нитка наконечнику правильно, і праворуч ліворуч.

Підніміть і встановіть на опору передню частину автомобіля з боку наконечника, що замінюється. Зніміть колесо.

Загальмуйте автомобіль гальмом і встановіть під задні колеса противідкатні упори (черевики).

зняти, кожух, кермової, renault

Якщо кріпильні деталі сильно забруднені, очистіть їх металевою щіткою і обробіть мастилом, що легко проникає, наприклад WD-40.

Роботу проводимо при заміні підрульових перемикачів, з’єднувача перемикачів з барабанним пристроєм, а також при знятті кермової колонки та панелі приладів. Від’єднуємо клему дроту від мінусового виведення акумуляторної батареї. Для зняття підрульових перемикачів

…ключом Torx T-20 відвертаємо два саморізи кріплення кожухів рульової колонки.

зняти, кожух, кермової, renault

Знімаємо верхній кожух кермової колонки, долаючи опір чотирьох фіксаторів.

Хрестоподібною викруткою відвертаємо два саморізи кріплення лівого підрульового перемикача.

Вийміть лівий перемикач з роз’єму.

Відключіть блок проводів з роз’єму перемикача.

…і знімаємо лівий підрульовий перемикач. Для зняття правого підрульового перемикача знімаємо котушку іммобілайзера (див. Заміна котушки іммобілайзера та вимикача запалення).

Хрестоподібною викруткою відвертаємо два саморізи кріплення правого підрульового перемикача.

Стиснувши два фіксатори колодки, від’єднуємо колодку дротів від роз’єму перемикача

…і знімаємо правий підрульовий перемикач. Встановлюємо підрульові перемикачі у зворотній послідовності. При установці кожухів рульової колонки

…саморези кріплення кожухів проводимо через отвори в бобишках корпусу з’єднувача підрульових перемикачів (для наочності показано на знятих кожухах та з’єднувачі підрульових перемикачів). Для зняття з’єднувача перемикачів з барабанним пристроєм встановлюємо передні колеса у положення, що відповідає прямолінійному руху автомобіля. Знімаємо кермо (див. Зняття кермового колеса). Знімаємо кожухи кермової колонки, як показано вище. Перед зняттям з’єднувача з рульової колонки (для зручності подальшого збирання) краще заблокувати барабан пристрою від провертання. Для цього при необхідності догортаємо на невеликий кут барабан, поєднуючи западину між двома виступами барабана з пазом корпусу

Ключем Torx T-20 відвертаємо на кілька обертів гвинт кріплення з’єднувача. Натиснувши на головку гвинта вздовж його осі

…зсуваємо з’єднувач з кермової колонки. Від’єднуємо колодки дротів від підрульових перемикачів (див. вище) і знімаємо з’єднувач із перемикачами у зборі. Встановлюємо з’єднувач з барабанним пристроєм та підрульовими перемикачами у зворотній послідовності. При встановленні з’єднувача поєднуємо…

Зняття та заміна підрульових перемикачів на Renault Logan

Беремо важіль у ліву руку, правою хапаємось за бігунок і тягнемо сильно але обережно. Renault Logan зняття підрульового перемикача легким хрускотом бігунок знімається. Після зняття перемикача світла І тепер ми можемо витягнути контактний штир із проводами.

В результаті всіх дій все буде виглядати приблизно.

Ремонт підрульового перемикача Renault Logan

З контактного штиря випаюємо дроти і викидаємо їх кудись подалі. Бо подивившись на них розуміємо, що євреї-монтажники використовували замість мідних дротів, дроти сталисті, які тендітні і які погано піддаються пайку.

Замість них використовуємо мідні дроти перетином 0,5 кв. Протягуємо їх в отвори і припаюємо до контактів, що звільнилися. Так як у мене не було підходящих за кольорами дротів, я скористався звичайним побутовим дротом.

Шлейф намотаний спіраллю: Зняти його можна, віджавши кріпильний фіксатор. Після слід знайти місця зламу і, зачистивши проводки, акуратно запаяти.

Складання виконується у зворотному порядку. Висновок Несправні перемикачі ведуть до небезпечної експлуатації автомобіля. Їх замінюють тільки на аналогічні деталі, з відповідним номером артикула, купити які не складе особливих труднощів. При ремонті та зборі конструкції враховують розпинання контактів.

Тріск у районі рульового перемикача при повороті керма та поява на приладовій панелі сигналу про несправність подушки безпеки свідчить про пошкодження рульового шлейфу. Проблема найчастіше виникає через пошкоджену стрічку, всередині якої знаходяться мідні дроти. Щоб замінити елемент, необхідно виконати такі дії:

  • Колеса встановлюються у рівне положення, без блокування;
  • Знімаються верхній і нижній кожухи кермової колонки (3 гвинти відкручуються викрутками Т20);
  • Після забирається подушка безпеки та кермо;
  • Від’єднуються контакти, що йдуть до клаксону та до землі;
  • Далі слід зняти підрульові перемикачі та підчепити викруткою круглу кришку, щоб дістатися до шлейфу.

Шлейф намотаний спіраллю: у процесі обслуговування він розкручується та закручується. Зняти його можна, віджавши кріпильний фіксатор. Після слід знайти місця зламу і, зачистивши проводки, акуратно запаяти їх. Складання виконується у зворотному порядку.