Схоже, я зріла на портальних мостах.

Протягом півтора року власності патруль прийшов до висновку, що я все ще люблю клястися у дикій природі. І їздити на Дальняках теж. І це як два взаємовиключні фактори. Виявилося щось з серії «і піднятися на дерево, а дупу не може бути струшуванню».

Протягом цього року я відчував себе так, щоб говорити дух мандрівки. І мені сподобалось. Але в той же час я хочу добре йти в лайно. Плюс, я зараз працюю через п’ять хвилин ходьби від дому, і патріот став машиною виключно для Покатушека. У справах я йду на сумку.

здесь ваш код

Взагалі, UAZ повністю підходить мені, за винятком двох речей: 1. Часто сльози передні осі (сепаратор шахраї при русі на замках) 2. досі недостатньо оформлення.

І колись хтось з читачів кинув думку, що «поклав мости Барцо та їздити далі». З моменту, коли думка мимоволі сіла в моїй голові. І я почав вивчати це питання.

здесь ваш код

Я хочу поділитися своїми спостереженнями і понесли маленькі мости. Зокрема:. «спеція для патріот від Колаю 1600мм» (існує просто «спеція на мисливці з Колайою 1455 мм»). коробка передач, яка називається «воїнами» (Paluo 1455mm). і Gear Bridge «Bars» ( Pitch 1600mm).Технічно, це технічно правильно назвати ці структури: «Мости з бортовими передачами», але я буду говорити або «передавальні мости» або «портал». Так просто ослаблення.

Для мене тест. вузькі військові мости з 469 УАЗ. Вони їдуть просто бездоганно. Ну, я хотів би те ж саме. Але патріот доріжки. 100 см ширше. В результаті звичайні «військові» мости не підходять. Так, і джерела там і спереду і ззаду. Т.Е. Мости повинні повторити. Але це не так складно, як гемороїд розширює притулок. Хоча це технічно виконується на простому круглої трубці рівним зв’язком з збереженням тверджень не представляє багато роботи.

здесь ваш код

В Інтернеті люди все ще використовують «військові» мости як донор для патріота, але розширюють ліву сторону мостів. Встановіть комплект установки для весняної суспензії на передній осі і досить успішно експлуатується.

І є ще один варіант: установка «Barzo-bridges». Це саме той самий «військовий» міст, але розширив на заводі, щоб король 1600 мм. І спереду негайно приходить весняна підвіска. Частини точно так само, як «військовий» міст. На додаток до двох частин: передній лівий півтора і задній лівий половина. Права сторона розщеплених мостів повністю ідентична. Так схоже, що це мій більшість випадків. Видалити та продають спеції. Ми купуємо «Барзо-мости», дефектні, покласти нові підкріплені «втрати». І ми їдемо в патріот майже без змін. І вуаля. Принаймні, це має бути в теорії.

патріоті

Отже, здається, що пора вилучити назву «Expeditionary» і поставити «машину побудована з автомобіля з автомобіля для зручного руху на просторах нашої величезної батьківщини».

Відразу ж я хочу відповісти на пару питань про недоцільність цих робіт:. автомобіль користується, з довгою експлуатацією;. Ви повинні піти на складні дороги, але я не є членом «їзди. Завжди є конкретна мета поїздки.- У мене немає проблем їздити на шосе на екстремальному каучуку. Так шум, але не багато. Дружина гуркоту або не кип’ятити.- У мене немає фінансових проблем для будівництва та реструктуризації.- Мені подобається заплутатися з Узіком, це моє хобі, і я отримую задоволення від нього. У мене є багато вільного часу.

Використання військових мостів дозволяє краще реалізувати потенціал УАЗ. Помітне поліпшення прохідної марки абсолютно кожен, хто коли-небудь відчував ці конструкції у справі. Але це прохідність, яка є головним показником будь-якого позашляховика, особливо УАЗ. Саме з цього показника це залежить від того, наскільки далеко ви можете піднятися на свій автомобіль. Звичайно, мости передач не потрібні всім. Який рідко вибирається в глухих сміттях з реальними дорогами, навряд чи відчуває потребу в армійських мостах. УАЗ та «Колективні фермери» здатні багато чого. Але для справжніх правопорушників позашляхові військові мости просто необхідні, незважаючи на всі свої недоліки, більшість з яких незначні.

Військовий мостовий пристрій (фото)

UAZ Rotary Fist Below Photo Відкритий бортовий Редуктор Військовий міст УАЗ Фото розібраних бокових редукторів УАЗ Військовий міст Найбільш ремонту УАЗ УАЗ УАЗ УСТАНОВЛЕННЯ ІЖ-ТЕХНОГО Військового мосту Зняття підшипника військового мосту УАЗ

Веб-сайт про позашляховиків, позашляховик, автотранспортних засобів

УАЗ-Патріот та УАЗ мисливці мисливців, а також всі моделі, засновані на їх базі даних, встановлюються передніми та задніми одностадійними провідними мостами спецій з точкою картера, що називаються ім’ям американського інженера Clarence Spyser, автор більше тридцяти Патенти та власник виробничої компанії Spicer, зараз. Dana Corporation.

Передня та задня вісь спецій почала встановлюватися на автомобілі UAZ-3160 та UAZ-3162, а не мости старого будівництва, і вони вже успадкували УАЗ-патріот, UAZ Pickup, UAZ Cargo та UAZ Hunter.

Передній і задній тип типу Spice на УАЗ, пристрій.

Передня вісь поєднується, одночасно виконує функції майстра та управляється, являє собою жорсткий порожній пучок, всередині якого розташовується головна гіпоїда передача та диференціальна. Від основного перенесення крутний момент переноситься на передні концентратори через напівпуску.

Напівосьова є однією частиною з петлями рівних кутових швидкостей (солюс) типу препарату-білде, названу настільки називаним його винахідником Альфредської дурниці, а американська фірма Biilde виробляла це патентом. Він компактний з петлею-костюми в мостах Тімкен, може працювати у великих куточках і передавати більший крутний момент.

УАЗ Патріот Всі про мости

В даний час такі петлі оснащені передніми мостами старих мостів типу Timken, які все ще встановлені на автомобілях UAZ пасажирських та вантажних пасажирських моделей. З цієї причини вони придбали назву. гібридні мости.

Задні вісь. це жорсткий порожній пучок, на кінцях, з яких встановлюються вузори провідних коліс на підшипниках, а внутрішня гіпоїда передача та диференціальна. Від основної передачі, крутний момент передається через напівосьову осі на вузлі. Фронт і задній вісь мають аналогічні основні трансфери та диференціали.

На відміну від мостів Timken, передня та задня вісь роз’єму Spyer у поперечній площині немає, що дає весь дизайн додаткової жорсткості, а розміщення диференціальної та основної передачі в одному карті забезпечує високу точність залучення та сприятливі умови для підшипників. Крім того, зараз не потрібно розібрати міст з машини, щоб отримати доступ до основної пари та диференціального, достатньо видалити основний трансмісійний картер.

Особливості конструкції типу передньої та задньої осі.

Мости типу Spice. це значною мірою уніфіковані з одноступеневими мостами старого типу типу Тімкен, у них є ті ж самі диференціальні підшипники, задні напівмоги та майже всі частини вузлів вузлів.

Товщина субстрату підлеглих передач у нових мостах збільшилася на 8 міліметрів, він зменшив шум і підвищив надійність основної передачі. Нова диференціальна може бути використана на старих одноступеневих мостах з знімним картером, за умови встановлення на нитку компенсатора Chapa.

В даний час доступні фронтальні та задні вісь мости мають коефіцієнт передач основної передачі 4.111 або 4.625. Перші встановлені в основному на автомобілі УАЗ з бензиновими двигунами, а друга. на автомобілях з дизельними двигунами.

UAZ Hunter Автомобілі та всі моделі на його базі встановлюються так звані вузькі мости з коляром 1445 мм, каталожний номер передньої осі 31605-2300011. коефіцієнт передач основної трансмісії 4.111, або 31608-2300011 з коефіцієнтом передач 4.625. Каталог Кількість задніх осі 31605-2400010-30. коефіцієнт передач 4.111 або 31514-2400010-10. з 4.625.

Міст УАЗ: Призначення та характеристики

Міст. це промінь між колесами та забезпечує їх надійну зв’язок. Він оснащений еластичними деталями, з якими навантаження гасять під час водіння. Оскільки «УАЗ-патріот» призначений для роботи в складних умовах, міст повинен бути підвищеною силою. Крім того, майже всю продуктивність автомобіля залежить від провідного мосту, оскільки через нездатність одного рівня, подальша операція автомобіля неможлива.

Є велике навантаження на позашляховиків, тому невід’ємна частина. джерела, а не пружини. Це пов’язано з відмінною Пентою УАЗ. Передня вісь. пристрій досить складно, тому потребує своєчасного обслуговування.

Re: Про не асфальтову експлуатацію

Від: Петра Івакіна Дата: Мар. 17, 2017 07:09 (UTC) посилання

Я не згоден з такою оцінкою мостів УАЗ. Imho. Військові мости речі самі по собі, і спеції та колгоспи. Обидва ніколи не марципічні.

З правильною роботою машини (якщо не для спорту), можна відремонтувати передню вісь і не живе, задня вісь тримає пробіг 100-150 тира. Колись. І забув протягом багатьох років. Не критичний. Зазвичай, при ремонті під заміною є велика пара. Отже, головна пара на моїх колективних фермах коштує близько 2,5 тира, а близько 5 Тір. І за 2,5 тис. Я мій міст і джифтер без проблем і завантажуйте назад.

Особливості портального мосту 3151-03

Такий міст набагато надійний, ніж регулярний, оскільки вони мають більші зуби основного переказу, а крутний момент розподіляється більш рівномірно між трьома коробками передач, а також не приймаються до одного, як у звичайному УАЗ. Що погано. військовий міст важче, у ньому більше деталей, і це набагато складніше у ремонті. Також необхідно враховувати, що споживання палива буде дещо вищим. Наприклад, УАЗ Патріот з портальними мостами попросить двох літрів бензину більше, ніж звичайний патріот з цивільними мостами. Існує модифікація такого 3159 леопардових міст, в яких річка стала ширшою і 1600 мм з тим же очищенням 80 мм. Халуби на обох мостах пропонують встановлення 15-дюймових дисків.

Фірмові бортові коробки передач не будуть дозволяти собі, тому що без встановлення безліч заліза, скажімо, тибу буде коштувати мільйон.

Тому єдиним варіантом для встановлення порталів на УАЗ залишається купівлі b / e-зітхання або нових військових мостів з моделі 3151-03. Вартість таких мостів коливається в межах 60-70 тис. Асамблеї. Удачі до всіх доріг!

Важливі нюанси перед початком роботи

Перш ніж запустити коригування, потрібно замінити носити елементи, а потім підготувати інструменти та пристрої:

  • Контрольний індикатор та мікрометр, які використовуються для вимірювання відстаней між елементами;
  • Спостережне дзеркало на розсувній ручці, що дозволяє розглянути відбитки контактних плям на зубах.

При покупці віддалених кілець рекомендується перевірити товщину мікрометра. Запчастини не відрізняються високоякісним виробництвом, крім того, є елементи з помилковим маркуванням (шлюб виробника).

Добре: Салон став більш зручним

Ще раз, «Патріот» зламав інтер’єр. І знову вони успішно зробили це, хоча не без застережень. Нове трисловене кермо з кнопками, отриманими коригуванням за від’їздом, комбінація пристроїв. освітлення білого місяця, перемикачі рульового колеса стали ергономічним, кліматичний блок перемістився вище, і тепер він не виходить у нього при перемиканні передачі.

Шум та вібраційна ізоляція посилена, на дверях з’явилися додаткові печатки: звуковий фон в кабіні зменшився на 6-8 дБ, і це не крок. ривок вперед. У найдорожчі набори сидінь, рульове колесо, важелі коробки та револь! Але чому пластик зараз важко? Uazvans управляють пропозиції. Як, він не міг інтегрувати подушки безпеки в м’якій панелі.

патріоті

Серйозно затягнуте обладнання. Ніколи не на «Патріот» не поставив «Баранк» з опаленням, передніми датчиками паркування, круїз-контроль, охолоджуваний гловер та повноцінний клімат-контроль, хоч і один-один. І, здається, УАЗ зробив першу машину у світі з функцією «ввічливого драйвера»: двічі клацніть на кнопці «Аварій», а «Патріот» буде блимати її тричі, кажучи «дякую» великими пальцями в потоці.

Насправді, у багатьох відношеннях, за рахунок таких чіпів, УАЗ очікує залучення нових клієнтів до «патріот», який він повинен виглядати не тільки як позашляховик, але й просторий, універсальний автомобіль для всіх випадків. Едак позашляховик російською мовою.

Мости УАЗ Патріотський пристрій, передня вісь УАЗ Патріот

УАЗ Patriot мости свій пристрій і обслуговування досить цікава тема в середах. Особливо багато хто турбує передню вісь УАЗ-патріот, тому що конструктивний фронт мост більш складний у ремонті та пристрої. Сьогодні ми розповімо про мости сучасного патріота Читати далі. По-перше, трохи історії провідних мостів УАЗ та пристрій цих елементів передачі. Спочатку UAZ позашляховики мости були «військовими» та «колгоспами», вони були пристойно відмінними їхніми пристроями між собою. У навколишньому середовищі оцінюються «військові» типи мостів. Але на нинішньому УАЗ-патріот поклав абсолютно різні мости, які мають ряд функцій, хоча деякі деталі взаємозамінними з старими мостами.

Сучасні патріотові мости типу «Spyser» зараз йдуть з збільшеним до 1600 мм Колей. Зрештою, старі мости мали лише 1445 мм і не підходили до досить широкого патріота. Також у дизайні було змінено Карджонтер основної передачі, який закривається знімним сталевим покриттям, а також доступу до основної передачі та диференціалу, вам не потрібно видаляти та розбирати мост, ви можете просто видалити кришку.

Пристрій передньої та задньої осі «Spyser» схожий, а про функції ми будемо говорити трохи нижче. Отже, тушкою мосту складається з невизначеного литого картера основної передачі, натиснута в нього корпуси (панчохи) напівосі та штамповану кришку. Відсутність підключення у поперечній площині мосту дає конструкцію високої жорсткості (безперервний тип мосту). Розміщення основної передачі та диференціального в одному карті забезпечує довговічність і високу точність зубів основної пари.