Одним з найважливіших вузлів скутера може бути справедливо називатися редуктором. Він несе відповідальність за своєчасне скорочення швидкості рабського валу, тим самим збільшуючи крутний момент. Тобто, це трансформація високого рольверного валу та зчеплення в досить потужним, але повороти з низьким колесом. Ця частина складається з ряду гумових елементів (передач та підшипників), що зазнають величезного навантаження, і, цілком очікується, вони потребують хорошого догляду. Це трансмісійна масла, яка забезпечує таку догляд.

Це масло, леговане з різними функціональними добавками. Основною функцією передачі рідини можна назвати захисним, оскільки вони захищають поверхню від зносу, корозії, заклинювання та т.D. Крім того, завдяки їм спостерігається зменшення втрат енергії, а також тепла раковина з тертя поверхонь. Шокові навантаження, вібрації та шум у передачах також значно зменшуються.

здесь ваш код

Як замінити масло в коробці коробки?

Задній коробки передач сучасних скутерів має дуже надійний і міцний дизайн, що підлягає своєчасному обслуговуванню. Вся робота з технічної роботи не представляють великих труднощів навіть для початківців, тому кожен може їх виконувати. Підтримка коробки передач полягає в постійному контролі рівня нафти та його своєчасної заміни відповідно до фабричних рекомендацій виробника. Масло в коробці коробки коробки найкраще змінюється після поїздки, оскільки вона буде розігрітись і буде добре, тим самим залишається невелика кількість відпрацьованого масла в коробці передач.

Періодичність заміни нафти в задній коробці передач вашого скутера повинна бути зазначена в інструкціях, якщо немає інструкцій, ви можете безпечно скористатися загальними рекомендаціями нижче.

здесь ваш код

Перша заміна масла в коробці передач нового скутера після 300 км пробігу

Друга зміна масла в коробці передач нового скутера після 1500 км бігу

здесь ваш код

Подальші заміни нафти в коробці коробки костюми кожні 2000 миль

олію, редуктор, honda

Бренд з нафти слід використовувати строго відповідно до рекомендацій виробника вашого скутера, більшості скутерів, виробник рекомендує розливати в коробку передач: трансмісійна масла SAE 80W-90 APL GL-5.

Приблизно це (номери масла, що позначають червоний).

Встановіть скутер на центральний стенд, щоб він став гладко, підготувати праву потужність. Відкрутіть дренажний болт, щоб злити масло в контейнер, так що масло може повністю почекати деякий час.

Ми чекаємо, поки масла постійно.

Після того, як масло повністю скло, протирати зливний отвір з чистою тканиною і затягнути болт зливу на місце.

Відкрутіть пробку керуючого отвору.

Через керуюче відкриття, нам потрібно завантажити нафту в коробку передач, це зручніше, використовуючи 20 мл медичного шприца, приблизний об’єм масла в китайському коробці коробки з об’ємом 50-80 CC становить 0.1 літр. На деяких моделях скутерів, масляні насоси через отвір, розташовану на верхній частині корпусу коробки передач.

Ми виливаємося в коробку передач, поки масла не запускає фліп з контрольного отвору.

Як ви можете бачити на фото, масло витікає з контрольної дірки означає, що рівень нормальний, після того, як все це зроблено, витріть контрольний отвір з чистою тканиною і затягніть болт до місця.

Маленька уточнення: на деяких моделях скутерів у конструкції коробки передач, керуючий отвір не передбачений, тому точна кількість нафти заповнюється в коробку передач, повинна бути уточнення в інструкціях для вашого смачного або ретельно вивчити задню коробку передач на Житло якого в більшості випадків номери повинні бути вибиті (на фото висвітлюються червоним кольором), що вказує точну кількість масла, виливається в коробку передач.

Яку олію в редукторі Honda Dio

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 1 Реєстрація: 27.5.2010 USER NO: 1 747 Розташування: від Бійськ Які диски: Honda Dio AF27

Група: Користувачі Повідомлення: 4 Реєстрація: 1.6.2010 USER NO: 1 752 Розташування: Москва Що йде: Honda Dio35

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 96 Реєстрація: 24.10.2009 NO: 1 576 Які диски: Suzuki адреса v100

Перевірив багато масел і виготовлені олії: Hado, Valvoline. Norsi Якщо ви знайдете)) Небезпечні масла: Дракон дуже небезпечна.Bp. Безліч. Ravenol для Suzuk не рухається взагалі.

Ніхто, хто не нав’язує, але я завжди люблю Hado або реальну японську масло.

І в машині Liji Moili гарне масло

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 53 Реєстрація: 28.10.2010 USER NO: 1 894 Розташування: Мистецтво. Брюховецька на те, які диски: 6 років. на скутері

Honda Dio Редуктор. Моя, змінити масло за 5 хвилин

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 53 Реєстрація: 28.10.2010 USER NO: 1 894 Розташування: Мистецтво. Брюховецька на те, які диски: 6 років. на скутері

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 53 Реєстрація: 28.10.2010 USER NO: 1 894 Розташування: Мистецтво. Брюховецька на те, які диски: 6 років. на скутері

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 53 Реєстрація: 28.10.2010 USER NO: 1 894 Розташування: Мистецтво. Брюховецька на те, які диски: 6 років. на скутері

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 53 Реєстрація: 28.10.2010 USER NO: 1 894 Розташування: Мистецтво. Брюховецька на те, які диски: 6 років. на скутері

Я не розумію вас doubletuckot я люблю їхати до 92, і якщо вам подобається 95 так Radiboga ми йдемо до походу

Група: Користувачі Повідомлення: 334 Реєстрація: 21.4.2010 від: Іжевськ №: 1 698 Місцезнаходження: Іжевськ на те, що відбувається: Honda Dio AF 35 SR

Група: Користувачі Повідомлення: 157 Реєстрація: 26.10.2006 від: Невиномисск №: 83 Які диски: Jialing JL50-QT10

Як замінити масло в коробці коробки?

Заміна масла в редуктор скутера повинно здійснюватися відповідно до рекомендацій, написаних у спеціальному описі. Якщо немає інструкцій, ви повинні реалізувати початкову заміну після 300 км запуску, вторинна заміна повинна виконуватися після 1500 км. Всі наступні. кожні 2000 км. Редуктор скутера може бути самостійно підтримуватися, щоб своєчасно змінити масло та перевірити його рівень до падіння.

Перша заміна нафти на скутері слід замінити після 300 км.

Як замінити?

Краще змінити цей компонент безпосередньо після поїздки. У такому стані він буде нагріватися і буде абсолютно течуть, що забезпечить мінімальний залишок старої рідини в коробці передач. Ви повинні взяти бренд, що виробник скутерів консультує. Також явно потрібно дотримуватися рекомендованого об’єму.

Обов’язковий об’єм масла можна переглядати на коробці передач.

Щоб замінити транспортний засіб саме до головної обробки. Далі потрібно відкрутити болт для зливу (якщо є) і зачекайте, поки все рідина буде вирішена в спеціально приготовлений контейнер. Якщо такого болта немає, стік здійснюється через єдиний болт. Для цього вам потрібен нахил скутера на стороні. Варто відзначити, що масла, яка не змінилася дуже довго, має темно-синій колір, близько до чорного. Але якщо ви помітили, що рідина має металевий колір, це означає, що стирання робочих поверхонь передач. Але це не так страшно, ви не повинні турбуватися. На роботі транспортного засобу це не вплине. Після цього зливний болт повинен бути обернений і викрутити отвір для заправки.

Бажаний об’єм найчастіше вказується на елементі задньої коробки передач (зламаних номерів). Якщо нічого не вказано, уважно прочитайте опис до скутера. Зазвичай кількість масла для скутера, об’єм двигуна якого не перевищує 50 см³, становить 100 г. Потрібно набрати рідину в шприц, більш зручний для того, щоб 20 мл, і заливають його в коробку передач. У випадку, якщо немає шприца, масла повинна бути залишка до нижнього рівня нитки болту наповнювача. Це лише ця марка (найбільш правильний обсяг). Заміна повинна бути виготовлена ​​виключно у вертикальному положенні скутера. Після того, як компонент затоплений, робоча поверхня повинна бути спостерігається з сухою, не брудною тканиною і обертатися гвинт.

Для чистої заміни масла потрібно використовувати полив.

Автомобільні масла поділяються на всесезонний, літо та зима. Вони відрізняються за складом. Для розуміння та можливості придбати саме той, який потребує, він позначається латинськими та цифровими літерами. У маркуванні зимових автомобільних масел, обов’язково є буква «W» (англійською зимою. зимою). Номери в абревіатурі вказують на в’язкість. Індикатор вище, послідовність (в’язкість) більша і, відповідно, навпаки.

Максимальний в’язкий придатний для використання влітку гарячий. На листах SAE у абревіатурі, щоб звернути увагу не варто. Ці букви вказують на класифікацію моторних масел, що нічого не означає для власників скутерів, крім в’язкості. Потрібно знати, що якщо масло позначається літерами SAE та чисел, він може бути сміливішим, щоб купити його, щоб заповнити моторолер редуктор у гарячій погоді. Якщо лист W присутній, масло підходить для зимового періоду.

Коли ви вибираєте масло для коробки передач, часто виникає питання, що краще в якості фундаменту, складу та ціни.

Всі масла поділяються на три типи:

До типу синтетичного включення тих, хто на пакетах яких є позначення повністю синтетичним. Такі компоненти в роботі інших інших зберігають свої вихідні властивості, стійкі до перегріву та низьких температур.

Напівсинтетичні найбільш призначені для двигунів з значними пробігами. Напівсинтетичні. це саме те, як вказується напівсинтетична рідина. Є домішки, що робить вартість виробництва нижче, а якість гірше (якщо у порівнянні з синтетичним).

Мінерал. це мінерал. Найдешевший, оскільки це продукт нафтових відходів. Ці компоненти мають властивість швидко потовщення, при кипінні залишити депозити на двигун.

Змішування різних компонентів не допускаються.

Потрібно замінити нафту лише на нагрітий скутер.

Особливо важливо, це коробка передач. Потім затоплена рідина стає не такою товстою, а ймовірність того, що бруд залишиться в коробці передач, вона знижується. Для того, щоб переконатися, що старий компонент повністю заміщений новим, ви повинні вилити нову порцію, трохи загнати, а потім замінити заміну. Обов’язково зробити це у випадку, коли ви купуєте скутер «з руками». Зрештою, невідомо, наскільки ця масла в коробці передач подала колишній власник транспортного засобу, можливо, років 10.

Заміна коробки передач Scooter

Редуктор. це механізм зменшення швидкості рабського валу, щоб збільшити крутний момент. Простіше покладіть, він перетворює високий падіння валу з ручкою в низькому (але потужному) колісному обороті. Редуктор складається з декількох передач і підшипників. Всі його деталі під час водіння знаходяться в постійному обертанні і під дуже серйозним навантаженням.

Тому ключ до тривалої потужності коробки передач. це хороший догляд за ним. На щастя, догляд дуже простий: необхідно своєчасно змінити масло в коробці передач. Я вважаю, що заміна нафти повинна бути здійснена один раз на рік або кожні 2 тисячі км.

Для того, щоб замінити масло в коробці коробки коробки, нам потрібні наступні інструменти:

Ніж наповнення передач?

Є спеціальна передача масла Motul Scooter. Я спочатку використовував його. Недоліками цієї масла є наступним чином: трубка має об’єм 150 мл, тоді як 90 мл потрібен у моєму мукурі для коробки передач, тобто одна трубка одна з половиною сміття, ні. І це незрозуміло дорого (близько 250). Єдиний плюс: зручна трубка ніс.

Однак ви можете використовувати будь-яку іншу автомобільну трансмісійну масло з в’язкістю 80W-90 або 75W-90. Для тих же грошей ви можете купити літр «немайного» нафти, і це буде працювати таким же чином.

Оскільки редуктор скутера не містить гіпоїдних передач, будь-яка моторна олива в’язкість 10W-30 може бути використана як трансмісійна масла. Моторне масло є навіть кращим, якщо скутер використовується в міжсезоння при температурі нижче 7 ° С, тому що він більше рідини.

І, нарешті, найбільш оптимальним, на мій погляд, варіант. масло для автоматичних автоматів (автоматична коробка передач), тобто. Це масло має найкращу текучість (яка особливо важлива при низьких температурах, хоча це не так важливо на самокаті), він ідеально захищає передачі, має зменшену схильність до спінювання. О, так, це також має красивий червоний колір :). Діапазон ціни на ATF. від 170 до 700 за літр, а для скутера ви можете взяти найдешевший.

Як злити стару олію

Перш за все, зміна масла повинна бути замінена після поїздки так, щоб осад вийшов з дна. Якщо ваш скутер холодний, ви можете заплатити за кілька хвилин на місці.

Якщо скутер має зливний болт, все дуже просто: ми покласти це ємність під ним, відкрутіть, злити масло, поворот.

Якщо немає зливного болту (наприклад, я), то злив і затоку здійснюються через єдиний болт. У цьому випадку, щоб злити масляний скутер, повинен бути нахилений на стороні.

Якщо ви довго не змінили нафту, це буде приблизно так:

Металевий колір говорить про стирання робочих поверхонь передач. Але це не страшно, нормальний процес.

Як вилити нову масло

На коробці передач, то обсяг масла вказується. Наприклад, на моєму письмовій «маслі 0.09 л «, т.Е. 90 мл.

Вказаний об’єм найбільш зручний для вимірювання та заливки за допомогою медичного шприца (купити найбільший, принаймні 20 мл). Але якщо у вас немає шприца, ви можете просто заливати масла на нижній рівень нитки болту наповнювача. Це лише правильна сума. Звичайно, скутер повинен бути вертикальним.

При затягуванні болту не застосовуйте надмірні зусилля, оскільки корпус двигуна є кремнієм, нитки дуже легко мінімізувати.

УВАГА: Ця стаття та зображення в ньому є об’єктами авторських прав. Часткове або повне відтворення на інших ресурсах без переговорів заборонено.

Яке масло виливають у двотактний скутер? Спробуйте відповісти на це питання прямо. Нижче наведено найвищі якісні масла, які можна безпечно рекомендувати для будь-яких 2-ти апаратів, незалежно від року виробництва та статусу двигуна. Це доведені бренди з гарною репутацією:

  • Мотол (все покоління),
  • Моль динамічний,
  • Castrol Power,
  • Castrol Act Evo,
  • Castrol R2 RacingBike,
  • Liqui Moly Racing Synth 2T,
  • Ipone self 2t,
  • IPone Samourai Racing,
  • Repsol moto sinteco 2t,
  • Repsol moto off road 2t,
  • Repsol Moto Racing 2T ,
  • Repsol moto compection 2t.

Природно, це не весь список. Вибір завжди твій. Головне, щоб запам’ятати, моторне масло є останнім, на якому вам потрібно зберегти.

Погано робочий барабанний гальмо Скутер Основні причини

Історія створення скутера

«Не було Баба Члопатау, так що зчеплення baba crowd», а з іншого боку, якщо людина любить «горіхи твіст» (хтось, як правило, збирає бренд або просто стук), то це абсолютно нормальний урок у кращому робочому місці. П.S. Я маю з такою ролкою в Nagar Candles, коли ми маємо 95 за заправками. 5-10 Т.Км. І до платинових свічок хутро тварина прийшли до відвідування, свічки коштували 60 за набір (чотири штуки) та / або 180 для двох котушок, якщо вуха розмахують. Так до 2014 року (поки Nissan не взяв) і поїхав до 92. Свічки на хліб стоять відро, і вирішили спробувати залити 95, виявилося, що тепер він не посилюється. Заправка те, що в білоруській РБ.

Ось лише 92, заправка лише на хороших автозаправних станціях, буде вступ, який став новою свічкою через 400 км Див.)))))

Технічне обслуговування Honda Dio 34

Технічне обслуговування Honda Dio 34 Love Mototechnics вимагає якісного обслуговування для довговічності своєї роботи. Honda Dio 34 скутери вимагають періодичної перевірки всіх своїх механічних одиниць, а також заміну технічних рідин. Крім того, послуга включає також перевірку електричної системи, замінюючи свічки запалювання. Залежно від якості обслуговування, довговічність скутера, а також його технічні характеристики залежить від якості обслуговування. Наприклад, пізні зміни масла може служити збільшенням опору механізмів, а як висновок. зменшення потужності двигуна та збільшення споживання палива.

Заміна масла в скутері Honda Dio 34 Технічне обслуговування утримання скутера полягає в тому, щоб замінити масло. Це повинно бути зроблено з певною періодичністю. Honda Dio 34 Scooter використовує два типи масла: передача для коробки передач, а також двигун моторного двигуна для змащення двигуна. Рекомендується для скутера Honda 2X-годинного масла.

Заміна повітряного фільтра належне технічні характеристики скутера, вимагає періодичної заміни повітряного фільтра двигуна. Частота заміни фільтра безпосередньо залежить від умов експлуатації. З важким забрудненням навколишнього середовища, заміна фільтра рекомендується зробити кожні кілька місяців. При роботі в звичайній атмосфері заміна необхідна одночасно з зміною масла.

CARBYURAUTURE, що зберігає ONL ONL у 2000 км, очищення карбюратора потрібна від накопиченого бруду. Це виконується за допомогою стисненого повітря або шляхом промивання бензином. Крім того, спеціальна рідина добре підходить для промивання карбюратора, ви можете придбати його в магазинах автозапчастин.

Ступінь засмічення карбюратора буде залежати від плавної роботи двигуна, його потужності, споживання палива та легкість запуску. З сильним засміченням двигун буде важко запустити.

олію, редуктор, honda

Заміна бензофілостичного захисту двигуна та карбюратора з великої грязі є бензофільтром. Залежно від ступеня забруднення вхідного бензину, заміна фільтра потрібна для нового. У випадку, якщо бензин досить чистий, заміна бензофільтра повинна відбуватися одночасно з зміною масла. Якщо було заповнено низькоякісний бензин, заміна фільтра повинна бути негайно.

Ремонт зчеплення Honda Dio 27

Автоматична відцентрова зчеплення складається з прокладки з гальмівими накладками, розташованими всередині дзвінка, притискаються до осі пружин. Якщо при торках підкладки Creak Creaks це тривожний симптом, говорячи про можливий знос частини. Якщо ви планували змінити зчеплення, зверніть увагу на передові запчастини до тюнінгу: легкий, двозначний з регулюванням тригера. Ручне налаштування стандартної зчеплення складається виключно з заміни паростків більш жорстких.

Спортивна тюнінг обмежується зміною пружин у рідному вузлі, а вузол зчеплення змінюється для перегонів.