Ремонт Kia RIO

Причина звернення до автосервісу Kia RIO «Авто-Миг»:

  • Справа в тому, що взимку машина неабияк побуксувала, що призвело до погіршення властивостей масла (та й на запах воно злегка пахло горілим), щоб уникнути непотрібного попадання на ремонт коробки, масло треба замінити

Заміна масла в автоматі АКПП-Kia RIO

Автомобіль корейського виробництва Kia RIO користується підвищеним попитом серед вітчизняних покупців, завдяки порівняно невисокій вартості та відмінним експлуатаційним характеристикам. У процесі експлуатації досвідчені автовласники докладно ознайомилися з конструкцією нової машини. Тепер окремі заходи з ремонту та технічного обслуговування авто під силу водіям, які мають певні технічні навички. Заміна олії в АКПП Kia RIO входить до переліку робіт, які можуть проводитись своїми руками в умовах гаража.

здесь ваш код

Заміна олії в АКПП Kia RIO 3

Щоб замінити необхідно мати: Diamond ATF SP-III трансмісійне масло для автоматичної трансмісії, контейнер наконечнику, чистою витирувальною тканиною. Об’єм масла, що заливається: 6.7-7 літрів В автоматичній коробці передач робочу рідину замінюють через кожні 90 тис. км пробігу.

Для заміни масла в АКПП Kia RIO пустіть двигун та прогрійте коробку передач. Температура рідини в коробці передач повинна бути 70-80 С Для прискорення прогріву можна виконати на автомобілі коротку поїздку. Зазвичай при температурі навколишнього середовища достатньо 20 градусів, щоб зробити 10-хвилинну поїздку в спокійному режимі руху. 2. Зніміть захист картера двигуна та бризковики двигуна (див. тут).

здесь ваш код

Зніміть пробку та злийте автоматичну робочу рідину, що трансмісія в заздалегідь визначеному контейнері. 4. Вигнати штепсель у дренажну коробку передач.

Видаліть робочу рідину нижнього шлангу AKP з холодильної кулера труби та злийте рідину радіатора. 6. Встановіть шланг на холодильній трубі охолоджувачі. 7. Ретельно протріть поверхню навколо метр трубки. Потрапляння навіть незначної кількості механічних домішок у робочу рідину коробки неприпустимо, тому перед вилученням вказівника рівня рідини (щупа).

здесь ваш код

Вийміть вказівник (щуп) рівня рідини.

Залийте рідину робочу рідину через трубку вимірювача рівня невеликими порціями, контролюючи її щупом рівень.

Рівень холодної робочої рідини АКП повинен знаходитись у діапазоні А між верхньою та нижньою межами шкали «С» на щупі. 11. Увімкніть гальмо стоянки. Пустіть двигун і прогрійте його. При двигуні, що працює на холостому ходу, натисніть на педаль гальма і переведіть важіль селектора з положення «Р» в положення «D». Утримуйте педаль гальма, дайте машину працювати 1. 2 хв у позиції «D» пізніше перекладіть селектор до 3-4 за допомогою кожного режиму роботи та встановіть позицію «N». Двигун під час інспекції повинен працювати.

14 і поверніться до місця. Повторно вийміть вказівник (щуп) і перевірте рівень робочої рідини АКП, він повинен перебувати в діапазоні Б (див. Р. 10 матеріалів) між верхньою та нижньою межею масштабу «нотаток» на DIPSTICK. При необхідності додайте рідину. 15. Після додавання рідини обов’язково перевірте свій рівень знову. Неможливо перевищити максимально допустимий рівень, оскільки це може призвести до виходу коробки передач.

Інформація є актуальною для автомобілів Kia Rio 3 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 рр., З урахуванням седана, з бензиновими двигунами Том 1.4 л (107 л.з 1.6 л (123 л.З.) З автоматичною трансмісією. Для інших варіантів двигуна інструкція може відрізнятися.

Як вибрати масло для АКПП Kia RIO з 1 по 4 моделі і скільки його потрібно

Для того, щоб KIA Rio автоматична передача довго працювати без проблем, фахівці консультують лише оригінальні мастильні матеріали. Найкраще придбати масло ATF SP III з діаманта. З його відсутністю можна використовувати деякі аналоги. Кожна модифікація автомобіля Kia Rio вимагає використання певного об’єму масла. У зв’язку з цим варто навігація наступних моделей:

  • Модифікація JB: 6,1 літрів мастила для автоматичної передачі;
  • Модифікація UB: 6,2 літрів мастила для автоматичної передачі;
  • модифікація DC: 6,8 л мастила для АКПП.

Масло в АКПП Kia RIO 1 та 2 поколінь необхідно заливати у чіткій відповідності до модифікації машини. Як правило, достатньо 6-8 літрів мастила.

Саме стільки рідини має увійти до системи при повній заміні олії. В АКПП Kia RIO 3 при заміні олії необхідно використовувати від 6,1 до 6,8 літра речовини залежно від типу автомобіля.

Повна заміна рідини передачі

Процес зміни рідини у передачі у всій автоматичній коробці передач майже однаковий. Це вимагатиме:

  • Встановіть авто на спостережну яму, естакад з плоскою поверхнею або піднімайте машину на гнізді або підйом.
  • До цього потрібно розігріти контрольно-пропускну точку до робочої температури, що проходить кілька кілометрів.
  • Видалити захист картера для доступу до кардера передачі.
  • Відкрутіть штепсельну вилку на картер і злийте непридатну рідину передачі в підготовлену попередню контейнерну здатність.
  • Спліт дренаж.
  • Відкрутіть 20 кріплення. Він повинен бути зроблений з особливим точністю, щоб уникнути переповнення залишків нафти, які не спиралися через зливний вилка.
  • Зняти піддон і ретельно очистити його від старого герметика, бруду, пилу та металевої стружки, що утворюється від зносу частин коробки.
  • Відкрутити 3 болти, якими кріпиться фільтр трансмісії. Обережно зняти його, тому що при демонтажі рідина може пролитися. Замінити елемент на новий. Прикрутити болти назад.
  • Прочистити радіатор та поміняти необхідні розхідники.
  • Встановіть нову клавіатуру, нанесіть невеликий шар ущільнювача та спину 20 болтів.
  • У розрив радіатора коробки підключається спеціальна апаратура для заміни матеріалів, що змащують. Вона стискає старе мастило і нові заповнює вікно.

Щоб ретельно замінити, використовуйте різні мийні рішення. Перевагою повної заміни. це промивання пристрою та наповнює його чистою та високоякісним маслом. Після цього автомобіль стає свіжим і легшим керувати.

Порядок часткової зміни масла в умовах гаражу

Використовувалася повна або часткова зміна мастил у передачі. Часткова заміна масла в KIA Rio 3, 4 та 6-ступінчастій автоматичній передачі відрізняється тим, що рідина в коробку поставляється вручну через гвинтову діру. Таким чином, мастило оновлюється до 60%.

На початковому етапі обидва способи заміни масла виробляються аналогічним чином до моменту, коли необхідно заповнити нову рідину. При повній заміні мастило подається за допомогою спеціальної апаратури.

масло, автоматичній, передача

Заміна проводиться у 4 етапи, після кожного необхідно проїхати від 100 до 500 кілометрів. Не рекомендується змішувати рідини різних виробників.

Кількість рідини, що заправляється, становить стільки ж, скільки було злито відпрацьованого матеріалу. Після цього необхідно подивитися на щуп і долити необхідну кількість олії. Потім завести автомобіль, проїхати кілька кілометрів, перевірити рівень та за необхідності додати до потрібного значення.

Переваги часткової зміни рідини у трансмісії:

  • заміна провадиться порціями, піде багато часу на роботу;
  • велика витрата трансмісійного мастила;
  • навіть за весь період заміни мастило не очиститься на 100%.
масло, автоматичній, передача

Як поміняти масло в АКПП Kia RIO 2015 (3 покоління)

У цій статті я розповім вам, як змінити масло в автоматичному вікні Kia Rio 3rd покоління.

Негайно зробіть застереження, що стаття була відредагована на основі досвіду іншого водіння, включаючи коментарі до цієї посади

Як завжди, невеликий фон: я почав помічати дрібні удари при переході з 3-го до 4-го передач, це було особливо помітно холодно, хоча згрівання автомобіля перед їздою.

Пробіг наблизився до 60 тисяч. І я вирішив змінити масло в коробці, хоча відповідно до правил (!) Я був дуже здивований, він був написаний, що «робоча рідина в автоматичному вікні (якщо вона є, на 6 ст. Автоматична передача). перевірка та технічне обслуговування не надаються! Chtoooooo? Ви серйозно?

Ну, добре, випускати емоції і продовжуйте писати.Я побачив це в інтернеті відео, як змінюється нафта в автоматичній передачі KIA Rio, з видаленням автоматичної передачі автоматичної передачі, з заміною фільтра, з екструзією старої масла тощо і вирішив, що я є не гірше і змінюючи масло сам.

Я пішов у emex, замовив все, що вам потрібно: масло в автоматичній трансмісії (9 л.), фільтр, очищувач карбюратора ABRO та по дрібниці ще. Все прийшло, водіння автомобіля до отвору, відкрутіть захист картера, і я нічого не можу зрозуміти: є дренажний вилка з автоматичною коробкою передач, але картер, і немає картера двигуна. І помітив, що автоматична трансмісія несучасна повністю і зібрана з двох половин, а шов вертикально (тобто, частина не працює). Я подивився на цю коробку, як оперативна пам’ять на нових воротах, я нічого не зрозумів, і ніякої подібності з перегляданими роликами на заміну нафти я не знайшов. Вирішив не ризикувати і пішов до сотні, думаючи, що там були професіонали, вони точно знають, як змінити.

Я поїхав там, там теж магістри не зрозуміли, як замінити масло. Сказав, що пристрій не підключається.

Насправді підключитися там можна і це найправильніший варіант заміни олії в АКПП! Отже, змінюйте тільки апаратне забезпечення і не страждайте (як я)

Але оскільки вони не змогли зробити апаратну заміну, довелося зробити часткову заміну масла, хоча це, звичайно, не так ефективно, як повну заміну.

Що потрібно для часткової заміни:1. Масло для АКПП ATF SP-4 (я брав Hyundai XTeer, артикул 1041017, на одну заміну вистачить 4 л. каністри, ціна приблизно 1600 р).2. Вирва, щоб залити у вузький заливний отвір.3. Дві ємності, бажано мірні.

А тепер безпосередньо сам процес заміни:1. Забираємо повітряний фільтр і відкручуємо його короб зі зняттям патрубків від дросельної заслінки.2. Викручуємо пластиковий болт заливної горловина олії АКПП.

Відкручуємо знизу пробку (болт) зливного отвору з АКПП в попередньо підготовлену ємність (бажано мірну. має стекти трохи більше 3 л.) і як масло перестає текти, закручуємо назад.

Наливаємо в таку ж ємність рівно стільки ж масла скільки злилося старого, і заливаємо його в коробку.5. Закручуємо назад пластиковий болтик, патрубок повітряного фільтра та сам фільтр встановлюємо на місце.

Далі заводимо авто, перемикаємо плавно передачі, проїжджаємо кілька кілометрів, щоб розігріти масло в АКПП і для адаптації АКПП переводимо важіль у N (нейтраль) на 3-5 сек, потім знову в D. і так кілька разів. Кажуть адаптацію можна зробити програмно, а можна таким нехитрим способом.

За відчуттями відразу як сів: Пінатися перестала, перемикається непомітно, загалом машина краще їде, за витратою на трасі взагалі дійшов до витрат 6,0 л/100 км, хоча раніше у кращому випадку 6,4 л. Це було.

Чому посібник написано, що рідина заповнюється на весь термін служби, я не знаю, може бути, є елемент теорії змови, і автомобіль виконується на певному варіанті безпеки, а після певного запуску, це просто викидається. Відчуття, що поїзд на ньому до 120-150 тисяч, там, безумовно, масло було чорним або мазі не зрозуміло. Також почув такий факт, що якщо масло не змінюється в коробку довго, а потім замінюється після великого запуску, то коробка може прийти кицьку вибачте, кінець, від зміни масла. Особливо ця тема не вивчала, але я думаю, що це дійсно.

Тому для себе я вирішив, що я тільки змінити пристрій і в нормальному сервісному залізничному вокзалі, тепер до цих пір освіженого масла, і я буду йти на ній навіть тисячу 20. Поміняли, до речі, за 650 р.

Kia RIO заміна олії в АКПП через скільки за регламентом

Третє покоління машин Kia Rio з виробника Південнокорейського, крім механічної коробки передач на автомобілях з обсягами двигунів 1.4 і 1.6 літрів встановив 4-ступінчасту коробку передач, яка отримала модифікацію A4CF1.

Як замінити рідину АТФ у автоматичній передачі в рамковій підготовці Rio 3 для наступного автомобіля, див. Цей звіт.

Повна заміна масла в автоматичній трансмісії, (4т)

Повернувшись до розмови про заміну нафти в приводі, завдяки кожному, хто допоміг Раді про вибір нафти та Ради за його заміну.Сьогодні ганяв на сервіс і мені повністю замінили олію. Окупація не з легенів.Причиною заміни була незрозуміла поведінка коробки (удари між швидкістю та довгою медитацією при перемиканні). На початку січня я пройшов ТО-4 де мені ОД настійно рекомендував у терміновому порядку замінити масло в АКПП, На вигляд масло було чорного кольору, але запаху горілим не було.OD запропонував купувати саму масло, через те, що саме вони будуть більш дорогими.

І так: Car Kia Rio 2013.в. Вставка 4 на, вміщує масло 6.8 літрів про фігуру ви можете негайно забути.Купив масло ATF SP-III у тростинах 1 л. Ціна 520 за 1 шт.треба відразу 10 літрів ( 04500-00100 )Одразу хочу сказати що масло ATF SP-4 не підходить для (4 АТ) і йде тільки для ( 6 АТ)

Також було придбано фільтр автоматичного передавача масла, ціна 900 (46321-23001)

Заміна масла в Hyundai Solaris Автоматична коробка передач (Kia Rio)

Я не купив герметичний, оскільки є багато різних для автоматичної передачі, але мені потрібно, щоб я швидко висихав, хтось сказав, що у них є герметик, тому я не турбувався з його пошуком.

Масло мало бути червоного кольору ну або хоча б темно коричневого, але ні воно було чорне.

Фільтр був чорного кольору хоча він алюмінієвий, магніти на фільтрі були всі в металевій стружці.

Вид зверху, знятий корпус повітряного фільтра, тому що якщо не зняти, то до коробки не дістатися.

Далі очищаємо піддон коробки і магніти від металевого пилу, герметика і всякої гидоти, фільтр знятий з коробки відлітає в смітник, майстер намагався його промити, але результат нульовий.Тим хто мінятиме масло в коробці за регламентом на 90 тис. можу сказати, ОД не змінює фільтр на 90 тис. км, вони роблять заміну масла через апарат методом видавлювання новим маслом, старого. Заміна фільтра з промиванням відбувається лише на 120 тис. км. можете прикинути що там буде всередині.

Коробка зібрана та посаджена на заводський герметик. (артикул я не знаю), майстер теж не знає, сказав щойно їм його із заводу поставляють.

Ось масло злите з коробки, але це не все масло це всього частина (3 л)

Далі підключаємо шайтан машину до АКПП. вибачаюсь за якість.

Підсумок: Масло 5200 роботи 5600 = 10800 (з розбором АКПП, чищенням та промиванням установка фільтра)

Якщо ви не змінюєте фільтр, вартість роботи коштуватиме 2700 (без аналізу автоматичної передачі) просто екструдована старою маслом і замініть для нового.

Для того, щоб змінити фільтр, вам потрібно видалити піддон коробки, і він склеєний, після відкриття автоматичної трансмісії, потрібно очистити все від клею та промити автоматичну трансмісію, після промивання та встановлення фільтра, все це має бути запечатаний і перевірте на герметичність.

Після заміни масла ривки пройшли під час перемикання з р до R і на D, а також під час розгону, ви не відчуваєте перемикання швидкостей, все відбувається гладко і обережно, споживання бензину з 9 літрів у місті є до 7.5. Можливо, з’явилося, але поки що споживання вище 7.5 літрів не піднімається.

масло, автоматичній, передача