Kia Sportage 4 (Kia Sportage 1.6) Регулювання регулювання клапана

Регулювання клапанів Kia Sportage (Kia Sportage) 1.6 GDI G4FD 135 л.З. має значний вплив на роботу електростанції в цілому.

Налаштування прогалин клапана на двигуні G4FD 1.6 GDI KIA Sportage 4 Пряма ін’єкція, необхідна відповідно до фабричного посібника.

здесь ваш код

Оскільки інструкція викладає, перевіряє та регулюють кожні 75 000 км на бензин, але ми заощаджуємо, тому ми перевіряємо кожні 40 000 км.

Для цього відкрийте капот, а наш погляд. це новий корейський двигун з прямим ін’єкцією і вже встановлено HBO.

здесь ваш код

Так під капюшоном Kia Sportage 1.6 gdi

Коли вони виводять, потужність значно знижується і збільшує споживання палива. Якщо прогалини занадто великі. Клапани не мають здатності повністю відкривати для камери згоряння повітря. Це призведе до того, що вхід палива буде недостатньою, а вихід вихлопного газу. неповна на кіл. Який двигун не зможе? Класи менше норми призведе до неповного закриття клапанів, вони будуть розпущені в сідлі. Тим самим порушив тепла від них до голови. В результаті, є перегріваються клапани та їх можливий повний корінь.

здесь ваш код

Тому дуже важливо не пропустити момент, коли потрібно виконувати на Kia Sportage (Kia Sportage) 1.Регулювання клапана GDI.

Kia Sportage Engine

Нижче наведено параметри, що використовуються при виконанні процедур, описаних у цьому розділі. Детальна нормативна інформація може бути отримана на станціях технічного обслуговування Kia. Окремі характеристики також вказуються в тексті глави, а в разі зобов’язання їх виконання виділено жирним шрифтом.

Перераховані лише значення, характерні для всіх двигунів серії, зазначених нижче.

  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення (приблизно)
  • Максимально допустима різниця в свідченні між циліндрами
  • Система охолодження ременя генератора / вентилятора
  • новий
  • Був у вжитку
  • Ремінь для приводу компресора до / в
  • новий
  • Був у вжитку
  • Рульовий насос приводу
  • новий
  • Був у вжитку
  • Тип. Ротарі, триходні
  • Тиск масла, кгс / см 2
  • Тиск тиску клапана відновлення, кгс / см 2
  • Вільна довжина плунжерна пружина, мм
sportage, налаштування, клапан
  • Перевіряє (див. Ілюстрації)
  • Максимально допустиме значення осьового зворотного з’єднання, мм
  • Обмежте допустимий розмір розриву, мм між піками зубчастих зубців, мм
  • Обмежте допустиму величину зворотних вихідних роторів у корпусі насоса насоса, мм

Глибина канавки не повинна перевищувати 0.20 мм, інакше голова підлягає заміни

Клапани, клапани, направляючі втулки

  • Фази розподілу газу
  • Вхідні клапани
  • Відкриття
  • Закриваючий
  • Випускні клапани
  • Відкриття
  • Закриваючий
  • Кут роботи Chamfer (всі клапани), град
  • Діаметр стрижня, мм
  • Клапан діаметру, мм
  • Мінімальна допустима ширина циліндричної частини пластини, мм
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Мінімальна допустима довжина (ліміт обробки), мм
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Висота установки (відстань від кінця встановленого клапана до пружини), мм
  • Вхідні клапани
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Випускні клапани
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Дивлячись на путівник рукав, мм
  • Номінальна вартість
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Обмеження допустимого значення

Якщо висота монтажу клапана виходить за межі номінального діапазону, але не перевищує граничне значення, відповідна регулювання може бути зроблена шляхом вибору шайби до пластини пружини, інакше голова підлягає заміни.

  • Внутрішній діаметр (всі клапани), мм
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Висота установки (відстань від кінця рукава до тарілки пружин), мм
  • Всі клапани
  • Вільна довжина (всі клапани), мм
  • Внутрішня весна
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • На відкритому повітрі
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Максимально допустима величина розбиття (всі клапани), мм
  • Внутрішня весна
  • На відкритому повітрі
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Діаметр, мм
  • Обмежують допустимі значення овальності та конус, мм

Глибина канавки не повинна перевищувати 0.20 мм, інакше пристрій підлягає заміни

  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Стандартний розмір
  • Номінальна вартість
  • 1-е ремонтний розмір (0.25 мм)
  • Shays номер, 2, 4 і 5
  • Шийка
  • Розмір 2-го ремонту (0.50 мм)
  • Shays номер, 2, 4 і 5
  • Шийка
  • 3-й розмір ремонту (0.75 мм)
  • Shays номер, 2, 4 і 5
  • Шийка
  • Номінальна вартість
  • Shays номер, 2, 4 і 5
  • Шийка
  • Обмеження допустимого значення
  • Корінне та підключення шервників
  • Бездушний
  • Поворот
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Діаметр, мм
  • Посадка посадки в циліндрах, мм
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Діаметр, мм
  • Розклад посадки в поршнях, мм
  • Розклад посадки, мм
  • Приземлення компресійних кілець у поршнях канавок, мм
  • Номінальні значення
  • Обмеження допустимого значення
  • Затискачі в замках, мм
  • Номінальна вартість
  • Верхнє стиснення кільця
  • Друге стисне кільце
  • Кільце
  • Обмеження допустимого значення

Зусилля посилення різьбових сполук, нм

Сила посилення окремих кріплень може бути показана безпосередньо в тексті розділів, де вони виділяються жирним шрифтом.

Перераховані лише значення, характерні для всіх двигунів серії, зазначених нижче.

  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення (приблизно)
  • Максимально допустима різниця в свідченні між циліндрами
  • новий
  • Був у вжитку
  • новий
  • Був у вжитку
  • новий
  • Був у вжитку
  • Тип
  • Тиск тиску клапана відновлення, кгс / см 2
  • Тип
  • Тиск тиску клапана відновлення, кгс / см 2
  • Тип
  • Перевіряє (див. Ілюстрації)
  • Тиск відкриття керуючого клапана, кгс / см 2
  • Максимально допустиме значення осьового зворотного з’єднання, мм
  • Максимально допустима кількість розриву між вершинами передач і серпок вставки, мм
  • Обмежте допустиму величину зворотних перевезень у робочій камері корпусу, мм
  • Поверхня сполучення з блоком циліндра
  • Довгі (поздовжні та діагональні) вимірювання
  • Короткі (поперечні) вимірювання
  • Поверхня зчеплення з спорідненим трубопроводом та вихлопним колектором

змащувальна масла2. довжина болта (перевірка параметра)

  • Кут роботи Chamfer, град
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Ширина шара, мм
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Глибина посадки в голові (впускні та випускні клапани), мм
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення

Клапани, клапани, направляючі втулки

  • Фази розподілу газу
  • Вхідні клапани
  • Відкриття
  • Закриваючий
  • Випускні клапани
  • Відкриття
  • Закриваючий
  • Параметри геометричного клапана
  • Кут роботи Chamfer, град
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Діаметр стрижня (см. ілюстрація), мм
  • Вхідні клапани
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Випускні клапани
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Клапан діаметру, мм
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Глибина посадки клапана в голові (див. ілюстрація), мм
  • Вхідні та випускні клапани

докладніше. У розділі підтримання головки циліндрів та компонентів механізму розподілу газу (частина дизельних моделей)

  • Номінальна вартість
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Обмеження допустимого значення
  • Довжина Керівництво Рукавний клапан, мм
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Вільна довжина, мм
  • Номінальне значення (всі клапани)
  • Обмежте допустиме значення (всі клапани з навантаженням з стисненням 23 кгс)
  • Максимально допустима величина розбиття (всі клапани), мм
  • Зовнішній діаметр толкача, мм
  • Діаметр розетки під ловуркою, мм
  • Посадка підсвічування, мм
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Вхідні клапани
  • Випускні клапани
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Номінальна вартість
  • Вхідні клапани приводу
  • Привід вихлопного клапана
  • Обмеження допустимого значення
  • Вхідні клапани приводу
  • Привід вихлопного клапана
  • Діаметр, мм
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Обмежують допустимі значення овальності та конус, мм
  • Довгі (поздовжні та діагональні) вимірювання
  • Короткі (поперечні) вимірювання
  • Номінальна вартість
  • Максимально допустимий розкид між циліндрами
  • Обстеження
  • Величина осьового зворотного з’єднання (див. ілюстрація), мм
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Коригування (див. Розбирання розбирання та блокування циліндрів, обслуговування компонентів)
  • Номінальна товщина стійких напів-Colts, мм
  • Товщина ремонту STOP Semi-Colts, мм
  • Максимально допустиме значення радіального побиття колінчастого валу (див. ілюстрація), мм

Схема розташування на колінчастому валу корінного (1) та з’єднувального стрижня (2) шершах, а також штифт (3) під посадкою живлення заднього масла

  • Корінні присоски
  • Стандартний розмір
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • 1-е ремонтний розмір (0.25 мм)
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Розмір 2-го ремонту (0.50 мм)
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • 3-й розмір ремонту (0.75 мм)
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Нежить шийки
  • Стандартний розмір
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • 1-е ремонтний розмір (0.25 мм)
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Розмір 2-го ремонту (0.50 мм)
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • 3-й розмір ремонту (0.75 мм)
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Задній штифт
  • Обмежують допустимі величини овальності та конус, мм
  • Робочий розрив у корінних підшипниках (див. ілюстрація), мм
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Номінальна вартість
  • Обмеження допустимого значення
  • Верхнє стиснення кільця
  • Друге стисне кільце
  • Кільце
  • Номінальні значення
  • Верхнє стиснення кільця
  • Друге стисне кільце
  • Кільце
  • Обмеження допустимого значення
  • Максимально допустима кількість розриву в замках поршневих кілець (див. ілюстрація), мм

Зусилля посилення різьбових сполук, нм

sportage, налаштування, клапан

Сила посилення окремих кріплень може бути показана безпосередньо в тексті розділів, де вони виділяються жирним шрифтом.

Клапани двигуна Kia Sportage: Регулювання

Двигун автомобільний клапан. механізм закриття, який відповідає за розподіл газу. Клапани Kia Sportage складаються з:

Ці компоненти функціонують у важких теплових та механічних станах, що відчувають значні навантаження. Через швидкість роботи, деталі постійно потребують змащення. Це призводить до частого зносу.

Перевірка та регулювання клапанів GAPS KIA Sportage

Ця процедура відноситься до числа тих, що виконується, що не вимагає видалення двигуна з автомобіля. Процедура повинна виконуватися на холодному двигуні.

  • Видаліть проміжний тиск повітря (Intercooler) (див. Енергетичні системи, двигун-контроль / зменшення токсичності вихлопних газів та вихлопних вихлопних газів).
  • Зніміть кришку голови циліндра.
  • Перевірка колінчастого валу таким чином, що камерний вал Cams та випускних клапанів на розподільному відділю виявилися вгору, приносять перший циліндровий поршень до положення такт стиснення.
  • Промивання колінчастого валу в нормальному напрямку, повторіть процедуру залишкових клапанів, що рухаються з циліндра до циліндра в порядку запалення.
  • Порівняйте результати вимірювань з вимогами голови головки двигуна, якщо це необхідно, зробити відповідне регулювання.
  • Покладіть розподільний вал таким чином, щоб регулювати трубку CAM, яка буде скоригована, розгортається робочим виступом вертикально.
  • Для того, щоб полегшити доступ до коригувальної пральної машини, розширюйте клапан штовхачого ризику до впускного трубопроводу.
  • Використовуючи спеціальний пристрій, натисніть штовхайте та, використовуючи невелику викрутку або інший відповідний інструмент, видаліть регулюючу шайбу.
  • Виробляючи необхідні розрахунки, виберіть нову коригувальну шайбу потрібної товщини, покладіть його в штовхач і повторіть чек.

При обчисленні необхідної товщини нової шайби регулювання, ви повинні використовувати таку формулу:

H1. розрахована товщина необхідної шайби

Приклад збору інформації про джерело при обчисленні необхідної товщини нової коригувальної шайби

1. Вхідний клапан приводу FIST2. Регулювання Washer3. клапанний розрив

У продажу тривимірних діапазонів, 3: 3.400 ÷ 3.650 мм і 4.350 ÷ 4.600 мм при збільшенні 0.050 мм і 3.700 ÷ 4.300 мм при збільшенні 0.025 мм (лише 37 варіантів). Товщина шайби може бути визначена номером коду від нього: так, шайба з номером 3825 має товщину 3.825 мм.

Перевірте та налаштуйте прогалини клапана

Перевірте та налаштуйте прогалини клапана

Ця процедура відноситься до числа тих, що виконується, що не вимагає видалення двигуна з автомобіля. Процедура повинна виконуватися на холодному двигуні.

  • Видаліть проміжний тиск повітря (Intercooler) (див. Енергетичні системи, двигун-контроль / зменшення токсичності вихлопних газів та вихлопних вихлопних газів).
  • Зніміть кришку голови циліндра.
  • Перевірка колінчастого валу таким чином, що камерний вал Cams та випускних клапанів на розподільному відділю виявилися вгору, приносять перший циліндровий поршень до положення такт стиснення.
  • За допомогою типу леза вимірюйте клапан клапана, напишіть результат.
  • Промивання колінчастого валу в нормальному напрямку, повторіть процедуру залишкових клапанів, що рухаються з циліндра до циліндра в порядку запалення.
  • Порівняйте результати вимірювань з вимогами голови головки двигуна, якщо це необхідно, зробити відповідне регулювання.
  • Покладіть розподільний вал таким чином, щоб регулювати трубку CAM, яка буде скоригована, розгортається робочим виступом вертикально.
  • Для того, щоб полегшити доступ до коригувальної пральної машини, розширюйте клапан штовхачого ризику до впускного трубопроводу.
  • Використовуючи спеціальний пристрій, натисніть штовхайте та, використовуючи невелику викрутку або інший відповідний інструмент, видаліть регулюючу шайбу.
  • Виробляючи необхідні розрахунки, виберіть нову коригувальну шайбу потрібної товщини, покладіть його в штовхач і повторіть чек.

При обчисленні необхідної товщини нової шайби регулювання, ви повинні використовувати таку формулу:

H1. розрахована товщина необхідної шайби

Приклад збору інформації про джерело при обчисленні необхідної товщини нової коригувальної шайби

один. Вхідний клапан привідний кулак 2. Регулювання шайби 3. Клапанний розрив

У продажу тривимірних діапазонів, 3: 3.400 ÷ 3.650 мм і 4.350 ÷ 4.600 мм при збільшенні 0.050 мм і 3.700 ÷ 4.300 мм при збільшенні 0.025 мм (лише 37 варіантів). Товщина шайби може бути визначена номером коду від нього: так, шайба з номером 3825 має товщину 3.825 мм.

Перевірка колінчастого валу таким чином, що камерний вал Cams та випускних клапанів на розподільному відділю виявилися вгору, приносять перший циліндровий поршень до положення такт стиснення.

Вхідний клапан привідний кулак 2. Вихлопний клапановий привід

За допомогою типу леза вимірюйте клапан клапана, напишіть результат.

Промивання колінчастого валу в нормальному напрямку, повторіть процедуру залишкових клапанів, що рухаються з циліндра до циліндра в порядку запалення.

Порівняйте результати вимірювань з вимогами голови головки двигуна, якщо це необхідно, зробити відповідне регулювання.

[Спортивні км] Регулярні клапани для 2.0

Дизелі »08 січня 2010, 15:57

У пошуках чогось я не знайшов. У нашому районі немає хороших послуг. Навіть у центрі Кіа. Я розглядаю, які компенсатори є. І в книзі вони написані, що шайби. І все те ж саме ?А потім йти до газу. Принаймні раз в 90 тисяч варто їх перевіряти. І тоді холод почав працювати голосно.

З зразками та помилками з’являються. немає гідрометів на 2-літровому G4GC. і є шайби. Принцип коригування. як на передній колесі вази

Вхідний клапан значення 0.20 mmmredize 0.12-0.28 додаткового клапана клапана 0.28 mmmorthy значення 0.20-0.38 Call двигуна очищувачі

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Дизелі »09 січ 2010, 23:29

Re: [Sportage KM] Регулювання клапана на 2.0

Опікун «10 січня 2010, 01:50

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Дизелі »10 січня 2010, 10:22

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Landsknecht »10 січ 2010, 11:02

Kia Sportage 0 G4GC.Регулювання прогалин клапана. Нелегка дочірня компанія з шайби.

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Опікун «10 січня 2010 р., 11:12

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Landsknecht »10 січ 2010, 11:35

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Опікун «10 січня 2010 р., 11:47

Re: [Sportage KM] Регулювання клапана на 2.0

Ландскнехт »11 січ 2010, 01:06

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Guardian «11 січня 2010, 01:15

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Дизелі »11 січ 2010, 22:46

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Дизелі. І у вас є привід, щоб не вірити в Ландскнехт ? Людина, яка вже знає, наскільки знає, скільки заробляє на хліб, розмовляючи на запчастинах для корейців?

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Дизелі »12 січня 2010, 22:44

Я не зрозумів питання або ваш гумор. Я запитав, як визначити, що компенсатори покриті ?Не перевіряти, права права чи ні, але для того, щоб жити. Що у мене є компенсатори, я вже подивився, знімаючи 15-хвилинну кришку, їздити 10.Подивіться, щоб дивитися, що не залишаються прайдами ще 10 хвилин.Цікавий. ці двигуни, чиї шайби, вони мають точно таку ж голову ?

І компенсатори дорогі ? скільки коштує комплект ?

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Опікун «12 січня 2010, 22:48

Додано через 2 хвилини 47 секунд: такі? Немає?

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Landsknecht «12 січня 2010, 23:09

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

VLAD1 «12 січня 2010, 23:13

Re: [Sportage KM] Регулювання клапана на 2.0

Kenig »12 січня 2010, 23:18

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

VLAD1 «12 січня 2010, 23:22

Re: [Sportage KM] Налаштування клапана для 2.0

Опікун «12 січня 2010, 23:23

Хто зараз на конференції

Користувачі, які переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів та гостей: 2

16 коментарів: регулювання клапана Kia Sportage

Всі ціни, зазначені в консультаціях, діють лише за датою відповіді

Точна ціна на частини можна отримати лише за кодом VIN

Вітаю! Скажіть мені ціну регулюючих клапанів і тривалості роботи?

Всі відповіді трохи нижчі, робота вчасно займає 5-6 годин.

Дозвольте мені сказати мені, що вартість коригування клапанів у Kia Sports 2 двигун G4GC 2 літр переднього приводу. І вартість заміни задньої печатки колінчастого валу.

Доброго дня. Я. клієнт вашого обслуговування автомобілів. Питання, що є природою автомобіля Kia Sports 3 Автоматична передача 2.0 передній привід, пробіг 104000. Мені потрібно регулювати клапан? І як зрозуміти, коли це зробити? Чутно сторонні звуки в двигуні.

Ще питання. Скільки коштує стиснення двигуна?

Для більш конкретно відповісти на ваше запитання, код двигуна або VIN потрібен. Але ми можемо сказати на досвіді, на такому пробігу, як правило, не потрібно, прогалини, як правило, у толерантності. На двигуні G4Na-встановлених гідрокомпенсаторів, стукіт може виникнути з поршневих спідниць. Вартість вимірювання стиснення = 1000R.

Продовжуючи регулюючі клапани. Вина кинули. Інше питання, фарбування деталей та оцінка робіт, де ви можете виробляти?

Ваш двигун G4KD. Термічні проміжки на цьому двигуні регулюються, але, як ми вже сказали з такою запуском у цій потребі. Але якщо ви хочете, щоб це зокрема, ви можете зареєструватися для перевірки, вартість перевірки = 2500R. Це буде необхідно замінити прокладки кришки клапана. Ціна прокладки = 1250r. Картина і оцінка вартості кузовного ремонту може бути зроблено в Щелковском.

Скажіть, будь ласка, як перевірити великий зазор клапана буде коштувати. І якщо потрібне коригування, скільки це буде коштувати. Робота після.

Зазори регулюються шляхом вибором товщини штовхальників (окуляри), час для замовлення очок 14-15 днів, весь цей час автомобіля варто з розібраним двигуном в обслуговуванні. На сьогоднішній день, вартість роботи 7500r.

Запасні частини: штовхачі 1200R 1 шт (х 16pcs), кришка клапана укладання 1200R, передній клонували ущільнення 650R. Герметик 700р.

Добрий день, будь ласка, скажіть мені, скільки регулювання клапанів на Kia Sportage 2, 2009 двигун 2 літри G4GC?

Регулюючі клапани 3500R роботи (клапана покриття 2400 з герметизуючими кільцями свічників).

Kia Sportage 2,0 клапан. Драйв 2012. Робити? Ціна?

На двигуні без гідрокомпенсаторів працює 7500р (крім частин). Клапан регулюється заміною «окулярів» (клапана штовхача), це виглядає так: видалено кришку, прогалини були виміряні видалені вали.D., Вони видалили «окуляри» і розраховано, який розмір слід замовити, зачекані для S / H, встановлено все на місці, перевірено. Авто на час процедури коштує сто.

Всі ці та інші види роботи можуть бути зроблені в технічному центрі аутоемера.

sportage, налаштування, клапан

Чому регулювати KIA Sportage клапани

Умови виконання клапана. високі температури та постійні навантаження. Їх виникнення пов’язане з відкриттям, закриваючи механізм клапана.

Kia Sportage 3 налаштування клапана здійснюється для того, щоб уникнути наступних несправностей. З двигуном, клапанна плита взаємодіє з газами і нагрівається.

У процесі роботи відбувається спалювання продуктів згоряння суміші та випускного клапана, його температура досягається до 850-950 градусів. І вживання, навпаки, охолоджують при 400-420 градусів за Цельсієм.

Через час, пружини, рукав, сідло та кріплення зношуються. Через це клапан розчиняється в головній частині, розрив зменшується або порушуються контакти сполучення сідлового клапана.

Якщо контакт є неправильною установкою, тепло не виділяється, це може призвести до перегріву клапана, він згодом зруйнований.

Вигорання клапана, що призводить до втрати циліндрів стиснення та інших негативних наслідків. Переконайтеся, що кліренс клапана знаходиться в звичайних межах.