Деталі для складання компресора

У своїх варіантах перевіряється кілька різних контрольних клапанів. Після декількох спроб замовленого клапана Ruck14iaMSV, він не гуляє і може бути ідеально наближається до будівництва компресора з охолодження. Також потрібно придбати запобіжний клапан (Mini SVM14-12). Танк Візьміть 16 кг порошкового вогнегасника. Тиск в резервуарі становить 9,5 бар, 2 місяці зберігання.

ВАЖЛИВО: Зверніть увагу, яка масла для заповнення. синтетика дуже погана з звичайним, тому вам не потрібно залити все, що впав.

здесь ваш код
  • Масляний сепаратор повинен бути встановлений між компресором та танком.
  • Масло слід додавати через третю трубку припої.
  • Найкраще приполє ​​роз’єм і гвинт гвинт або металевий вилка.
  • Встановіть дегідратор, він також захоплює масло.

У зв’язку з раптовим відмовою холодильника став власник ефективної одиниці для 110 Вт. Звичайно, він може бути перетворений у компресор. Існує автомобільна аерографія, яка раніше використовувалася з 12-сотним компресором, а також з високим вмістом компресора. Ці пристрої є шумними і недовговічними. Тому мені довелося зробити домашню.

Проста версія сукупності вогнегасника / газового циліндра

Зробити компресор вашим руками за допомогою вогнегасника або газової кулі як резервуар для зберігання. Наприклад, сам компресорний блок, якщо вам потрібно зробити потужний блок, ви можете взяти з компресора Зілова. Але спочатку потрібно завершити.

здесь ваш код
компресор, фарбування, автомобіля, зробити, самостійно
  • Свердлити одну дірку в стінці компресора, через яку масло буде виливається в картер. На якій стороні ви зробите це, це не має значення. Головне, що він розташований нижче осі колінчастого валу приблизно 10 мм. У цьому отворі нитка M8 розрізана під пробкою.
  • До кришки, закриваючи задній підшипник, підключено пристосування. Маслостійкий шланг одягнений на нього, який буде підключений до системи змащення у вигляді резервуара розширення (ви можете взяти резервуар для гальмівної рідини з автомобіля), встановленого на рівні циліндрів.

2 отвори слід пробурити в кожному з’єднувальному стрижня (зібраний, поряд з лайнерами) і 1 отвір у кожному з’єднувальному стрижня.

Коли підрозділ працює, масло в кривошипах буде діяти за допомогою даних отворів до вкладишу та зменшити тертя між ними і колінчастою валом.

здесь ваш код

Далі компресор з’єднаний з приймачем і штам з автоматикою. Як це зробити, було розглянуто в попередньому пункті.

Якщо ви приймаєте вогнегасник для приймача, то спочатку потрібно видалити всі додаткові деталі з нього, залишаючи лише сам танк і кришку.

У кришці чавуну ви повинні подрібнити нитку ¼ дюйма. Також під чавунним покриттям необхідно прокласти гумову прокладку, якщо це не було, і затягніть кришку, застосовуючи до ущільнення нитки фум-оренди.

Далі слід закрутити в кришці адаптера з 1 / 4nc на 1 / 2nc і встановити хрест.

Дії для підключення всіх елементів обв’язування були описані на початку статті. Але, оскільки ця одиниця виготовляється з компресора ZIL 130, і є більш потужним, ніж раніше розглянуто, встановлення безпеки (надзвичайного) клапана буде потрібно. Він буде скинути надлишок, якщо будь-яка причина не працює автоматики з будь-якої причини.

Ви також можете зробити компресор з газового циліндра. Але спочатку з циліндра вам потрібно випустити газ, потім закрутіть клапан. Далі потрібно повністю заповнити повітряну повітряну воду, щоб видалити газові залишки. Болон слід кілька разів промити водою, і, якщо можливо, висушити. Зазвичай газовий пальник встановлюється під повітряним кульком, і всі вологи випарюють з резервуара.

Як зробити домашній компресор для малювання автомобілів з власними руками!

У отворі, де був поміщений клапан, Poutorka загвинчується, і в ньому хрести, до яких автоматизація і весь зв’язується. У нижній частині куля, вам потрібно свердлити отвір і вітати сливу роз’єму до нього. Звичайний водопровідний кран може бути встановлений на фітингу.

Для закріплення на приймачі двигуна та компресорного блоку, виготовляється рамка з металевого кута. Раніше до циліндрів звареного кріплення болтів. Рама буде прикріплена до них (див. Фотографія. нижче).

Важливий! Двигун для цього пристрою повинен мати потужність близько 1,3.2.2 кВт.

Також можна зробити компресор для перекачування шин з бензопилів, який не підлягає ремонту. Пристрій виготовлений з двигуна, тобто з поршневої одиниці: вихідний шланг підключений через зворотний клапан замість свічок запалювання, а також вихлопне відкриття. Щоб повернути колінчастий вал, ви можете використовувати або електричний двигун, або звичайні електричні двері.

Як зробити компресор з власними руками?

Повітряний компресор потрібно для кожного власника автомобіля, оскільки ви використовуєте послуги автомобільних послуг з будь-якою проблемою дуже дорогою. Для міського автомобіліст, який живе в багатоповерховому будинку, досить компактний, портативний електричний насос для насосних шин. Якщо є власний гараж, пристрій компресора вже обов’язкова міра. Пристрій корисний для підключення пневматичного інструменту для ремонту та фарбування машини. Можна зробити компресор з власними руками, що допоможе заощадити до 50% вартості виробничої установки.

KraSpopult вдома

Ця конструкція може бути виготовлена ​​з різних матеріалів, які мають більшість, наприклад, від пилососу, автомобільної камери, холодильника, кулькову ручку та T. Р. Крім того, такі моделі не поступаються способом фабричних хлопців і навіть до деяких, крім. Це відноситься безпосередньо до ціни такого обладнання.

Попередньо зроблений пульверизатор ідеально підходить для фарбування з фарбою водою, для Blissing або інших необхідних робіт. Порошкова фарба, у свою чергу, потребує дорожче, високоякісне та потужне обладнання. Тому для багатьох, питання про те, як зробити домашнє paintopult зробити це самостійно.

Що вам потрібно зробити компресор себе?

Для компресора, зібраного вашими руками, вам знадобиться:

  • Повітряний покажчик. фактично компресор для механічного або електричного блоку або звичайний насос для ручного.
  • Повітряний привід. приймач, який може бути виготовлений з звичайного автомобільного колеса (якщо високий тиск не потрібний) або міцний металевий циліндр, здатний витримати тиск до 5-15 банкоматів., Наприклад, вогнегасник.
  • Фільтри для очищення від пилу, вологи та масел.
  • Манометр.
  • Запобіжний клапан.
  • Підлоги та розподільні пристрої для складання обладнання.
  • Шланги, переважно, стійкі до аерографа до аерографа.

Компресор для малювання автомобілів: Зробіть себе

Багато людей знають, що ви можете зібрати компресор із старого холодильника, а в умовах домашнього майстерні без спеціальних навичок. Але не всі знають технології та секрети. Якщо ви думаєте добре разом, повітряний компресор може бути корисним у будь-якому гаражі, в будь-якому семінарі та домогосподарстві. З нею ви можете намалювати машину, розмахувати колеса, запустити будь-який пневматичний інструмент. Навіть підірвати пил теж угоди. Розглянемо версію для фарбування.

Напівпрофесійний компресор для фарбування з власними руками

На думку експертів, саморобні компресори з приймачами мають більш тривалий термін служби, ніж модель з вітчизняних та іноземних виробників. І це зрозуміло. все робиться з власними руками і, навіть якщо певний пункт не вдається, замінить це буде пара хвилин. Розглянемо, як зробити повітряний компресор з легкодоступних матеріалів, який буде потрібний відповідно до списку нижче:

  • Манометр
  • Коробка передач з фільтром, що розділяють маслом
  • Реле контролю тиску
  • Бензиновий паливний фільтр
  • Водний хрест (квартальний до найшвидшого внутрішнього потоку
  • Різьбові адаптери
  • Автомобільні затискачі
  • Компресорний двигун
  • Приймач
  • Напівсинтетична моторна в’язкість 10W40
  • 220 Volt перемикач
  • Латунні трубки
  • Масло-стійкий шланг
  • Товста дошка для основи
  • Аптечний шприц
  • Іржа перетворювач
  • Шпильки, горіхи, шайби
  • Герметик, стрічка Fuma
  • Металева фарба
  • Спілкуватися
  • Меблеві колеса
  • Фільтр енергетичної системи дизельного двигуна

Знайти всі компоненти не будуть складними, починаючи з серця всієї системи. повітродувка.

Компресор для фарбування з автомобільної камери

Компресор для фарбування з автомобільної камери

Перші компоненти нашого майбутнього дизайну стануть непотрібною машиною для автомобілів з камерою або просто самою камерою, а також авто насос. Ці матеріали легко отримати, тому цей метод є досить практичним і легким для повторення. Алгоритм наших дій передбачає наступне:

  • Ми беремо камеру і вирізаємо отвір у ньому;
  • Вставте (наприклад, сиру гуму) додаткових сосків у камері;
  • Налаштуйте тиск у камеру, для якої потрібно вибрати необхідний тиск на вбудований барометр, практикуючи у розпилювальних фарбах на стіні;
  • Після визначення бажаного тиску, шланг повинен бути трохи відкручений з насоса, щоб у процесі експлуатації (а саме натискання тиску фарби), тиск не змінився і не стрибає (але це, якщо він не забезпечує тригера механізм в автосос; якщо він там. четверта дія не варто виконувати, як тиск, і тому буде стабільним).

А тепер я поясню трохи, що те, що і чому. Ми розрізаємо дірку в камері, щоб ми відбулися внаслідок двох сосків. один з соском, так що повітря перекачав у камеру, а другий без соска (виклик його виведення), щоб з’єднатися в подальший шланг з обприскувач. Ось наш пристрій і готовий.

В принципі, зібрати домашній компресор для малювання автомобілів, описаних вище за методом, досить простий. Головне, щоб звернути увагу на ряд дрібниць, які можуть зруйнувати роботу. Наприклад, краще спочатку закріпити камеру, щоб він не стрибати, а не стерти на підлозі. Але ні в якому разі не піднімайте нічого в ньому, і ще більше не наливайте. Це може призвести до того, що він закривається, а фарба в майбутньому змішана з критим матеріалом.

Аналогічним чином, не потрібно влити в камеру рідину, тому що вологість потрапляє на фарбу. В результаті утворюються краплі, які будуть «спрей» з розпилювача, таким чином виймається розпилення. Вся фарба може бути зіпсованою, як годинник вашої роботи. Але звертаючи увагу на такі дрібниці та інші деталі, ви будете успішно обробляти завдання.

компресор, фарбування, автомобіля, зробити, самостійно

Незважаючи на те, що продаж компресорів для малювання автомобілів досить поширений у нашій державі, багато хто ще віддають перевагу власну збірку цього пристрою. Є кілька причин для цього. По-перше, просто дивлячись на вартість фірмових компресорів більшість майстрів намагаються шукати компромісів. По-друге, не кожен імпортний компресор має надійність та довговічність, але дизайн, зібраний своїми руками, є іншою справою!

Регулювання тиску

Отже, після монтажу дизайну, цілком природно проводити свою перевірку. Для цього підключіть Paintopult або як варіант. Пневматичне обладнання. Потім, не включаючи перемикач перемикання, зробіть вилку в мережу.

Регульовані реле встановлюються при мінімальному тиску, і зробити джерело живлення до нагнітача. Не забувайте про манометр, який дозволяє контролювати тиск у танку. Після того, як нам вдалося переконатися, що реле вимикає двигун, вам потрібно перевірити щільність з’єднань.

Тут може допомогти класичне рішення мила. Якщо система була перевірена на щільність, ви можете зробити повітряні залишки з камерної камери. Необхідно звернути увагу на те, що у випадку падіння тиску нижче меж, реле має запустити компресор. У разі охорони здоров’я всіх систем можна продовжувати з кольором будь-якої деталізації.

У той же час ви не повинні завантажувати себе шляхом попередньої обробки металу. Для нас важливо встановити тиск, необхідний для фарбування.

Такі експерименти дасть нам можливість визначити атмосферне значення, щоб колір будь-якого продукту стався з рівномірним шаром. Крім того, дуже важливо, щоб весь цей процес відбувається з мінімальним числом нагнітача.

компресор, фарбування, автомобіля, зробити, самостійно

Так що ви можете турбувати результати. Виробництво автомобільного компресора, підйомного уроку для кожного автомобіліста.

Звичайно, важко сперечатися з тим, що друга версія складніше і займе більше часу для виробництва, але завдяки системі автоматичного контролю тиску, а також наявність початкової роботи нагнітача з таким обладнанням. стане одним із міцним задоволенням.

Крім того, вам не доведеться контролювати камеру приймача більше. Така станція дозволить розписувати автомобіль, паркан у селі або гаражних воротах.

Для безперервної роботи створеного компресора буде необхідно провести періодичні правила. Щоб злити масло ви можете використовувати шприц. У цьому випадку ми відкрутіть отвору затоки, ми носимо шланг на трубці та відкачування. Також і свіже масло можна завантажити за допомогою шприца. Фільтри змінюються за потребою, в т. C. У разі зменшення швидкості заповнення резервуару камери.