# x41d; # x435; # x440; # x430; # x431 # x442; # x430; # x435; # x442; # x43f; # x435 # x447; # x441 # x430; # x43b; # x43e; # x43d; # x43d; # x435; # x43e; # x433; # x432 # x430; # x435; # x442; # x441; # x44F; # x432; Opel Zafira

Якщо салон автомобіля почав виробляти тільки прохолодне повітря, то це є певним знаком несправності при роботі системи опалення. Основний перелік можливих проблем, що впливають на роботу нагрівача:

  • Недостатній рівень охолодження
  • Помилка нагрівача
  • Забруднення та / або провал регуляторів опалення
  • Несправність в термостаті
  • Наявність витоків рідини

Розглянемо більш детально ці проблеми.

здесь ваш код

Недостатній рівень охолоджувача в двигуні

Основна мета теплоносія. зменшення перегріву двигуна. Для охолодження використовуються антифриз або концентрат, що складається з 50% антифризу та 50% води. Коли ви вмикаєте нагрівання кабіни, охолоджуюча рідина рухається від двигуна до ядра нагрівача, і вже ядро ​​вводять у салон гарячого повітряного потоку.

Оскільки включення опалення, недульоване повітря може бути холодним, оскільки двигун повинен розігріти, щоб антифриз міг бути теплим і перенесеним до інтер’єру. Якщо після повороту нагрівача повітря в кабіні не розігрівається, то ви повинні звернути увагу на рівень охолодження рідини. Якщо рівень нижче норми, то антифриз не може перейти до ядра нагрівача для нагрівання його.

здесь ваш код

Помилка нагрівача

Коли рівень антифризу є нормальним, він не отримує тепле повітря в салон, це означає, що можлива проблема з ядром нагрівача. У цьому випадку варто звернути увагу на ознаки:

Ядро нагрівача. Елемент системи охолодження призначений для розмороження та нагрівання кабіни, подібної до невеликого радіатора. Складається з труб, через які гарячий антифриз проходить, є також вентилятори для дисперсії тепла, випущеного антифризом. Проблеми з опаленням часто виникають через розлад ядра нагрівача. Якщо у невеликій трубці є закупорка, антифриз не може потрапити в ядро.

здесь ваш код

Забруднення та / або провал регуляторів опалення

Довгий час використання регуляторів та нагрівача керування, вони можуть закупорювати або зламати. У цьому випадку їх слід замінити.

Несправність в термостаті

Коли термостат розбитий, він не перенесе автомобіль з інформацією, що двигун нагрівається. Антифриз перестане входити до ядра нагрівача, а холодний повітря увійде до салону. Заміна термостату. це легке рішення. Після заміни термостату операція нагрівача швидко відновлюється.

Виникнення витоку рідини

Ще один з найчастіших проблем з підігрівом доступність витоків рідини. У системі опалення є багато місць, де можуть виникнути витоки. Тому його слід регулярно перевіряти для пошкодження трубки, шлангів, водяного насоса та радіатора. Якщо у деяких компонентах системи опалення є витік, інтер’єр не буде розігріватися.

Завдяки ефективності системи опалення, ваше водіння в холодну сезон стане набагато приємнішим. Ігнорування вини з нагрівачем, в майбутньому може викликати більш серйозні та дорогі розбивки. Якщо, через несправність системи опалення, отримуючи тепло в кабіні, тоді в нашому технічному центрі ми допоможемо вам це виправити.

# x41d; # x435; # x440; # x430; # x431 # x442; # x430; # x435; # x442; # x43f; # x435 # x447; # x441 # x430; # x43b; # x43e; # x43d; # x43d; # x435; # x43e; # x433; # x432 # x430; # x435; # x442; # x441; # x44F; # x432; Zafira B (2005. 2015)

Якщо салон автомобіля почав виробляти тільки прохолодне повітря, то це є певним знаком несправності при роботі системи опалення. Основний перелік можливих проблем, що впливають на роботу нагрівача:

поганий, попередження, opel, zafira
  • Недостатній рівень охолодження
  • Помилка нагрівача
  • Забруднення та / або провал регуляторів опалення
  • Несправність в термостаті
  • Наявність витоків рідини

Розглянемо більш детально ці проблеми.

Недостатній рівень охолоджувача в двигуні

Основна мета теплоносія. зменшення перегріву двигуна. Для охолодження використовуються антифриз або концентрат, що складається з 50% антифризу та 50% води. Коли ви вмикаєте нагрівання кабіни, охолоджуюча рідина рухається від двигуна до ядра нагрівача, і вже ядро ​​вводять у салон гарячого повітряного потоку.

Оскільки включення опалення, недульоване повітря може бути холодним, оскільки двигун повинен розігріти, щоб антифриз міг бути теплим і перенесеним до інтер’єру. Якщо після повороту нагрівача повітря в кабіні не розігрівається, то ви повинні звернути увагу на рівень охолодження рідини. Якщо рівень нижче норми, то антифриз не може перейти до ядра нагрівача для нагрівання його.

Помилка нагрівача

Коли рівень антифризу є нормальним, він не отримує тепле повітря в салон, це означає, що можлива проблема з ядром нагрівача. У цьому випадку варто звернути увагу на ознаки:

Ядро нагрівача. Елемент системи охолодження призначений для розмороження та нагрівання кабіни, подібної до невеликого радіатора. Складається з труб, через які гарячий антифриз проходить, є також вентилятори для дисперсії тепла, випущеного антифризом. Проблеми з опаленням часто виникають через розлад ядра нагрівача. Якщо у невеликій трубці є закупорка, антифриз не може потрапити в ядро.

Забруднення та / або провал регуляторів опалення

Довгий час використання регуляторів та нагрівача керування, вони можуть закупорювати або зламати. У цьому випадку їх слід замінити.

Несправність в термостаті

Коли термостат розбитий, він не перенесе автомобіль з інформацією, що двигун нагрівається. Антифриз перестане входити до ядра нагрівача, а холодний повітря увійде до салону. Заміна термостату. це легке рішення. Після заміни термостату операція нагрівача швидко відновлюється.

Виникнення витоку рідини

Ще один з найчастіших проблем з підігрівом доступність витоків рідини. У системі опалення є багато місць, де можуть виникнути витоки. Тому його слід регулярно перевіряти для пошкодження трубки, шлангів, водяного насоса та радіатора. Якщо у деяких компонентах системи опалення є витік, інтер’єр не буде розігріватися.

Завдяки ефективності системи опалення, ваше водіння в холодну сезон стане набагато приємнішим. Ігнорування вини з нагрівачем, в майбутньому може викликати більш серйозні та дорогі розбивки. Якщо, через несправність системи опалення, отримуючи тепло в кабіні, тоді в нашому технічному центрі ми допоможемо вам це виправити.

# x41d; # x435; # x440; # x430; # x431 # x442; # x430; # x435; # x442; # x43f; # x435 # x447; # x441 # x430; # x43b; # x43e; # x43d; # x43d; # x435; # x43e; # x433; # x432 # x430; # x435; # x442; # x441; # x44F; # x432; Zafira c (2011. 2019)

Якщо салон автомобіля почав виробляти тільки прохолодне повітря, то це є певним знаком несправності при роботі системи опалення. Основний перелік можливих проблем, що впливають на роботу нагрівача:

  • Недостатній рівень охолодження
  • Помилка нагрівача
  • Забруднення та / або провал регуляторів опалення
  • Несправність в термостаті
  • Наявність витоків рідини

Розглянемо більш детально ці проблеми.

Недостатній рівень охолоджувача в двигуні

Основна мета теплоносія. зменшення перегріву двигуна. Для охолодження використовуються антифриз або концентрат, що складається з 50% антифризу та 50% води. Коли ви вмикаєте нагрівання кабіни, охолоджуюча рідина рухається від двигуна до ядра нагрівача, і вже ядро ​​вводять у салон гарячого повітряного потоку.

Оскільки включення опалення, недульоване повітря може бути холодним, оскільки двигун повинен розігріти, щоб антифриз міг бути теплим і перенесеним до інтер’єру. Якщо після повороту нагрівача повітря в кабіні не розігрівається, то ви повинні звернути увагу на рівень охолодження рідини. Якщо рівень нижче норми, то антифриз не може перейти до ядра нагрівача для нагрівання його.

Помилка нагрівача

Коли рівень антифризу є нормальним, він не отримує тепле повітря в салон, це означає, що можлива проблема з ядром нагрівача. У цьому випадку варто звернути увагу на ознаки:

поганий, попередження, opel, zafira

Ядро нагрівача. Елемент системи охолодження призначений для розмороження та нагрівання кабіни, подібної до невеликого радіатора. Складається з труб, через які гарячий антифриз проходить, є також вентилятори для дисперсії тепла, випущеного антифризом. Проблеми з опаленням часто виникають через розлад ядра нагрівача. Якщо у невеликій трубці є закупорка, антифриз не може потрапити в ядро.

Забруднення та / або провал регуляторів опалення

Довгий час використання регуляторів та нагрівача керування, вони можуть закупорювати або зламати. У цьому випадку їх слід замінити.

Несправність в термостаті

Коли термостат розбитий, він не перенесе автомобіль з інформацією, що двигун нагрівається. Антифриз перестане входити до ядра нагрівача, а холодний повітря увійде до салону. Заміна термостату. це легке рішення. Після заміни термостату операція нагрівача швидко відновлюється.

Виникнення витоку рідини

Ще один з найчастіших проблем з підігрівом доступність витоків рідини. У системі опалення є багато місць, де можуть виникнути витоки. Тому його слід регулярно перевіряти для пошкодження трубки, шлангів, водяного насоса та радіатора. Якщо у деяких компонентах системи опалення є витік, інтер’єр не буде розігріватися.

Завдяки ефективності системи опалення, ваше водіння в холодну сезон стане набагато приємнішим. Ігнорування вини з нагрівачем, в майбутньому може викликати більш серйозні та дорогі розбивки. Якщо, через несправність системи опалення, отримуючи тепло в кабіні, тоді в нашому технічному центрі ми допоможемо вам це виправити.

Коментарі та думки власників 43

У мене є подібна ситуація, слабо нагрівається плита (2,0 дизеля), але в той же час радіаторна плита гаряча (навіть дуже дуже), у мене немає крана, це постійно антифриз. Кабелі зсуву повітряного потоку. Немає більше варіантів, навіть яка проблема, все перевірено. і тепло в кабіні не йде.

І співвідношення не є радіатором, але безмовні зв’язки.Я змінив ціну1.

Так, це було там і текла, кільця вже були як шайби і не виконували свої функції

Так мити.5% розчин ортофосфорної кислоти.Промийте радіатор піч окремо, не видаляючи.Підключіть двигун на перегородці.Перевіряється на власний досвід. допомагає.

Я вже змінив радіатор, також допомагає добре

Перед піччю радіатора, на пластикові біноклі (не завжди) покласти обхідний кран між каналом і зворотним.Справа може бути в ній, електричний привід. це століття. часто буває.Я сам був зламаний і тозол, не входивши в радіатор потрясіння у відповідь.

У мене інша система, антифриз завжди йде до радіатора

Я вже їду, друга зима, і я не знаю, де почати, варіант з коля зацікавлений, я спробую

Мій радіатор забивається, тому я просто буду змінити його, тому що він також витікає

Я вимив піч з лимонною кислотою допоміг.

А як? У мене також є проблема. вона не зігрівається.

Подивіться під водійський килим, якщо вологі потім потік антифризу з піч-радіатора, швидше за все, тріснув пластикові біноклі на радіаторі. Була однакова ситуація, 1-2 швидкість тепле повітря і 3-4 охолодження, намагалися залити герметиком для радіатора і допоміг, але не довгий час через тиждень знову ж таку ж історію: (в кінцевому підсумку вилучив піть з пластичних біноклів зварюваних 2 алюмінієвих труб на вході та зворотному Тепер фрі ідеально)

Якщо забитий піч-радіатор, то без видалення ви можете спробувати очистити. Об’єднати антифриз, залити кола і їздити пару км. Потім об’єднайте колу, промийте систему водою, і залити антифризом. У більшості випадків допомагає. Друг порадив, досвідчений на особистому досвіді

Ви можете спробувати, як тільки ви збираєтеся стріляти

і тозол під килимки немає аварії? Кабель з регулятора (гарячого холодного повітря), що протікає до клапана, може бути забитий, радіатор піч може бути забитий, я був забитий шматочком (солідол, герметик), вимивається туди, нагріваюча плита на низьких потоках 1-2. як тільки 3-4 включені 10- 15 секунд, і піч вже вибухає холод.

Спробуйте автомобіль до морди, щоб загнати і виправити трохи. Можливо, піч забивається

Сама плита забита протягом багатьох років. Вам потрібно видалити його. Можливо, деякий розділ всередині зламаний і переслідує невелике коло. Або, можливо, ви просто не маєте регулятора температури, не відкривала демпфер?

Плита не працює на Opel Zafira B

Неприємна ситуація виникає в кабіні автомобіля, коли на вулиці холодно, а інтер’єр автомобіля не нагрівається. Проблема не застосовується до дуже складного і може бути повністю виключена власним. Це займає невелике терпіння, знання автомобіля та його систем, щоб зрозуміти електричні ланцюги, мають тестер автомобіля, мультиметр або аналогічний вимірювальний пристрій. Якщо все це доступно, ви можете працювати на роботу.

Про природу недоліків

З досвіду усунення таких недоліків можна зазначити, що вони в основному з’являються у двох автомобілях. Одним з них є «механічна» частина, а друга включає електричне обладнання системи опалення. Відмова через вину «механіки» може відбутися у наступних випадках:

  • Недостатній рівень охолоджувача;
  • Відмова від термостату;
  • Засмічення піч-радіатора;
  • Аерофотозйомка в системі охолодження;
  • Нагрівачі кранові проблеми.

Можуть бути виявлені інші проблеми, але це головна. Перевірте рівень охолоджуючого та залити його при необхідності. Далі слід перевірити в стані здоров’я термостату. Це повинно сигналізувати покажчик на панелі приладів. Ви можете перевірити його, якщо ви торкаєтеся нижніх навантажувальних форсунок до радіатора, вони повинні бути гарячими під час керування двигуном. Замінити цей елемент не складно навіть для водіїв початківців.

Це складніше, якщо винуватця буде каточками. Найчастіше це забивається, коли порошковий герметик використовується для усунення витоків. Є сполуки для промивання системи охолодження. Використання їх у багатьох професіоналах викликає сумніви, оскільки вони не всі заторів можуть усунути. Найчастіше просто змініть радіатор піч. Усуньте повітряну пробку може бути, якщо ви покласти передню частину автомобіля на пагорбі, запустіть двигун і дайте йому працювати на деякий час.

Він також може відмовитися від вентилятора електродвигуна системи опалення салону. Перша перевірка запобіжників, це F3, F4 на 30 ампер, а також F20 на 10 підходів. Вольтметр Перевірте наявність бортової напруги на ногах з вентилятором.

Якщо вентилятор не працює в одному з позицій, винуватці можуть виконувати додаткові резистори. У цьому випадку їх слід замінити або покласти дріждю, замість цього. Вентилятор у цій посаді буде працювати на максимальних поворотах.

Перевірте прибуття бортової напруги на електромоторних терміналах. При наявності необхідно переконатися, що цей електродвигун. Омметер перевіряє опір обмоток. Коли виявляється скеля або коротке замикання, електричний двигун підлягає заміни.

Нагрівач радіатора Zador

Інша загальна причина. Зазвичай блокування трапляються через низьку якісну теплоносій, змішуючи різні рідини, водою або використовують герметики для системи охолодження. Родовища та масштаби, утворені всередині радіатора, повністю забиті клітинами та блокують циркуляцію антифризу.

Що робити

Видалити та змінити радіатор досить складний на будь-якій машині, тому спочатку спробуйте промити його. Вам знадобиться спеціальний інструмент або звичайна лимонна кислота (100 грамів потрібно розчинити у 5 літрах дистильованої води). З радіатора регулярні шланги видаляються, інші з’єднання підключені до входу та виходу. Рідина нагрівають до 80-90 ° С і подають у радіатор з деяким насосом.

На жаль, промивання не є панацеєю. Це допомагає близько половини випадків. Крім того, завдяки промиванню внутрішніх відкладень, він може протікати.

Якщо промивання не дало результатів, допоможе лише заміну радіатора. У цьому випадку це також буде технічно повністю промити всю систему охолодження та замінити рідину.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Є 3-х років досвіду цілорічної операції Зафір. Я можу сказати, що печі вистачає. Це те, що при температурі ближче до.20 задніх дверних окулярів вже погано розморожені. На новому Зафірі у мене швидкий (тепле повітря відразу після початку двигуна). Взимку, давайте побачимо свою ефективність.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті
  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Реєстрація місцевої таоду 21.03.2006 Адреса Москва Повідомлення 133 Дякую 0/0

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Учасник ASTheod Реєстрація 01.08.2006 Адреса Москва Повідомлення 86 Дякую 0/0

Питання є. Це нормальне видування від центральних дефлекторів ??

Я запитую, тому що я, наприклад, моя ліва рука дме набагато сильніше, ніж справа. Положення регулятора в той же час «в обличчя», швидкість значення вентилятора не має багато. Т.Е. Різниця все ще залишається. від лівого дуття сильніше.

Машина з кліматом. Якщо це має значення.

Суванія, Олександр Зафіро 1.8MTA, 21.08.2006, 2400 км, клімат, AFL та T.D.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Revice Newbie Revice 11.07.2006 Адреса Москва, Бутово Пости 8 Дякую 0/0

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

На жаль, це одна з слабких точок Зафіра. Я врятував всю минулу зиму. Печі дуже (. ) Повільно прискорюється. 10 хвилин після 10 поїздок нагрівається, але воно їздить: при простолі двигун не нагрівається взагалі. І в салоні було, а самого термостату себе трахкав, чи немає пристрасті. Десь там вже було обговорення цієї проблеми. Резюме. Opel двигуни холодні. Те ж саме було сказано в салоні. Я не знаю, що це означає.

Але якщо ви йдете довго, то в будь-якому морозі буде зручно.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Домашня сторінка
  • Переглянути статті
  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Учасник ASTheod Реєстрація 29.одинадцять.2006 Адреса Москва, Ю-Бутовські пости 54 Дякую 0/0

На жаль, це одна з слабких точок Зафіра. Я врятував всю минулу зиму. Печі дуже (. ) Повільно прискорюється. 10 хвилин після 10 поїздок нагрівається, але воно їздить: при простолі двигун не нагрівається взагалі. І в салоні було, а самого термостату себе трахкав, чи немає пристрасті. Десь там вже було обговорення цієї проблеми. Резюме. Opel двигуни холодні. Те ж саме було сказано в салоні. Я не знаю, що це означає.

Але якщо ви йдете довго, то в будь-якому морозі буде зручно.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Місцевий досвід реєстрації Astratern 23.05.2006 Адреса Москва Повідомлення 347 Дякую 0/0

У мене є клімат-контроль. У двох зимах (нинішній не підраховував) я можу сказати, що тепло. Так, дійсно, розігрійте краще на ходу, але в машині тепло, це важливо. За допомогою зимового тесту, представники Zafira Compact є одним з найгарячіших «: http: // www.Autoreview.RU / Архів / 2005/01 / BigTest2 /

Деякі незручності в міжсезоні. ноги нагріваються трохи гірше, ніж руки і обличчя, і коли потік на ногах увімкнено, скло може рухатися. Це трапляється, коли у мене багато людей у ​​салоні або коли діти йдуть, просто видаляються з підсвіту. Якщо ви додаєте температуру, затумане зупиняється, але воно стає гарячим. Або ви можете збільшити швидкість дуття (шумного). Якщо вулиця холодна, а плита працює принаймні у великій кількості цих проблем.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті
  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Учасник ASTheod Реєстрація 29.одинадцять.2006 Адреса Москва, Ю-Бутовські пости 54 Дякую 0/0

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті
  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Місцева реєстрація 12.09.2006 Адреса Город Липецьк Пости 118 Дякую 8/0

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

І хто є ниткою риболовлі цієї теми глибше? Нагрівання. Це особливість фруктів або несправності екземпляра? Чисельні критерії якось взяти їх і приїжджати до служби з претензією? І тоді моя перша рік гарантія закінчується, і що другий рік поширюється, я не зрозумів.

Один знайомий хороший майстер давно розповів про «вісім», який не нагрівався до робочої температури, і нічого не робити з нею. Так що відбувається.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Реєстрація учасника «Астратерн».01.2007 Адреса Москва Повідомлення 33 Дякую 0/0

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Учасник ASTheod Реєстрація 01.08.2006 Адреса Москва Повідомлення 86 Дякую 0/0

Я, до речі, виявив, чому я відчуваю себе менш видування з центрального дефлектора праворуч (зліва сильніше) є два з них. Один зверху, інший нижче. Отже, якщо верхній близький, то дме те ж саме! Я читаю в посібнику

Про плиту та нагрівання. Саме, при простолі дуже повільно нагрівається, але я думаю, що це вартість Євро-4. Zabugorn maniacs майже забороняє машину на місці, балби, не розуміють наших умов, я зазвичай зігрівається до 30 градусів (це приблизно 5 хвилин на струму.10.-12) і їжа, на русі, це досить швидко підходять, але як це було помічено правильно. У пробках, він охолоджується, але також не нагрівається

Суве, Олександр 1.8MTA Ultra-Blue Climate Popogrey

Z.Сорт. До речі, попогрей. Пряма сковорода. На 3-му місці за 5 хвилин їзди (!) Я вже вимикаю їх, тому що це гаряче

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Сьогодні на шляху до роботи я відвідав ідею, як перемогти ідіотну систему подушки в Зафірі!

Отже, сутність. Як ви знаєте, в той же час нагріває скло, ноги та бічні вікна в цьому диво не надаються. Але є той же два найпопулярніших центральних дефлекторів, про який AlexCap тільки пішов. Я пошлю їх якомога більше, а частково повітряний потік потрапляє в лобове скло. Як правило, цього достатньо для дороги. Смужку знизу, але не страшно. І сьогодні я згадав, як у деякій гілці шиї видаляли «дзьоб», т.Е. Ця річ, за якою є дефлектори. Щоб дізнатися, і чи неможливо розгорнути їх 180, щоб вони робили до лобового скла? Потім в екстремальному лівому положенні керуючої ручки клапана ми отримуємо: дует ноги, бічні вікна, назад з нижніх консольних дефлекторів (всіх S), а також з верхнього дефлектора. I- Ось це, schism. Я зазначаю, що потік з нижчих дефлекторів достатній для очей (перевірених, розбиваючи вершину).

Але потрібна допомога зла шиї. Ковбаса Ваша машина для експериментів Я не готовий, я покаюся.

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Реєстрація учасника «Астратерн».01.2007 Адреса Москва Повідомлення 33 Дякую 0/0

  • Перегляд профілю
  • Повідомлення про форуму
  • Особисте повідомлення
  • Написання записів
  • Переглянути статті

Реєстрація місцевого бакалавра Астраномиї 13.01.2007 Самара Адреса Вік 48 Повідомлень 1,147 Дякую 0/0

Коментарі та думки власників 10

Відкривається на мене 83 градуси. хоча теплий вітер дме, але не гарячий у машині

Якщо термостат стоїть з гумовою прокладкою, то, коли це відбувається часткове руйнування, відбувається приблизно схоже, також, коли музика вимикається, а вентилятор, так що мовчання є, перетворюючи середовище, регулятор клапана піч від гарячого на холоду і назад, коли двигун холодний, і слухайте, ви повинні почути амортизатори повороту, це трапляється

Виглядає як повітря в системі. Спробуйте морду, щоб піти на пагорб, щоб радіатор є верхньою точкою. Відкрийте резервуар розширення. Зачекайте, поки шанувальники. Панази. Потрібно отримати все повітря.

Було про те, коли система не була герметичною. Датчик на радіаторі. Я перевірив систему, щоб запитати? Точки та пробка на продуктивність (заміна для нових).

Позбутися від повітряного руйнування варення Opel Zafira a.

Антифриз потім не перехоплює?У плиті він спочатку перетворюється в шугу.

Ситуація дивно. Це було, коли вибухнула трубка для опалення Drosel. І при ремонті цього було достатньо.-27 На вулиці 35 хвилин я чекав теплого повітря з плитки їздив 4 км під відсікою. Повітря прокрадається, і все працювало.Термостат закритий спочатку, доки він не досягне температури піку, тобто все переслідує невеликим колом через плиту. Тоді термостат виявляється і переслідується через радіатор теж.

Можливо, пробки на танку.Привід і торкніться трюків на печі, обидва теплі повинні бути

Термостат поклав на 92 градуси, щоб продовжити життя прокладків теплообмінника

Не нагрівають повітря

Антифриз гарячий, і немає тепла? Швидше за все, повітря десь «застрягли» по дорозі, наприклад, у забитому повітряному фільтрі. Інший підозрюваний. це випарник кондиціонера, через який завжди повинен пройти повітря. Можливо, він також засмічений. Це часто трапляється з довгою їздою без фільтра кабіни. Метод ремонту очевидним: купити новий фільтр, спробуйте очистити випарник, і якщо він не працює, замініть його.

На літніх машинах, радіатор нагрівача часто перетворює пиловий шар, який під впливом температури з часом, щільно зварюється до її поверхонь. Ефективність плитки неминуче зменшується, тому що бруд передає нагрівання набагато гірше, ніж чисті металеві пластини.