Хімічне очищення автокондиціонера самостійно

промивання, системи, кондиціонера, автомобіля, самостійно

Ви можете замовити службу на службі, сплачуючи близько 1500, але є спосіб зробити цю технічну процедуру самостійно. У цьому випадку ви витрачаєте близько двох разів менше грошей. Перед очищенням автокондиціонера доцільно виробляти з стисненим повітрям (5-6 бар) системи охолодження радіатора (конденсатор). Ви також повинні дути пил з повітряної споживання в передній частині лобового скла та дефлекторів у кабіні.

здесь ваш код

Інструменти для очищення

Вибір сучасних засобів дуже великий. Для такої процедури ви можете використовувати CRC Airco Cleaner, Presto Klimaanlagen-Reginiger, Liqui Moly Klima-Anlagen-Reiger, Condikland та багато інших.

Застосуйте вказаний засіб, щоб очистити кондиціонер, а потім інструкції, що супроводжує їх.

здесь ваш код

Система охолодження повітря автомобіля Щось на зразок спліт-системи. Вона має свій зовнішній блок. конденсатор з радіатором стисненого фреонового охолодження. Він дає тепло до середовища. А також внутрішній блок. випарник. У ньому при переході фреону в газоподібний стан відбір тепла відбувається в теплообміннику пластини. Повітря, введене вентилятором до випарника, охолоджується і входить до салону.

Під час експлуатації будь-який кондиціонер, а також автомобіль, особливо, накопичує бруд. Зовнішня одиниця забруднена чисто механічно. від пилу та вологи, що підпадає під капотом. Вологість на термообмінній решітці робочого кондиціонера є конденсат, який утворюється під час повітряного охолодження. І лише питання про час, коли він перетворюється на бруд з пилу та мікроорганізмів, присутніх у повітрі кабіни.

здесь ваш код

Ефекти забруднення кожного блоку проявляються по-своєму. Радіатор конденсатора погіршує теплообмін, що призводить до збільшення навантаження на компресор, прискорений знос і невдачу. Бруд на випарнику перешкоджає ефективному охолодженню. Ще гірше, той факт, що в кабіні є неприємний запах, і це не тільки дискомфорт, але і ознака високої концентрації в повітрі патогенних бактерій.

Як мити радіатор самостійно. обстеження

Радіатор двигуна забруднюється не тільки зовні, частинки іржі та масштабу часто накопичуються в його танках, а також продукти окислення алюмінієвих частин. І якщо ви думаєте про миття радіатора назовні, має сенс поєднувати його з заміною теплоносія. Терміни заміни рідини для всіх автомобілів відрізняються, але вважають досвід, коли запустіть 80-90 тисяч кілометрів, щоб оновити його не заважає.

Розглянемо способи очищення радіаторів. Ми будемо діяти, як батьки діалектики заповідали, від простого до складного.

Простіше простого

Найпростіше всі з недорогими автомобілями без кондиціонера. у них є один радіатор. Промийте це може бути самостійно, і навіть не вийшов з машини. Наприклад, від шлангу в країні. Або турбує мити. Тиск води не повинен бути потужним, щоб тонкі теплові раковини не згинаються. Якщо це станеться, радіатор майже перестає проходити по собі і, відповідно, не може ефективно охолоджувати рідину.

На додаток до процедур води, бажано встановити екран пластикової плівки за радіатором: він блокує спосіб води та бруду, що летить на приводний ремінь, генератор та свічки. Важливо не заповнити і вентилятор електродвигуна. Він не боїться бризок, але не повинен бути спрямований безпосередньо на нього під тиском.

В компанії

Якщо радіатор охолодження двигуна встановлюється в упаковці з іншими радіаторами, його промивання без демонтажу навряд чи дасть бажаного результату. Справа в тому, що струмінь після промивання першого теплообмінника неминуче втрачає свою силу. і ефективне очищення другого радіатора не буде працювати. У цьому випадку ви можете спробувати промити радіатори з різних сторін: кондиціонер конденсатор. з зовнішньою та охолоджувальною системою радіатора. з внутрішнім. Але за допомогою досвіду я знаю, що іноді відбувається щось на зразок повстяного ковдру з топової нитки між двома теплообмінниками. Іноді можна позбутися невеликої крові шляхом демонтажу решітки радіатора (на тих автомобілях, де його видаляють окремо від бампера). Це дасть можливість мити теплообмінники без демонтажу. А потім, нахиляючи радіатор охолодження двигуна та від’єднавши його верхню кріплення, очистіть простір між радіаторами.

Найважчий, але найефективніший спосіб очищення радіатора двигуна є повністю розібравшись. Для цього потрібно відключити та видалити збірку електричного вентилятора з корпусом, а також відключення теплообмінника двигуна та кондиціонера. З конденсатором кондиціонера важче: після демонтажу, вам доведеться знову зареєструвати систему хладагенту. Тому конденсатор намагається просто відібрати та промити, збираючись без депресії системи кондиціонування повітря. У цьому випадку видалений радіатор двигуна рекомендує чистити не тільки зовні, але і всередині. За сто відсотків успіху, необхідно об’єднати охолоджуючу рідину з системи і промити чистою водою всіма схемами охолодження. Це підвищить ефективність нагрівача, оскільки бруд накопичується у своєму теплообміннику.

Для різних машин, технологія екстракції радіатора охолодження. У більшості випадків необхідно видалити передню бампер і радіаторну решітку, а також демонтаж захисту двигуна або пластикові бруски. Деякі автомобілі під бампером є підсилювач променя, який зварюється до передніх кінців шпагів, що ускладнює доступ до радіаторів. Інші можуть бути розібрані, викрутіть лише кілька болтів, які полегшує доступ до теплообмінників.

Якщо ви не вирішите мити радіатор самостійно, ви можете довірити цю роботу професіоналам. У той же час, чиновники будуть діяти на повній програмі. з видаленням радіатора, але сума буде задана значною. Наприклад, власник середнього кросовера доведеться платити близько 12 тисяч.

Неофіційні послуги, що спеціалізуються на одній марці, зазвичай оцінюють свої послуги дещо нижче. Більш доступні пропозиції гаражних майстрів, але якість часто є доречним. Мити на автомобільному мийці радіатора коштуватиме 100-300.

Де краще мити?

Варіант 1. На регулярній мийці (неефективному)

Сильний струмінь води, здатний згинати тонкі алюмінієві конденсаторні пластини. І по-іншому отримати струмінь до радіатора через конденсатор не буде працювати.

Варіант 2. Офіційний дилер (ціни укусу)

Чиновники зазвичай видаляють теплообмінники з машини перед промиванням. Операція вимагатиме заміни теплоносія, заправка системи кондиціонування та буде коштувати більше 20 000.

Варіант 3. У спеціалізованому сервісі для обслуговування кондиціонерів (Best)

Теплообмінники промивають спеціальними форсунками, введеними між ними. Бруд з конденсатора вимивається до бампера, а від радіатора. в кухонні двигуна. (Хоча, звичайно, все залежить від конфігурації передньої частини автомобіля.)

Промивання автокондиціонера самостійно. Компресор «загнав» чіпси.

«Дедовський» означає не підходить для всіх

Є автомобілі, в яких деталі системи охолодження виготовлені з чорних металів. Інші. тільки алюмінієві сплави. Машини-«ветерани» можуть відповідати елементам системи охолодження з мідних сплавів. Всі ці системи потребують різного промивання.

Залити в них кислотою (лимон, молоко, оцтове), потім лужні (газовані напої, каустична сода) просто небезпечна. Зрештою, навіть змішування двох несумісних антифризів можуть виводити двигун, радіатори (первинний та нагрівач) і навіть коробка передач або інтеркулера.

Миття автомобільного кондиціонера. коли робити процедуру

Якщо ваш залізний кінь оснащений опцією кондиціонера або клімат-контролю, то подорожі в літню кімнату є приємною поїздкою для всієї родини. Але варто відзначити, що періодично насадки та повітряні канали потребують профілактичного очищення та технічного обслуговування. Як правило, досвідчені автомобілісти зможуть виробляти всі необхідні дії, не звертаючись до спеціалізованих уповноважених центрів. Для досить початківців за кермом найкращий варіант. це звернення до станції обслуговування. Тут для малих грошей зможуть усунути будь-яку проблему охолодження для подальшої роботи.

Причина поїздки до послуги може бути:

  • Іноземний шум від лопатей;
  • Висока температура потоку, навіть на мінімальному рівні розподілу;
  • Робота ривки або з перервами;
  • Короткочасна втрата потужності періодично проявляється;
  • Немає індикації на панелі, коли увімкнено.
  • І ряд інших, описаних у вашій службі.

Ознаки забруднення

Будь-який кондиціонер автомобіля з часом починає забитий пил і сміття, що сильно ускладнює охолодження повітря в кабіні. Одна з головних ознак, що свідчать про те, що миття системи автокондиціонера необхідна наявність неприємного запаху, що з’являється, коли пристрій увімкнено. Сам по собі запах вологий, його можна порівняти з запахом мокрого одягу, який довгий час лакований у пральній машині. Слід зазначити, що такий запах є досить небезпечним для здоров’я, особливо якщо він не зафіксований у часі.

Після того, як двигун і вимкнення, введені повітряні канали системи починає текти холодного повітря з вулиці, яка, як правило, не особливо чиста. У великих містах екологічна ситуація залишає бажати. вуличне повітря в принципі не дуже корисно для здоров’я, але в нашому випадку він все ще змішується з пилом та брудом з двигуна відсіку. Відповідно, всі шкідливі речовини оселилися на випарному пристрої, що згодом призводить до утворення грибку та різних бактерій. Отже, подальша активація системи кондиціонування повітря у вашому автомобілі призведе до появи неприємного вологого запаху в кабіні.

Крім того, проблема може бути не тільки в бруд і прокату, але і в:

  • чіпси, які виробляють компресор під час використання системи;
  • алюмінієвий податок, що осідає на елементах системи;
  • витрачений витратний матеріал, який може приєднатися до реакції з фреоном і просто закупорює систему.

Що може промити автомобільний кондиціонер радіатора

Часто для очищення кондиціонера використовуйте засоби:

  • «Хлорамін В» використовується для дезінфікування поверхонь. Для приготування розчину потрібна ложка, розведена у воді у співвідношенні 1:10. Розчин виливають у спрей. Вентилятор кондиціонера включає в себе повну потужність і розпилюють розчин на радіаторі. Двері автомобіля відкриті, а хімічна закрита, щоб вона не проникає в салон.
  • «Condiklin» містить речовину хлоргексидину bigluconat. Очищення виконується відповідно до інструкцій.
  • «Хлоргексидин» змішується у співпорції від 1 до 1 з спиртом і обробляється аналогією за допомогою вказаного вище способу.
  • «Lizoformin 3000» також використовується для миття та очищення кондиціонера. Для більшого ефекту краще видалити випарник.

Ефективний і недорогий спосіб очищення радіатора є спеціальними інструментами, які допоможуть швидко впоратися з мікробами та бактеріями. Наприклад, у магазині ви можете придбати «тропічний вітерець» очищувач від Sonax. Він продається у вигляді аерозолів 150 мл. Це простий та ефективний засіб для обробки радіатора кондиціонера. Крім того, він залишає приємний запах у салоні, який можна вибрати за бажанням.