Подивіться візуально порядок налаштування клапанів на моделях VAZ 21213, 21214, 2121 у відео нижче:

Niva 2121 Передній мост Owlhead: Ми розбираємо плюси і мінуси, малюнки та покрокові інструкції

здесь ваш код

Найповніші інструкції щодо заміни та налагодження стебел CPP Chevrolet VAZ 2121 зробити це самостійно

Насос і регулювання Chevrolet Niva Clutch: покрокові інструкції

здесь ваш код

ВАЗ-2131. Регулювання термічних проміжків механізму клапана

Видаліть кришку головки циліндрів (див. Відповідний розділ). Видаліть кришку дистриб’ютора запалювання (див. Відповідний розділ). Ми перетворюємо колінчастий вал за гайкою, закріплюючи шківу за годинниковою стрілкою.

перед тим, як відповідати етикетку (свердління) на каршовій частині зірочки з виступом на корпусі підшипників.
У той же час, етикетка на колінчастому стільнику повинна бути розташована навпроти етикетки ТМТ (довга) на обкладинці CastShft.
налаштування, клапан, niva

У цьому положенні валів, що відповідають кінцевому стиснення такт у 4-му циліндрі, перевірте і, при необхідності, регулюйте прогалини у вихлопному клапанні 4-го циліндра (8-го CAM) та впускного клапана 3-го циліндра (6-го кулак). Послідовно обертаючи колінчастий вал двигуна 180 ° за годинниковою стрілкою, перевірте та регулюйте прогалини залишкових клапанів у порядку, вказаному у таблиці:

здесь ваш код

З нормальним розривом диплом повинен бути включений з невеликою закускою.

Щоб відрегулювати розрив, ключ «на 17» ослабив затягування замку гайки коригувального болту, а ключ «на 13» повертає регулюючий болт, викриваючи необхідне кліренс.

Затягніть Locknut, тримаючи регулюючий болт від повороту. Ми знову перевіряємо розрив і, при необхідності, повторіть регулювання. Налаштуйте кліренс у механізмі клапана, може бути використаний з приводом за допомогою індикатора. Для цього…

Встановіть панель пристрою на підшипники руху руху руху.
і виправити бар на апаратному стилі.
Встановіть стійку з індикатором на панелі до пристрою, навпроти перевірки клапана.
Видалення виступу стійки індикатора клапана важіль клапана.

Виправити індикаторну стійку на барі. Суперешив підніжжя індикатора в іншу виступ кам’яного рокера.

Жахи нашого міста

Напишіть окрему статтю, я запропонував кілька букв. Сутність якої була наступна. Ми розуміємо, що йдуть до болтів добре, але у нас немає людей, хто не залишив, хто може нормально налаштувати клапан. Кошмар полягає в тому, що це стосується міст Міліонникова, де кожен переїхав до іномарок. Але в невеликих містах просто люди пам’ятають, як це робиться. Я постараюся малювати покрокові інструкції з малюнками, і я сподіваюсь, що для когось це допоможе позбутися від гідравліки.

Регулювання термічних проміжків клапанів карбюраторного двигуна ВАЗ 21213, 21214 (Niva)

Вимірювання та регулювання прогалин здійснюються на холодному двигуні.

Зніміть кришку головки циліндра (див. Заміна кришки головки циліндра). Видаліть кришку дистриб’ютора запалювання (див. Видалення кришки дистрибутора запалювання). Ми перетворюємо колінчастий вал за гайкою, закріплюючи шківу за годинниковою стрілкою.

перед тим, як відповідати етикетку (свердління) на каршовій частині зірочки з виступом на корпусі підшипників.

У той же час, етикетка на колінчастому стільнику повинна бути розташована навпроти етикетки ТМТ (довга) на обкладинці CastShft.

У цьому положенні валів, що відповідають кінцевому стиснення такт у 4-му циліндрі, перевірте і, при необхідності, регулюйте прогалини у вихлопному клапанні 4-го циліндра (8-го CAM) та впускного клапана 3-го циліндра (6-го кулак). Послідовно обертаючи колінчастий вал двигуна 180 ° за годинниковою стрілкою, перевірте та регулюйте прогалини залишкових клапанів у порядку, вказаному у таблиці:

Кут обертання колінчастого валу, град.

Кут обертання колінчастого валу можна контролювати бігун дистриб’ютора. При обертанні колінчастого валу при 180 °, слайдер вимикається 90 °.

Щоб перевірити вставку GAP між важелем клапана та поштовим валом, широкоформатний зонд з товщиною 0,15 мм. для впускного клапана або 0,20 мм для випуску.

З нормальним розривом диплом повинен бути включений з невеликою закускою.

Щоб відрегулювати розрив, ключ «на 17» ослабив затягування замку гайки коригувального болту, а ключ «на 13» повертає регулюючий болт, викриваючи необхідне кліренс.

Затягніть Locknut, тримаючи регулюючий болт від повороту. Ми знову перевіряємо розрив і, при необхідності, повторіть регулювання. Налаштуйте кліренс у механізмі клапана, може бути використаний з приводом за допомогою індикатора. Для цього…

Встановіть панель пристрою на підшипники руху руху руху.

і виправити бар на апаратному стилі.

Встановіть стійку з індикатором на панелі до пристрою, навпроти перевірки клапана.

Видалення виступу стійки індикатора клапана важіль клапана.

Виправити індикаторну стійку на барі. Суперешив підніжжя індикатора в іншу виступ кам’яного рокера.

Руйнуючи важіль клапана дикої пластинчастої пластини, ми визначаємо розрив у механізмі клапана відповідно до інструкцій для пристрою.

Інструмент

Власності 0.15 мм є два способи налаштування типу інструменту. На з’єднаннях і на напрямку індикатора. Для напівпрофесійного використання перший варіант підходить. ФІАТСВ-методи рекомендували наступні прогалини на температурі двигуна 20 градусів (тобто нормально). Вхідний клапан 0,15 мм. Випуск злегка більше, ніж 0,17-0,20 мм. Моя особиста думка після 20 років практики, наступне. Розрив виставленого дуже залежним від виробника та матеріалу клапана. Якщо це клапан середньої якості, то прогалини можуть бути зроблені методами. Якщо в вході, а також на випуску клапана Kolbenschmidt, то ви можете зробити 0,15 в колі. Тепер для порад. Звичайно, все визначається Словом Досвід і перші два, тричі ви можете інтегрувати це «Що в казці, не описувати в казці. Тому я згадав одну чудову справу для замків, поворотів та фрезерних робітників, що було зроблено в СРСР, для технічного контролю. Називається циклом калібру. Тобто це калібрований інструмент, з двома «хвостами», один проходження, друге неприбуток. За аналогією з цим чудо, я пропоную два інструменти. Перше, це датчик для регулювання прогалин розміром 0,15 мм, а набір зонда, в якому є діапазон 0,2 мм. Тепер усі коригування «чудес» зводиться до простих речей. Треба зламати, інший не повинен. Таким чином, ми потрапляємо у правильне поле толерантності.

Набір зонда, «вентилятор»

Корисне відео

Відмінності в регулюванні клапана в Niva 21213 та 2121 практично не відрізняються. Тому, коли досвід роботи з двигуном карбюратора, проблеми з ін’єкційним налаштуванням не повинні бути.

налаштування, клапан, niva

Niva. повнопривідний автомобіль, який отримав визнання не тільки на батьківщині, але й за кордоном. Це надійний невибагливий автомобіль, незалежний ремонт якого доступний для більшості ентузіастів автомобілів. Тому без надмірних витрат ви можете здійснити запобіжні заходи. Регулюючі клапани на ВАЗ 21213 з карбюраторним двигуном можна зробити з власними руками і не вимагатиме надмірної праці та спеціальних навичок.

Інструменти та підготовчі роботи

Необхідний інструмент для налаштування.

Незважаючи на важливість коригування, ця процедура вимагає мінімальної кількості інструментів та матеріалів:

  • Набір зонда. Якщо це не так, то купуйте зонд товщиною 0,2 мм (для вихлопного клапана) і 0,15 мм (для споживання);
  • Рогові клавіші на 13 і 17;
  • Очищення ганчірки та кисті.

Важливий! Чітке регулювання може здійснюватися лише на холодний двигун. Приблизна сила електростанції повинна бути в межах 20-25 градусів.

«SOLEX» і «Озон

На моделі ВАЗ 2121 Niva ви можете поставити карбюратор озону з серійним позначенням 2107-110-7010-10 або 2107-110-7010-20. Вони відрізняються один від одного, тому що перший варіант має вимикач старого зразка, не має вакуумного рахунку. Другий карбюратор не має мікроперемикач від економіки, який впливає на екологічність викидів і має певний вплив на споживання палива.

Регулюючі клапани на VAZ Classic, Niva

налаштування, клапан, niva

На Niva 21213 покладіть карбюратори, як «Solex» (модель 21073-110-7010). Вони вважаються досить «примхливими», що в першу чергу пов’язано з недбалістю власників. Пристрій неправильно впливає на низькоякісне паливо з великою кількістю домішок, т. До. Ця модель має паливо паркан, що відбувається через отвори в нижній частині поплавкових камер (інші моделі мають ці елементи, підняті над дном).

Крім того, проблеми виникають з цих «нідодів», які не змінюють паливо або повітряний фільтр, а також не звертають уваги на належне очищення карбюратора з викидів нафтових ґрунтів через систему вентиляції.

Регулювання карбюратора ВАЗ, як правило, здійснюється в частині поплавкового механізму або в системі запуску та холостого ходу. Це дуже відповідальні операції, які найкращі довірчі майстри.

Поплавковий механізм на машині Niva 2121 регулюється з точки зору положення поплавців відносно один одного і відносно стін поплавкової камери. Крім того, може знадобитися відрегулювати механізми у відкритому та закритому положенні клапана. Щоб не розірвати хорошу коригування, власник автомобіля повинен ретельно обробляти кришку карбюратора при видаленні, стежити за рівнем зносу конуса від голки (його сидіння та язик), а також вісь гори кронштейн.

Процедура регулювання клапана

Ви можете подивитися відео, щоб візуально бачити, як клапани регулюються для Chevrolet Niva.

Всі автомобілісти, які адаптуються до падіння двох категорій. Перший робить всю роботу з розумінням. Вони розуміють, чому це один або інший клапан на момент діагностування розриву. Друга справляється добре з завданням, вивчивши схему управління серцем, навіть без поглиблення в роботі двигуна внутрішнього згоряння з різними заходами.

На підготовчому етапі кришка клапана видаляється, спочатку дозволяючи її. Спочатку потрібно встановити 4 циліндри у верхній мертвої точки, що відповідає кінцевому такт стиснення. Для цього поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, доки зірка на зірочності вирівняна з припливом на корпусі розподільного валу.

За допомогою цієї позиції синхронізації прогалини в 8-му і 6 клапанах встановлюються.

Клапани регулюються ключем 13, але спочатку потрібно послабити горіховий ключ 17.

Це вимагає спритності, оскільки стиснення розриву трохи зменшується. Перетворення колінчастого валу на оборот підлоги, перевірте і додатково регулюйте прогалини на клапанах 4 і 7. Після ще 180 градусів обертання, відрегулюйте клапани 1 і 3, а кінцевий час, який відрізняється від попереднього обертання колінчастого валу на 540 градусів, призначений. Для коригування. 2 і 5 клапанів.

Перш ніж скласти знову, перевірте прогалини. Важливо пам’ятати, що один оборот колінчастого валу відповідає двом чергам колінчастого валу.