ВАЗ 2112 не починати поворот стартера паливний насос працює іскру

здесь ваш код

Температурний датчик

Коли вони або навіть лише один з них несправний, бортовий комп’ютер автомобіля не може правильно перевірити двигун і, отже, не може подати необхідний обсяг палива до циліндрів. У цій ситуації правильний і найменш дорогий варіант буде замінено прожитком.

Звичайно, існує теоретична можливість перевірити його на придатність, але насправді вдома важко це зробити, оскільки потрібне спеціальне обладнання. Звернення до цього в автосервісі вимагатиме достатньо грошей і часу.

здесь ваш код

Візуальна перевірка

Для візуального огляду свічки, вони повинні бути відкручені з циліндра. Після демонтажу зроблено візуальну перевірку. Потрібно оцінювати, мокрить вони чи ні. Коли всі елементи сухі, швидше за все, форсунки неправильно розпилюють паливо. У цьому випадку вам потрібно перевірити паливний рампу, або, скоріше, тиск у ньому. З її частини ви можете знайти болт, після скручування якого встановлено манометр тиску на вакцинованому місці. Коли елемент на місці, необхідно включити насос, який трясе паливо, і пристрій зафіксує тиск у рампі. Якщо манометр тиску не знайдено, ви просто повинні залишити відкриття відкриття від болта. З насосом, включений з нього, треба йти струмінь палива. У випадку, коли немає тиску, ви повинні перевірити фільтр палива. Також огляньте шосе, яка веде до рампи з танка. Коли проблема знаходиться в фільтрі, замініть його. Запчастини до ВАЗ-2112 цього типу недорогі. до 200.

2112, клапан, почнеться

Симптоми

Приблизний час, який представлений довгим, і для якого двигун запускається. 5 або 8 секунд. У той же час це обов’язково спостерігається гілочки в першій секундах роботи двигуна. Іноді здається, що двигун функціонує всього на двох циліндрах, а не на чотирьох.

здесь ваш код

Якщо ви натискаєте акселератор до заводу, початок буде швидше. Але в той же час споживання палива та час потепління двигуна збільшиться, поки не з’являться революції до норми. Інший непорушний супутник цієї ситуації. чорний вихлоп.

Очевидно, чорний дим з глушника безпосередньо вказує, що паливо повністю не витрачається, залишається в циліндрах.

Характерні несправності системи запалювання ВАЗ 2110

З повним виконанням системи подачі палива та розподіленої ін’єкції, система запалювання автомобіля повинна бути перевірена.

У цій системі порушення можливі в наступних вузлах:

  • Запалювання свічки несправності. Як правило, на виході 1-2 Spark Plug, автомобіль почнеться, але важко або буде чути двигуна.
  • Вантажівка високовольтних дротів, з несвоєчасною заміною бронетанкових проводів, вони можуть вийти з ладу. Відповідно, напруга до свічок не прийде.
  • Помилка модуля запалення. Перетворювач електричного струму під час іскри заповнюється, може зазнати невдачі в цій ситуації, необхідно перевірити вихідну напругу.

Серед усіх причин, чому починається двигун, може бути складним, ви можете вибрати основні, які висвітлюються на поганому початку холодного двигуна:

  • Низький рівень заряду акумулятора. ця причина найчастіше зустрічається в холодну сезон, коли температура навколишнього середовища значно нижча, ніж 0 градусів за Цельсієм. Оскільки в таких умовах автомобіль посаджений може дуже швидко втратити заряд. Ви можете вирішити цю проблему з звичайною заміною акумулятора до нового або періодичного забезпечення старого для його перезарядки.

Батарею сиділа на редакційній машині. Правда, це був 8 клапан ВАЗ-2112. Але точка однакова.

2112, клапан, почнеться
  • Огляд системи запалювання далі, зверніть увагу на стан окремих котушок та свічки запалювання. Перевірте їх для тріщин і видимих ​​слідів зносу. Також зверніть особливу увагу на стан робочої поверхні свічок, оскільки їх держава може багато чого розповісти. Порядок демонтажу не має значення.

Власне, рампа знаходиться під тиском

Дросельний клапан до і після очищення повітряного фільтра та DMRV. повітряний фільтр повинен бути чистим, щоб всю необхідну повітряну масу відбувається в циліндрах та змішана з необхідною кількістю палива.

Ми підключаємо зонди вимірювального приладу: червоний до жовтого кольору, і чорний до зеленого (за вагою датчика).

Чому б не запустити VAZ-2112 інжектор 16 клапанів: основні причини

Автомобіль: ВАЗ-2112. Запитує: Абрамов Іван. Сутність питання: двигун не починається взагалі, що робити?

Вітаю! У мене була така проблема, що двигун не починається взагалі! Спочатку зупинилися на гарячому, а потім все це почалося з тим, що стартер був скручений, але робота паливного насоса не було почут захопити. Я не знаю, що думати, скажи мені, будь ласка?!

Реле і ЕКЮ та інші датчики

Якщо встановлено, що все в порядку, перевірте ісску на свічках. Для цього вам потрібно буде відкрити капот. Спочатку, з першого циліндра, ви повинні відкрутити свічку. Потрібно кинути броньований бар’єр і натиснути масу. У той же час свічка повинна зберігатися пасатами, а не вручну. В іншому випадку «потрапив» поточний. У цей час помічник перетворює двигун. Всі інші свічки перевіряються таким же чином. При наявності іскра на кожному циліндрі потрібні проблеми з запалюванням.

Може статися так, щоб іскри не будуть на одному циліндрі. ВАЗ 2110 не заводиться, оскільки немає іскри. Часто причиною цього лежить у датчику положення колінчастого валу. DPKV ECU дає сигнал, до якого імпульси йдуть до модуля запалення, щоб утворити іскра. Причиною несправності може складатися за відсутності передач з’єднання з генераторним колесом. Це може відбуватися навіть з повним станом ДПКВ. Колінчастий вал обертається, але ці обертання не будуть працювати датчик. Багато хто лякає той факт, що інжектор ВАЗ 2110 має велику кількість датчиків. Дійсно, є багато з них, але причиною того, що ВАЗ 2110 не розпочнеться вперше в одному. датчик DPKV є дефектним.

Іноді причина полягає в тому, що засмучені насадки, і його слід очистити. Насадка може бути причиною того, що свічки наповнені паливом. Брудні форсунки дуже часто є причиною того, що автомобільний двигун погано розпочався.

Характерні несправності системи запалювання ВАЗ 2110

З повним виконанням системи подачі палива та розподіленої ін’єкції, система запалювання автомобіля повинна бути перевірена.

У цій системі порушення можливі в наступних вузлах:

  • Запалювання свічки несправності. Як правило, на виході 1-2 Spark Plug, автомобіль почнеться, але важко або буде чути двигуна.
  • Вантажівка високовольтних дротів, з несвоєчасною заміною бронетанкових проводів, вони можуть вийти з ладу. Відповідно, напруга до свічок не прийде.
  • Помилка модуля запалення. Перетворювач електричного струму під час іскри заповнюється, може зазнати невдачі в цій ситуації, необхідно перевірити вихідну напругу.

Якщо вологий

У разі виявлення мокрої свічки вони повинні бути видалені та висушувати.

Далі вони повинні бути встановлені на їх місці. Якщо, після такої роботи, автомобіль все ще не запускається, а свічки заповнюють бензином, наступним етапом є перевірка позначок механізму розподілу газу. Для цього пластиковий корпус видаляється, перевіряє розподільний вал, його передачу; Не забувайте про етикетку на колінчастому ручці. Якщо вони знаходяться в неправильному положенні, було порушення розподілу газу. Також варто перевірити ключ, в тісному поєднанні, який працює DPKV. Друга причина, чому свічки можуть бути наливані. засмічення інжекторів. У цьому випадку вони повинні бути очищені.