Пристрій для прибирання скла

Склоочисники живляться невеликим електричним двигуном постійного струму, який оснащений вбудованою коробкою передач.

У якорі двигуна встановлено три щітки, з якими надаються три режими роботи всієї системи. Крім того, електрична схема управління роботою склоочисників включає:

здесь ваш код
  • Перемикач режиму перемикання вантажоферти;
  • К2 Тип 524 Реле.3747, який включає переривчастий режим роботи;
  • додаткове реле;
  • кінцевий вимикач;
  • біметалічний запобіжник;

Біметалічний запобіжник та кінцевий перемикач розташовані в коробці передач електродвигуна, і всі інші елементи ланцюга поміщаються в монтажний блок, встановлений у ріжучий простір автомобіля. Всі елементи електричної основної схеми з’єднані один з одним з проводами та монтажними колодками.

Як видалити задній двір на Niva Chevrolet

Видалення задніх дверних дверних дверей на автомобілі Niva Chevrolet виконується для ремонту та заміни елементів не вдалося. Для виконання ремонтних робіт підготувати стандартний набір інструментів та виконайте наступну послідовність дій:

здесь ваш код
  • Зніміть важіль, зніміть декоративну захисну кришку.
  • Тепер ключ ріг відвертає горіння кріплення двигуна до задніх дверей.
  • Видаліть декоративну дверну оббивку дверей.
  • Від’єднайте від електропостачання електродвигуна коробки передач з подачею дротів.
  • Тепер ми відкручуємо два гайки закріплення кронштейна передач до дверей і візьміть його уважно.
  • Виконувати необхідний ремонт, після чого встановлюється в зворотному порядку.

Склоочисники, які очищають лобове скло, негайно, як тільки вони залишать розлучення або сирі області. Його можна побачити негайно. Велика увага йде на задню щітку склоочисника, яка встановлюється на склі п’ятих дверей автомобіля Chevrolet Niva. Самотня кисть також має власний термін служби, його параметри і може призвести до певних труднощів при виборі.

Задня двірник не працює на Niva

Привітання всіх.Встановіть тут таке питання.На сірому Шнів, задній двірник працював добре і взимку та влітку, але його затискна сила була не дуже, і ліфт був, двірник пішов трохи вгору і вниз.На Беляші майже така ж проблема.Як тільки я стогнув машину з салону, рідним заднім двірником поганий, заднє вікно залишає розлучення.З настанням заморозків він не третував. Ліфт у двірник вгору і вниз близько 5 см.Затискаюча сила взагалі немає.Як подолати його? Я чув, як щось якось перемішували весну, а потім він краще натискає.Але як це зробити, я не наздогнати, ваші руки не вистачить.Допомога Pliz поради

здесь ваш код

Коментарі та думки власників 25

Розкажіть нам докладно, як видалити задній двірник? Відкрутіть гайку, двірник не видаляється. або просто потягніть перед зануренням?)

Я не орендував. Бохі. На форумі Chevy-Niva є тема з детальним описом та фотографією, щоб замінити двірника до двірника з Mazda 3

Я злився там посередині, кожен день все стало добре

Вона пройшла, тільки під час снігопаду снігу знову буде проблема, тому що не вистачає затишної сили!

Загалом питання вирішується скороченням весни, але їсть один, але! Ну, ахрін, як важко пізніше, щоб покласти його на місце (принаймні мої маніпуляції! Питання залишається актуальним після промивання, але все це вирішено.Я їду воду, сушать. VD-40 повинен допомогти їм водою в громіздких!

І я просто безкаркасні кисті скрізь. І спереду і ззаду. Від заводу відмовився майже відразу. Тушкувати.

Заміна задніх джинсів запобіжник на Chevrolet. Niva

Крім того, безкаркана спини варто очищає 5

Добрий! Це захворювання бореться, хто йде на Шніл. Рік з занадто сильним пішов і зіпсував, але я нещодавно вирішив з’ясувати, що, по-перше, скло не є досить прямим, і, природно, цілком цінний, щоб очистити двірник, не буде у поганій погоді. знято його повністю, і виявилося, що він погано розширений і вигин. На місці, де є прохолодний. змащений маслом і почав згинати згинання (хвилин 20) згинається. До цього часу пакет не почав згинати нормально і поєднуватися. Встановлений і LLC Miracle Janitor почав виконувати свій пункт призначення як двірника, але я повторюю, скло не зовсім навіть і є місце, особливо з вершиною, де він не повністю чистий, але вже очищає і достатньо для цього, щоб дивитися У задньому вікні. Ну як так. Можливо, хтось допоможе

Через пару місяців пральна машина не працює на двері стовбура, і нещодавно двірник відмовився. Розібравши оббивку, видалив руховий двигун, почав перевірити. реле не працює (коли увімкнено з покірним клацанням, але двигун не крутиться). При подачі 12 вольт до двигуна без реле. двигун обертається, сабвуфер також працює.

Реле витрат на 35.3763, припаяний до двигуна, окремо в магазині не для продажу (за даними Google та колективного розуму Drive2). Елеціювання коробки передач повністю. не наш метод (жаб задихається, щоб дати 2,5 тисячі.). На щастя, мережа сповнена інструкцій для заміни цього реле. Тут, наприклад, схема з бази даних товариша www.Диск2.RU / L / 4206931 / BoyarIntCew (я точно це зробив):

Інструкції рекомендують придбати реле 75.3777, але в найближчому магазині саме це було точно, але реле 98 було запропоновано як заміна.3777. Погляд. однаковий. Плюс я взяв блок під 5-контактним реле.Спочатку ручний двигун виглядав так:

Після цього додаток, паяльник і криві виявилися:

Після збірки я підключив до проводки в машині, перевірив. все працює, як це повинно (двигун передач з новим реле увімкнення / вимкнення, натиснувши. Покладіть двигуни на місці, загвинчується двірником:

Увімкніть Джанітор щасливо досяг верхньої точки і зупинився. Натискаючи руку. йде до кінця, намагаючись повернутися. і знову ступор. Я спробував трохи зволоженого скла. це стало трохи краще, але одна фіг уповільнює. Повне відчуття, що двигун не має повноважень, щоб нормально рухатися двірник (без джинсора, який обертається, я намагався зупинити вал з моєю рукою. це важко зупинити, сам двигун стає досить весело).Розібраний редуктор. є мастило, всі зуби в приладі на місці, механізм (за зовнішнім виглядом) досить добре.

Оновлено 24.03.Проблема 2017 року з «приєднання» вирішена. Маса випала в зоні задньої фари (чорний дріт, який залишає подушку з реле в проводці, призвело до нізвідки). Двигун та реле нормальний.

Так, я забув розповісти про задню панель шайби. Існує 100% JAMB з насосом. у нижній частині насоса є знімний шматок корпусу (наприклад, така насадка, яка охоплює лопатки і вставляється в гумову прокладку на резервуарі). Отже, ця труба у мене є якийсь пом’якшений (як би я його розділ) і сидів на ущільнюванні. І в цьому місці (на швей), це не було сливе так. всі рідини тече всередині дверей, а не в трубці, що веде до сопла). Малоймовірно, що я знову здогадуюсь це сміття на герметику. це точно легше купувати новий насос.

Рег.: 06.06.2011 Резюме: 602hide: Москва, Ясеворекст: 38АВТО: 212140-30-011, 2011.в.

Ім’я: Ярославрег.: 21.03.Адреса / Повідомлення: 3/8260 Що: Таганрог Вантажівка: 28АВТО: ВАЗ-21214-50-120 (01.06.2012), Shtat UniComp 400L (прошивка 3.3.1), ВАЗ-11173 2012, ВАЗ-21112 2006

Рег.: одинадцять.02.2009Seconds: 613інший: С. Петербургбург: 57вто: 2131/2007, 2131/2012, 2131/2017

Рег.: 21.одинадцять.Постанов

Рег.: 10.01.Тематики 2013: 17 Підтримка: Москва Москва: 40АВТО: 21214 з Гуром, 07

Тут, на цій Мурзилці, загальна точка заземлення «А4» на двигуні склоочисника та освітлювальних ламп GNZ, а в принципі, якщо ви відключаєте один чорний дріт, який буде використовувати освітлювальний ланцюг, то, відповідно, Лампа і не світло.

Отже, відповідь на ваше запитання: ви не ввели, я підключив право.

Рег.: 21.одинадцять.Постанов

Рег.: 27.03.2013 Резюме: 62hide: Москва, м. Шаболовська тракт: 48АВТО: 21213 1999.

Рег.: 27.10.2011 / Повідомлення: 27/2522 Але: Москва, RN Snolver: 50AVTO: Надія 2120-41 2001.в., 1.8; Jac refer

Немає фотографій, але в двох словах: двигун 2 дроти. Маса і плюс. Маса прикріплена до маси, плюс до toximet (повзунок), який постійно стосується контактного кільця.

Поруч з цим є ще один, що також стосується контактного кільця, але на трасі, в якому відбувається розрив, що відповідає нижньому положенні двірника. Цей контакт відповідає дріт, на якому є постійна плюс, коли запалювання увімкнено.

Інший дріт підходить для коробки передач, на якому з’являється плюс, коли ввімкнено заднє витрість. Він з’єднаний з плюсом двигуна.

Коли ви вмикаєте задню клавішу витрість через останню дріт, є плюс, двигун працює.Коли ви вимикаєте ключ, і двірник, в якому або немає нижньої позиції, він продовжує працювати за рахунок струму, який йде навколо ланцюга: постійна плюс повзучо-контактний дзвіночок двигуна двигуна.

Цей ланцюжок буде діяти, коли повзунок подається, на якому подається постійний плюс, не буде у місці розриву на контактному кільці. У цей момент ланцюг розірваний, двигун зупиняється.Я повторюю ще раз: місце розриву в контактному кільці відповідає нижньому положенні двірника.

Опис блоку запобіжників та реле

Блок запобіжника можна знайти в кабіні автомобіля ліворуч від рульового колеса. Щоб дістатися до нього, потрібно видалити обкладинку монтажу, який прикріплений до болтів до панелі.

Блок запобіжника складається з 20 запобіжників, зазначених літерою f та послідовним номером від 1 до 20. Є також реле, позначені листом та послідовним номером від 1 до 8.

Реле відповідальність за Wiper

Для захисту силової схеми склоочисників та скляних систем опалення на Chevrolet Niva реагують на реле та запобіжник F9. Оперативність передніх склоочисників реагує на реле K2. Для роботи ззаду. K6.

Розташування запобіжників на автомобілі з видалення до 2009 року.

Розташування запобіжників на автомобілі з видалення після 2009 року

Niva Chevrolet Wipers не працюють

Неправильний двигун або дріт двигуна?

Дізнайтеся про несправність двигуна або двигуна двигуна. Наступна перевірка допоможе вам:

задня, двірник, niva, chevrolet
  • Видаліть ліву частину покриття над водопостачанням тилу в машинному відсіку, відкриваючи до цього роторного засувка. При необхідності додатково видаляйте очищувач лівого склоочисника.
  • Від’єднайте багатоконтактний двигун двигуна двигуна двигуна.
  • Тепер слід прокласти два допоміжні дроти. Один з позитивного виходу акумулятора до терміналу 53 або 53b (з’єднання чорно-сірого або зелено-жовтих дротів).
  • Другий дріт зберігається з негативного випуску акумулятора до терміналу 31 двигуна двигуна двигуна (де вставлено коричневий дріт).
  • Тепер Wiper повинен працювати над першою або другою швидкістю, залежно від терміналу, обраного для підключення. В іншому випадку є несправність двигуна двигуна.
  • Якщо склоочисник почав працювати, це означає, що несправність лежить у вимиканні або в проводці подачі.
  • Включають запалювання та склоочисників.
  • Коли склоочисник буде на склі на половину курсу (тобто до 45 °) вимкніть запалювання і тим самим затримує склоочисник у цьому положенні.
  • Видалити важелі.
  • Зніміть чорну пластикову кришку резервуару для води, відкриваючи обертовий перемикач та видалення задніх ущільнювальної прокладки двигуна.
  • Видаліть два болти шестикутників у верхній частині осей лобових стінок і один нижче двигуна.
  • Від’єднайте багатоконтактний двигун двигуна двигуна двигуна.
  • Видалити склоочисники разом з двигуном.
  • Від’єднати тягу з осі склоочисника
  • Видаліть три гвинти з двигуна Wiper. Щоб дістатися до всіх гвинтів, потрібно перетворити кривошип двигуна.

Встановлення нового двигуна двигуна двигуна

Niva Chevrolet Wipers не працюють

Навколо цього ранку працювати. Погодний хліб. 0 градусів, сніг з великими пластівцями, каша та бруд. Немає двірників. І в середині шляху, скріпки встають. Просто зупиніть у нижній крайній позиції. І зупинився вентилятор піч. Тобто, запалювання вимкнено, і він продовжує писати.

Перше, що я піднявся, щоб перевірити монтажний блок:

задня, двірник, niva, chevrolet

Я приєднаю реле і запобіжники з метою реле, який може прийти в зручний:

F1 (5A). LOCK Sign Lighting Lights, лампи загального світла в лівому блочному проїзді та лівий зворотний світ, лампочка, вивчення світлової лампи керування (7,5А). середня лампа (ліва блок-фара) F3 (10А). Light Light Lamp (Left Block Headlight), FAR FALFAR FARF4 LASH LAGE INSTECTION LAMP (10A). ліва туман Faraf5 (30a). реле живлення, передня дверна дверна WindowsF6 (15А). сигарет Lighter FuseF7 (20A). реле сигарет. звуковий сигнал, стовбур освітлення поплавку (25А). опалювальний елемент скла для багажного відділення, реле скляного опалення багажного відділення, нагрівальні елементи зовнішнього типу заднього типу Mirrorsf9 (20A). скляний опалювальний перемикач багажного відділення, лобове скло Очищувач реле, вітрове склоочисник електродвигуна, насосна шайбаПеремикач правого фрі, блок освітлювальної лампи, задній радіографічний лампи (20a). Електропакет-пульт дистанційного керування (дверний замок) F11 (5A). лампи оглядових вогнів у правильному кровоточці та прямого зворотного світла, контролера приладу (7, 5А). Середня лампочка (правий блок-фара), коробка передач коробки передач Moster Block PharmacyF13 (10a). Далекому лампи (правий блок-фара) F14 (10a). правильний туман Light15 (20A). дзеркала зовнішнього контролю, електричні дзеркала заднього виду, сидіння Control Unitf16 (10a). Реле поворотних покажчиків та сигналізації (у режимі аварійного сигналу) F17 (7,5A). салон освітлювальних плавців, протиракетного еталону довідкової лампи, гальмівні сигнали, додатковий гальмівний сигнал18 (25А). вентилятор нагрівача. Fuse Fillof19 (10a). релігірування поворотних покажчиків та тривоги (у режимі обертання), комбінація інструментів (за винятком контрольної лампи системи керування двигуном), Starter Relayf20 (7,5A). FOG LAMPS у тилу Світло, блок керування анти-крадіжкою, зумер

K1 (не використовується). просто порожнє слот2. реле очищувача лобового скла, лобове склоочисник електричний двигун. ротор та реле тривожного перемикання та аварійні сигнальні лампи, лампи обертання ротора. середні лампи фари, середні лампи блок Farck5. далеко легкі легкі фари, далеко Світло блок Farck6. Додаткове реле. Тут необхідно прояснити: коли ви не зможете стати декількома компонентами електричної мережі (пристрій нагрівання заднього вікна дверей стовбура; пристрій вентиляції системи опалення; так само, а також Механізм очищення (склоочисників)) K7. скляне опалення Реле Багаж, скляне опалювальне елемент багажу8. Заповідник, порожній роз’єм.

Після вивчення монтажного блоку знайшов спалений запобіжник F9 (20A). Крім того, зарезервовавши реле джинсів (K2) заспокоїла плиту. Я намагався замінити запобіжник без встановлення реле K2. Я поклав, увімкніть запалення. запобіжник горить.

Ми йдемо відповідно до схеми наступного. Через цей запобіжник у нас є реле K6 (50a, power). Зніміть реле, я поклав запобіжник і увімкніть запалювання. Fush F9 залишається цілим. Це означає, що проблема в споживача, яка працює через K6.

задня, двірник, niva, chevrolet

Отже, у нас є наступні пристрої на нашому K6: 1) нагрівальний пристрій заднього вікна дверей магістралі; 2) вентиляційне пристрій системи опалення; 3) вітрове скло промивне та заднє вікно; а також механізм чистих (двірників) як лобового скла, так і задніх вікон

Т.До. У умовах дороги проблема була необхідна для швидко, я вирішив вимкнути всі ці споживачі, покладіть реле K6, підключіть один за одним і подивитися, на якому споживачі до F9 вибере. Мультиметр зі мною, на жаль, не був.

Споживачі вимкнені наступним чином: 1) Реле опалення задніх вікон. RELEY RELAY K72) Нагрівач. видалений Flyion F18 (25A) 3) Relax K2. Насос передньої скляної шайби відключений (задній дотик не зробив, т.До. Вони не використовували проблему, швидше за все, не пов’язану з ним). З боку водія, викрутіть 4 Samorsza Zabo, піднята та відключила двигун склоочисника.4) Перемикач правого приводу відключається

Перевірка запалювання, до того, як F9 не горить

І почав підключення споживачів у порядку.1) Повернення опалювального реле скляна K7. Увімкнути запалювання. Опалювальні роботи, запобіжник. Ідіть далі2) Ми поставимо запобіжник нагрівача F18. Запалювання. роботи, до того, як F9 є ціле, піч працює3) Я підключаю підводу назад. Запалювання. попередньо F9 ціле. Натисніть у всіх позиціях. до F9 цілого.4) Повернення реле K2. Запалювання. попередньо F9 ціле. Я підключаю насос шайби. запалювання. до F9 цілого.

А потім, підключіть двигун. Запалювання. І бінго! До спалення F9. Отже, проблема десь у двигуні Wiper.

Тепер розглянемо проблеми, які можуть бути: 1) згоріло двигун2) клину трапеції (зламаного або щось інше)

Перший випадок перевірив, як це: не було тестера зі мною, обмеженим візуальним та нюхаючим інспекцією.Але перевірка 2 випадку. я не міг перемістити трапецію з рукою. Ось це, проблема зіткнулася.

Він зняв Jaba, видалив трапецію, очищений, розмазавши графіт, зателефонував її грубу силу. Я підключив час, поклав новий попередній і увімкнув запалювання. Pre-f9 tar! Трапеція прийшла до життя.

Зібрали все на місці. Все працює в звичайному режимі. Ось така ранкова пригода. Ну, або ранкова зарядка))). Немає витрат, запобіжників завжди їздять з запасом.

Як замінити трапецію двірників?

Ринковий трапеція з двигуном буде коштувати близько 2 тисяч.

На Chevrolet Niva два типи трапи. Стара модифікація та нова. Вони практично не відрізняються.

Процес розбирання двірників трапецієвої форми досить простий. Вам знадобиться клавіші до 10-12, ріг до 13 і кінцевий ключ до 8-10.

Щоб видалити трапецію, потрібно видалити пластикову підкладку під лобове скло.

Тоді вам потрібно відкрутити 3 болти, які трапеція прикріплена до кадру. Згодом трапеція можна видалити.

Встановлення нового трапеції виконується для того, щоб розібрати його. Тобто, вона повинна бути закріплена з трьома болтами, після чого необхідно встановити пластикову кришку під склом.

Чому не може працювати передні серветки?

Причини усунення несправностей у роботі склоочисників можуть бути декількома.

  • Відсутність мастила в контактних місцях частин. Якщо склоочисники почали рухатися повільно, або їх рух отримав переривчастий характер, перш за все, варто перевірити мастило;
  • Розслабляючі горіхи на місці кріплення повідця. Варто перевірити, наскільки добре вона затягується;
  • Майстер зношування скляних очисників. Якщо це сталося, буде потрібна повна заміна трапеції;
  • Несправність в двигуні двірників;
  • Несправність в реле або запобіжник. Ви можете перевірити його в монтажному блоці, який знаходиться в автомобілі.

Chevrolet Niva не працює переривчастого режиму двірника

Ні. Я маю на увазі, щоб не стиснути контакти один з одним, і трохи (це міліметр) побитий, як би ліворуч (як на фото), а пластина для відновлення зустрічаються (праворуч). Достатньо малих чистих рухів. Важко не потрібно.

Ми досягаємо, що тарілка була «кращою», натиснута на один контакт (у вільному положенні), і не надто швидко стурбований іншим (коли він стискає це). І не забувайте термінал, щоб викинути акумулятор. Після цієї процедури щітка ніколи не була розрахована в неправильному місці на склі.

Рег.: Тринадцять.02.Повідомлення / Пости: 1/223 Гарячі: G. Іжевський вантажівка: 32АВТО: ВАЗ 2121 84 г.в. Мілаж 30000 км (Реальний)

У минулому році переривчастий режим двірника припинив роботу. Замінені реле. Я не пам’ятаю точно, але це, здається, працює. Приблизно в той же час, Клаксон перестав працювати. За його власним нісенітницею, розтоптують мідний пелюстку, а не просто затягніть перемикач сабвуфера. Покладіть себе п’ять Сірушева (продавалася). Більше, Т.Щоб погано зафіксувати дроти у друга, то деякі з них розбилися, обертаючись рульовим колесом, але вони були підключені до штампів.Тепер переривчастий режим не працює. Якщо скло сухий, то склоочисники після декількох аварій починають рухатися якось. До кінця.У якому способі копати? Це друг? Продавці зі мною стверджували, що продавати. Або щось інше?

Ви можете якось імітувати запуск перерваного режиму?

Пару тижнів тому датчик зупиняє роботу (індикатор) температури (я використовував для початку при натисканні на ній).

Автомобіль: Niva Chevrolet. Запитує: сміятися Ігоря. Сутність питання: склоочисники на Niva Chevrolet перестали працювати.

Доброго дня! У мене є погані склоочисники на моєму автомобілі, а іноді перестає працювати взагалі. Скажіть, будь ласка, як усунути цю проблему і що звернути увагу під час ремонту?