Прибирання

Згідно з форумними записами, частою проблемою непрацюючого спідометра на другому Фокусі стає несправність приладової панелі. Якщо бути точніше, то заводське пропаювання поганої якості і часто має місце пробій.

Дуже настійно рекомендується в даному випадку звернутися до автосервісу для проведення ремонтних робіт, оскільки визначити місце пробою досить складно, а ще складніше запаяти елементи. Але автомобілісти не завжди хочуть витрачати гроші на автосервіс, а тому ремонтуються самотужки.

здесь ваш код

Отже, відновлюємо вузол. Для початку, краще розжитися осцилографом, щоб діагностика була більш достовірною, а за його відсутності. за допомогою мультиметра, провести тестування приладової панелі. Так, можна визначити місце пробою. Далі, переходимо безпосередньо до процесу перепаювання. Після завершення проведення робіт, встановити та перевірити приладку та працездатність спідометра.

Що не так?

«Машина сіпається при розгоні», «Ford Focus сіпається при розгоні», «На малих оборотах машина сіпається», «Смигається Ford Focus 2». ось так старанно я шерстив інтернет, намагаючись визначити причину того, що мій Ford Focus сіпається при найменшій спробі торкнутися педалі газу. Але, я не одразу пов’язав цей факт із тим, що спідометр не працює. Як результат, я зібрав усі симптоми несправної роботи мого Ford:

здесь ваш код
  • Спочатку, періодично, а потім взагалі перестає працювати спідометр;
  • При малих оборотах машина смикається при розгоні;
  • Підвищена витрата палива;
  • Збиваються показання бортового комп’ютера про витрати пального та про швидкісні дані.

Виявив, що в когось ще й плавають неодружені оберти, глухне машина. У мене Ford Focus 2 (2005 року, 1.6 л, 115 л/с), механічна 5-ступінчаста коробка передач. Різниці між датчиком механічних коробок Фокусів 1 і 2. немає.

Несправний датчик впливає на роботу двигунів обох машин однаково.

здесь ваш код

Почав шукати такі проблеми з власниками Ford Focus 1 і 2. як з’ясувалося, майже кожен мав таку проблему. Винен датчик швидкості (або «датчик спідометра»). Пристрій виходить з ладу, комп’ютер не отримує відомостей, не розуміє, скільки і коли подавати палива.

датчик, швидкості, ford, focus

Датчик швидкості Ford Focus SENSOR 550289 (неоригінал),

Оригінальний датчик коштує близько 2000 тисяч, але неоригінальні запчастини працюють не гірше, коштують набагато дешевше.

Не працює спідометр Ford Focus 1

Коректну роботу окремих агрегатів забезпечують спеціальні датчики. Електронний блок управління отримує дані від датчиків, при цьому регулює роботу двигуна та інших компонентів авто. Якщо такий зчитуючий компонент працює неправильно, то і ЕБУ посилає некоректні сигнали керування. Автомобілістам буде корисно знати, де знаходиться датчик швидкості Ford-Focus 1, яке його призначення і як змінювати цей елемент. Подібні операції не вимагають від вас особливих навичок чи спеціалізованих інструментів.

Процедура заміни

Датчик розташовується в підкапотному просторі правіше за мотор. Як тільки все приготовлено, можете розпочинати роботу:

  • Відключіть клеми від акумулятора.
  • Витріть капот. Для додаткової зручності зніміть захист.
  • Рекомендується демонтувати повітряний фільтр та прибрати дроти, а також шланги для кращого доступу. Змотайте їх у невеликі макухи за допомогою дроту.
  • З-під машини необхідно зняти шлейф датчика. Для цього приберіть збоку захисний елемент, зламайте пластикове вушко. Тепер вам буде видно штифт.
  • Обробіть штифт із датчиком WD40.
  • За допомогою відповідного патрона від електродрилі зачепиться за кінець штифта і обертальними рухами тягніть вгору. Будьте обережні і не зламайте штифт, інакше доведеться міняти його.
  • Найважче – зняти датчик зі свого посадкового місця. Одна з методик передбачає обмотати деталь дротом. Далі одна людина тягне його, а друга від дна автомобіля ретельно аналізує його молотком. Інший спосіб передбачає використання плоскогубців, але важко розмістити їх у обмеженому просторі.
  • Вставте новий датчик і забити PIN-код не до кінця, залишаючи його, щоб переглянути кілька міліметрів.

З певною щастя, отримати датчик буде за 5 хвилин. Іноді він настільки міцно сидить, що навіть обробка WD40 не допомагає. У такій ситуації деякий курорт до буріння та більш грубих способів. Головне, щоб не пошкодити місце.

  • Знайти датчик швидкості та PIN-код (PIN-код), який фіксує датчик. Зніміть блок дроту датчика.
  • Лікувати шпильки з рідиною WD-40.
  • Тепер приступайте до вилучення самого датчика швидкості.
  • Тепер підготуйте новий сенсор швидкості Ford Focus 1.
  • Збираємо інструмент, миємо руки, та перевіряємо роботу!

Датчик швидкості автомобіля встановлено на коробці передач біля приводу правого переднього колеса. Вам знадобиться викрутка з плоским лезом. 1.

.13 Перевірка справності стану та заміна датчика швидкості руху

VSS встановлений на картері трансмісії і є датчиком зі змінним магнітним опором, що починає виробляти імпульси напруги, як тільки швидкість руху автомобіля перевалює за значення 4.8 км/год (3 милі на годину). Імпульси з датчика надходять на РСМ і використовуються модулем при керуванні тривалістю часу відкривання інжекторів упорскування палива та перемиканням трансмісії. На моделях з РКПП використовується один VSS, на моделях, обладнаних АТ, передбачено два датчики швидкості: один з’єднаний з вторинним валом коробки, другий. з проміжним валом, і вихід будь-якого з ладу призводить до проблем з перемиканням трансмісії.

Роз’єднайте роз’єм джгута електропроводки датчика. Вольтметром виміряйте напругу на роз’ємі (з боку джгута). Позитивний щуп вольтметра слід приєднувати до клеми чорно-жовтого дроту, негативний. до маси. На роз’ємі повинна мати місце напруга батареї. Якщо живлення відсутня, перевірте стан електропроводки VSS на сайті між датчиком та монтажним блоком запобіжників (ліворуч під панеллю приладів). Перевірте також у справності власне запобіжника. За допомогою омметра перевірте наявність провідності між клемою чорного дроту роз’єму та масою. Якщо провідність відсутня, перевірте стан чорного дроту та якість його клемних з’єднань. 2. Піддомкратьте передок автомобіля та встановіть його на підпорки. Підіпріть противідкатними черевиками задні колеса і переведіть трансмісію в нейтральне положення. Підключіть до VSS електропроводку, увімкніть запалення (двигун не запускайте) і спробуйте вольтметром клему сигнального (синьо-білого) дроту зі зворотного боку роз’єму (негативний щуп приєднайте до маси кузова). Утримуючи одне з передніх коліс нерухомим, повертайте вручну протилежне. напруга повинна коливатися в межах від нуля до 5 В, інакше замініть VSS.

Зняти датчик швидкості Ford Focus 1. Заміна датчика швидкості Ford Focus 1

Фіксатор датчика вказаний стрілкою трохи піднявши, повертаємо на себе проти годинникової стрілки.

Під час руху він мимовільно відключається, стрілка спідометра при цьому падає на позначку 0. Неодружені

На ньому стоїть шлейф, але його потрібно одразу зірвати плоскогубцями що я вже зробив. Багато професіоналів не завжди можуть відремонтувати панель приладів, тому якщо не вийшов ремонт, вихід один — заміна.

А пластмасове вушко датчика можна відразу відламати за допомогою плоскої викрутки, тому що цей палець стирчить з корпусу коробки лише на кілька міліметрів. Так, розігріється коробка перемикання передач на Ford Focus 1 і зняти старий датчик значно простіше. Інструкція із заміни датчика швидкості на автомобілі Ford Focus 1 Роботу із заміни краще виконувати на оглядовій ямі або на естакаді, але якщо ні того ні іншого Ford Focus 2 де знаходиться датчик спідометра можна і з верху двигуна правда так буде набагато складніше.

Найкраще, рекомендується пропаяти місце з’єднання. А якщо справа в ЕБУ Електронний блок управління може стати причиною бід, як і в багатьох випадках. Поява та накопичення помилок. часта причина несправності вузлів у всіх автомобілях, не тільки у Ford Focus 2.

Отже, для усунення таких неприємностей, звичайно, рекомендується звернутися до професіоналів на автосервіс, але багато власників самі намагаються усунути проблему. Для цього знадобиться кабель USB-ОБД 2, щоб підключитись до автомобільного бортового комп’ютера, а також планшет або ноутбук з відповідним програмним забезпеченням.

Для початку необхідно провести діагностику всіх систем та вважати існуючі помилки. Розшифруємо помилки за таблицею та усуваємо несправності. Наприкінці проведення робіт варто обнулити помилки в електронному блоці управління та все має працювати.

Приїхали — проблема в приладку Відповідно до форумних записів, частою проблемою спідометра, що не працює, на другому Фокусі стає — несправність приладової панелі. Якщо бути точніше, то заводське пропаювання поганої якості і часто має місце пробій.

Іноді це тривало хвилину, інколи ж і до хвилин. Почитавши та пошукавши, підтвердив свої припущення про заміну датчика швидкості. З’ясував, що з часом він розмагнічується і не реагує на обертання валу КПП, тільки заміна. Довго збирався і, почитавши скрізь і всюди, зважився на самостійну заміну.

Замовив на екзист датчик, і після отримання запланував роботу. До речі, ціна на аналог Era, який я взяв, з року так і не змінилася, хоча на Emex вдвічі дешевша є. Подібну замітку я залишав на форумі фокусів, отримав трохи вдячних відгуків, але, мабуть, відкрив тему не в тому розділі або порушив ще якісь правила форуму, результат — тему видалили.

Неправильні дані, що надходять від несправного датчика швидкості, відповідно, неправильно обробляються на борту комп’ютера, і це призводить до збільшення рівня палива в суміші і, отже, до переповнення палива. Педаль газу може почати відгукуватися значно гірше, створюючи враження ослаблої тяги.

Деякі водії кажуть, що автомобіль може навіть глухнути при зламаному вузлі. Процедура заміни ступичного підшипника на FORD Focus 1 Оскільки проблема з датчиком швидкості не є рідкістю, в мережі можна зустріти безліч описів та рекомендацій щодо заміни деталі на Ford Focus, а також технічної документації, присвяченої ремонту машини.

Детально вивчивши зібрану інформацію, навіть недосвідчений автовласник зможе своїми зусиллями.

Хоча, багатьом іншим власникам фокусів це давалося дуже важко і навіть датчик ламався і його нижня частина залишалася в коробці. Працювати краще вдвох, один знизу в ямі або на естакаді. один зверху. Датчик знаходиться на МКПП над лівим приводом.

Чому відключається спідометр Ford фокус2 відповіді тут

Щоб дістатися до нього, необхідно: Штекер живлення датчика швидкості фф2 А ось і штифт, який потрібно вийняти з коробки.

датчик, швидкості, ford, focus

На ньому стоїть шлейф, але його потрібно одразу зірвати плоскогубцями що я вже зробив.

Про роботу системи автомобіля має знати кожен автолюбитель. Докладніше про найважливіші деталі, такі як датчик температури та швидкості, а також інші пристрої, що беруть активну участь у роботі, – нижче.

Заміна датчика швидкості, форд фокус1

ДМРВ – це датчик масової витрати повітря. Цей агрегат обов’язково має бути у робочому стані, тому що від нього залежить систематична подача палива. ДМРВ просто передає показання на мозок або ЕБУ (електронний блок керування двигуном).

Масовий потік повітря не містить діагностичної системи, це просто датчик. ДМРВ завжди повинен показувати правильне значення для правильної витрати пального. Діагностувати роботу потрібно обережно. При цьому необхідно спиратися на порівняння старого та нового ДМРВ (автор відео Інжектор-Сервіс Воронеж).

Холостого ходу

Датчик холостого ходу, що знаходиться на впускному колекторі, керується також ЕБУ для підтримки потрібних оборотів двигуна на ХХ. Якщо він ламається, то обороти двигуна не відповідатимуть нормі (завищені, занижені, машина глухне, плаває ХХ). Іноді для ремонту вистачає чищення.

Діагностику цього елемента необхідно проводити відразу ж, як обороти двигуна почали так збільшуватися або зменшуватися. Якщо при перемиканні передачі заглух двигун, необхідно замінити датчик холостого ходу. Поломка може статися з кількох причин. Наприклад, якщо регулятор просто зносився, або якщо дросельна заслінка не повністю закривається. Це може спостерігатися при перепадах температури ззовні.

Щоб провести перевірку деталі, потрібно виконати такі маніпуляції:

  • Підняти машину і включити гальмо стоянки.
  • Відкрити капот і зняти прилад, від’єднавши кріплення та проводку.
  • Підключити до деталі, що тестується, мультиметр, активувавши режим «напруга-опір». Напруга має бути близько 12 Вт, а опір перебувати в межах 50 Ом.
  • Необхідно підняти машину, та від’єднати від АКБ клеми.
  • Потім від’єднати дросель і відкрутити болти, які в певному положенні фіксують регулятор. Важливо: один із болтів також з’єднаний з проводкою, тому необхідно бути обережнішим.
  • Після цього можна знімати ДХХ, очищати повітряний клапан дроселя і місце встановлення кільця ущільнювача від засмічень.
  • Далі потрібно перевірити ущільнювач на наявність розшарування та інше. Після цього, якщо ніяких дефектів не спостерігається, потрібно змастити ущільнювальне кільце машинним маслом. Встановити його та повернути на місце датчик холостого ходу.
  • Після цього закріпити деталь болтами, встановити на місце дросель і, підключивши акумулятор, запустити двигун.

Фотогалерея «Установка ДХХ»

На фото, розташованих трохи нижче, можна дізнатись детальніше про розташування датчика, про який йдеться.

Увімкнення вентилятора

Справний вентилятор повинен підтримувати певну температуру в автомобілі. На цьому авто контролер включення вентилятора і контролер температури це те саме, вентилятором управляє ЕБУ: він дивиться на показання температури і при досягненні необхідних показань включає вентилятор.

Увімкнення вентилятора часто залежить від швидкості руху автомобіля та кількості оборотів двигуна, і на основі цієї інформації система вирішує, включити чи ні датчик. Якщо показання датчика спотворені і він показує неправильне значення, це може призвести до перегріву двигуна.

Щоб протестувати роботу датчика, необхідно дотримуватися інструкції:

  • Запустити двигун. Він повинен працювати на холостому ходу протягом періоду тестування.
  • Після закінчення двох хвилин потрібно зареєструвати значення напруги датчика СНТ. Фіксувати показники необхідно щохвилини.
  • Потрібно записати тенденцію зміни датчика та вказати, як сильно зміниться напруга. Передача сигналу має порівнюватися з показниками, наведеними в інструкції.

Швидкість

Про те, що з ладу вийшов датчик швидкості Ford Focus 1, можна зрозуміти завдяки відмові спідометра, зупинці двигуна і навіть збільшенню витрати пального.

Перед заміною цієї важливої ​​деталі необхідно придбати новий датчик швидкості.

Після покупки можна успішно розпочати заміну:

  • Підняти машину та знайти з лівого боку від коробки передач потрібний датчик. Його необхідно збризкати спеціальним аерозольним препаратом. Щоб деталь трохи розхиталася, можна це зробити за кілька годин до основної роботи.
  • Далі, щоб вилучити пристрій, потрібно зняти фіксуючий штифт. Робити це потрібно дуже обережно, адже за найменшої поломки доведеться вилучати коробку передач.
  • Щоб провести операцію без неприємностей, на приладі для доступу до шплінту потрібно акуратно відламати пластикове вушко. Потім за допомогою інструменту зафіксувати частину, що залишилася, і обережно витягнути шплінт.
  • Після цього можна вилучити датчик швидкості.

Колінвала

Датчик коленвала це спеціальний пристрій, що працює для того, щоб перетворювати енергію, що згорає в циліндрі двигуна газів, в механічну енергію. За цим регулятором ЕБУ орієнтується, коли давати команду форсункам на упорскування палива в циліндр. Без нього, у разі несправності, двигун не заведеться та машина не поїде. Тому в разі найменшої поломки потрібно відразу звернутися до спеціального центру з ремонту, або спробувати виправити проблему своїми руками.

  • Підняти машину, злити олію та відключити АКБ.
  • Після цього вимкнути захист двигуна та кришку ГРМ.
  • Звільнити моторний відсік, відкрутивши фіксуючі болти, призначені для захисту.
  • Зняти ремінь генератора, а потім праве колесо.
  • Замінити деталь новою та зібрати все у зворотному порядку.

Поломка цього приладу могла статися через кілька причин, одна з яких, звичайно, час. Але якщо у вас відносно нова деталь, можливо причина криється в іншому.

  • Можливо, проблема у неякісному маслі. Якщо фільтр або масло замінили не вчасно, це могло призвести до забруднення всередині сальників коленвала.
  • Якщо при ремонті було нанесено подряпини або з’явилися тріщини на корпусі.
  • Якщо стався перегрів двигуна, міг розплавитись ущільнювач у колінвалі. Він не підлягає ремонту, ця деталь повинна відразу ж замінитися.

Температури

Датчик температури призначений для регулювання температури двигуна. Для правильної роботи системи температура завжди повинна бути під контролем і знаходитися приблизно на одному рівні, але трапляються і таке, коли датчик температури зламаний.

Наприклад, якщо градус різко підвищується при гальмуванні автомобіля на світлофорі. Звичайно, при такому стані речей потрібно негайно брати справу у свої руки та приступати до швидкої заміни датчика температури. У такому разі він перший, на що слід звернути увагу.

Заміна датчика швидкості Ford Focus своїми руками Відео

Машина сіпається при розгоні, Ford Focus сіпається при розгоні, На малих оборотах машина сіпається, Смикається Ford Focus 2 ось так старанно я шерстив інтернет, намагаючись визначити причину того, що мій Ford Focus сіпається при найменшій спробі торкнутися педалі газу. Але, я не одразу пов’язав цей факт із тим, що спідометр не працює. Зрештою, я зібрав усі симптоми несправної роботи свого форда:

  • Спочатку, періодично, а потім взагалі перестає працювати спідометр
  • При малих оборотах машина сіпається при розгоні
  • Підвищена витрата палива
  • Читання бортового комп’ютера з споживання палива та високошвидкісними даними від часу натрапили на аналогічну проблему, але потім вони швидко знайшли, замінили лямбда-зонд і весь двигун, зароблений нормально.

Виявив, що в когось ще й плавають неодружені обороти, глухне машина і т.д

У мене Ford Focus 2 2005 року, 1.6 л, 115 л/с, механічна 5-ступінчаста коробка передач. Забігаючи наперед, скажу, що різниці між датчиком механічних коробок Focus 1 і 2 немає. Та й впливає несправний датчик на роботу двигунів обох машин майже однаково.

Став шукати подібні проблеми у власників Ford Focus 1 і 2, як виявилося, чи не у кожного була, чи є така проблема. І винен тому датчик швидкості (або датчик спідометра). Ford Focus Speed ​​Supply Fails, комп’ютер не отримує дані від нього і не розуміє, скільки і коли для подачі палива, також не отримує швидкісні дані і не може показувати споживання та підрахуйте швидкість машини. Замовив штатний датчик швидкості Ford Focus 2, він такий самий, як датчик швидкості Ford Focus 1.

Датчик швидкості Ford Focus SENSOR 550289 (неоригінал),

Датчик швидкості МКПП Ford фокус1, Ford Focus 2 SENSOR

Оригінальний датчик коштує близько 2000 тисяч, але я знаю, що багато в чому неоригінальні запчастини працюють не гірше, та й коштують набагато дешевше.