Оплата через Portmone

Після вибору платежу через Portmone платіжна система почнеться, де ви хочете вибрати спосіб оплати банківської картки або портмону рахунку.

Ціна у платіжній системі Portmone перераховується до долара за курсом Центрального банку тієї країни, де Ви знаходитесь.

здесь ваш код

Якщо у Вас банківська картка у валюті, яка відрізняється від долара, то списання грошей з картки відбудеться за курсом Центрального банку Вашої країни на момент покупки.

Після вказівки платіжних реквізитів та підтвердження платежу, відбудеться оплата товару.

здесь ваш код

Офіційний сайт платіжної системи Portmone https://www.portmone.com

Особливості вибору

Оригінальні передні гальмівні колодки першого покоління Kia RIO мали два типи. Спочатку із заводу встановлювалися K0BA23328Z, але після 08.07.2002 вони були змінені до 58115FDC00, які мали інші розміри.

здесь ваш код

Оригінальні гальмівні колодки були лише барабанні, але встигли змінитись тричі. До 08.07.2002 із заводу стояли 0K30A2628Z, які після змінили на 58315FDA00. Ті, у свою чергу, змінилися на барабанні колодки 58315FDA01, які стали встановлювати на Kia RIO після 18.11.2004.

Передні дискові колодки гальмівні Kia RIO 1
З розмірами — довжина: 91.5 мм.; ширина: 64.0 мм.; товщина: 14.5 мм.
Виробник Каталоговий номер Ціна (.)
Kia K0BA23328Z 1780
TRW 3.3 GDB3206 1025
Kashiyama 3.3 D3062M 570
HSB 4.2 HP1002 545
З розмірами — довжина: 129.0 мм; ширина: 51.4 мм; товщина: 16.5 мм.
Kia 58115FDC00 3000
Sangsin 3.8 SP1113 740
Kashiyama 3.3 D11126M 665
TSN 2.5 2121 500

Заміна гальмівних дисків Kia RIO

Заміна гальмівних дисків Kia RIO – одна з послуг у перевірених автосервісах Москви, які ми підібрали. Серед них є мультибрендові сервіси, а також спеціалізовані автотехцентри з ремонту. Вони позначені на карті значками різного кольору.

У нас розміщуються 125 техцентрів, більшість сервісів вказує в полі ціна, вартість на заміну гальмівних дисків Kia RIO та надають свої послуги поряд з вами. Ви також можете детально знайти, позначивши один з адміністративних округів, метро або район Москви. Телефонуйте у вибраний техцентр, щоб дізнатися точну вартість, записуйтесь. Зверніть увагу на відгуки про СТО.

Бажаєте дізнатися ціни на ремонт Вашого авто?

Ваш запит отримають усі сервіси, ви оберете оптимальну пропозицію

Спеціалізується на технічному обслуговуванні, діагностиці та ремонті автомобілів японського та корейського виробництва. Повний спектр послуг на високому професійному рівні. Вартість 5000 з витратними матеріалами.

Автотехцентр надає повний спектр послуг для автомобілів. Ремонт, а потім крім кузова. Діагностика та ремонт електрообладнання, підвіска, гальмівна система, система кондиціювання та ін. д.

Технологічні потужності автосервісу дозволяють оперативно обслуговувати компанії з малим та великим автопарком, застосовуючи при цьому індивідуальний підхід, гнучку систему знижок та широкий вибір тарифних опцій.

Автосервіс «GM Club» спеціалізується на обслуговуванні та ремонті автомобілів Opel, Chevrolet, Hyundai, Kia, Ravon. Широкий спектр послуг. Є шиномонтаж та автомийка. Запчастини. Працюємо з 1998 року.

Автосервіс «GM Club» спеціалізується на обслуговуванні та ремонті автомобілів Opel, Chevrolet, Hyundai, Kia, Ravon. Широкий спектр послуг. Є Шиномонтаж та Автомийка.

Автосервіс «GM Club» спеціалізується на обслуговуванні та ремонті автомобілів Opel, Chevrolet, Hyundai, Kia, Ravon. Широкий спектр послуг. Є Шиномонтаж та Автомийка. Запчастини. Працюємо з 1998 року.

ЗАМІНА ПЕРЕДНІХ ГАЛЬМОВИХ ДИСКІВ/КОЛОДОК НА КІА РІО 2011-2020 року.

Широкий спектр послуг з ремонту корейських авто. Кваліфікований персонал, розповімо що і навіщо робимо, не залишимо поза увагою та слабкі місця. Власний склад запчастин. Оригінал та аналоги. Комфортний клієнтський зал.

Автосервіс, оснащений сучасним обладнанням, здійснює комплексне обслуговування автомобілів Skoda, Peugeot, Citroen, Chevrolet, Kia, Ford, Nissan. Шиномонтаж, автомийка, установка доп. обладнання на всі авто.

Автосервіс «GM Club» спеціалізується на обслуговуванні та ремонті автомобілів Opel, Chevrolet, Hyundai, Kia, Ravon. Широкий спектр послуг. Є Шиномонтаж та Автомийка. Запчастини. Працюємо з 1998 року.

Широкий спектр послуг з ремонту та обслуговування автомобілів Ford, Hyundai, Mazda, Kia, Renault та інших. Висококласні спеціалісти. Шиномонтаж, слюсарний та кузовний ремонт, магазин запчастин.

Наш сервіс спеціалізується лише на ремонті Kia, Hyundai. Спеціалізуємось на ремонті дизельних двигунів, редукторів, роздаток. Досвід роботи близько 15 років. Гарантія, якість. Його складські запчастини.

Автогермес. офіційний дилер Kia. Професійне обслуговування та ремонт за прийнятними цінами

Які колодки краще вибрати

На Kia RIO 4 заводської комплектації стоять передні колодки Mando, у каталозі 8101H5A25, дискові на задніх колесах – 58302H5A00, барабанні – 58350H5A20. Для заміни підходять Solaris другого покоління.

Вибирають комплектуючі з урахуванням довжини, товщини та ширини, зазначених у технічній характеристиці до Kia RIO 4 (відповідно до року випуску). Не рекомендовано купувати розхідники з азбестом. Його присутність визначають за білим вкрапленням на поверхні, термін експлуатації такого матеріалу значно коротший.

  • TRW GDB3548;
  • Frixa S1K01N; FPK05; S1H27;
  • SANGSIN BRAKE SP1186;
  • Bosch 0986494144; 0986494139; 0986494146;
  • NIBK PN0436;
  • HONG SUNG BRAKE HP1002;
  • Finwhale V1017;
  • Valeo 301021;
  • BM-Motorsport АВ 60001;
  • Hankook Frixa S1;
  • ADR 250311;
  • Bosch 0986494563;
  • Fenox BP 43152;
  • Sangsin SP1239 або Sangsin Brake Sp1399A.

гальмівних, диск

Передні комплектуючі необхідно купувати у перевірених постачальників

Комплект для задньої гальмівної системи має бути якісним, це убереже від аварійних ситуацій на дорогах

Знос задніх гальмівних колодок на Kia RIO. явище звичайне. З кожним автомобілем це рано чи пізно відбувається, тому, як правило, виробники вказують терміни служби деталей за рекомендованих умов експлуатації та періодичність заміни гальмівних колодок. Ігнорування рекомендацій та ознак зносу неминуче спричинить проблеми з якістю гальмування та безпекою водіння в цілому.

  • Очевидний знак зношених гальмівних колодків. це звук високої тональності, так званий квалі, опублікований машиною, коли зупинився. Цей звук створюється стертими гальмівними колодками.
  • При різкому гальмуванні може відчуватись биття. Оскільки носити подушки нерівномірно.
  • На колодках та дисках можуть виникати сколи та тріщини. Тому зношені гальмівні колодки та диски створюють шум та биття при гальмуванні.
  • Протяжність гальмівного шляху та час гальмування також дозволяють визначити зношеність гальмівних колодок. Якщо для зупинки потрібен деякий час, то це означає, що потрібно замінити гальмівні колодки.
  • Занадто слабкі або занадто різкі гальма також є причиною зношування колодок.
  • Якщо при натисканні на педаль гальма ви помітили, що педаль опускається ще нижче, а гальмування не дуже ефективне означає, колодки потрібно терміново міняти.
  • І навпаки, якщо колеса блокуються дуже різко, то зносилася фрикційна накладка і метал колодок треться об диск.
  • У деяких випадках зношування колодок може підтвердити наліт на колесі. Якщо ви стираєте тертя підкладку на колесі, ви можете виявити єдиний вугілля.
  • Якщо ж у ньому міститься домішка металевого пилу, це означає стирання накладки та колодка дряпає диск.
  • І нарешті, найвитратнішим, але найнадійнішим способом визначення зносу колодок є проходження техогляду на СТО. Фахівець СТО огляне стан гальмівної системи та зробить кваліфікований висновок про необхідність заміни гальмівних колодок. А міняти колодки чи ні, вирішувати вам самим.

Ми починаємо наш посібник з пояснення того, для чого використовуються гальмівні диски Kia RIO, це дозволить вам зрозуміти, чому важливо бути впевненим, що вони завжди перебувають у хорошому робочому стані.Гальмівні диски. найважливіша частина вашої гальмівної системи. Очевидно, гальмування на Kia Rio Hydraulic, це система шлангів та масел під тиском, що набуває чинності, коли ви натискаєте педаль гальма. Цей тиск приводить в дію поршень, який штовхає гальмівні колодки на гальмівний диск, встановлений на вашому колесі. Коли гальмівні колодки защемлять диски, ваш KIA RIO почне гальмувати.

  • Ми вважаємо, що в цілому гальмівні диски слід міняти кожні 80 000–100 000 км на Kia RIO, проте важливо знати, що в залежності від вашого стилю водіння та типу поїздки це може суттєво відрізнятися. Фактично, якщо ви в основному їдете автомагістралью і ваші гальма використовуються лише незначно, це значення може збільшуватися, а якщо ви їдете тільки густонаселеною місцевістю, воно може зменшуватися.
  • Простий та успішний спосіб визначити стан гальмівних дисків на вашому автомобілі. під час технічного огляду. Фактично, цей ретельний контроль перевіряє стан ваших гальм, а контролер повідомить вас, якщо вони знаходяться в хорошому стані або необхідно замінити.
  • Дуже простий візуальний спосіб дізнатися, коли міняти гальмівні диски на вашому Kia RIO. це зняти колеса після того, як автомобіль був встановлений на стоянку. Після вилучення ви зможете отримати доступ до своїх дисків та перевірити їх стан. Якщо вони мають великі подряпини або деформації вам доведеться їх замінити. Інакше другий індикатор, який необхідно перевірити. це вимірювання глибини диска по відношенню до краю, якщо це значення перевищує 1 мм, вам доведеться замінити їх на нові.

Особливості вибору

Оригінальні передні гальмівні колодки KIA RIO першого покоління мали два типи. Спочатку K0BA23328Z встановлювалися на заводі, але після 08.07.2002 вони були замінені на 58115FDC00, які мали інші стандартні розміри.

Спочатку гальмівні колодки були барабанними, але тричі замінювалися. До 08.07.2002 із заводу стояли 0K30A2628Z, які пізніше замінили на 58315FDA00. Їх, у свою чергу, замінили барабанні колодки 58315FDA01, які встановлювалися на Kia RIO після 18.11.2004.

Колодки дискового гальма передні Kia RIO 1
При габаритах довжина: 91,5 мм.; ширина: 64,0 мм.; товщина: 14,5 мм.
Режисер Номер каталогу Ціна, )
Качка K0BA23328Z 1780 г
TRW 3.3 GDB3206 1025
Кашияма 3,3 D3062M 570
HSB 4.2 HP1002 545
При розмірах довжина: 129,0 мм; ширина: 51,4 мм; товщина: 16,5 мм.
Качка 58115FDC00 3000
Сангсін 3.8 SP1113 740
Кашияма 3.3 D11126M 665
ТСН 2.5 2121 500

Авто огляди. тест Драйв. Круті тачки. дивитися онлайн

Як встановити захист картера на Kia RIO?

Посібники з ремонту Kia RIO: заміна гальмівного диска

При наявності на робочій поверхні диска задир, глибоких рисок та інших дефектів, що збільшують знос колодок і зменшують ефективність гальмування, а також у разі підвищеного бічного биття диска, що викликає вібрації при гальмуванні, замініть диск. У спеціалізованих майстернях такий диск можна проточити і прошліфувати з обох боків на однакову глибину, але після обробки товщина диска повинна бути не меншою, ніж мінімально допустимою

Мінімальний допустимий гальмівний диск товщини переднього колеса гальмівний диск. 20 мм. Якщо товщина одного з дисків менша від зазначеного значення, замініть обидва диски. При заміні гальмівних дисків обов’язково заміняйте гальмівні колодки на новий комплект

Відпустіть затягування годувальних колісних горіхів з заміщеної сторони диска, покладіть антиколісні зупинки під задні колеса («взуття»). Увімкніть гальмо стоянки За допомогою домкрата підніміть передню частину автомобіля, встановіть на надійні опори, зніміть колесо.

Видаліть супорту, не від’єднуючи гальмівний шланг («Заміна переднього колеса гальмування Caliper»).

3 та закріпіть супорт переднього гальмівного механізму дротом до витків пружини передньої підвіски, не допускаючи скручування або натягу шланга.

Зніміть напрямну колодок (див. «Заміна супорта гальмівного механізму переднього колеса»).

Викрутіть два гвинти кріплення диска до ступиці.

Аналогічно зніміть гальмівний диск гальмівного механізму іншого переднього колеса.

Встановіть деталі у порядку, зворотному зняття.

Перед установкою диска ретельно очистіть привалкові поверхні диска та маточини від іржі та окалини, оскільки навіть найдрібніша частка, затиснута між привалочними поверхнями, викличе биття диска та вібрації при гальмуванні.

Якщо встановлюєте колишній диск, видаліть напилком буртики на робочих поверхнях диска, що утворилися в результаті зношування диска з обох його сторін.