Ремонт варіатора Nissan Teana L33 (JF017E)

Цей варіатор став послідовником JF010E, і тому відповідно до «залози» майже повторює його. Одне з відмінностей полягає в тому, щоб відмовитися використовувати крок-двигун для переміщення конусів. Варіатор Hylobal став більш надійним завдяки використанню нових уніфікованих соленоїдів. Діаротрансформатор, навпаки, менш довговічний через збільшений діапазон блокування, що призводить до зносу її зчеплення. Всі рекомендації та ремонтні та ремонтні рекомендації Nissan Teana L33 абсолютно схожі на попередню, однак, лише для заміни передавальної масла NS-3 повинна використовуватися для заміни трансмісійної масла. Немає інших видів варіатора.

Необхідні інструменти та матеріали

Вам знадобиться кінцеві клавіші (або голови) на 10 і 19 мм, плоский викруток, каналізаційний контейнер, очищення, очищення, воронці. Перед процедурою ви повинні придбати нову масло, а з додаткових деталей буде потрібно:

здесь ваш код
  • Нова касета фільтра для паперу для теплообмінника;
  • укладання корпусу масляного охолоджувача;
  • Герметизація піддонів;
  • Фільтри грубого та дрібного очищення варіатора (якщо в даний час експлуатується на даний момент на машині, занадто забруднена).

Майте на увазі, що для варіатора не є класичним маслом АТФ, але спеціалізовані мастильні матеріали. Продукт CVT Fluid NS-2 (NS-3) з Nissan Company є оптимально придатним.

масло, nissan, teana

здесь ваш код

Повна заміна вимагає придбання двох 4-х Hitchel Oil Can. Коробка включає 7,5-8 літрів.

Заміна масла в Nissan Teana J32 варіатор

Сьогодні більшість власників вищезгаданих брендів (і бути більш точними. всі автомобілі з 2006 року, оснащені варіаторними трансмісіями. CVT), зіткнулися з необхідністю замінити масло в агрегатах своїх автомобілів. Раніше процедура заміни масла у всіх одиницях цього бренду не уявляла ніяких труднощів. є диптина, існує рівень, є чітка процедура «затоплена». Але прогрес на місці не варто. Автомобілі складні через екологію, конкуренцію та т.D. Це плями автомобільна промисловість до нових технологічних рішень.

здесь ваш код
  • Дорожня їзда
  • Повторючі поїздки для коротких відстаней
  • Буксирний причіп
  • Тривалість роботи двигуна на холостому ходу (таксі, пробки)
  • Їзда в агресивних погодних умовах, такі як різкі відмінності температури
  • Їзда в високогір’ї (низький тиск)
  • Рух на дорогах оброблених реагентів, сіль
  • Рух на бруд або пісок

Старіння масла призводить до зміни його фізичних властивостей, і, як відомо, це високі властивості NS-масла для передач варіатора, дозволяють перевести такий момент на валу двигуна до колеса через тертя.

Давайте згадаємо нашу статтю на порталі Legion-Avtodat:

Варіатори Nissan. CVT Re0F06A (Primera). Проблеми з експлуатацією. У цій статті розглянуті питання експлуатації кадрів CVT RE0F06A, але з тих пір ніщо не змінилося у фізичних принципах. NS масло в сегменті розриву. шків. повинні підтримувати свої властивості по всій роботі. Чому ми почали з Primera P12 ? Тому що CVT цього автомобіля був найбільш довговічним і ресурсом. Тільки об’єм нафти, заповненого в коробку цього легкового автомобіля, становив 8.2 літри. Такий об’єм зараз навіть у Теана 2.5 не наливається і вага автомобіля збільшується, двигун сильно сильний. Отже, навантаження на передачу вища. Чому вони почали залити в нього менше, ніж NS-2? Відповідь проста: конкуренція.

Тепер він став модним купити автомобілі на телебаченні та радіо. Що точно слухає майбутніх власників автомобілів? Вони слухають витрачені на кілометр пробігу. Телебачення та радіо учасники замінюються. І ідея залишається в кожній передачі: користь. Люблю, це корисно купувати автомобіль з низькими операційними витратами. Реклама з золотим дощем Полив Неписьменних покупців. І вони вже думають, що автомобіль є єдиним, що робить. так що це не стягує з собою безкоштовно (яка жалість !).

Виробники, разом з творчими менеджерами, швидко налаштовані на хвилі Telecast та виробляють нові сервісні книги, в яких час заміни нафти збільшується через два-три рази, або ніяких змін масла. Таким чином, операційні витрати зменшуються. Якщо раніше машина була розрахована на пробіг 300 000 км, і це було своєчасне, що (замінюючи витратні матеріали кожні 5-10 тонн.км), тепер тенденція така: продавайте за будь-якою вартістю автомобіля, реклама низької вартості послуг. Під час роботи, як можна змінити масло. фільтрувати. Але 100 000 км або три роки він повинен пройти без серйозних порід. І що через три роки? (або 100 000 км). автомобіль повинен бути утилізований, платити додатково та купити новий. Це розроблено весь сучасний флот, ресурс якого рідко досягає 150 000 км. Отже, з такою операцією з підвищеними термінами для заміни витратних матеріалів. Основним ресурсом зменшується через старіння масла. Масло з такими термінами заміни перестає бути насправді нафтою. Але якось треба зробити власника їздити до кінця гарантійного періоду (там, принаймні, трава не росте). і виробники запроваджують коефіцієнти корекції старіння масла. І в цій компанії Nissan вдалося далеко від першого.

Європейські автокони спробували набагато більше і раніше.

Що змінилося різко змінилася в технічному обслуговуванні цих моделей CVT. Параметр з’явився: лічильник нафти. Потрібно уточнювати. Це не старіння датчика, вона не може бути виправлена ​​або замінена. Лічильник старіння. Це математичний алгоритм, вбудований у блок керування передачею. Про сукупність параметрів навантаження, революції. Температура передачі. Він вводить умовно коригувальні коефіцієнти старіння масла для компенсації втрати його характеристик для збільшення інтервалу заміни без суттєвого погіршення характеристик передачі та його ресурсу. Знаючи фізичні характеристики нової олії в новій передачі. експериментальними дослідженнями на стендах, характеристика операції передачі, з урахуванням старіння масла під час роботи. Тоді був розроблений алгоритм вимірювання, який при приблизному розумінні показує нам час пошуку масла при високих температурах. І вища температура, тим швидше масло втрачає свої властивості, а лічильник збільшує значення.

Вікно екрану сканера з значень лічильника масла у CVT

Тепер нафта в цих передачах здійснюється, коли вартість старіння нафти становить 210 000. Така процедура. При цьому погляд на значення, якщо не перевищує. Масло не змінюється. Але на практиці, ніяких передач «не живе» до таких значень. Коли свідчення, навіть 60 000. CVT вже вимагає ремонту або заміни.

Приклад Teana J31 2005. Лічильник старіння 67247

Коробка вже потрібна, недостатньо P0868, але вона відразу після розігріву до робочої температури і з’являється.

Причина високих значень. Перегрівання передач. І причини перегріву просто банальні. Забрані радіатори (як ви знаєте, радіатор охолодження передачі вбудований у систему охолодження двигуна), а також найважливіша причина. Монтаж захисту металевих картер. Коли перегрів нафти, він швидко втрачає свої властивості, тиск падає. і передача починає зупинятися і пошкодити.

Одного разу офіційні дилери дуже добре заробляли за додатковими можливостями під час продажу. Просто не купуйте автомобіль у базовій конфігурації. вона все в параметрах. Як один з варіантів. Станція захисту Картера. І так залякано власниками. Вони бояться без неї!

Що відбувається при встановленні захисту. Podcast Space сильно перегрівається. Гаразд, якщо автомобіль їде з низькою швидкістю і навантаженням. І якщо він стоїть у пробці в спеку ? Моторні каталізатори (і це обов’язковий атрибут сучасних автомобілів з системою для зменшення витяжної токсичності), що нагрівається до температури 450-500 градусів. Ця робоча температура. Але проблема видалення тепла різко зростає в пробках, коли машина фіксується. Плюс, захист металевого картера повністю перекриває вентиляцію простору подкастування. Перші ящики перегріваються на Мурано. Теана з двигунами 3,5 л. Існує дуже «тісний» двигун під капотом. Тоді Теана з 2,5-літровим двигуном (всі вони виділяються і мають два 500 градусних каталізаторів під капотом). Останні є xtrail і qashqai з двигунами циліндрів Row 4 X. Вони мають багато просторого під капотом і каталізатором, скажімо, один.

Вікна екрана екрана з помилками тиску в CVT

Якщо власники своїх автомобілів (особливо Теана. Мурано) звернув увагу на піддону CVT, потім вони бачили охолоджувальні краю на самому піддоні, а на Мурано ще один спеціальний спойлер стоїть до напрямку повітряного потоку саме на лотку передачі. Всі це перекриття з металевим аномальним захистом картера. Природно. Переробка переробки та його ресурс значно зменшується. Виявляється, що власники самі зменшують ресурс своїх автомобілів, за свій рахунок, до радості дилерів та їх подання.

У минулому році, коли Nissan був Borred за допомогою відмова від CVT передачі в нашій країні (не працює до кінця гарантійного періоду). Ні в будь-якій країні немає такого розбиття статистики. Делегація інженерів з заводу прийшла, провела вивчення ситуації та укладена:

Низька експлуатаційна культура, перш за все, ігнорує інструкції з експлуатації автомобілів. Це, перш за все, приписувати двигун (і передачу) в зимовий період часу. Масло в CVT розігріває систему охолодження двигуна, але власники та двигун не розігріваються. Один раз. Так, і ваш менталітет. наприклад, сусід у гаражі сказав, що двигун не потрібно розігріти (він тільки вийшов учора з дизайнерського бюро Nissan. Все знає). Тоді початок руху на не теплу машину з великими навантаженнями, помилка, гонки на кордоні. Це, як правило, окрема тема з прикордонним входом. Так багато власників почали скаржитися, що після прибуття на кордон вони мали чудовий. Величезне навантаження на вузли передачі може призвести до деформації елементів, і це було написано неодноразово. Це всі ті ж самі власники, які підштовхнули колесо до бордюру з електроенергією керма, отримуючи свій збиток, намагаючись вийти з стоянки, набравши рульове колесо. Кордон виявляється сильнішим у цій ситуації, власники змінюються ушкоджені внаслідок цього маневрного керування електроенергією. Повна прикордонна кам’яна перемога над власником автомобіля автомобіля. У інструкції з експлуатації, докладно пофарбований, як керувати автомобілем, але ніхто не читає.

Низька кваліфікація обслуговуючого персоналу. Тут все просто. Головне. заробляти гроші, а проблеми автомобіля після продажу все ще змінюються на власник автомобіля. Що там, коли в офіційних дилерських центрах не знають процедуру заміни масла. У той же час співробітники цих центрів на всіх профільних форумах з піною в роті доводять, що немає нафтових старінь, не потрібно їх скинути, і вони мають всі автомобілі, які працюють без проблем Дуже дивно Позиція, що працює у дилерському центрі, першим порушує правила наступного, що чітко написано: «Після заміни масла лічильник старіння повинен бути зниженим!». Ну, правила написані інженерами компанії. Безумовно, дизайнери краще знають, що і як вона повинна працювати на цій машині. І той, хто вважає, що він розумніший раптом інженерів заводу Nissan. Одне питання виникає до нього: чому на Дрої не є головним дизайнером Nissan, добре, або, принаймні, інженера цієї турботи?

Ситуація з установкою металевого захисту піддонів, нібито для поганих доріг призвело до пише перегрівання передач. Компанія вирішила безкоштовно замінити всі агрегати, збільшивши гарантійний термін до 5 років, якщо пробіг не перевищує 150 000 км. Цікава картина, наші чиновники, заробляючи продажі та встановлення захисту картера, загрожував агрегатам, Nissan повернути репутацію, змінює всі передачі за свій рахунок, а дилери не завжди погоджуються змінювати їх. вони не вигідні. Представники заводу були шоковані інноваціями наших дилерів для розвитку монтажу. Іншими словами. Встановлення будь-якого ненормального захисту цих машин заборонено, він порушує взаємного простору тепла у будь-якому випадку.

Погана дорожня поверхня. У цьому випадку це не погані дороги. Як бруд, сніг. Там, де власники викинуті на свої автомобілі, завдають шкоди всім типам передач абсолютно. Бідна пальто. Це, перш за все, суглоби та хвилі, що призводять до коливальних процесів у передачі, що руйнує масляну плівку в zazon посилання. шківа. Засуджуючи дослідження, компанія конкретно для російських дорожніх умов (я розглядаю будь-який інший стиль водіння), випустив нове програмне забезпечення для контрольних установок. Сутність модифікації така. це динамічний тиск збільшується, ризик скидання шківів зменшується. Всі власники повинні замінити програмне забезпечення в блоках, для цього заводу випустила нову службову компанію, яка зв’язує дилерів, щоб називати власників до перепрограмних блоків. Але це робиться з нами «рукавами», процедура перепрограмування займає близько 15 хвилин. і виглядає так.

Перевіряється за допомогою номера модифікації сканера

Після цього таблиця перевіряється. Чи є заміна. Для кожної моделі залежно від конфігурації є програма з програмою. Таблиця заміни у форматі Excel, і ви можете швидко перевірити його. Яка модифікація має замінити.

Після цього процедура миготви блоку запускається в окремому меню сканера.

І сама процедура:

Після перепрограмування процедура відкалібрування блоку керування, еризація даних EEPROM. Таблиця калібрування та перезаписуйте його (кожна коробка унікальна і має свій власний калібрувальний стіл, який записується в спеціальному чіпі на піддоні коробки.

Тільки після того, як все це можна вважати, що підтримка передачі повністю закінчена.

Ігнорування інструкцій з ремонту автомобілів призводить до швидкого розбиття своїх агрегатів. Тому, якщо немає впевненості в правильності дій, то краще не робити нічого взагалі. Іншими словами. Якщо ви не впевнені або не знаєте, чи лічильник старіння старіння масла в передачі після його заміни, то насправді краще не змінювати масло. Машина буде більше. Оскільки у випадку ігнорування цієї процедури тиск у коробці не є регулярним, і це досить швидко пошкоджує. І якщо власник повністю ігнорує вищезазначені правила, то на 10 000 км, коробка поставляється в повному зневазі після «Наступного заміни масла».

Теана J32 характеризується багатством комплектів, від основної елегантності та до верхнього Premium Plus, а 4WD автомобілі мають свої модифікації:

Основна версія елегантності є єдиним варіантом оснащення, де немає шкіряної кабіни.

  • регулярна сигналізація;
  • Система розподілу гальмування EBD;
  • Система довідки водія при гальмуванні ЄБА;
  • Чотири подушки безпеки (бічні та фронтальні);
  • Шкіряний рульовий механізм та регуляторний важіль;
  • дощ / світлові датчики;
  • Електричні дзеркала / вікна;
  • клімат контроль;
  • Багатокульовий;
  • аудіосистема з шести динаміків (CD / MP3);
  • маршрутний комп’ютер;
  • Абс;
  • центральний замок;
  • круїз контроль;
  • Непереможний доступ;
  • Іммобілайзер.

Існує нагрівання передніх сидінь, передня підлокітка встановлюється колісні сталеві колеса R16, FOG Lights, складання бічних дзеркал здійснюється за допомогою електричного приводу.

У стовбурі розташовано повнорозмірне місце, рульова колонка регулюється у висоту.

Найбільш «зачарований» автомобіль TEANA-2. у преміум-чотири конфігурації, крім перелічених варіантів тут ще існує додаткова:

  • Надувні подушки безпеки (тип «штори»);
  • Система ESP (стабільність курсу);
  • шкіряний салон;
  • бі-ксенон;
  • Автоматичний коректор фари;
  • навігатор;
  • Bluetooth;
  • камера заднього виду;
  • Мультимедійна система.

Також забезпечив шайбу фари, у конфігурації проходить колеса сплаву R17.

Робота та особливості варіатора Nissan Teana

Пристрій цієї коробки передач має такі компоненти, як: механізм, в якому змінюється варіатор з двигуна, а передача обертається момент, фактичний сам CVT та систему, яка керує всією своєю операцією самого себе.

У ванній коробці передач з Nissan Xtronic використовує один з найпоширеніших з’єднань двигуна та скріпленої передачі, яка здійснюється за допомогою перетворювача крутного моменту. Він гарантує тривалу службу до варіатора, роблячи обертання гладкими.

Важливо пам’ятати, що шкода не буде застосовуватися лише у тому випадку, якщо заміна рідини в Nissan Teana реалізується без помилок. Деякі автомобілісти вважають за краще довіряти своїм автомобілям у руках фахівців, але найчастіше багато хто намагаються зробити цю процедуру особисто. Для того, щоб заміна була невиправданою та простим, вона пропонується для того, щоб зробити цю роботу.

Як змінити масло в варіаторі Nissan Teana J32 2.5 Зробіть це самостійно?

Nissan Teana J32. комфортабельний автомобіль середнього та ділового класу. У Російській Федерації цей автомобіль стає все більш популярним завдяки поєднанню естетизму та довгого життя. Однак для того, щоб Nissan Teana J32 служити довшим, ніж його гарантійний термін, його власник повинен вміти належним чином піклуватися про системи та деталі цього автомобіля.

Одним з важливих автомобілів для довгострокового обслуговування автомобіля є періодичне оновлення масла в варіації. Але як дізнатися про необхідність заміни мастила передачі? Як зробити повну заміну масла в Nissan Teana J32 2 варіатор 2.5 Власні руки? Яке масло підходить для передачі вагонів? Що станеться, якщо ви не замінюєте змащення вчасно? Відповіді на кожну з зазначених імпульсів. у статті.

Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 j32)

Масло в варіації Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana J32) передній привід рекомендується не рідше, ніж кожен 60 000 км.

Оригінальна олія в варіаторі (CVT) CVT Fluid NS2 (4L) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід Kle5200004. 2 шт

Оригінальний фільтрувальний масляний варіатор Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід 317261xf00

Оригінальний варіатор піддони Lasing (CVT) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід 313971xf0d

Заміна масла та фільтрів у варіаторі на Nissan Teana II

Оригінальний фільтр варіатор (грубоподібний фільтр) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід 317281xf03

Замок Tyan Pold Cork Layout (CVT) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) Фронт-драйв Nissan 11026ja00a

Для автомобілів з переднім приводом!

Безкоштовна доставка починаючи з саду кільця до московської кільцевої дороги!

Безкоштовна доставка до таких країн: Росія показує більше показати менше

Масло в варіації Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana J32) передній привід рекомендується не рідше, ніж кожен 60 000 км.

Оригінальна масла в варіаторі (CVT) CVT Fluid NS2 (5L) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід. 2 шт

Оригінальний фільтрувальний масляний варіатор Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід 317261xf00

Оригінальний варіатор піддони Lasing (CVT) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід 313971xf0d

Оригінальний фільтр варіатор (грубоподібний фільтр) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) передній привід 317281xf03

Замок Tyan Pold Cork Layout (CVT) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32) Фронт-драйв Nissan 11026ja00a

Для автомобілів з переднім приводом!

Безкоштовна доставка починаючи з саду кільця до московської кільцевої дороги!

Безкоштовна доставка до таких країн: Росія показує більше показати менше

Оригінальне моторне масло Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 фронтальний привід) 5L 5W40 Nissan 3 Ke90090042VA

Оригінальний масляний фільтр Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід) 152089f60A / A52089F60ARV

Оригінальний розсувний Тянь Тіан Корк Корк 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід) 11026ja00a

Оригінальний повітряний фільтр Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana J32 фронтальний привід) 165463j400 / A65463J40MVA / A65460Z00MRV

Оригінальний фільтр салону Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід)

Оригінальні Nissan Oils «Advantage 3», створена спеціально для автомобілів Nissan, старше 3 років.

Завдяки зменшенню витрат, вони пропонуються за зручними цінами.

Безкоштовна доставка до таких країн: показати більше показати менше

Оригінальне моторне масло Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід) 5L 5W40 Nissan KE90090042R

Оригінальний масляний фільтр Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід) 152089f60A / A52089F60ARV

Оригінальний укладання слотів Corkinissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід) 11026ja00a

Оригінальний повітряний фільтр Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana J32 фронтальний привід) 165463j400 / A65463J40MVA / A65460Z00MRV

Оригінальний фільтр салону Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 (Nissan Teana J32 передній привід)

Безкоштовна доставка до таких країн: показати більше показати менше

Оригінальне моторне масло Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 j32 фронтальний привід) 5 л 5w40 nissan ke90090042r

Оригінальний масляний фільтр Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 J32 Фронтальний привід) 152089F60A / A52089F60A / A52089F60ARV

Оригінальний укладання слотів Corkinissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 j32 фронтальний привід) 11026ja00a

Оригінальний повітряний фільтр Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 J32 Фронтальний привід) 165463j400 / A65463J40MVA / A65460Z00MRV

Оригінальний фільтр салону Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 J32 передній привід)

Оригінальні свічки свічки (6шт) Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 j32 переднього приводу) 22401jd01b

Оригінальна гальмівна рідина Nissan Tiana 2.5 182 LAN 2008-2013 рр. (Nissan Teana 2.5 j32 передній привід) dot4 (1 л) ke90399932

Безкоштовна доставка в московській кільцевій дорозі

У коментарях до замовлення, вкажіть VIN, щоб перевірити застосовність частини.

Продукт доступний під замовлення. Термін поставки. 2/3 робочих днів після отримання передоплати на карту Сбербанку. Передоплата. 30% від вартості товарів. Продукт замовляється постачальником під конкретним клієнтом і не підлягає поверненню та обміну.

Повна заміна масла в варіаторі JF010E / Re0F09A

При покупці автомобіля я зрозумів, що я пов’язую себе, варіатор. це примхлива річ, і його технічне обслуговування повинні бути приділені більш увагу, ніж до інших сортів коробки передач.

Для себе я вирішив змінити витратні матеріали абсолютно скрізь, де вони взагалі.На заміну масла в двигуні писати безглуздо, це не цікаво. Вилив до Nissan 5W40, поки я їду, тоді давайте подивимося.

Дуже довгий час придбання необхідних витратних матеріалів для повної заміни масла в передачі.Більшість з усіх засмучуючи мене чудовий фільтр очищення, який продається лише в оригіналі за статтею 317261XE0A. Для нього, щоб бути чесним, дати 4 тисячі в цьому районі. Рублі я не був готовий, бо в ньому немає ніщого надприродного, звичайного паперу всередині без будь-яких клапанів і т.D. Почав читати, винайти, як я можу правильно. Як кажуть «і піднімаються на новорічну ялинку, і не подряпайте» (подібні висловлювання досить багато, ви розумієте).

Мені сподобався варіант від Trancool. Я замовив танцівницю кронштейна, щоб ви могли витирати фільтр передачі від Subaru.Ось така коробка, яку я прийшов:

Я розповім про його використання та встановлення нижче.

Я дам список, який я використовував для заміни: 1. Idemitsu CVTF трансмісійна масла (мистецтво. 30455013746) (3 каністри з 4 літрів) 2. Кронштейн-база дистанційного фільтра автоматична трансмісія Trancool (M20 / H8) 3. Kibi Variator Pallet Incaket (мистецтво. AFB040016) 4. Фільтрувальна сітка в веб-піддоні Cob-Web (Art. 113380) (є нюанс!) 5. Гвинтовий фільтр під кронштейном Сакура (мистецтво. Tc1018) 6. Звичайно, ганчірки, бензин / розчинник / розчинник і т.D., Що станеться під рукою.

Вибрав підходящий день з другом, щоб замінити, щоб ви могли добре працювати.

Він почав працювати і відразу ж щось пішло не так 🙂 Теана настільки низька, що я навіть не пішов у звичайний, здавалося б, звичайний гараж. Ми повинні були покласти дошки.

Шестикутник викрутіть дренажну трубку піддону. Масло ну, як нафта щось подібне до темного нефільтрованого пива. Об’єднані /. 6 літрів.

Далі, відкрутіть всі болти, що забезпечують піддон. Видалений піддон. Перед видаленням хвилювання присудив, що знаходиться всередині, що на магнітах.

Так, здається, немає нічого критичного на магнітах, звичайним зносу продуктів.

Я почав мити все, бензин, киньки. Магніти витирають просто чисту ганчірку.

Далі почав відкручувати фільтр грубого очищення. Будьте обережні, один болт коротший, ніж інші. Отже, перезавантаження фільтра, я трохи. Коли він відійшов від його посадкового місця, під ним під тиском, інший /. 200-300 мл. Автомобіль до того часу стояв близько години з видаленим піддоном. Я був упевнений, що вся масла, навіть через цю сітку, склянку. Але, мабуть, сітка була настільки закупорювана, що через нього масла не хотіла.

Зазвичай цей фільтр промивають картонно-клініром, алкоголем та подібними засобами. Але ви ніколи не чистять його повністю. Я був спочатку налаштований на заміну його, без промивання!

На жаль, без змін не коштували. Цей фільтр, який я купив, має довшу шию під глибшим піддоном (цей ящик має величезну кількість випадків для різних автомобілів). Але це не неприємність! 1 хвилина болгарської музики та фільтр готові до встановлення. До речі, при покупці цього фільтра я спочатку знав, що він повинен бути обрізаний.

Далі я розмазав піддон з сірим герметиком, поклав нову прокладку Кібі (від оригіналу це не відрізняється, швидше за все, це в оригіналі та брехні), загвинчується піддоном назад до місця.

Як герметик схопив, було вирішено почекати деякий час. І який цей час був марним втрачати, в той же час змінив масло у грі.

Для того, щоб дістатися до чудового очищення фільтра, потрібно розібрати переднє колесо від водія та шафка. Старий фільтр не фотографував, кинув його відразу.Це почалося найцікавіше Я не думав, що фільтр настільки низький і так близько до підкадрів. Мені довелося шукати, де прикріпити його вище, так, щоб шланги досягнуть і не згинаються. Здається, це знайдено, але запобігає одному вухо на коробку. Мені довелося сказати горі.

Все, нарешті, зловив ситуацію, фільтр зайняв своє місце. На кронштейні є дві фітинги. Обидва з них я посадив на різьбовий герметик (синій абРО). Якщо прості слова, що підходить, що знаходиться в середині кронштейна, сукні насадки. Ліва насадка. зворотна, вона не одягнена.

Ми йдемо далі, наливаємо плавлені /. 6 літрів масла назад через зонд. Fix-ціна може просто підходити. Свіжа масла виглядає так 🙂

Затоплений маслом. Ми йдемо до труби. Вставте пляшку, я використав 1.5 л. Друг потрапив за кермом, розпочав двигун, стара брудна масла текла від повернення.

Приблизно літр злився, приблизно літр вилив. І так у колі, поки я не закінчив свіже масло в тростині 🙂

Встановіть насадку повернень, зачепите колесо.

Заміна завершена. Залишається встановити рівень. Я трохи переповнений, але шприц і трубка з крапель вирішили це питання. Рівень встановлюється гарячим з двигуном, бажано добре підігрівається варіатором. Я встановлюю температуру варіатора 66 грамів.

Після заміни автомобіля, як він пройшов легше. Пікові значення тиску первинного та вторинного контуру виросли (тому заміна обох фільтрів потрібна для кожної зміни масла).

Сервіс у часі їх різноманітні! Якщо є питання. запитайте, я буду радий відповісти, скажіть.

Частота заміни рідини передачі в варіаторі

Що стосується процедури заміщення мастил у варіаторі TEANA-2, існує безліч суперечок, наведено різноманітні дані.

Сам автовиробник стверджує, що протягом усього операції контрольно-пропускного пункту здійснюється лише діагностика на витоку нафти, рівень змащення перевіряється у передачі.

Масла, заповнені з фабрики, повинні бути достатньо для всього терміну служби платника коробки передач, приблизно 210 000 км.

У цьому випадку Teana J32 оснащена системою ECU, яка реєструє рівень погіршення характеристик передавальної рідини (необов’язковий ТЗ), але зворотний відлік не в кілометрах, а в точках.

Накопичення великої кількості таких умовних агрегатів означає, що масло втратило свої робочі властивості і повинна бути замінена.

У повсякденному житті ЕКЮ часто називають датчиком або лічильником старіння, але це не зовсім точно, оскільки на коробці передач немає спеціальних контролерів.

Тут діагностичний аналіз виконується електронною системою, а оцінка «накопичується» швидше «:

  • висока швидкість;
  • у міських пробок;
  • З підвищеними навантаженнями (наприклад, машина часто їздить з причепом) або у високогір’ї;
  • через різкі прискорення;
  • В жаркий сезон;
  • Коли він вислизнув.

Чим вище робоча температура передачі, тим швидше залежними агрегатами, і при заміні TZ, лічильник повинен бути скинутий, ця процедура здійснюється на сотні за допомогою спеціальних сканерів (консультант-III та ін.).

Але на практиці багато власників автомобілів змінюють нафту на коробку передач «, і деякі навіть не знають про існування ЕКЮ.

Російські дилери рекомендують замінити ТК на автоматичну трансмісію Nissan автоматичної передачі щонайменше 90 000 км запуску, під час роботи автомобіля в складних умовах (з збільшенням навантаження, у режимі швидкості). 60 000 км.

Фактично, багато водіїв частіше змінюють масло в варіаторі: кожні 30-40 тисяч кілометрів хтось дотримується норми 20 тисяч кілометрів.