Ознаки розбиття

Зроблено для себе важливий висновок. Головний вбивця рульової стійки, незалежно від автомобіля. це дорога. Це «відмінно» за їхньою якістю дороги в нашій країні призводить до того, що ви повинні купити ремонтний комплект, провести час і гроші на візит до ста, Санкт-Петербурга та будь-якого іншого міста. Найгірше у вашій місцевості, чим частіше ви зіткнетеся з такими явищами, як спинка, стукіт і вібрація.

Якщо у вас є машина з гідравлічним або електричним потужним, ви багато в чому пощастило. Вони добре працюють на високоякісних імпортних машин. Але тут їх видалення, заміна або ремонт. завдання тільки фахівців.

здесь ваш код

Ваша місія полягає в тому, щоб виявити несправності вчасно. У випадку рульової стійки характерні ознаки розбиття:

  • Рульове колесо стає важче обертатися у певних позиціях рульового колеса;
  • У стисках ПП з’являється характерний звук;
  • в рульовому колесі дає вібрацію;
  • Якщо це сітка крові, гідравлічна рідина починає текти;
  • Рульове колесо не повністю повертається до початкової позиції після повороту;
  • Обертання рульового колеса, колеса обертаються не відповідно до повороту оперативної пам’яті.

насос, ford, focus

здесь ваш код

З проблемами ПП є два способи вирішення проблеми. змінити елемент до нового або спробувати відновити. Дізнайтеся, скільки коштує ремонт та елементи, порівнюються з цінами, які пропонуються майстри. Багато сотень, як я помітив, навіть якщо це можливо, зробити з невеликим ремонтом майстра, запропонованого змінити рейку. Це корисно для них, оскільки заміна коштує більше, ніж незначний ремонт. Тому що я раджу вам знайти перевірену автосервіс, де ви не будете обманювати, але зробить те, що вам дійсно потрібно.

Хоча деякі самі знають, де він знаходиться у своїй авторенціальній, в яких магазинах вони продають хороший BU RR і як вони можуть бути змінені з власними руками. Якщо є вітчизняні старі автомобілі, я підтримую внутрішній ремонт. Для більш нових автомобілів і особливо іноземних автомобілів я настійно рекомендую не відремонтувати стійку своїми руками. Занадто відповідальна робота.

здесь ваш код

Гідравлічна система рульової системи зазвичай не вдається через порушення герметичності, що призводить до зменшення гідравлічної рідини в системі або внаслідок природного зносу частин механізмів. Крапля в рівні рідини можлива внаслідок скелі шлангів та трубок підсилювача. Основними ознаками несправності системи є:

  • Витік рідини;
  • Зворотні удари на рульовому колесі;
  • Повороти рульового колеса з великими зусиллями;
  • Підвищений шум при роботі;
  • Вібрація;
  • Нечітка робота гідравлік.

Ремонт

Ремонт насоса Gur Ford Focus 2 У різних автосервісі можуть зробити це приблизно 6000, процес його видалення становить близько 4000 А, я майже забув, Ford Focus має таке захворювання: з часом, десь на бігу зазвичай після 25 000 км може Почніть витік придатності.

Швидше за все, ви повинні змінити телефон.

Можливо, звичайно, датчик пронизаний. Що робити?. змінити датчик (коштує близько 2000).

Хоча, як варіант, ви можете просто вигнати вилка на своєму місці, щоб не витрачати гроші на новий. Я знаю, тому вони роблять, хоча я краще замінив його новим.

Ще однією частиною проблемою: може почати їсти клапан.

З цього можуть бути шланги розірвати, а рідина стискає. Як бути? RELEASE 2: або купити новий насос, або спробуйте загострити новий клапан (ви можете і під замовлення).

Насос Gur Ford Focus в Росії

Пізніше кріплення генератора приймаються обома болтами, так і горіхами. Роз’єми відключені. Розширювальний бак також видаляється. Зніміть шків болти тут чотири.

Зніміть шківу. Відмінивши верхній штифт, тримаючи генератор, зніміть сам генератор. Роз’єм відключається від гідравлічного перемикача.

Трубка, що надходить з танка, видаляється. Зніміть кріплення насоса чотирьох болтів. Все, насос можна видалити. Встановити все у зворотному порядку. Рідина в резервуарі виливають у прокачування резервуара, система перетворює гідравлічний насос Ford Ford Focus 2.

Ремонт насоса Gur Заміна ремонту насоса та генератора

І так, як пообіцяв короткий інструкцію з монтажу насоса Gur для Ford Focus 2 з двигунами 1.4-.один.6.Що потрібно для роботи: Torx T40 Studner для Torxa (затяжні болти дуже нормально) Плоска викрутка для скелелазіння залози Valamaslo Gur (для змащення деталей під час збірки) молотком (необов’язково). Насос набір Gur: Emmetec Fo8002Kitvnutracter Насос: MSG NI001ROTOR. Це набір, але фіг знає, який якісний) насос клапан: MSG FO044Valve

І так, у нас вже є розібраний насос, який чекає нових запасних частин, щоб почати, витягніть стару залозу, використовуючи плоску викрутку, ми приймаємо відповідну голову та забивають залозу на своєму місці. Далі, обережно покладіть шківу в насос (добре, або спочатку змінити вал на шків, використовуючи витяжний). Після часу валу ми починаємо збирати всередині

Носіть найширша прокладка (ну, навколо такого кільця) у місці, виділеному ним, встановіть редукуючий клапан і охоплює всю цю справу 2 частина корпусу (ну добре ви прості) і затягуйте болти. Я переставив всередину з мас-насоса до оригінального насоса, тому я не замовив деякі частини. Найголовніше, не забудьте змащувати все, коли збирати, принаймні трохи. Загвинчуйте датчик тиску та керуйте канавною трубкою з резервуара.Зібраний? Не крутити це так само, знайшли іграшкову млинець. Кручений? Eh все обертається, не боляче? Супер! Ви чудово, зараз шукаєте офіс, який займається ремонтом Гура та погоджується перевірити ваш насос)) Наш насос повинен випускати десь 108 атмосферного тиску.

Це не закінчиться на цьому, я поїхав додому вчора, і я розумію, що фари ледве блищать. Включений тестовий режим IIIa Tidy 11 Volt заряджання Хм, який сміття? Прийшов додому, взяв замок і виміряв на батареї 12.39 Про неактивний, на холостому ходу 14.9, дивно. Перевірка знову заряджання 12! Szukoblin, Ну, добре, я думаю, одна фігура, щоб перейти до служби, щоб змінити гур насоса та труб (чи не було добре) видалити ген, обмотка звучала, звучали діоди, звучали всі правила. Висновок? Прааавічно розмовляв реле регулятора! Я подивився на те, що це було, виявилося, що це вже не стояла орига, а транспа IX131HD, добре, це було не слабким, це було не слабке близько 150k приблизно, я пішов шукати, де є, я знайшов, Те ж саме 2500! (Магазини, як правило, Orrenels вже знаходяться в краю! на emex it 870!) Ну, куди йти, купатися Покладіть, чек. Заряджання 14.4! Урааа ми виграли)) Насос з трубками також встановлюється, але є прітчани на тцометрі Zv14817 труб: їх геометрія, вона відрізняється від родичів, я повинен був злегка зігнути, сторону, яка в залізниці входила: місце установки гумки тут менша глибина, ніж походження, але все.Загалом, ось все. Дякую всім, я пішов відпочивати! ))

Ремонт насоса Gur Ford Focus 2

Проблема: футовий насос Уряду на Ford Focus 2. Спочатку не сильний. Потім він почав бігати так, щоб 100-150 км налив майже літр нафти (під капотом, все було в олії, навіть підвіска-ремінь розкидав масло по всьому моторному відсіку).

Як результат, я купив використаний насос з пробігом 60000 км і тиждень гарантії та рідини.

Завдання: Замінити насос GUR для Ford Focus 2.

Процедура заміни гуру насоса на Ford Focus 2

Шланг високого тиску на 18, і він повинен був згорнути на наждаку, щоб принести люкс

Тут на такому подіумі сам насос прикріплений, а подіум пізніше до мотора

Новий насос на подіумі, зручніше закріпити до нього (але не затримувати, потрібно затримати, коли все стає на місці, так що кріплення шлангу), а потім закріпіть до двигуна.

Ремонт насоса Gur Ford Focus 2

Існує не дірка, а досить глибоко пробурена.У цій картині справа, діаметр 7,4 і глибина 16 мм були написані справа

Федоон тонкий. 1 літр буде достатньо для Earrigne. Провалити.

  • Відступив гур насос таким чином: демонтаж / встановлення, я використовував звіти з Shapkinlavad:
  • Звіт і назад
  • Мій епічний досить довгий, хто хоче читати, ось коротка історія
  • Після того, як всі муки, спроба була прийнята іншим втручанням
  • Покласти насос B
  • З усіма розширеннями і наприкінці закріплення сайту)
  • Весь успішний ремонт.

І не протилежне до синтетики та мінеральної води? Зрештою, червоний йде також у автоматичній передачі та змінюється рідше зеленим.

Після відремонції рейки через 12 років я був затоплений червоним, і вони сказали, що зелений розлив тільки в Егур, вона була на мінеральній основі, червона синтетика, її та ціна не дешева. Я не думаю, що в особливих.Гідравліка буде обманювати.Так, і я відчував різницю, між зеленим і червоним, на обох 4-го року я розгорнувся.

Так, і причиною ремонту залізниць була зокрема, через зелену рідину.Для гуру краще залити червоним.

І не протилежне до синтетики та мінеральної води? Зрештою, червоний йде також у автоматичній передачі та змінюється рідше зеленим.

Після відремонції рейки через 12 років я був затоплений червоним, і вони сказали, що зелений розлив тільки в Егур, вона була на мінеральній основі, червона синтетика, її та ціна не дешева. Я не думаю, що в особливих.Гідравліка буде обманювати.Так, і я відчував різницю, між зеленим і червоним, на обох 4-го року я розгорнувся.

Так, і причиною ремонту залізниць була зокрема, через зелену рідину.Для гуру краще залити червоним.

Добрий день, будь ласка, допоможіть пораді з пошуку проблеми!Останнім часом невеликий тремтіння з’явився схожий на шліфування піску в рульовому механізмі або легких приладів, що лежать.

Симптоми виглядають наступним чином: 1) Вдень у спеку, коли ви можете обсмажити кебаб у двигунному відсіку) з’являється через 30 хвилин після початку їзди), криза не знаходиться на всьому діапазоні обертання.

При поверненні до лівої сторони відчувається сильніше4) момент може бути покращений, то помилка рульового керування силою, а також безодні. Gur не вимикається.5) Помилка зникає майже відразу, навіть якщо ви не приєднаєтеся до двигуна

Ремонт насоса Гурт. Заміна клапана

Фокус-захворювання. механізм керування. У моєму випадку це гуляний насос Gur, а не працює гурма на гарячому на холостому ходу через занурений клапан або клапан з сильними кредитами.Замовити новий насос призначений. Було вирішено почати з заміни VSG-байпасного клапана. MSG FO 044 Клапан.Я відзначуй особливість при видаленні насоса GUR. вам не потрібно відкрутити фітинги на гурю насоса. Труба високого тиску легко видаляють з приводу, і також легко вставляється, коли верхній лівий болт закріплення насоса, який утримує дужку високого тиску труб. Страх не варто. Якщо все зроблено правильно, рідкий гур з трубки не буде заливати роторний простір після складання.Інша проблема, коли демонтаж Гур насоса. лівий нижній болт. Щоб відкрутити це, вам потрібна 10-кратна голова з гнучким розширенням, як на фото нижче. Я не був затягнутий. Швидше за все, насос вже змінився в минулому на оригінальному (відновленому).

Процедура видалення гура насоса така: 1. Видаліть гур танк. Для цього зніміть фари, насосну рідину. Зніміть кріпильний болт. Затягніть затискачі. Трубки з чистою ганчіркою. Танк з витрачанням дерев’яних чопперів і залити дизельним. У мене є сітка в танковій гурі були забиті в смітнику. Зубна щітка і Wasolar очистили її.2. Зніміть генератор. Відкрутити першу гайку з шпилькою та верхньою болтом. Потім болт на бік приводів. Не забудьте видалити термінал і відкрутіть масу на генераторі. До цього зніміть термінал від акумулятора.3. Тепер видаліть сам насос gur. Почнемо, ми сльозить 4 болти за 10. Трубний гур акуратно видаляйте методом, описаним вище і покладіть на кінець трубки чистою ганчіркою, щоб уникнути введення бруду. Відкрутіть нижні болти, потім верхній. Обережно витягніть Т.До. може видалити залишок рідини на ремені.

І далі або замінюючи насос або спробу ремонту.

У моєму випадку, насос спочатку був очищений. Видаляли верхню кришку і побачили наступну живопис-куртку з деяких петель. Клапан. Статор. Ротор. Все можна побачити на фотографії.Покласти новий клапан. Полірований статор, але розвиток сильного виявився ідеально, точно не виявився шліфуванням, потрібно змінити. І ремонтний пакет не купував, можливо, марно.Всі зібрані і поклали гур насос, запозичив 400 грамів, викачується. Початок. Buzz залишився, але Gur працює, а також гарячим.Результат. Gur працює. До речі, як це тепло на холостому ходу. Рідкий гур змінюється навесні і для 4T. км швидко потемніла. Давайте подивимося, як буде працювати гурма. Можливо, я зміню статора з ротором і тарілками.Немає нічого складного. Потрібний час, місце, інструмент, бажано помічник. Я допоміг мій батько за те, що він дуже дякую вам. Ви зробили все вперше. Я пішов працювати протягом 6 годин. На службі для видалення установки насосного Гор запитав 5т.Г. Збереження 🙂

✌������ Ford Focus Pump заміна Gur

Асамблея та регулювання

Щоб замінити гідравлічну рідину в рульовому та видаленні повітря, закінчення зворотного шосе, придатного для резервуара до контейнера. Діра в резервуарі підключена підходящим дерев’яним подрібнювачем або загорнутою болтом. Рідина виливається в бак до верхнього рівня. Поверніть колесо кілька разів від однієї крайньої точки до іншої, і неможливо зробити повітря до системи. Краще носити цю роботу: один перетворює рульове колесо, другий контролює рівень рідини. Це не може запустити машину, оскільки це призведе до розбиття насоса. Для повної заміни та насосної системи буде потрібно приблизно 1,5 літра спеціальної рідини. Підключіть Повернення шосе до резервуара системи, і заповнити рідину до необхідного рівня.

За допомогою коригувального болту ми виконуємо контрольний ремінь насоса Gur. Ми одягаємо приводний ремінь додаткового обладнання та виробляємо його коригування. Встановіть сцену, бруд та колесо, опускає переднє колесо. Щоб перевірити продуктивність системи, ми починаємо машину, тоді як колеса повинні бути спрямовані на прямий рух. Перевірка системи з відкритою капюшоном. З правильною збіркою насоса, насос працює майже без мовчазного, а в системному баку немає повітряних бульбашок. Перевірте всі з’єднання, не слід спостерігати загиблих клітин. Наступний крок перевірки: коли двигун є двигуном, кілька разів обертайте рульове колесо з екстремальної, що залишилася на крайній правій точці та перевірте розташування з’єднання. Рульове колесо повинно обертатися без великих зусиль, ходок і вібрації, стада рідини не допускаються. Це все, заміна була проведена.

Заміна масла в гідравлічну стрічку для Ford Fusion