У чому сенс регулярної заміни

обов’язково дотримуватися періодичності заміни паливного фільтра. Це знизить навантаження на двигун і знизить ймовірність накопичення вуглецю всередині силової установки. Автомобіль стане безпечнішим при розгоні. Регулярна заміна агрегату також дозволить заощадити паливо.

Збільшити ресурс системи очищення можна буде за допомогою 3 порад:

здесь ваш код
  • заправка потрібна лише на перевірених АЗС, які працюють під маркою великих компаній.
  • Не зберігайте паливо у старих іржавих каністрах.
  • Не вирушайте на заправку одразу після заправки з автоцистерни.

Не можна забувати про необхідність зміни фільтра. Це чревато поломками. До того ж машина може «встати» прямо на трасі, далеко від цивілізації.

Порядок дій щодо заміни паливного фільтра

Люк, що відкриває доступ до паливного модуля Kia RIO 3, знаходиться в салоні автомобіля. Він встановлений під заднім сидінням. Кронштейни кріплення заднього дивана розташовані між самою подушкою та спинкою. Для відкручування кріплень найкраще використовувати торцевий ключ. Відкрутивши всі кронштейни, підніміть сидіння і зніміть 2 фіксатори.

здесь ваш код

Паливна система захищена від зовнішніх впливів невеликою пластиковою заглушкою. Деталь встановлюється на клей-герметик. Щоб розібрати елемент, потрібно просто канцелярським ножем розрізати склад, що фіксує.

взимку видалити герметик складніше. Він починає розколюватися, а не ріжеться. Тому краще її трохи підігріти будівельним феном.

здесь ваш код

Після видалення герметика потрібно зняти люк та очистити простір від бруду. Це можна зробити звичайним пилососом. Потім замінюється паливний фільтр на Kia RIO 3:

  • Вийміть ключ запалення та зніміть роз’єм, що подає живлення на паливний модуль.
  • Зніміть шланг подачі парів пального до абсорберу.
  • Зніміть паливний шланг.
  • Викрутіть фіксуючу пластину кришки модуля.
  • Видаліть модуль палива.
  • Зніміть датчик, який показує рівень палива в автомобілі.
  • Зніміть дроти від власників.
  • Перемістіть датчик вниз відповідних довідників.
  • Зніміть датчик живлення.
  • Зніміть штепсель мережевого шнура з паливного насоса.
  • Видаліть елементи, які закріплюють паливну лінію.
  • Розділіть кришку модуля зі скла.
  • Зніміть систему тонкої фільтрації.
  • Від’єднайте кріпильний елемент паливного насоса.
  • Вимкніть мережу.
  • Відключіть «-» на регулятор тиску палива.
  • Видалити герметичне кільце.
  • Зніміть шланг для зливного палива з корпусу.

паливного, фільтра

Тепер потрібно встановити нову систему фільтрів та зібрати складання. Всі дії виконуються у зворотному порядку.

Для більш детального розуміння процесу ви можете побачити розбирання модуля на відео. Наприкінці роботи рекомендується вентилювати салон.

Знаки, що вказують на необхідність заміни паливного фільтра

Фільтр забивається сторонньою суспензією. Це знижує пропускну здатність вузла, що проявляється у зміні якості роботи силової установки. Заміну паливного фільтра на Kia RIO 3 потрібно виконати з появою наступних ознак:

  • «ривки» автомобіля при наборі швидкості;
  • втрата стійкості роботи ДВЗ на холостому ходу;
  • падіння тиску в двигуні;
  • виникнення нехарактерного шуму;
  • проблеми із набором швидкості під час руху, падіння потужності;
  • підвищена витрата палива.

Спочатку ці ознаки залишаються непомітними. Згодом вони посилюються. Якщо водій проігнорує ці сигнали, то виникнуть проблеми із пуском ДВЗ. Виконати заміну паливного фільтра у Kia RIO 2, 3 та 4 краще до того, як деталь виробить свій ресурс.

Технічне обслуговування Kia RIO 2: заміна паливного фільтра в умовах СТО

Системи живлення сучасних двигунів стають все більш вимогливими до якості палива. На жаль, неякісний бензин сьогодні все ще трапляється на заправках Росії. Щоб якось знизити негативний вплив неякісного палива та не допустити засмічення системи живлення, у магістраль встановлюється паливний фільтр.

Система фільтрації палива на автомобілі Kia RIO 2

На автомобілі Kia RIO другого покоління паливо очищається ще в баку. У корпусі бензонасоса встановлено відразу два фільтри: грубого та тонкого очищення.

Фільтр грубого очищення є сіточкою з малим розміром отворів. Сітка здатна затримувати всі великі включення, що містяться в паливі. Це первинний ступінь очищення та її основна роль – не пропустити у паливний насос великих частинок, здатних пошкодити його.

Фільтр тонкого очищення встановлено після паливного насоса. Знаходиться в одному з ним корпусі. Він служить для відокремлення від паливного потоку дрібних засмічувачів, здатних пошкодити систему живлення двигуна.

Розглянемо основні фактори, які здатні скоротити термін служби паливного фільтра.

  • Паливо поганої якості. Поширена причина. Разом із бензином у бак проникають забруднювачі. Великі частинки осідають на сіточці. Дрібніші засмічують фільтр тонкого очищення. Крім механічних сторонніх частинок, у паливі іноді з’являються сторонні хімічні елементи. Частина з них також осідає на фільтрі тонкого очищення.
  • Потрапляння в бак сторонніх засмічувачів. Цей фактор є швидше помилкою експлуатації. Заливка палива не так на АЗС, та якщо з каністр, особливо під час використання самопальних лійок, підвищує можливість потрапляння до бак сторонніх включень.
  • Застосування різних присадок для палива. Деякі добавки здатні пошкодити волокнистий матеріал тонкого фільтра. Тому застосування присадок має бути обґрунтованим.
  • Поступове накопичення в газовому танку. Волога проникає в бак не тільки з паливом, а й разом із повітрям. Конденсат осідає на дні бака. При інтенсивному русі паливо перемішується в баку, і вода частково засмоктується в систему живлення. Крім збоїв у роботі двигуна це чревато прискореним зносом фільтра тонкого очищення.

ДОВІДКА. Також важливим фактором є кліматична зона, в якій експлуатується автомобіль. Вода, що осіла в волокнистому матеріалі фільтра, може при зниженні температури кристалізуватися в лід. Як відомо, при замерзанні вода збільшується в обсязі. Тому відбувається пошкодження структури волокнистого матеріалу, що знижує ефективність очищення.

Коли необхідна на Kia RIO 2 заміна паливного фільтра?

Крім регламентного терміну, який виробник встановлює в інструкції з експлуатації автомобіля, існує кілька причин дострокової заміни паливного фільтра.

  • Зниження пропускної спроможності фільтра. Ця несправність є найпоширенішою. Виявлятися вона може у періодичних збоях у роботі двигуна. Часто знижується потужність та прийомистість двигуна. При спробі різкого прискорення мотор активно набирає обертів до певної межі. Після певної швидкості, або ростуть повільніше, ніж вони повинні, або перестане зростати взагалі. Двигун задихається. Відбувається це через паливне голодування.

Заміна паливного фільтра тонкого та грубого очищення на Kia Rio 2010 р

ВАЖЛИВО! Крім збоїв у роботі двигуна, засмічений фільтр негативно впливає на паливний насос, який працює в режимі перевантаження. Зворотним боком медалі виступає той факт, що подібні симптоми не завжди пов’язані із засміченою системою очищення палива. Іноді причиною цих проблем може бути сам насос, який зносився та перестав створювати потрібний тиск.

  • Надрив сітки або пошкодження волокнистого матеріалу фільтра тонкого очищення палива. При цьому знижується ефективність роботи всього механізму очищення. У систему харчування потрапляють сторонні частки. Це може призвести до відмови двигуна. Діагностувати подібну поломку досить проблематично. Зазвичай вона проявляється при пошуку причин перебоїв у роботі двигуна або при відмові системи живлення. Виявлений у форсунці бруд вказується на неефективну роботу системи з очищення палива, що надходить.
  • Мимовільне від’єднання фільтра грубої очистки. Ця несправність зустрічається рідко і є наслідком некваліфікованої заміни паливного фільтра. Приводить до проникнення на волокнистий матеріал другого ступеня очищення великорозмірних засмічувачів, що веде до його прискореного забруднення з усіма наслідками, що випливають. Також може постраждати паливний насос.
  • Експлуатація автомобіля із сильно забрудненим бензобаком. Паливний бак, якщо в ньому явно видно сторонні відкладення, необхідно очистити. В іншому випадку новий фільтр швидко заблокує і не виходить.

Заміна процедури

Попередній драйвер повинен зробити вивантаження тиску в лінії палива. Для цього, як було описано раніше, у підкапотному просторі у монтажному блоці необхідно зняти відповідне реле. Після запуску двигуна буде працювати на холостому ході, а залишнє паливо від шосе не буде працювати. З інструментів вам знадобиться набір ключів з головками та шліцева викрутка.

У старих машинах паливний фільтр був у підкапотному просторі, тому його заміна виконувалася буквально за кілька хвилин. На сучасних іномарках все частіше ставлять фільтр у паливному модулі в баку машини, тому отримати доступ до тепер складніше. При цьому не варто лякатися, всі дії щодо вилучення модуля ви зможете зробити без сторонньої допомоги, дотримуючись кроків інструкції:

  • Витягуємо реле бензонасоса. 3-те за рахунком, щоб знизити тиск у шлангах. Після чого потрібно завести авто та дочекатися моменту, коли воно затихне, таким чином тиск буде скинуто. Також для безпеки проведення демонтажу можна вимкнути на акумуляторній батареї мінусову клему.
  • Далі необхідно демонтувати подушку заднього сидіння. Візьміть голову до 12 і відкрутіть болт, приховану в розрив. Потягніть подушку сидіння на себе і видаліть з кабіни.
  • Ви повинні виявити невелику кришку, яка відкриє вам доступ до паливного насоса. Зробіть це з викруткою і ретельно підняти. Не отримуйте його повністю. Дно до нього підключені дротові дроти.
  • Далі вимкніть роз’єм роз’єму та видаліть шланг подачі парою до адсорбуючого компонента. Використовуйте для цієї Пасації.
  • Зніміть трубку палива. Для цього досить просто натиснути на затискачі, розташовані в зоні наконечника. Наступний вихідний тримач з кронштейна.
  • Корпус модуля прикріплюється за допомогою восьми гвинтів, розташованих навколо периметру. Оренда їх допоможе головою 8. Відкрутивши кріпильні елементи, зніміть металевий обідок.
  • Тепер можна дістати весь модуль і вийняти кільце ущільнювача. Далі слідує розбирання модуля. Проводити її рекомендується за робочим столом із гарним освітленням.
  • Від’єднайте роз’єм, відповідальний за датчик рівня палива та дроту потужності. Для підсування фіксатора використовуйте викрутку.
  • Аналогічно зніміть наконечник шланга подачі палива, підвівши металевий фіксатор. Від’єднуючи наконечник, не втратите ущільнювальне кільце.
  • Використовуючи ту ж техніку, демонтаж шланг з фільтра.
  • Викруткою відтягніть фіксатори напрямних. Далі кришка без проблем від’єднується від корпусу.
  • На корпусі з боків підтягніть 2 фіксатори і дістаньте внутрішню конструкцію. У ній розташовані фільтри, регулятор тиску та насос.
  • Насос та трубка кріпляться за допомогою двох фіксаторів у верхній частині.
  • Підчепивши стопор, можете зняти сіточку, далі дістаньте пружинний стопорний елемент.
  • Зніміть зі зливного шланга кільце ущільнювача і відключіть провід маси від фільтра.
  • Зніміть регулятор тиску з кільцем ущільнювача, відклавши два фіксатори.
  • Далі можна від’єднати зливну трубку.
  • Якщо ви все зробили правильно, то повинен залишитися тільки корпус самого фільтра та два кільця зверху корпусу.
  • Візьміть новий фільтр і виконайте збирання у зворотному порядку.

Заміна паливного фільтра «Kia-RIO» може здатися складною, але всі дії обмежуються роботою викруткою та дотриманням обережності. Навчившись міняти паливний фільтр самостійно, ви зможете заощаджувати кілька тисяч на послугах автосервісу.

Проблеми після заміни фільтра

Більшість автовласників після зміни очисного пристрою стикаються із проблемою важкого запуску або неможливості старту силового агрегату. Якщо це сталося, рекомендуємо демонтувати фільтруючий елемент та перевірити правильність його монтажу. Можливо, причина непрацездатності двигуна полягає в тому, що при установці ви забули встановити ущільнювач. Через це пальне стікатиме назад і насосному пристрої доведеться його закачувати ще раз. Це призводить до труднощів запуску силового агрегату. Якщо гума ущільнювача зносилася і не може виконувати покладені на неї функції, треба придбати і встановити нову деталь. Внаслідок скидання тиску в паливній магістралі спочатку двигун погано заводиться, але через кілька спроб його робота стабілізується.

КІА РІО 2 і 3 Паливний фільтр

Ніхто з автолюбителів не дозволить собі сумніватися в сучасності, практичності та красі моделі Kia RIO 3 також як і версія Kia RIO 2 від корейського виробника Kia. Для забезпечення безперебійної роботи системи живлення слід виконувати своєчасну заміну паливного фільтруючого елемента. Регламентний період такого впливу становить:

Перевірки свого стану «витратник», що розглядається нами, потребує через кожні 30 тис. км.

Метою фільтра для KIA Rio 2 та інших версій моделі полягає в тому, що він запобігає бруду та інших домішок у паливі в рампі та насадки. Серед джерел сміття можна виділити наступним чином:

  • некондиційне паливо, хоча й у якісному продукті неминуче є до 0,1% всіляких домішок;
  • наявність іржі на дні та стінках бака в Kia RIO 2 різної генерації, а також у паливній магістралі.

Своєчасна заміна фільтра позбавить власника Kia RIO 3 від виходу з експлуатації дорогого насоса системи живлення.

Технічний регламент заміни

З метою підтримки працездатності технічного засобу виробник рекомендує проводити заміну паливного фільтра Kia RIO кожні 30000 км. пробігу. При цьому профілактика через кожні 15000 км. Насправді зазначений інтервал не витримується. Автолюбителі, які дбають про свій транспорт, оновлюють елементи очищення кожні 10000 км.

Процес заміни зовсім не складний, під силу кожному автовласнику. У майстерню до фахівців звертаються рідко, у разі виявлення масштабної поломки, іншої несправності, що потребує оперативного втручання з боку професіонала.

Ознаки поломки фільтра

Фільтр може зламатися лише одним способом. засмічитися. Засора перешкоджає нормальному проходженню бензину. Симптоми засмічення такі:

  • автомобіль відмовляється заводитися (або заводиться насилу);
  • двигун працює з ривками;
  • машина розганяється гірше, ніж раніше;
  • нестабільна робота на неодруженому ходу;
  • шум під час роботи насоса;
  • зниження тиску в паливній магістралі (норма. 345 кПа).

Якщо спостерігається щось із вищепереліченого, напевно проблема в засміченні фільтра. Його варто замінити.

Фільтр забивається поступово, автовласнику складно визначити початкову стадію забруднення, але на фінальній стадії мотор просто не заведеться.

Як вибрати новий компонент?

Крім оригінальної запчастини можна використовувати аналоги від відомих виробників.

Зазвичай автовласники вважають, що фільтр тонкого очищення має стояти під капотом. Але у випадку з RIO 3 це не так. Деталь розташована в паливному баку (як і грубого очищення). На паливному насосі в баку ще розташовується сіточка (оригінальний номер — 31090-1G000), яка є фільтром грубої очистки. За бажання змінити можна і її.