Kia Sportage. Замінюючи підвісний підшипник

Car Kia Sportage Compact Crossover з KIA Motors. Випущений з 1992 року. Це чудовий варіант для насиченого способу життя. Це займає найвищі позиції серед кросоверів для численних показників. Але, як і будь-який інший автомобіль, є поломки на спортивні, включаючи розбиття карданового валу. Часто в таких випадках вимагає встановлення нового підвісного підшипника.

Підвісний несучий важливий карданне елемент. Деталь необхідний для повної роботи рульового механізму Kia Sportage. Підшипник підтримує вал у правильному положенні, а також приймає і передає осьове та радіальне навантаження. Структурно суспензія. це корпус і рукав, між якими розташовані мастильні матеріали.

здесь ваш код

Причини розбиття

Найчастіше, заміна підшипника підшипника вимагається, коли автомобіль не є неправильною операцією. На основні причини можна віднести наступним чином:

  • Недостатня мастила. Цей розрив визначається візуально поверхню підшипників полірований до блиску.
  • Вхід у воду, бруд, що призводить до корозії, утворення оболонок.
  • Механічний збиток: тріщини, чіпси.
  • Неправильна посадка, наявність прогалин при посадці.
  • Природні носіння.
  • Недотримання високошвидкісного режиму.
  • Їзда на дорогах з низьким рівнем покриття.

Ознаки несправності

Основними особливостями несправності підшипників включають:

здесь ваш код
  • гул, шум від вузла під час руху;
  • Сильні вібрації, що виходять з підшипника;
  • наявність задньої частини кільця;
  • удари на тілі в області валу;
  • Сходження при перемиканні передачі.

Способи виявлення несправності

Найшвидший спосіб виявлення несправності є діагноз сучасного високоякісного обладнання. У цьому випадку вимірювання рівня вібрації та шуму. Інший спосіб діагностувати Kia Sportage підшипник прокручується підвищеними колесами та перевіряючи зворотний зв’язок. Якщо елемент несправний, обертання колеса буде супроводжуватися шумом, і з’явиться гра колеса. Перевірка підшипника найкраще виконується в гаражі за допомогою спеціального підйому або домкратів.

Встановлення нової частини на Kia

Щоб замінити деталі Kia, ви повинні спочатку розбирати вал, розбирати його, а потім видалити підтримку та відображає підшипник. Робота над заміною повинна бути обережною, щоб підтримка не пошкоджена.

здесь ваш код

При встановленні нової підвіски вам потрібно негайно перевірити стан сполук слотів для пошкодження корозії. Найкраще негайно змінити залози і підшипник. Коррозія, як правило, складається з наждачним папером і змащує спеціальну композицію.

Робочі етапи:

  • Видалити Кардан.
  • Розбирати хрест.
  • Зніміть гайку замку.
  • Отримати несправну суспензію.
  • Очистити місце посадки.
  • Встановіть новий підшипник.
  • Збирати Val.
  • Балансування кардана.

Правила вибору деталей

Для заміни потрібно придбати оригінальні підшипники або високоякісні аналоги. Купити їх лише у спеціалізованих магазинах або сервісних центрах. При покупці, віддайте перевагу деталям, які легко прокручуються і не роблять зовнішнього шуму. Вони якісні.

Якщо вам потрібна заміна деталей KADANA Kia Sportage, не соромтеся звертатися до нашого семінару. Досвідчені майстри нашого центру швидко та ефективно виконують діагностику та тримають необхідні заміни. Ми працюємо більше 10 років і вже вдалося заробляти довіру клієнтів. Ціни, які ми маємо. Вся робота виконана, ми даємо гарантію. Є власні частини для карданов. Ми співпрацюємо як з фізичними особами, так і юридичними особами. Залиште додатків за номером 8 (800) 775-78-71 або прибути до нашого сервісного центру!

Заміна підшипника кардану та проміжного валу Kia Sportage 3

Діагностика проблем з підшипниками на основі досвіду власників реальних автомобілів, можливо відповідно до характерного шуму, коли обертається вал. Можливі вібрації та періодичні перехрестя.

підвісного, підшипника, sportage

Нижче наведено інструкцію, яка допоможе діагностувати проблеми з автомобілем. Визначення проблем виникає з попереднього висновку кардану під автомобілем.

Вал обертається вручну, щоб полегшити слухати звук, коли осі обертаються.

Конкурентний кардан повинен працювати без шуму, хрести або фокації. Також не забудьте перевірити підвісну підтримку. Несправний підвісний правий приводний підшипник Kia Conpertage 3 діагностується таким же чином. Єдина відмінність полягає в тому, що потрібно розмістити правильне колесо певної осі.

Kia Sportage Підвісний ремонт

Ми працюємо з 2008 року, щоб довіряти понад 50 тисяч. клієнти

Kia Sportage 3 | Ремонт | Заміна підвісного підшипника

Замінюючи підвісний підшипник Kia Sportage

Симптоми, що заміна підшипника підвіска потрібна на вашій Kia Sportage, є результатом HUM (шум), коли вал працює, зворотний підвісний підвіс під час коливання, а також вібрації з реагуванням шліфування. З сильним зносом, в тілі можливі страйки.

Відповідно до досвіду та ремонту Kia Sportage, підвісний підшипник вимагає заміни при запуску близько 150 тисяч. Км.

Підвісна технологія KIA Sportage

  • Підняти машину на ліфті;
  • Роблячи ядну етикетку на кардан у місцях зв’язку з коробкою передач та зчепленням;
  • Ми відкручуємо кардану сполуку з розподілом та зчепленням;
  • Ми даємо кріплення підшипника;
  • Видалити карданний вал з автомобілем;
  • Для того, щоб дістатися до підвісного підшипника, ми відкрутіть болти зв’язку з передньою частиною кардану, також розміщуючи відключені частини;
  • Відключіть кардан;
  • Далі, використовуючи витяг, фланець висаджується, щоб отримати доступ до слотів;
  • Ми видаляємо пробку і видаляємо зірочку;
  • Відключіть затиск і зніміть гофрування;
  • Ми пишемо підвіснену підтримку з підшипником, після видалення замкового рукава;
  • Ми натискаємо старий підшипник з підтримкою, очищаємо внутрішню частину корпусу під підшипником та встановлюємо новий продукт та нову залозу;
  • Ми призначимо підтримку на кардановому валу;
  • Зберіть карданський вал у зворотному порядку узгодження збігу раніше встановлених знаків;
  • Опустіть машину з ліфта.

Підвісні Kia Sportage підшипник, оригінальний

Заміна підвісного підшипника відноситься до категорії технічно складних. Вимагає наявності преси, оправки та спеціальних інструментів. Тому ми запрошуємо вас замінити вас використовувати послуги професійної механіки в мережі нашого технічного центру. Ви можете знайти найближче до вас на карті, а потім зателефонувати і приїхати до ремонту.

Плавання Saylent блоки Kia Sportage заміна

Невдача плаваючих мовчазних блоків Kia Sportage веде до двох проблем. З одного боку, дратує скрипучий, який добре чутно в машині. З іншого боку, інші деталі шасі нашого автомобіля починаються прискорені. Заміна даних мовчазного блоку пов’язане з парою конкретних нюансів Plus вимагає використання спеціального витягу.

Kia Sportage Парусні блоки Заміна технології:

  • Автомобіль піднімається на ліфт
  • Додатково субдомени важіль з весняної підвіски
  • Отримайте болт для монтажу тихого блоку
  • Джек очищений
  • SilentBlock натискається за допомогою витяжки
  • Монтаж нових
  • Автомобіль зібраний у зворотному порядку.

Для роботи з заміною плаваючих безмовних блоків Kia Sportage 3, 4 надає гарантію. Завжди доступні безшумні блоки, важелі, кульові опори, рульові наконечники, інші бігові частини. Великий досвід наших майстрів, конкурентоспроможні ціни та заміна.

Писати на наші московські станції, щоб зателефонувати.

Заміна kia sportage shrus

Основними ознаками поломки Scrapage Kia Sportage будуть пошкоджені, аварія або стукає у зоні коліс під час повороту та ударного удару, коли привідний вал коливається. причина тут знаходиться в мастильні, що призвело до розбиття антера. Така помилка не відремонтовано (деталі стали непридатними через бруд і вологу, що натрапила на них), і тут потрібно замінити шарнір. Це не варто потягнути з нею, оскільки їзда з невдалою гранатою може призвести до розбиття супорта гальм та повної іммобілізації автомобіля. Заміна зовнішньої SLUS не виконується. через фіксаторне кільце, це не потрібно видалити його, і вам потрібно встановити всі приводні збірки, особливо тому, що оригінальний шарнір продається лише у колективному складі. Важливо пам’ятати, що заміна порожнини зовнішнього та внутрішнього SCR є також обов’язковим при відновленні цього вузла. Вся робота буде займатись у автосервісі не менше 3 годин.

Заміна підвісного підшипника карданного та проміжного валу Kia Sportage 3 (Kia Sportage 3)

Для цього вам потрібно виконати лише три прості кроки. надішліть нам свій запит, після отримання листа до електронної пошти зі списком магазинів та вибрати найкращий варіант.

Підвісний підшипник для Kia Sportage 3 та IX 2 вал з підшипником Kia Sportage

Болти дуже важко, на мій погляд, вони в фарбуванні. Рекомендації та корисні відеоролики на повному приводі Kia Sportage 3 4 WD Часто проблеми з підвісними підшипниками:

Моделі, представлені на світовому ринку автомобілів, мають три сорти заднього, переднього та повного приводу.

Підозрілий шум, гул у нижній частині автомобіля. Під впливом сили тертя, м’ячі, в підшипнику за корпусом, створюють гучний звук, який резонує про метал і відчувається в кабіні. Стукати на дно автомобіля. Це можливе в результаті повного відокремлення кронштейна з організму, Кардан починає рухатися рідино вздовж автомобіля, і коли нахил змінюється на нижню частину машини.

Складне рух заднього вісь. З повним або частковим руйнуванням, внутрішні елементи ускладнюють переміщення руху карданної передачі, створюючи стійкість або блокування обертання валу.

Також визначити, що підвісний підшипник вимагає заміни можна при візуальному огляді всього кардану. У той же час необхідно звернути увагу на наявність іржі та корозії на частинах частини з боку задньої частини валу, оскільки з цієї сторони немає ущільнення, що захищає від води і бруд на кулях.

Через тріщини або інші дефекти, вода та пил падає всередині, що призводить до збільшення сили тертя та в результаті перевантаження підтримки. Цей недолік виникає виробником на автомобілі Kia Sportage третього покоління, додавши залозу з обох боків підшипника.

Також до передчасного зносу опори призводить не до корекції роботи автомобіля, ударів грунту на дні та кардан, що призводить до деформації підшипника корпусу та порушення всієї приводу. Часто, прорізана частина шарніра дорівнює кутовим швидкостям через збільшення навантаження та високий крутний момент.

Два сегменти, підключені через цей вузол, обертаються з різними швидкостями, це відбувається при блокування задньої осі або колісного ковзання на місці. Крутний момент з контрольно-пропускного пункту передається через передню кардан, але заблокований міст не дозволяє обертати задній вал, а слоти викладені всередині посадки.

Через отриманий розрив, графітовий мастило, а також воду та грунт, потрапляє всередину підшипника, що призводить до руйнування частини. Крім того, причиною несправності може бути розбитий карданним хрестом, який з’єднує задню вісь і вал. Цей продукт складається з групи підшипників, розташованих у формі хреста, вони призначені для передачі обертання з приводу до мосту на сніданок.

Тепер напишіть фланець, щоб отримати доступ до слотів. Використовуйте витіснення з двома лапами або вибивайте молот, але через дерев’яний бар.

Тепер видаліть підтримку або також обертання. Ми натискаємо прокатковий елемент з опорного корпусу, ми використовуємо голову мису діаметром мм з молотком. Операція краще виконувати у порожнині, між губками. Встановлення нового підшипника та монтажу карданного валу, що заміняє підвісний підшипник Kardan Kia Sportage 3 на нових починається з підготовки підтримки для натискання. Протріть внутрішню поверхню корпусу, а також облизує літольний сидіння.

Візьміть оправку або голову з зовнішнім діаметром мм, потім інструктує його на кінець зовнішнього кільця кульових підшипників, а акуратні удари середньої сили натисніть елемент, поки він не зупиниться. Спробуйте запобігти спотворенні в осьовому напрямку. Встановіть залозу, виправити його таким же чином.

Ознаки несправної підтримки підвіски

У цьому прикладі спеціальний набір оправки використовувався для натискання прокатних підшипників різних діаметрів. Закрутіть зібраний дизайн у ваших руках, перевірте легкість обертання. Ми збираємо кардан у зворотному порядку і встановлюємо його на місце, орієнтовне положення за тегами.

Kia Sportage 3. Заміна стороннього підшипника проміжного валу та правої напівосі.

Kia Sportage 3 Проміжний вал підшипник. демонтаж та заміна підвісного підшипника правого приводу Kia Sportage 3 також періодично побитий під впливом зовнішніх факторів шуму та гул. Вони також в фарбуванні.

І, застосовуючи важкий інструмент, намагаючись відключити дві частини. Тільки помилково вам не потрібно перемогти рот.

Візьміть участь у кардані з підвіскою і затиском у віце. З 24 відкручувальної голови;.

Заміна підвісного підшипника Kia Sportage 3: Ми детально вирушили

Підвісний (підтримка) підшипник є компонентом карданового валу, забезпечуючи надійний монтаж проміжної осі до тіла автомобіля. Метою механізму підшипника підшипника полягає в тому, щоб підтримати правильне положення кардану, зменшення опір обертання осі та розподілу радіальних та осьових навантажень. Номінальна робота частини не передбачає шуму в процесі експлуатації транспортного засобу. Коли автомобіль рухається по дорожній поверхні різної якості, можуть виникати деякі вібрації та коливальні впливи, поглинаються демпферною оболонкою несучого елемента.

Карданним валом є порожнистою або кишковою частиною, що з’єднує провідні та керовані механізми за допомогою рухомих з’єднань. У своїй якості перехрестя використовуються в пару кардану з фланцями або коробками передач та коробки передач. Аналогічний тип сполуки може бути використаний для вирівнювання проміжної та основної карданної передачі. Для цього типу сполучення може бути використана петля рівних кутових швидкостей. Використовуючи дані з’єднувальних елементів, приводить до приводу приводу з зміною кута позиції карданної осі. Це пов’язано з непомітним розміщенням ППП та коробки передач провідного мосту.

Як підвісний підшипник Sportage 3 і принцип своєї роботи

Цей компонент складає певний дизайн і складається з наступних компонентів:

  • Металева футляр;
  • Гумова амортизаційна оболонка;
  • Сталевий рукав;
  • Несучий елемент;
  • Ковзики ковзання та антикварні витрати.

Підвіска підвіска є невід’ємною частиною карданового валу, що складається з основної та проміжної частини. Коли починається моторна установка, запускається передача, обертання приводу передаються з блоку живлення до первинної коробки передач, використовуючи зчеплення зчеплення зчеплення. Коли крутний момент, що проходить через передачу, змінює його коефіцієнт передач. Далі повороти надходять до проміжних та основних карданних осей, взаємопов’язаними петлі рівних кутових швидкостей. Проміжний вал прикріплений до корпусу машини Kia Sorento. Тоді крутний момент доставляється до пристрою передач та виконавчих механізмів. Робочий процес виникає в умовах переміщення автомобіля.

Ознаки можливих поломки

  • Поява брязків і гілок під час набору швидкості;
  • наявність незвичайних жартів під час гальмування або рухомого руху;
  • наявність ударів і кліків, коли ви починаєте рухатися;
  • Виникнення смаження, викрадення та гудіння;
  • Спад динамічних параметрів транспортного засобу Kia Sorento.

Кардан у Kia Sportage 3: Причини вірогідних дефектів

  • Втрата здоров’я для здоров’я та підшипника;
  • немає мастила у зв’язку;
  • Інтенсивний знос несучої частини;
  • наявність можливих механічних пошкоджень;
  • невідповідність рекомендаціям виробника для належної роботи автомобіля Kia Sorento;
  • руйнування демпферного блоку;
  • Пошкодження корозії фланцевих фланців підтримки підвіски;
  • недотримання своєчасного забезпечення профілактичної служби;
  • Кінець робочого ресурсу.

Діагностичні процедури для визначення того, що необхідна заміна KIA Sportage Cardan SHAFT підшипника

Перевірка наявності ймовірного розбиття починається з розміщення машини KIA Sorento на платформі підйомного механізму. Крім того, експерти здійснюють ретельну візуальну перевірку корпусу підвіски та приводного валу, щоб визначити можливі корозійні вогнища та цілісність скелету, амортизуючого компонента, антера та кардану.

Далі досвідчені майстри виробляють випуск кріпильних компонентів та видаляють карданний вал з підвісною підтримкою. Потім, з використанням спеціального пристрою, виникають вимірювання значень можливих підшипних люксів. Отримані значення порівнюються з допустимими межами значень. У разі невідповідності вимірювань, деталі вибираються через нездатність виконувати свої функції повністю.

Карданове комплекс потім встановлюється на спеціальній стенді, щоб визначити технічні характеристики та динамічні показники вузла. Цей метод також допомагає визначити можливий дисбаланс кардного механізму.

Після цього сервісні електронні приводи гарантують, що електронна система управління буде перевірена. Для виконання цих заходів використовуйте спеціальне комп’ютерне пристрій із програмним забезпеченням профілю. Далі його підключення до автомобіля Kia Sorento виконується за допомогою дротового Integ. Потім контролює функціональні показники системного блоку, відповідального за контроль над передачею. Виходячи з цього, проводиться аналіз отриманої інформації, і висновок здійснюється за технічним станом підвісного підшипного складання.

Заміна підвісного підшипника Kia Sorento та Kia Sportage

Для того, щоб зробити заміну майстра, встановіть транспортний засіб на механізм підйому. Далі методи дають відповідні кріплення елементів і несуть вісь карданну, а потім її встановлення на спеціальному затискному обладнанні. Потім це викрутіть рамкою кадру підвіски та його подальшого видалення. Після цих дій, спеціаліст з обслуговування здійснюють підшипнику, застосовуючи спеціалізований знімний пристрій. Потім очищення та механічна обробка шліфувального місця призупиненого підшипника на вал. В кінці цих робіт механіка призначить новий оригінальний підшипник і виконує обробку процедур балансування. У випадку роботи приводного валу під підшипником буде оцінено розмір зносу. Якщо неможливо виконати реставраційні роботи, це може знадобитися замінити його.

Карданський вал Kia Sportage 3 з 2010 року

CV тип петлі та ґрунтів

Підніміть машину та встановіть його на місця, призначені для цього.

Перевірте центральну підтримку підшипника (b) для присутності підвищеної підсвічування або стукання при обертанні та гумовій підтримці. Для розриву. Якщо вони представлені, замініть монтаж карданного валу.

Перевірте CV-шарнірний черевик для пошкодження та ознак старіння. Якщо вони представлені, замініть монтаж карданного валу.

Перевірте петлі CV для збільшення підсвічування або стукання при обертанні. Якщо вони представлені, замініть монтаж карданного валу.

Побиття карданового дерева

Встановіть індикатор погодинного типу в центральній точці передньої або задньої частини карданного валу.

Повільно обертаючи іншу частину карданового валу, вимірюйте удар. Повторіть цю процедуру для іншої частини карданового валу.

Примітка: побиття передньої частини карданового валу: 0,3 мм.

Примітка: Побиття задньої частини карданового валу: 0,3 мм.

Якщо будь-яка частина карданного валу перевищує оперативний ліміт, замініть збірку карданного валу.

Заміна

Застосуйте позначку (b) на фланцевій штекері (a) та з’єднувальний фланець (c) коробки передач, а потім відкрутіть монтажні болти карданового валу.

Відкрутіть болти (а) монтажу кронштейну центрального підшипника.

Застосувати позначку на фланцевій вилку та коробку передач, що з’єднує фланець, потім відкрутіть монтажні болти карданного валу.

Увага: Використовуйте клавішу завершення, щоб уникнути пошкодження головок болтів.

Встановлення виконується для видалення.

При покупці книги в PDF

Ви можете завантажити книгу відразу після оплати.

Книга буде завантажена у форматі PDF, і ви можете завантажити його на будь-який пристрій.

Всі книги досконалої якості, як ми працюємо безпосередньо з видавцями.

Електронні книги не поступаються паперу і їх повний аналог.

Офіси нашої компанії представлені в Україні, Росії та Польщі, ви завжди можете зв’язатися з нами за певною адресою.

Вся оплата на сайті найбільш захищена та виникає за допомогою світових платіжних систем.

Оплата та завантаження для безпеки йде від особистого рахунку.

Автоматичний перехід через 10 секунд.

Книга не призначена для продажу у вашій країні.

Ви можете розмістити замовлення на паперову версію цієї книги на сайті Autoinform96.com.

Оплата товарів та скачування книг у електронній формі (формат PDF) здійснюється на веб-сайті.

Для цього потрібно знайти книгу, яку ви зацікавлені, і натисніть кнопку «Купити». Ціна книги вказана на кнопці.

Для зручності ціна на сайт для жителів Росії, Білорусі та Казахстану представлена ​​в рублях.

Для жителів України в гривні, а також для всіх інших країн. долари.

Після натискання кнопки «Купити» ви знайдете вікно платежу, де ви можете вибрати платіжну систему, з якою ви можете заплатити вибрану книгу за допомогою будь-якої банківської картки (Visa, MasterCard, Peace та T.D.)

Коли ви натискаєте кнопку «Оплата банківської картки», платіжна система Portmone відкриється, з якою найпростіший спосіб здійснити оплату.

Крім того, на сайті представлені чотири платіжні системи:

  • Яндекс (оплата з будь-яких банківських карток, рахунку Yandex Money, гаманець Qiwi, термінали та т.D.);
  • Портмон (оплата з будь-яких банківських карток, обліковий запис Портмона);
  • PayPal (оплата з будь-яких банківських карт, рахунок PayPal);
  • Webmoney (оплата з будь-яких банківських карт, оплата з гаманців Webmoney).

Заміна підшипника кардану та проміжного валу Kia Sportage 3

Діагностика проблем з підшипниками на основі досвіду власників реальних автомобілів, можливо відповідно до характерного шуму, коли обертається вал. Можливі вібрації та періодичні перехрестя.

Нижче наведено інструкцію, яка допоможе діагностувати проблеми з автомобілем. Визначення проблем виникає з попереднього висновку кардану під автомобілем.

Вал обертається вручну, щоб полегшити слухати звук, коли осі обертаються.

Конкурентний кардан повинен працювати без шуму, хрести або фокації. Також не забудьте перевірити підвісну підтримку. Несправний підвісний правий приводний підшипник Kia Conpertage 3 діагностується таким же чином. Єдина відмінність полягає в тому, що потрібно розмістити правильне колесо певної осі.

Ремонт Kia Sportage 3

Одна з слабких сторін в Kia Sportage Cars (Kia Sportage). карданський вал. З ним крутний момент з контрольно-пропускного пункту передається до провідних автомобілів. І якщо під час руху ви раптом почули гудіння, дроблення, відчуття вібрації тощо, вона повинна бути негайно звертатися до ремонту карданних валів. Наша компанія здійснює ремонт та заміну KIA Sportage 3 карданов. Всі послуги та встановлені деталі забезпечуються гарантією, що забезпечує довіру до надійності та безпеки роботи машини.

Як діагностика у Карданвальвіс?

Відразу після прибуття до нашого семінару необхідно пройти попередній діагноз. Він лежить у огляді кардану для наявності дефектів та перевірки концентратів на зворотному плані.

Повна діагностика Kardana забезпечує:

  • Видалення вузла з машини. Для цього автомобіля піднімається до ліфта.
  • Перевірте всі вузли на задній частині. Солмс, хрести або підвісні підшипники Kia Sportage 3.
  • Перевірка повороту швартових та гумових встановлених підшипників, що дозволяє ідентифікувати тріщини та дешуали.
  • Перевірити перевірку для перекуска. Тестування підшипників для виявлення сторонніх шумів.
  • Загальна перевірка вузла для виявлення вм’ятин, нерівностей або шансів дерева.

Тільки після цього майстер розпочинає вину.

Переваги ремонту в нашому автосервісі

  • безкоштовна консультація професіоналів;
  • гарантія якості для встановлених деталей;
  • Сервіс за цінами нижче ринку;
  • Ваш автомобіль 1-4 години.

Підтвердження наших слів. наявність сертифікатів та ліцензій на реалізацію послуг з ремонту або заміни KIA Sportage Cardan Phafts. Майстри використовують європейське обладнання та мають великий досвід у відновленні карданових.

Крім того, ми виробляємо кардану для Kia за певними розмірами. У роботі враховує технічні вимоги щодо занепокоєння, частота оборотів, крутний момент, максимальний рух рухомих слотів та інших. Готові вироби балансують на спеціальній лаві, що підтверджує їх надійність, працездатність. Зателефонуйте, зверніться або зареєструватися для майстра прямо зараз, так що у зручний час усунути проблему в кардані.

Замінюючи проміжний вал підшипника

Kia Sportage 3 Підвіска, що несе іноді мені потрібно оновити. У разі виникнення вищезгаданого шуму ми рекомендуємо відкрутити колесо, а також привід.

  • Видалення колеса цікавого, повторіть процедуру з гайкою, не забуваючи, щоб відкрутити болт важіль підвіски, видаляючи опори.
  • Кілька слотів від шварців повинні вибити.
  • Після вимкнення кронштейна, застосовуючи подовжену ручку з 17 міліметром головою осадженого типу.
  • Вилучивши обкладинку, зніміть масло з дистриб’ютора.
  • Після того, як вам потрібно видалити привідний вал, вдаючись до довідки колег, оскільки компонент є громіздким.
  • Закінчивши видалення осі в інтервалі, ви можете почати видалити підвісний підшипник.
  • Ми демонструємо корпус, піднімаємо кронштейн, залишаючись найбільш делікатом по відношенню до крихкого компонента.
  • Запірне кільце видаляється за раундями, за допомогою якої вона також буде стиснути м’який підшипник.
  • Ми очищаємо поверхню посадки, після чого ми вставляємо новий м’який підшипник. Врешті-решт, знову замикається кільце, і привід зібраний у зворотному порядку.
  • Привід розміщений у дистриб’юторі, монтується колесо, а коробка для дозування наповнена маслом. На цю роботу завершено.

Будьте обережні, тоді процедура успіху не буде сумніватися. Однак, якщо ви не впевнені, що робота повинна мати змогу довіряти своїм власним професіоналам автомобіля.

Неоцінка, мало професійного лікування вищезгаданих предметів, безумовно, призведе до серйозних проблем. Таким чином, ми рекомендуємо конфігурацію впевненості та боротьби, або відразу йти до фахівців. Виберіть і підтримувати машину в належному стані.