Заміна ручної гальма ВАЗ 2110

Стоянкове (або ручне) гальмо призначене для утримування авто від руху на нерівній поверхні. При фіксації важеля ручного гальма в положенні вгору відбувається натяжка троса, що йде до вирівнювача, який у свою чергу роздає зусилля на два задніх колеса за допомогою вже двох тросиків. У той час, коли кабель розтягується, стійки в барабанах заднього колеса поширюються на різні сторони, які фіксують колеса, і відповідно машину, у фіксованому стані.

Як і будь-яка деталь автомобіля, гальмо стоянки має властивість виходити з ладу. Якщо така ситуація трапилася з вашим автомобілем, то вам потрібно відновити ремонт якомога швидше. Заміна ручного гальма ВАЗ 2110 своїми руками – не складна процедура за наявності інструменту та відповідних навичок. Розглянемо кожен елемент окремо.

здесь ваш код

Перевірка задньої гальмівної системи

трос, гальма, 2110

Примітка. Обірвані пасма ускладнюють рух троса в оболонці, перевіряється стан наконечників.

Принцип регулювання троса ручника

Дуже просто. Тільки потрібно розвантажити багажник від додаткових тягарів. У тому сенсі, що там не повинно бути сейфів, холодильників, пральних машин, картоплі та іншого вантажу. Інакше все регулювання піде коту під хвіст. Справа в тому, що при просаджуванні корми натяг троса трохи збільшується.

здесь ваш код

Заміна троса ручника та задніх гальмівних колодок ВАЗ 2110. 2112

здесь ваш код

Незначно, але цього достатньо, щоб збити регулювання повністю. Так ось, для регулювання натягу троса необхідна оглядова яма чи естакада. Ліфт не буде схожий на гніздо. Колеса повинні стояти на землі та бути навантаженими.

ВАЗ 2110: заміна троса ручника самотужки

Стоянкове або ручне гальмо автотранспорту призначене для екстреного гальмування в аварійній ситуації. Основне призначення при стоянці більше 6 хв з вимкненим двигуном, гальмо стоянки приводиться в дію важелем. Він розташований між передніми сидіннями автотранспортного засобу. На ВАЗ 2110 заміна троса ручника буває викликана необхідністю турботи про безпеку. Заміна троса ручника ВАЗ 2110 може бути здійснена самотужки.

Регулювання

Регулювання є кілька нескладних кроків:

  • Автомобіль ставимо на домкрат. щоб задні колеса можна легко обертати рукою;
  • Відремонтований ручник наводимо у положення блокування;
  • Озброюється двома ключами на «13» і знаходимо регулювальний болт і гайку гальма стоянки;
  • Затягуємо гайку регулювання натяжки. Тягнемо до моменту, поки колеса будуть повністю не заблоковані;
  • Затягніть гайку замку;
  • Перевіряємо якість роботи відремонтованого вузла

Трос гальма стоянки та особливості його експлуатації

Основним елементом приводу гальма стоянки є трос, який хоч і залізний, але має свій ресурс. Кабель працює у досить складних умовах, постійно у пилу та бруду, воді та солі, тому це може бути не так високим, як це було б. Згодом трос розтягується. Це і є основною причиною заміни — зміна довжини троса може не дозволити колесам заблокуватися, хоча ручка гальма може бути піднята на максимальну висоту. Тут, час може допомогти коригуванню, яка спускається, в принципі, для скорочення кабелю.

До нескінченності трос вкорочувати механізм не зможе, та й сам трос не завжди може витримати навантаження і починає лопатися, від прожилки до прожилки, поступово зменшуючись у діаметрі. І так доти, поки його перетин не стане критичним і він просто порветься.

Для чого потрібне ручне гальмо

Відповідно до поточних правил дорожнього руху, ручний ручний ваз повинен зберігати транспортний засіб, коли упереджено до 25%. Піднімаючи важіль вгору, він повинен виробляти від 2 до 8 клацань. Якщо автомобіль перебуває в експлуатації більше трьох років, то необхідно провести перевірку гальмівної системи стоянки.Можна заїхати в автосервіс, там кваліфіковані спеціалісти проведуть якісну діагностику. Так само зробити цей процес потрібно самостійно. Зупинка машини на плоскій панелі, гладкий рух піднімається важеля до зупинки. При цьому проводиться підрахунок клацань, їх має бути не більше 8-ми. Вийшовши з салону, треба докласти зусилля ззаду, намагаючись зрушити машину. Якщо вона прокотилася, отже, доведеться зайнятися регулюванням ручника. Провівши затяжку троса, результат той самий, значить залишається одне. повністю перевіряти стан гальмівної задньої системи.

Підтягування ручника

Цілком ймовірно, що вам достатньо буде просто підтягнути гальмо стоянки на ВАЗ 2110, щоб виправити проблему.

  • Заїдьте на оглядову яму, звідки виконувати регулювання найзручніше. Інший варіант. підйом. Тут ви можете знайти. Так що ви можете легко дістатися до правильних вузлів.
  • Переконайтеся, що важіль гальма розташований у крайньому нижньому положенні.
  • Візьміть дві клавіші. Спочатку ви будете розслабитися, а другий тягне регулюючу гайку.
  • Затягувати гайку регулювання слід доти, доки трос як слід не натягнеться.
  • Рекомендується при затягуванні гайки регулювання пасатижами утримувати шток.
  • Тепер переконайтеся в тому, що повний хід важіль робить за 2-4 клацання, не більше.
  • Якщо після перевірки все виявилося добре, і робочий хід справний, затягніть контргайку вирівнювача, притримуючи при цьому другий ключ гайку регулювання.
  • Відпустіть важіль ручного гальма вниз і поверніть задні колеса руками. Обертання має відбуватися рівномірно без будь-яких заїдань.
  • Але якщо регулювання не дозволило натягнути трос, то елемент обов’язково підлягає заміні.

Перевірка ефективності регулювання гальма стоянки виконується теж просто. Заїжджаєте на ділянку з ухилом, ставите машину на ручне гальмо і дивіться на реакцію автомобіля. Якщо на нейтралці машина не рухається, значить ви добре впоралися з поставленим завданням.

Регулювання кабелю інсульту на ВАЗ-2110

Важіль повинен міцно затягувати трос при 2-4 клацаннях.

трос, гальма, 2110
  • Подушки покладають і покласти на колеса. Спочатку вони повинні вільно обертатися, коли важеля випущена.
  • Потім на автомобілі варто проїхати 1-2 кілометри. При цьому треба кілька разів загальмувати.
  • Потім варто спробувати барабан рукою. Він не повинен бути гарячим. Коли він нагріється сильніше, то трос потрібно трохи відпустити.
  • Усю процедуру повторювати доти, доки барабан не перестане грітися.

Крутити гайку ручника набагато зручніше головкою з подовжувачем.

Перевірка на схилі

Також роботу ручника можна перевірити і на схилі. Для цього потрібно заглушити мотор і поставити авто на ручник, увімкнувши нейтральну передачу. Він не повинен рухатися самостійно при нахилі 25%! Коли він почне котитись, то трос варто підтягнути.