Заміна заднього гальмівного циліндра

Якщо у вас в машині на приладовій панелі став спалахувати червоний знак оклику, і рівень гальмівної рідини нижче мінімальної позначки, це свідчить про те, що гальмівна система може бути негерметична. Несправність обов’язково потрібно знайти та усунути. Причиною може бути текти гальмівної рідини з гальмівного циліндра. Крім того, гальмівний циліндр може заклинити, тоді, при перевірці зусилля гальмівної системи на стенді, колесо не гальмуватиме, або гальмуватиме слабо. відставати по гальмівному зусиллю від другого колеса однієї осі. Заміна заднього гальмівного циліндра на ВАЗ вирішить цю проблему. Але як замінити задній гальмівний циліндр?

Для того, щоб заміна заднього гальмівного циліндра на Kalina пройшла успішно, необхідно піддомкратити той бік авто, з яким збираєтесь працювати (працювати буде зручніше, якщо загнати автомобіль на яму). Найзручніше ж, звичайно, скористатися підйомником. Знімаємо колесо. Потім – гальмівний барабан. Зняття та заміна гальмівного барабана докладно описано у статті «Заміна задніх гальмівних колодок та гальмівного барабана».

здесь ваш код

Затискаємо гумову трубку подачі гальмівної рідини, щоб її менше витекло і ключем відкручуємо штуцер прокачування на гальмівному циліндрі. Різким рухом зриваємо гайку. Є спеціальний ключ для автомобілів ВАЗ, яким легко можна відкрутити ці кріплення. Якщо у вас такого ключа немає – скористайтесь звичайним.

Спеціальним ключем для відкручування гальмівних трубок 0, відкручуємо від гальмівного циліндра кріплення гальмівної трубки. Якщо немає такого ключа на руці. використовуйте звичайний. Але робіть це обережно, щоб не пошкодити гайку. Коли трубку відкрутили, з неї капатиме гальмівна рідина, тому слід підставити баночку або підкласти ганчір’я.

здесь ваш код

Увага! Слідкуйте за тим, щоб гайка на гальмівній трубці прокручувалась. Попередньо її можна обробити WD 40, інакше, якщо гальмівна трубка зламається, її теж доведеться поміняти.

Маленьким ключем 0 відкручуємо 2 болти кріплення гальмівного циліндра. Виймаємо його, звільнивши з зачеплення гальмівних колодок та вставляємо новий гальмівний циліндр.

здесь ваш код

Готово. Збираємо конструкцію у зворотній послідовності:

задніх, гальмівних, колодка
  • закручуємо два болти кріплення гальмівного циліндра;
  • вкручуємо гальмівну трубку;
  • ставимо на місце гальмівний барабан і встановлюємо колесо.

Увага! Після заміни гальмівного циліндра необхідно видалити повітря з гальмівної системи.

В той час як гальмівна рідина призвела, і ви пішли, повітря може отримати з заднього контуру гальмівної системи у передній або протилежній діагоналі. Тому необхідно видалити повітря з усіх чотирьох гальмівних циліндрів. Докладно про цю операцію, він описаний у статті «Накачування гальмівної системи».

Після відкачування гальм рекомендується перейти до гальмового стенду, щоб перевірити свідчення гальмівної сили.

Ви можете дізнатись, як розширити життя гальмівних циліндрів у статті «Профілактика задніх гальмівних циліндрів».

Заміна задніх гальмівних колодок та гальмівних барабанів

У цій статті Ви знайдете інструкцію про те, як виконується заміна задніх гальмівних колодок на Kalina своїми руками, а так само як виконується заміна гальмівних барабанів на ВАЗ.

Для того, щоб заміна гальмівних колодок, задніх барабанів і колодок пройшла без особливих неприємностей, піднімаємо на домкраті той бік автомобіля, з якого працюватимемо, або піднімаємо авто на підйомнику. Знімаємо колесо. Спочатку виконується зняття барабана: викручуємо довгою головкою або ключем напрямні гальмівного барабана і молотком збиваємо його.

Увага! Якщо гальмівний барабан не буде збитий, вам потрібно послабити гайку для регулювання стоянки. Як це зробити, докладно описано у статті «Заміна тросів гальма стоянки».

На даному етапі роботи, у нас є можливість подивитися, в якому стані знаходиться гальмівний циліндр: він повинен бути сухим, не мати потік гальмівної рідини, а пильовики повинні бути цілими. Якщо необхідна заміна гальмівних циліндрів. зараз саме час це зробити. Як це зробити, докладно описано у статті «Заміна заднього гальмівного циліндра».

Далі знімаємо старі гальмівні колодки.

  • плоскогубцями або круглогубцями від’єднуємо притискну пружину від колодки;
  • тим самим інструментом знімаємо нижню стяжну пружину, що фіксує колодки між собою;
  • знімаємо верхню стяжну пружину та витягуємо колодку.
  • знімаємо притискну пружину;
  • Видаліть задній блок разом із прокладкою та вийміть його, витягнувши крюк мальованого важеля з кінчика кабелю стоянки.

У деяких комплектах гальмівних колодок розпірний важіль приводу гальма стоянки йде в наборі. Якщо у вашому комплекті його немає, то у нову колодку потрібно переставити старий.

Для цього плоскогубцями розшплінтовуємо осьовий палець важеля. Знімаємо з колодки шайбу та розпірний важіль. Вибиваємо осьовий палець із гальмівної колодки.

Беремо нові гальмівні колодки та збираємо конструкцію у зворотній послідовності.

  • Вставляємо на місце осьовий палець кріплення розпірного важеля.
  • Одягаємо на палець розпірний важіль.
  • Надягаємо шайбу і вставляємо шплінт у палець важеля.
  • Вставляємо розпірну пластину.
  • Зачіплюємо один кінець верхньої стяжної пружини.

Після чого зачіплюємо кріплення троса на гак розпірного важеля. І встановлюємо всю конструкцію на місце, фіксуючи колодку притискною пружиною.

  • Беремо колодку та зачіплюємо на ній верхню стяжну пружину.
  • З упором на кріплення гальмівного циліндра, розтягуючи пружину, відводимо колодку та фіксуємо розпірну пластину.
  • Фіксуємо колодку притискною пружиною.
  • Одягаємо нижню стяжну пружину на гальмівні колодки.

Тепер одягаємо гальмівний барабан. При необхідності встановлюємо новий. Новий гальмівний барабан може знадобитися принаймні зносу, і навіть у разі нерівномірного зносу чи деформації. Максимально допустимий внутрішній діаметр гальмівного барабана 201.5 мм. Якщо поточний діаметр перевищує це значення, його необхідно замінити. Докладніше про це читайте у статті «Перевірка стану задніх гальмівних колодок та барабанів».

Встановлюючи старий гальмівний барабан, можна зіткнутися з проблемою, що його неможливо надіти. У цьому випадку необхідно напилком або болгаркою видалити виступ на кромці, який перешкоджає надяганню барабана. Ці виступи утворюються від вироблення барабана. Встановлюємо його так, щоб отвори для направляючих болтів збігалися, закручуємо напрямні, затискаємо їх та встановлюємо колесо.

За тим же алгоритмом змінюються колодки та барабан на другому колесі.

Не забувайте, що термін служби задніх гальмівних колодок та барабанів можна продовжити. Зрозуміти ж, як продіагностувати необхідність заміни задніх гальмівних колодок ви можете ознайомившись із статтею «Перевірка стану задніх гальмівних колодок та барабанів».

Заміна задніх гальмівних колодок (у барабанах) на автомобілях LADA

Мінімально допустима товщина фрикційних накладок гальмівних колодок 1,5 мм. Міняти задні колодки слід лише комплектом відразу на двох задніх колесах. Інакше автомобіль може відводити убік. На всіх сучасних Lada Cars (XRay, Vesta, Largus, Granta, Priora, Kalina та Niva), заміна задніх колодок виконуються аналогічно без істотних відмінностей.

Потрібно. нові задні гальмівні колодки, набір ключів та зняти машину з ручного гальма.

Перевірити рівень гальмівної рідини, якщо він близько позначки MAX, тоді відкачайте частину рідини. Підніміть машину на домкрат і зніміть колесо. Далі:

відвернути направляючі штифти барабана зняти барабан зі маточини колеса

виводимо із зачеплення з колодкою пружини знімаємо спочатку верхню пружину потім нижню пружину

виводимо із зачеплення з колодкою притискну пружину зняти передню колодку зняти розпірну планку

  • від’єднавши від задньої колодки притискну пружину опускаємо колодку.
  • виводимо важіль задньої колодки з отвору наконечника троса ручного гальма.

від’єднавши від задньої колодки притискну пружину опускаємо колодку виводимо важіль задньої колодки з отвору наконечника троса ручного гальма

Заміна задніх гальмівних колодок. Пріора,Калина.

витягаємо шплінт з отвору зняти шайбу витягнути палець

задніх, гальмівних, колодка

Перед встановленням нових гальмівних колодок слід очистити від бруду та протерти деталі заднього гальма. Складання проводиться у зворотній послідовності. Для установки притискної пружини з колодкою використовуємо нижню стяжну пружину, зачепивши її кінець за гачок притискної пружини. Натягуємо пружину викруткою і вставляємо гачок пружини в отвір колодки.

використовуємо нижню стяжну пружину, зачепивши її кінець за гак притискної пружини, зводимо колодки двома монтажними лопатками

Перемістити поршні до центру циліндра, звівши колодки двома монтажними лопатками. Після закінчення робіт натисніть 2-3 рази на педаль гальма, щоб підвести колодки до барабана. Для наочності весь процес також показано на

Нагадаємо, періодично стежте за справністю гальмівної системи та вчасно змінюйте передні гальмівні диски.

Як правильно вибрати задні гальмівні колодки на LADA Kalina

Якщо у випадку з більшістю іномарок водії вважають за краще шукати менш дорогі аналоги, то з моделлю LADA Kalina ситуація інша. Неоригінальні запчастини перевершують оригінальні за якістю та служать на порядок довше. Деякі водії відзначають відносну м’якість аналогів та простоту в їх установці.

Популярними альтернативами задніх зупиняючих деталей є:

Згідно з опитуваннями, власники LADA Kalina найбільш лояльні до наступних виробників:

  • Ключ балонний
  • Головка на 7 (глибока) з коміром
  • Плоскогубці
  • Довгогубці (для більшої зручності)
  • Плоска тонка викрутка
  • Великий комір з головкою на 30: знадобиться в тому випадку, якщо не вдасться зняти барабан окремо без обойми з підшипником. Прийде тоді відкручувати ступичну гайку і знімати барабан разом із підшипником.

Що необхідно для успішної заміни?

Власнику LADA Kalina, що наважився на заміну, потрібно запастися такими допоміжними «засобами виконання робіт»:

  • балонним ключем;
  • металевою щіткою та плоскогубцями;
  • викруткою, що має шліцевий наконечник;
  • ключами, розмірність яких дорівнює «7» та «12»;
  • домкратом;
  • двома болтами М8, які дозволяють спресувати барабан;
  • новою рідиною, призначеною для гальмівних вузлів;
  • шприц для відбору рідини з бачка системи;
  • підходящою тарою для збирання рідини;
  • молотком з гумовою робочою частиною та двома монтуваннями;
  • проникаючим засобом («WD-40» або аналогом);
  • звичайно ж, новими колодками.

Це все буде потрібно, коли проводиться заміна колодок задніх своїми руками.

Важливий! Колодки замінюємо тільки в комплекті та з обох боків.

Коли потрібно замінити

Як і в будь-яких інших автомобілях, заміна задніх гальмівних колодок на Ладу Kalina повинна проводитись по проходженню певної кількості кілометрів. Необхідний пробіг вказується в документах до машини, проте за фактом він буває різним.

Багато що залежить від експлуатації автомобіля, і якщо на одних машинах проблеми із задніми гальмами з’являються вже через 50 000 км, то інші автолюбителі насолоджуються бездоганною роботою сталевого коня і після 70 000 км. Нижче перерахуємо ознаки, які можуть зазначити необхідність заміни задніх гальмівних колодок на вашій Kalina:

  • погіршення якості гальмування;
  • при натисканні педалі гальма може з’являтися характерний скрегіт через тертя металевої частини колодки про гальмівний барабан (після стирання накладки);
  • серйозне витончення накладки на гальмівній колодці (як ми вже говорили вище, мінімально допустима товщина – 1,5 мм).

Отже, якщо ви звернули увагу на одну з двох перелічених вище ознак або при розборі гальм виявився третій. негайно купіть собі нові задні гальмівні колодки! Їх ціна набагато нижча за вартість лікування або ремонту автомобіля в результаті аварії, до якої можуть призвести слабкі гальма. Далі поговоримо про те, як проводиться заміна даного елемента на автомобілі LADA Kalina.

Змінюємо колодки правильно!

Заміна гальмівних колодок не передбачає особливих складнощів, однак слід звернути особливу увагу на безпеку. Для виконання цієї процедури вам потрібно зняти колесо, а під домкратом автомобіль буде нестійким. Щоб уникнути неприємностей, знайдіть кілька цеглин, які слід підставити під низ після підняття машини.

Отже, для заміни даних комплектуючих на Kalina нам знадобляться:

  • Балонний ключ.
  • Головка на 7 з коміром.
  • Плоскогубці (бажано мати під рукою і довгогубці, з ними зручніше).
  • Плоска викрутка.
  • Головка на 30 з коміром (може стати в нагоді у випадку, якщо доведеться знімати гальмівний барабан з підшипником, скручуючи маточину).

Покрокова інструкція щодо заміни задніх гальмівних колодок на автомобілі LADA Kalina виглядає так:

  • Насамперед, необхідно поставити авто на передачу, встановити упори та підняти машину за допомогою домкрата. Потім скручуємо болти та знімаємо колесо.
  • Після того, як колесо буде знято, слід відкрутити шпильки барабана. Для цього нам потрібна головка на 7 з коміром.
  • Знімаємо гальмівний барабан. Під ним вам необхідно знайти шплінт у верхній частині та акуратно його витягти. Тут можуть стати в нагоді довгогубці, оскільки шплінт розташований незручно.
  • Знімаємо нижню пружину. Для цього необхідно підчепити кріплення плоскогубцями та потягнути вправо.
  • Знімаємо центральну фіксуючу пружину аналогічним чином.
  • Після цього можна зняти праву колодку. Це можна зробити навіть не чіпаючи верхню пружину, потрібно лише міцно взятися за колодку і потягнути назад, піднімаючи вгору, доки не відпаде фіксуюча пластина.
  • Коли пружина відпаде, колодки знімаються руками. Від’єднавши центральну пружину, можна зняти ліву колодку з важелем ручника.
  • Замінюємо колодки і робимо складання в зворотному порядку.

За час заміна колодок на одному колесі займає близько 1-1,5 години, за наявності під рукою всіх необхідних інструментів. Процедура досить проста, головне, дотримуватися покрокової інструкції, і тоді заміна буде проведена досить швидко та легко.

Якщо якісь моменти залишилися вам незрозумілими, ви можете переглянути відеоінструкцію щодо заміни даних комплектуючих. Пам’ятайте, гальмівні колодки повинні замінюватися відразу на обох колесах, тоді вам вдасться досягти чудового гальмування в будь-якій ситуації.

Водій повинен контролювати залишкову товщину фрикційної накладки на колодці і, як вона стане занадто малою, замінювати їх на нові. Робиться це за допомогою візуального огляду: якщо товщина накладки менше 3 міліметрів, то колодки настав час міняти.

Ось деякі з ознак, які вказують на те, що настав час заміни:

  • Шліфуючий або вищаючий звук при гальмуванні
  • Педаль гальма прожимається нижче, ніж зазвичай
  • З’явилася вібрація при спробі зупинки автомобіля
  • Багато гальмівного пилу на колісних дисках автомобіля