Заміна масла в Автомобільний автомобіль «Audi A4

Останні моделі легкових автомобілів, оснащених автоматичною трансмісією, за словами виробників, не потрібно замінювати трансмісійну масло. Не є винятком та «Audi A4», у посібнику, до якого прямо зазначено, що рідина змащення виливається в автоматичну передачу протягом усього періоду, протягом якого автомобіль буде працювати. Очевидно, що такий підхід до технічного обслуговування виправданий тільки тоді, коли автомобіль експлуатується в ніжних умовах. Але навіть у західних країнах, де стан дороги просто відмінна, існує значна категорія водіїв, які сповідують активний, навіть агресивний стиль водіння. Що говорити про наші дороги, де і дисциплінований водій змушений завантажувати коробку свого автомобіля в повному обсязі.

Інструкції щодо заміни масла автоматичної передачі в Audi A4.

здесь ваш код

Одного слова, насправді, зміна масла в коробці передач «Audi A4», особливо в наступних випадках:

  • Коли автомобіль довгий час був використаний інтенсивно, не замінюючи ТМ;
  • Якщо існують певні проблеми в роботі передачі (коливання, що виникають з руху автомобіля, неможливість включення певних режимів, ривки при переміщенні);
  • Коли, при перевірці рівня змащувальної рідини в передачі, виявляється, що вона сильно забруднена;
  • Якщо рівень змащувальної рідини в коробці набагато менший номінальний
  • При спостереженні швидкості зависає:
  • Якщо ACAP перемикається занадто часто або постійно.

Важливо запобігти проявам таких симптомів, оскільки в деяких випадках, описаних вище, рідина не може вирішити проблему, яка з’явилася.

здесь ваш код

Заміна масла в 0АВ VL381

Каністр з маслом G052516A2. ємність з середнім 5,35 літрів. Ця композиція поставляється для механізму варіатора. Рівень масла в варіаторі перевіряється за допомогою каналу керування. Масло повинно охолонути до температури щонайменше 35 градусів.

Обов’язково перевірте положення селектора. Якщо масло нагрівається до 45 градусів. в середньому не більше 40 мл. У цьому випадку можна визначити його стан (прозорість, забруднення чіпсами / відкладеннями). Досвідчений спосіб легко розрахувати залишковий пробіг автомобіля, після подолання кордону якої повинна замінити масло. Якщо машина не піддавалася агресивній їзді. і фільтр картриджа змінюється своєчасно, то він може працювати щонайменше 3 роки у середньому щорічному запуску 20.000 км.

здесь ваш код

Навіщо змінювати масло в варіанті Audi?

Заміна та перевантажувальні допуски для варіатора відрізняються від класичної машини. Але метою технічної рідини є однаковим. створення масляної плівки, яка запобігає інтенсивному зносу внутрішніх частин сукупності.

Варіатор на автомобілі Audi чутливий до високих температур і якості матеріалу. Це означає, що CVT не розроблений у складних умовах. Це також означає, що з часом масло схильне втратити початкові властивості та забруднені продукти. Розуміння цього, власники автомобілів цікаво, коли краще змінити масло в варіаторі Audi A4.

Якщо ви враховуєте 01J, то цей пристрій не переносить високу температуру та брудну олію. З сильним забрудненням рідини разом з заселеним фільтром починається збільшення зносу внутрішніх компонентів 01J / мультитронного VL-300. Оптимальне термін служби. це кожні 50 тисяч. Км.

Основні проблеми 0aw / Multitronic VL-381 пов’язані з тим, що металеві чіпи оцінює соленоїди, краплі тиску, коробка не вдається. Щоб запобігти цьому, експерти рекомендують кожні 55 тисяч. Km змінює масло.

Заміна масла в варіаторі Audi

Заміна масла в варіаторі Audi у службі автомобіля профіль. це впевненість, як виконується робота.

Ви можете зареєструватися для найближчого сервісу по телефону, вказаних контактів.

Ці ціни на роботу показують і можуть відрізнятися.

Дізнайтеся точніші витрати на ремонт точно на вашому автомобілі за допомогою телефонних техніків в контактах.

S / H Новий оригінальний / високоякісний аналог

S / H Новий оригінальний / високоякісний аналог

Служба Ціна
Заміна ременя / ланцюга синхронізації від 6000
Зміна масляного масла / фільтра від 750
Заміна масла ACP / фільтру від 3000
Заміна / салон / салон повітряного фільтра від 300
Заміна паливного фільтра від 900
Свічки заміни від 900
Гальмівний фронт / тил з 1050
Гальмівні диски 1 осі від 2250
Комп’ютерна діагностика від 750
Заміна рідини гальмування від 1500
Заміна рідкого гура від 1500

Перевірити ціни на послуги, звернувшись до послуг

Виберіть найближчу службу Audi на карті та зареєструватися по телефону.

зміна, масло, audi

Послуги обладнані професійною діагностикою та ремонтом Audi

Всі необхідні запчастини та рідини для обслуговування автомобілів завжди є на складі

Всі завершені ремонтні роботи надаються гарантією до 1 року

Автомобіль на ходу втратив прямо і стрибнув помилку. Я поїхав до служби для діагностики, виявив проблему в турбіні (загвинчувала кільце), ремонт вийшов пару тисяч. Рекомендувати!

Сервіс автомобіля в Крилацькому. Мені подобається все, майстри пояснюють все і не накладають додаткові послуги.

Ціни адекватні і відповідають якості роботи. Кожен задоволений, професіонали працюють, ви можете довіряти вашому автомобілі.

Не запустив машину і довелося евакуювати. Виявила проблему в електронних блоках і протягом дня всі виправлені. Досвідчені фахівці!

Ознаки необхідності заміни

Виробники бренду Audi Car запевняють своїх клієнтів, що в послідовній зміні мастила передачі в варіаторі автомобіля немає потреби. Однак більшість власників автомобілів не згодні з такими твердженнями, оскільки пізню заміну масла в варіаторі Ауді здатна викликати втрату транспортного засобу.

Але коли заміна технічної рідини потрібна в коробці передач? Які ознаки є масло в варіаторі Audi A4? Рекомендована частота заміни технічної рідини становить 60 000. 80 000 км запуску. Але у випадках може знадобитися попереднє оновлення масла:

  • Поява неприємного запаху гарі або сажі від передачі транспортного засобу;
  • Поведінка автомобіля змінюється у негативному напрямку, є труднощі при швидкості перемикання;
  • Послідовність активної масла змінюється на більш товстим і позбавленим однорідності. З уважним розглядом у рідині виявлено металеві чіпси;
  • Двигун Audi A4 набагато шум, коли працює «в холостому порядку»;
  • Автомобіль погано йде на прискорення, переміщення ривок.

Важливо враховувати, що надмірний масло не менш шкідливий для стану змінної коробки передач, ніж його дефіцит. З цієї причини рекомендується регулярно перевіряти рівень технічної рідини зондом. Поступові інструкції щодо такої перевірки нижче:

  • Двигун Audi A4 запускається для того, щоб підігрівати масло в варіації. Рівень технічної рідини в коробці коробки вимірюється лише у гарячій речовині, як у цій формі вона не має часу, щоб оселитися;
  • Витягує зонд і ретельно витирає;
  • Властивості знову починаються при передачі змащенням і видаляється менше 2 хвилин.

Далі вона повинна бути ретельно розглянута, до якої марка на зонді досягла рівня нафти. Якщо рівень рідини коливається між максимальним та мінімальним індикатором, це означає, що все добре, і не потрібно оновлення масла. Якщо індикатор нижче, ніж мінімальний або вище норми, то його слід якомога швидше замінити, щоб замінити технічну речовину в варіаторі Audi A4.

Що необхідно для заміни масла в Audi A4?

Перш ніж перейти до процедури заміщення рідини передачі, необхідно придбати правильний і високоякісний мастило. Недорогий і найбільш доступний варіант. це придбання оригінального АТФ.

Mobil LT 71141 може бути використаний як аналог цієї рідини. З точки зору його якості, це не поступається нічого, але його значення часом нижче. Фактично, у ваговій передачі Ауді А4, ви можете залишити будь-яку масло. головне, що він відповідає вимогам та стандартам SAE або API.

Порівняно з автоматичною коробкою передач, варіатор не має знімного фільтра. Його конструкція передбачає наявність двох різних фільтрів, один з яких розташований всередині самого передачі, а другий. це частина труби, спрямованої на радіатор. Останній, до речі, змінюється лише у разі необхідності. якщо, наприклад, у змащуванні були виявлені сторонні домішки. Відповідно, зміна масла в варіаторі Audi A4 не вимагає оновлення фільтра.

Для виконання процедури зміни масла вам знадобиться:

Замінюючи масло в варіаторі Audi A4 B8

  • Контейнер, в якому буде об’єднати, що проводяться змащення;
  • Шестикутник;
  • Кінцевий ключ;
  • Нова мастила;
  • Спеціальна трубка або шприц;
  • Прокладки;
  • Новий фільтр;
  • Чиста ганчірка або ганчірка;
  • Ущільнювальне кільце.

Автомобіль найкраще розміщений на ліфті або спостережному яму. це буде легко працювати. Бажано, щоб Audi розташована строго горизонтально і на рівній поверхні.

Перед тим, як перейти до процедури зміни рідини передачі, рекомендується ретельно промити коробку передач, особливо якщо змащення бренду змінюється і не відомо, що він був використаний раніше. Автомобіль досить легко вимивається. він випив на ліфті і запускає двигун, при цьому встановлюючи зубчастий важіль до Tiptronic. Потім плавний перехід від першої передачі до максимуму і назад з невеликим прискоренням. Після цього, до кожного перемикання передачі, педаль гальма стискається. Подібна процедура проводиться кілька разів, після чого відходи рідини акуратно об’єднана.

Обсяг масла в автоматичній трансмісії / DSG Audi A4

Обсяг наповнення нафти в автоматичну трансмісію Audi A4 залежить від типу контрольної точки:

  • Автоматичний. 5HP19: 10,5 літрів.
  • Мультитроніка (варіатор) першого покоління 01j (0an): первинний об’єм 7,5 літрів, 5 літрів при зміні.
  • Мультитроніка (варіатор) останнього покоління 0aw: 7 літрів.
  • A4 з повноцінним приводом від 2008 року до кінця 2015 року DSG-7 DL501: 7,5 літрів первинного об’єму, 6,7 літрів при зміні.
  • A4 з переднім приводом від 2016 DSG-7 DL382-7F: ATF. 3,5 л, MTF. 3,8 літра.
  • A4 з повноцінним приводом від 2016 DSG-7 DL382-7Q: ATF. 3,5 л, МТФ. 3,8 літра.
  • Фільтр: VAG 01V325429 або ZF 0501209251 (File ZF поставляється з кільцем).
  • Герметичне кільце: vag 01v325443 або ZF 0501314578.
  • Машина для укладання піддонів: VAG 01V321371 або ZF 1056303031.

Мультитроніка (варіатор) 0aw:

  • Варіатор зварного дренажу: VAG WHT005623A.
  • Система змащення Шланг: VAG 0AW301685C.
  • Герметичне кільце (2 шт.): VAG N90666003.
  • Болт для кріпильного фільтра (3 шт.): VAG WHT003157.
  • Фільтр зовнішній: VAG 0AW301516H.

DSG-7 DL501 (S-tronic) робот:

Для інших «автоматичних трансмісій» зміна можливі у відповідних елементах.

Посібник з ремонту краба 0aw VL380 / 381 CVT Audi

Варіатор 8-Speed ​​KP. CVT 0AW (VL380) почав використовуватися на машинах Audi у 2004 році для моделей з повноцінним приводом від автомобілів з A3 (Sportback), прямо до A7 (Sportic Sportabive). Вони були поставлені на бензинові двигуни.83 Л. Така коробка передач замінила свого попередника 6-швидкісного варіатора КП, т.Е. 01J.

У 2007 році через три роки, довгі пошуки методу усунення постійних невдач у роботі CVT, модель VL381 варіатора, який пережив безсумнівний успіх. Більшість автомобілів з варіатором 0aw Audi A4 автомобілі обладнані двигуном 1.8l. Тип двигуна. Tfsi. Пристрій 01-J буде повністю забутий, але його частини, зокрема, частина витратних матеріалів, наприклад, тертя та сталеві диски, перейшли на його нащадки. Принцип роботи також запозичений з варіатора 01J. Однак гідравлікок та електрична частина пристрою зазнали значних змін. Найменш захищені компоненти також були значно посилені, вони стали масовими.

Нова версія варіатора перетравлюється хорошим крутним моментом до 400 нм. Але для любителів водіння в гарячих режимах інженери представили більш агресивний 8-швидкий режим роботи конусоподібних деталей. Тут, коли повідомив крутний момент, навантаження потрапляє на всю поверхню конусів, але до більш пристосованого до високої точки навантаження. У цьому випадку передача крутного моменту стає переривчастою. Завдяки цьому, різниця між варіатором і кроком коробки передач стає незначним.

Однак у стандартному режимі функції варіатора за ознаками його класичного втілення. У такій схемі застосовується безвідмовна передача крутного моменту. У цьому випадку навантаження потрапляє на весь конус. І такий ефект спостерігається на кожному з конусів. Їзда в спорті, агресивний стиль різко знижує термін служби конусів.

Але стара різниця, притаманна варіаторі з механізмом, засноване на ланцюжку, є наступним. При буксирі не вдалося їздити такий варіатор, а ланцюг, а конуси розбиваються незворотним. Відновити їх буде неможливо.

Незалежна зміна масла в варіаторі багатотронних Audi A4

Ви хочете, щоб варіатор Audi A4 служив довгий час і правильно? Головне правило, яке слід дотримуватися, це своєчасна зміна масла. Виробники рекомендують виробляти цю процедуру кожні 60 000 км, але як показує практика, це занадто великий пробіг. Автомобілі прийшли до послуг з пробігом 40 000 50 000 км, більшу частину часу експлуатуються в пробках, а їхня масла була брудною. Експерти рекомендують замінити нафту щонайменше один раз на 30 000 км. Можливо, вам здається занадто дорогим, але подальший ремонт буде набагато дорожче.

Не кожен готовий платити майстрів щороку, щоб замінити масло в варіаторі багатотронного, однак, ця процедура може бути зроблена самостійно, тут немає нічого складного. Але заміна фільтра, точніше, 2 фільтри можуть спричинити труднощі, крім того, це досить дорога операція, тому багато людей нехтують.

За своєчасну заміну нафти приймає:

  • Оригінальна масла АТФ (6 літрів);
  • прокладки;
  • Ємність де об’єднати старе масло;
  • Кінцевий ключ;
  • шестикутник;
  • Шприц для заповнення.
  • Спочатку потрібно розігріти передачу;
  • відкрутіть штепсельну вилку;
  • чекати, коли вихлопна масла повністю;
  • відкрутіть піддон;
  • обертати штепсель і прокладку;

Після виконання роботи рекомендується адаптувати варіатор, як це зробити, можна знайти, натиснувши посилання.

Як ви можете бачити, тут немає нічого складного, вам знадобиться лише годину вільного часу підйомника або спостережної ями.